Saako täällä toivoa biisejä?

Mindanao

Jos voitte niin soittakaa Canned Heatin "On The Road Again". Sen kitaroiden surina paiskaa mut jonnekin tähtitarhoihin- unohtuu nää arjen armadat.

31

907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta linkittää tai muuten julkaista ei - tässä lyhennelmä ylläpidolta taannoin saamastani viestistä:

>Tällaisen linkin kertominen ei sinänsä ole laitonta, mutta tekijänoikeuksilla suojatun materiaalin levittäminen verkossa on. Musiikkikappalaiden levittäminen tällaisella sivustolla rikkonee tekijänoikeuksia. Vastuu musiikkikappaleiden levittämisestä on kuitenkin Putfilen palvelulla tai pääasiassa palvelun käyttäjillä, jotka sitoutuvat noudattamaan Putfilen käyttäjäehtoja.

Putfilen käyttäjäehdoissa http://www.putfile.com/tos.php on mainittu:

"Users of Putfile must agree to comply with all laws which apply to their location, including copyright and trademark laws. Images and files that users upload and which violate copyrights or trademarks are not allowed. If an infringement claim is made against a user, they will be asked to remove the copyrighted file until the issue is resolved. If there is a dispute concerning material uploaded by a user then Putfile is under no obligation to become involved."

Pyrimme ehkäisemään piratismia ja tekijänoikeuksien rikkomista palveluissamme.
      Sellaiset linkit, joiden takana on selkeästi tekijänoikeuksilla suojattua materiaalia, kuten tunnettuja musiikkikappaleita, elokuvia tai tv-ohjelmia, voi keskustelupalstoilta poistaa.

Ystävällisin terveisin
      Suomi24:n ylläpito<

Terveisin, MM.

• Heimo A

,,,

• Mindanao

Porilaisten marssi

• hubakko

en ole saanut edes Toivoa. ;))))

• Danskuu
        hubakko kirjoitti:

en ole saanut edes Toivoa. ;))))

minäkää oo Toivoa saanu. Taitaa olla kiireinen tyyppi :DDD

• Danskuu kirjoitti:

minäkää oo Toivoa saanu. Taitaa olla kiireinen tyyppi :DDD

Ettekä saa jos noin jatkatte huutamista.

Toivolla on korvasärkyä eikä sille tee huutaminen hyvää. Sanokaa nätisti ja pienemmillä desibeleillä niin saatte Toivoa!

• hubakko
        SavoRULES kirjoitti:

Ettekä saa jos noin jatkatte huutamista.

Toivolla on korvasärkyä eikä sille tee huutaminen hyvää. Sanokaa nätisti ja pienemmillä desibeleillä niin saatte Toivoa!

huusinko liian kovaa?? No uudestaan sanoi Teletappi.

*kuiskaillen* Toivooo, ootko sä tääl? ;)))

• Toivo Toivoton
        hubakko kirjoitti:

huusinko liian kovaa?? No uudestaan sanoi Teletappi.

*kuiskaillen* Toivooo, ootko sä tääl? ;)))

Mitäs se hubakko haluvaa minusta? Siehä taijatkii olla miun seurraava morsmaikku?

Minä se olen muuten oikein specialtoivo, minulta voit toivoa mitä tahansa. Kiitos kun kuiskasit, se tuntuu kipeässä korvassani paremmalta kuin desibelit rikkova karjuminen.

Katsos kun vanhuus ei tule yksin ja minäkin olen jos sentään 117v ja 5 kk!

• hubakko
        Toivo Toivoton kirjoitti:

Mitäs se hubakko haluvaa minusta? Siehä taijatkii olla miun seurraava morsmaikku?

Minä se olen muuten oikein specialtoivo, minulta voit toivoa mitä tahansa. Kiitos kun kuiskasit, se tuntuu kipeässä korvassani paremmalta kuin desibelit rikkova karjuminen.

Katsos kun vanhuus ei tule yksin ja minäkin olen jos sentään 117v ja 5 kk!

Sain Toivoni takaisin!! Mikä onnen päivä!

Enhän karjunut äsken, semmonen ei sovi hubakolle,
        pikkusen ääntä vaan korotin. ;))

Ei haittaa tuo ikäsi ollenkaan, oonhan minäkin
        jo kuudenkympin ja kuoleman välillä. ;))))))))

• Toivo Toivoton
        hubakko kirjoitti:

Sain Toivoni takaisin!! Mikä onnen päivä!

