Niin et kuis naisleijona leppyy riidasta? Miten voisi lepyyttää?
Kuinka Naisjellona leppyy?
9
2147
Vastaukset
- miukuma
Ole vakaasti viehättävä. Jos hän on mielestäsi oikeudentajussaan oikeassa, voit varovasti myöntää siitä jotain. Ruusuja tai - liljoja!
- me nauraisimme vaan
JOS TULISI KINAA ME AVAISIMME TELEVISION JA NAURAISIMME VAAN VITSEILLEMME JA HUUMORINTAJULLEMME
- en ole itse leijona
Hmmm...Riippuu minkälaisen "mokan "olet saanut aikaan.
Leijonaahan pitää kunnioittaa,ja ennenkaikkea kehua aina ja kiitellä ym lirkuttelua kaipaa. - et mies
osottais jollain hassulla ja hauskalla tavalla et kunnioittaa mua ja mutta ei tee kuitenkaan itestään syyllistä vaan sanois vaikka ettei riita yksin synny, et kaks siinä tarvitaan mut unohetaanko jo koko juttu? tai sit olisin maailman onnellisin jos mies veis mut lätkämatsiin...ei siinä muuta tarvita...
- gttu
pitkävihainen eikä kauaa jaksa mököttää.
- blackmagictiger
ENSINNÄKI HIEROMALLA..OLISIN VESSASSA AINA 7-8 MINUUTTIA SEN JÄLKEEN SITTEN TULISIN ULOS JA KOPPAISIN SYLIIN JA SITTEN KOHTELISIN UNELMIENINAISTA KUIN PRINSESSAA
- SheLion-58
Osta kimppu punaisia ruusuja, kuohuviinipullo, pyydä kauniisti anteeksi silmiin katsomalla ja sano että rakastat häntä, niin muuta ei tartte. Vähän aikaa naisesi saattaa vielä kiukutella, ihan vaan näön vuoksi, muttei jaksa pitkään, vaan antaa sinulle kaiken anteeksi.
- riippuu
kuule aivan siitä mitä oot mokannut. Jos onnistuu suututtaan pahasti, ni turha toivo yrittää lepytellä. Siinä et tule kovin helposti onnistumaan jos jellona niin päättää ettet anteeksi ansaite..
- Reegi
Pikku riidan takia lepyn ihan vaan halilla ja pusutteluilla vaikka aluksi saatan yrittää työntää anteeksipyytäjää kauemmas, haluun vaan kokeilla miten kovasti se haluu pusutella minua :) Mut en todellakaan oo pitkävihanen, paitsi pettämistä en antais koskaan anteex...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142