Kuinka Naisjellona leppyy?

Pikku Moka.

Niin et kuis naisleijona leppyy riidasta? Miten voisi lepyyttää?

9

2097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miukuma

      Ole vakaasti viehättävä. Jos hän on mielestäsi oikeudentajussaan oikeassa, voit varovasti myöntää siitä jotain. Ruusuja tai - liljoja!

      • me nauraisimme vaan

        JOS TULISI KINAA ME AVAISIMME TELEVISION JA NAURAISIMME VAAN VITSEILLEMME JA HUUMORINTAJULLEMME


    • en ole itse leijona

      Hmmm...Riippuu minkälaisen "mokan "olet saanut aikaan.
      Leijonaahan pitää kunnioittaa,ja ennenkaikkea kehua aina ja kiitellä ym lirkuttelua kaipaa.

    • et mies

      osottais jollain hassulla ja hauskalla tavalla et kunnioittaa mua ja mutta ei tee kuitenkaan itestään syyllistä vaan sanois vaikka ettei riita yksin synny, et kaks siinä tarvitaan mut unohetaanko jo koko juttu? tai sit olisin maailman onnellisin jos mies veis mut lätkämatsiin...ei siinä muuta tarvita...

    • gttu

      pitkävihainen eikä kauaa jaksa mököttää.

      • blackmagictiger

        ENSINNÄKI HIEROMALLA..OLISIN VESSASSA AINA 7-8 MINUUTTIA SEN JÄLKEEN SITTEN TULISIN ULOS JA KOPPAISIN SYLIIN JA SITTEN KOHTELISIN UNELMIENINAISTA KUIN PRINSESSAA


    • SheLion-58

      Osta kimppu punaisia ruusuja, kuohuviinipullo, pyydä kauniisti anteeksi silmiin katsomalla ja sano että rakastat häntä, niin muuta ei tartte. Vähän aikaa naisesi saattaa vielä kiukutella, ihan vaan näön vuoksi, muttei jaksa pitkään, vaan antaa sinulle kaiken anteeksi.

    • riippuu

      kuule aivan siitä mitä oot mokannut. Jos onnistuu suututtaan pahasti, ni turha toivo yrittää lepytellä. Siinä et tule kovin helposti onnistumaan jos jellona niin päättää ettet anteeksi ansaite..

    • Reegi

      Pikku riidan takia lepyn ihan vaan halilla ja pusutteluilla vaikka aluksi saatan yrittää työntää anteeksipyytäjää kauemmas, haluun vaan kokeilla miten kovasti se haluu pusutella minua :) Mut en todellakaan oo pitkävihanen, paitsi pettämistä en antais koskaan anteex...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe