Pyysin tuplausta elisan laajakaistan nopeuteeni n.3 päivää sitten. Miten nopeasti nopeuden nosto tapahtuu suurin piirtein? Asun Porissa. (Satakunta)
Onko kellään kokemuksia??? Mites muualla on ollut?
K*U*A*N
4
719
Vastaukset
- mä ja mä
no tuo nopeuden nostohan vie aikaa tasan 2 minuttia kunhan vain dslamista nostetaan sun porttisi nopeus haluamallesi tasolle. En tiedä Elisasta kuinka kauan heillä ottaa aikaa siitä kun pyyntö tehdään siihen että pyyntö toteutetaan.
Kuitenkin Satakunnassa Elisan laajakaista asiat hoitaa Turkulainen yritys nimeltä LouNet, luulisi että heiltä saisi vastauksen jopa peremmin kuin Elisalta.
Yhtä kaikki, sun pitää bootata adsl-modeemisi joka tapauksessa, eli virrat pois --> virrat takas, että yhteytesi saa pyydettyä uudelleen ip-osoitteen dhcp:ltä ja näin muutenkin ymmärrettyä että nopeuttasi on nostetttu.
Joten ei muuta kuin kerran / kaksi päivässä modeemia boottailemaan ja sen jälkeen nopeutta testailemaan, siitä sen parhaiten huomaa koska yhteytesi on nostettu. ottaan huomioon sellainen asia jos ei porttipaikka ole elisan oma vaan se on vuokra, niin silloin nopeuden nosto menee elisalta toiselle operaattorille ja siitä en tiedä kauan se kestää, voi kestää kauankin kun kyse on kilpailevasta operaattorista.
- Erkko
Vaihtuu kuukauden vaihtuessa.
Näin taitaa olla kaikilla operaattoreilla.- poiu
Kuukauden alussa nostavat muuten menee laskutus sekasin. Niin kertoivat minulle kun nostin nopeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776