Mikä on mielestänne paras seksikauppa? Saa olla nettimyymälä tai ihan oikeakin...
Paras seksikauppa
5
5192
Vastaukset
- SamuelEugenKrewing
mihin seksiliikkeeseen suunnistan;
SinCity, plussat:
suhteellisen nuoria naisia myyjinä(naisen voi ainakin kuvitella tietävän mikä toimii naisella)
melko hyvä valikoima
...ja miinukset:
- naisia vaivaa kokemattomuus(vaikka ikää lienee 3-4kymmentä)
- ei kirsikanmakuista hierontaöljyä
HotLips, plussat:
kirsikanmakuista hierontaöljyä
myös verrattain wanhoja DVD-leffoja
miinukset:
-kyllästynyt mieshenkilökunta
Useimmat muut seksiliikkeet:
asiantuntematomia eläkeläismummeleita/juoponsorttisen näköisiä miehiä myyjinä.- app.
itse kävin lahden hotlipsissä eikä siellä ainakaan olllut kyllä mitään vanhaa kurppasta juoppomiestä myyjänä. oikein oli hottis nuori mies. ja vielä varmisti että saan toimivan lelun.
hmm. näytteille panoon olisi kyllä voinut panostaa vähän enemmän... :S
- Wallu_23
Mä olen ollut ainakin tyytyväinen mosqito.fi nettikauppaan. Sivut on selkeät ja tilaus on helppoa, toimituskin oli nopeaa...
- Jamppa_73
Kävin tossa kattomassa uutta kauppaa netissä, xxxshop.fi joka näyttää tosi pirteältä ja iso tuotevalikoima. Koitampa tilata jotain hauskaa niin katotaan toimiiko niin ripeästi kun lupaavat.
- jaajo6996
Hei Haloo!! xxxshop = Hotlips.
En ymmärrä jos joku menee ostaan tuollaselta hotlipsin kätyrifirmalta... ihan sama valikoima kun hotlipsillä ja tavaratkin toimittaa hotlips itte, joku vaan veivaa surkeeta provikkaa sivujen mainostamisesta. Netissä on aivan liikaa noita hotlipsin kyhäyksiä, jotka hukuttaa ihan oikeesti kiinnostavat kaupat. Hyi Hyi.
Hotlips on suomen suurin ketju mutta ei todellakaan halvin, eikä palvelussakaan ole kehumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488