Enhän karjunut äsken, semmonen ei sovi hubakolle,
        pikkusen ääntä vaan korotin. ;))

Ei haittaa tuo ikäsi ollenkaan, oonhan minäkin
        jo kuudenkympin ja kuoleman välillä. ;))))))))

Minä se kuule olen hauvannut jo viis aikasempoo morsmaikkuuni, vanhuuteen tipahtivat pentele.

Mie uattelin ottoo nuoremman ni vois sen kaa vietellä tässä vanhuuspäivijä.

Kuules ku mie kävin eilen liäkärrissä se sano että mie taijan ellee 156 vuotiaaks ni siun pittäis kuule vielä hangotella miun kainalossain semmonen 39 vuotta jotta onkos siusta tyttö siihe vai laitanko mie tillauksen anttilaan jotta nuorempi kottaraine pittäis tulla tänne savonmualle jookosta joo?

• hubakko

Minä se kuule olen hauvannut jo viis aikasempoo morsmaikkuuni, vanhuuteen tipahtivat pentele.

Mie uattelin ottoo nuoremman ni vois sen kaa vietellä tässä vanhuuspäivijä.

Kuules ku mie kävin eilen liäkärrissä se sano että mie taijan ellee 156 vuotiaaks ni siun pittäis kuule vielä hangotella miun kainalossain semmonen 39 vuotta jotta onkos siusta tyttö siihe vai laitanko mie tillauksen anttilaan jotta nuorempi kottaraine pittäis tulla tänne savonmualle jookosta joo?

minusta Toivon kainaloiseksi, toki on. ;))

Mutta pitkää elinikää liäkär sulle lupaili,
        ettet vaan olis pukille sukua, siis joulusemmoiselle? ;)))))))

• Toivo Toivoton
        hubakko kirjoitti:

minusta Toivon kainaloiseksi, toki on. ;))

Mutta pitkää elinikää liäkär sulle lupaili,
        ettet vaan olis pukille sukua, siis joulusemmoiselle? ;)))))))

Joulupukki on joulupukki mut mie kuulun kuules sie sammaan pukkien sukkuun.

Mie oon kuule pukkinu niin paljo että sie et usokaa iha het miten paljo.

No jos se tyttöne kerran jaksaa kainalossain hypehtii ni sit mie perun se anttilan tillauksen. Mut kunnola pittää sit olla eikä sua näin vanhala ennee nalakuttaa. miula on kuule netti kotonna ni mie paukautan ja tilloon ellokselta uuvven jos miule nalakuttaa alat.

Nyt mie taijan viäntää tuolta kukkapuskasta ruusujja semmoset 57 kipaletta ja tuun kosasee sinnuu´pikapuoliin ihan kuule sillai sievällä persseotteella.

• hubakko

Joulupukki on joulupukki mut mie kuulun kuules sie sammaan pukkien sukkuun.

Mie oon kuule pukkinu niin paljo että sie et usokaa iha het miten paljo.

No jos se tyttöne kerran jaksaa kainalossain hypehtii ni sit mie perun se anttilan tillauksen. Mut kunnola pittää sit olla eikä sua näin vanhala ennee nalakuttaa. miula on kuule netti kotonna ni mie paukautan ja tilloon ellokselta uuvven jos miule nalakuttaa alat.

Nyt mie taijan viäntää tuolta kukkapuskasta ruusujja semmoset 57 kipaletta ja tuun kosasee sinnuu´pikapuoliin ihan kuule sillai sievällä persseotteella.

arvasin, että pukkien sukua sitä ollaan.
        Kyllähän tuohon kunnioitettavaan ikään on
        kerinny pukkia kerran jos toisenkin, sen arvaan.. ;))

En muuten oo ikinänsäkään nalkuttanu, vaan
        muuten vaan ääneen todennu asioita. ;))))

Minkälainen on kosinta sievällä persseotteella?
        Tai kohtahan mä sen näen.
        Tuo sit syvänpunaisia ruusuja, ei mitään hailukoita.

Onko tämä nyt tällä puheella sovittu?
        Pesasen ton uunin täs välis ototelles sinnuu. ;))))

• Danskuu
        hubakko kirjoitti:

Toivo Toivoton (omaa sukuaan Pukki Pökkien) ja Aina Anna Hubakko löysivät ja saivat toisensa persotteella toisiinsa jumiutuivat :DDD

• Toivo Toivoton
        hubakko kirjoitti:

Mie ku jottai luppoon ni se kuule pittää, mie oon sielä vartissa jos limmusiini lähtöö käyntii.

punasii ruusja suat kuules 30 kipaletta ja keltasii ja valkosii on yhteesä 27

elä pese uunii mie vien siut ravintollaa het ku oon sielä. uattelin tarjota sulle koko MENUn ettei siule tuu sit yölä näläkä lemmentohinoissa.

• Toivo Toivoton
        Danskuu kirjoitti:

Toivo Toivoton (omaa sukuaan Pukki Pökkien) ja Aina Anna Hubakko löysivät ja saivat toisensa persotteella toisiinsa jumiutuivat :DDD

Mie oon kuule tähä ikkää sen jo huomanna että aina tulloo kolomas pyörrä jossai vaiheesa näytile.

Mut nyt tää mennöökii sillee että mie kosasen siut samala ni miulahan on sitte kaks mummelii kertalaakista vällyissä.

Jos teistä jompanenkumpanen sattuu vahingosa väsähtää ja survasoom ittesä monttuun ni miule jiäpi yks jälele.

• hubakko
        Danskuu kirjoitti:

Ajattele miten minua lykästi. Äkkiähän tuo kosinta
        tuli, mut mitä sitä aikailemaan, jos kolahtaa
        kohilleen. ;))))))))

• Danskuu

Mie oon kuule tähä ikkää sen jo huomanna että aina tulloo kolomas pyörrä jossai vaiheesa näytile.

Mut nyt tää mennöökii sillee että mie kosasen siut samala ni miulahan on sitte kaks mummelii kertalaakista vällyissä.

Jos teistä jompanenkumpanen sattuu vahingosa väsähtää ja survasoom ittesä monttuun ni miule jiäpi yks jälele.

heti sit, ku oon kylillä käyny pyörähtämässä,sitte oon valmis kosintaas ja pökittäväks persotteellas

• hubakko

Mie ku jottai luppoon ni se kuule pittää, mie oon sielä vartissa jos limmusiini lähtöö käyntii.

punasii ruusja suat kuules 30 kipaletta ja keltasii ja valkosii on yhteesä 27

elä pese uunii mie vien siut ravintollaa het ku oon sielä. uattelin tarjota sulle koko MENUn ettei siule tuu sit yölä näläkä lemmentohinoissa.

on se hyvä että oot sanasi mittainen mies,
        etten turhaan sitten odota.

No jääköön uunin pesu, kyl se ravintolaruoka
        aina makaronilaatikon voittaa. ;))

Täytyy sitten syödä kunnolla, että jaksaa touhuilla.;))))))))))

• hubakko
        Danskuu kirjoitti:

heti sit, ku oon kylillä käyny pyörähtämässä,sitte oon valmis kosintaas ja pökittäväks persotteellas

meillä Danskuu on nyt semmonen pukki hyppysis,
        että alta pois risut ja männynkävyt. ;)))))))

• Toivo Toivoton
        Danskuu kirjoitti:

No siehä ootkii mukava naisimmeinen ku ymmärsit miun pointtini samantien.

Pyörähäppäs noppeesti ni piästään asijassa etteepäin. kato mie oon kiireine ukkeli ku se liäkärikkii ei oo mikkää erikoisen hyvä ja suatto vaikkas tulkita miunn kunnon vähäse perssiillee.

Mut jos miust aika jättää ni työ suatte miun rahat pankista ku ei miulla oo ennee sukkuu elossa ku joulupukki mut sillä on jo rahhoo.

eihä sielä tililä uoku 16 miljartii eurova ja 70 miljjoonoo markkoo piäle mut jakakee kahestaan mie siittä sit mittää tiijä.

• Toivo Toivoton
        hubakko kirjoitti:

on se hyvä että oot sanasi mittainen mies,
        etten turhaan sitten odota.

No jääköön uunin pesu, kyl se ravintolaruoka
        aina makaronilaatikon voittaa. ;))

Täytyy sitten syödä kunnolla, että jaksaa touhuilla.;))))))))))

Tänä ilttana mennäö kolomestaan helsinkin parhaasee ravintollaan ja se on ykstyistillaisuus meile vuan.

Ei maksana ku 40.000 euroo joten halavala lähti, turkane. laittakeeha tytöt korreesti piälle, mie meen pessee nivuset saunale.

• hubakko

No siehä ootkii mukava naisimmeinen ku ymmärsit miun pointtini samantien.

Pyörähäppäs noppeesti ni piästään asijassa etteepäin. kato mie oon kiireine ukkeli ku se liäkärikkii ei oo mikkää erikoisen hyvä ja suatto vaikkas tulkita miunn kunnon vähäse perssiillee.

Mut jos miust aika jättää ni työ suatte miun rahat pankista ku ei miulla oo ennee sukkuu elossa ku joulupukki mut sillä on jo rahhoo.

eihä sielä tililä uoku 16 miljartii eurova ja 70 miljjoonoo markkoo piäle mut jakakee kahestaan mie siittä sit mittää tiijä.

