Paras seksikauppa

Sussu2

Mikä on mielestänne paras seksikauppa? Saa olla nettimyymälä tai ihan oikeakin...

5

5062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SamuelEugenKrewing

mihin seksiliikkeeseen suunnistan;
      SinCity, plussat:
      suhteellisen nuoria naisia myyjinä(naisen voi ainakin kuvitella tietävän mikä toimii naisella)
      melko hyvä valikoima
      ...ja miinukset:
      - naisia vaivaa kokemattomuus(vaikka ikää lienee 3-4kymmentä)
      - ei kirsikanmakuista hierontaöljyä

HotLips, plussat:
      kirsikanmakuista hierontaöljyä
      myös verrattain wanhoja DVD-leffoja
      miinukset:
      -kyllästynyt mieshenkilökunta

Useimmat muut seksiliikkeet:
      asiantuntematomia eläkeläismummeleita/juoponsorttisen näköisiä miehiä myyjinä.

• app.

itse kävin lahden hotlipsissä eikä siellä ainakaan olllut kyllä mitään vanhaa kurppasta juoppomiestä myyjänä. oikein oli hottis nuori mies. ja vielä varmisti että saan toimivan lelun.
        hmm. näytteille panoon olisi kyllä voinut panostaa vähän enemmän... :S

• Wallu_23

Mä olen ollut ainakin tyytyväinen mosqito.fi nettikauppaan. Sivut on selkeät ja tilaus on helppoa, toimituskin oli nopeaa...

• Jamppa_73

Kävin tossa kattomassa uutta kauppaa netissä, xxxshop.fi joka näyttää tosi pirteältä ja iso tuotevalikoima. Koitampa tilata jotain hauskaa niin katotaan toimiiko niin ripeästi kun lupaavat.

• jaajo6996

Hei Haloo!! xxxshop = Hotlips.
        En ymmärrä jos joku menee ostaan tuollaselta hotlipsin kätyrifirmalta... ihan sama valikoima kun hotlipsillä ja tavaratkin toimittaa hotlips itte, joku vaan veivaa surkeeta provikkaa sivujen mainostamisesta. Netissä on aivan liikaa noita hotlipsin kyhäyksiä, jotka hukuttaa ihan oikeesti kiinnostavat kaupat. Hyi Hyi.
        Hotlips on suomen suurin ketju mutta ei todellakaan halvin, eikä palvelussakaan ole kehumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe