Siis anteexksi tyhmyyteni???
Mikä on kierteinen?
Minulla on 2 akvassa hiekkapohjat ja niitä aina vedenvaihdon yhteydessä tökin ja kaivelen ettei tukkeennu.
Nyt olen lukenut monista alan "paikoista" että kun on kierteisiä niin ei tarvitse hiekkaa möyhiä.
Mistä kierteisiä saa ja eritoten mitä ne on?
Kiitoksia kamalasti vastauksista.
Kierteinen
4
833
Vastaukset
- PiXu
kierteinen on kotilo... Se myöhii akvan hiekka pohjaa http://sademetsa.net/160504/images/kotilot2.jpg
- Mä vaan
Joo meillä ilmeisesti niitä kierteisiä tuli akvaarioliikkeen hiekanmukana ja niitä sitten riitti ja riitti, ilmeisesti eivät tykänneet noista meidän "hiekoista" eli pitää vaihtaa hienompaan hiekkaan ja sitten noi meidän monnit piti hyvin huolen siitä ettei niitä enään ole... nyt puhdas koti kaloilla :)
- Aloittelija-79
Moi,
Nyt vielä kysyn tästä aiheesta... Onko toi nyt sitten hyvästä vai huonosto noi Kierteiset, kun tuolla jakelevat miljoonittain noita kierteisiä ja meilläkin tuli niitä kierteisiä akvaariohiekan mukana liikkeestä ja nyt mietin pitäiskö niitä yrittää hankkia lisää, kun näkyi nuo kalat ja monnit niistä tykkäävän :D - heavyangel666
mulla niitä 300 l altaassa ja lisääntyneet riesaksi asti, yöllä etulasi täynnä...sateenkaariahven, saati plecot ei niitä syö eikä monniset - Aaaapua! O_o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5512077Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841956Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481220