Toivo kulta, sinäpäs oot avokätinen ja sytämellinen,
        ei sun ois tarvinnu...mut kiitti kuitenkin.;)))))))

• Toivo Toivoton
        hubakko kirjoitti:

meillä Danskuu on nyt semmonen pukki hyppysis,
        että alta pois risut ja männynkävyt. ;)))))))

kato ku mie oon palakanna muutamii työttömii kerräilee ne risut ja männynkäpyset ku ne on niin ikävii tämmöse vanhanukon jalkapohjasa ku tuntuu niin vietävästi.

hyö kerrää ne poijes ni myö voijaa keskittyy rakkauven saloihin ja ensteks mie ostan teile timanttikorut molemmile. Suatte valkata ne ite kuule hinta vois olla jottain tommoset 250.000 eurroo kipale vaiks mitä morsmaikut?

• Toivo Toivoton
        hubakko kirjoitti:

Toivo kulta, sinäpäs oot avokätinen ja sytämellinen,
        ei sun ois tarvinnu...mut kiitti kuitenkin.;)))))))

samaha tuo nyt mie mittää avokätisestä ja sytämmestä ny tiijä.

jiäphän miula ne sveitsin tililä olevat 156 miljartii kai niilä tämmöne vanha ukkel toimee tulloo

• hubakko

Tänä ilttana mennäö kolomestaan helsinkin parhaasee ravintollaan ja se on ykstyistillaisuus meile vuan.

Ei maksana ku 40.000 euroo joten halavala lähti, turkane. laittakeeha tytöt korreesti piälle, mie meen pessee nivuset saunale.

nivuses kunnolla, ne tarkastan heti kättelyssä.;))

Mä meen nyt sitten tekarien pesuun, nähdään
        illallisen merkeissä Toivosein! :)))

• hubakko

samaha tuo nyt mie mittää avokätisestä ja sytämmestä ny tiijä.

jiäphän miula ne sveitsin tililä olevat 156 miljartii kai niilä tämmöne vanha ukkel toimee tulloo

sulla selvästi hyvä sytän ja avoimet kädet,
        huomaahan tuon.
        En mitenkään utele, mutta että Seitsissäkinkö
        tili, voe mahoton. ;))))))))

• hubakko kirjoitti:

nivuses kunnolla, ne tarkastan heti kättelyssä.;))

Mä meen nyt sitten tekarien pesuun, nähdään
        illallisen merkeissä Toivosein! :)))

Täälläkös sitä taas meidän ukkia vokotellaan oikein kaksissa tuumin?

Kuulkaapas naikkoset, tästä on nyt kertakaikkiaan tultava loppu. Ukkini vanha sydän ei kestä moista höykytystä vaikka äijä juokseekin maratoonin alta viiden tunnin.

Ja minnekäs se mun ruusupuska on tosta pihalta hävinnyt, voi PRKL##!!##

• hubakko
        SavoRULES kirjoitti:

Täälläkös sitä taas meidän ukkia vokotellaan oikein kaksissa tuumin?

Kuulkaapas naikkoset, tästä on nyt kertakaikkiaan tultava loppu. Ukkini vanha sydän ei kestä moista höykytystä vaikka äijä juokseekin maratoonin alta viiden tunnin.

Ja minnekäs se mun ruusupuska on tosta pihalta hävinnyt, voi PRKL##!!##

huoli, ukkis on hyvis käsis, sen takaan.
        Ja voithan sä tylla följyyn, jos huolestuttaa. ;)))

Hyvä on meikäläisenkin kunto, juoksen kuupperin
        kahteentoista minuuttiin, uskotko? ;)))))

• hubakko kirjoitti:

huoli, ukkis on hyvis käsis, sen takaan.
        Ja voithan sä tylla följyyn, jos huolestuttaa. ;)))

Hyvä on meikäläisenkin kunto, juoksen kuupperin
        kahteentoista minuuttiin, uskotko? ;)))))

Tottakai uskon, et kai sinä nyt minua narraisi?

Ukki testamenttasikin minulle teidät joten mihinhän minä teidän kanssa oikein joudun kun on se Solakin vielä. Huhhuh!

• Muule sitten WASPin heviballadi "Sleeping(in the fire)" . Saatte te muutkin kuunnella, play it loud!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      149
      2816
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      27
      2744
    3. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      180
      1587
    4. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1465
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      310
      1381
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      97
      1353
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      59
      1154
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      15
      1138
    9. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      71
      1108
    10. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1029
    Aihe