uhhuh. 2.vaihe edessä, mutta mitä tehdä jos on ylitsepääsemätön liikennevalokammo?
Autokoulun aikana ajo-opettaja alkoi riehumaan ja huutamaan ja kiroamaan mikäli pysäytti auton liikennevaloihin tai lähti niistä liian hitaasti. Tästä syystä sain totaalisen liikennevalokammon. Mikäli joudun pysähtymään liikennevaloihin ei jalat enää tottele, ne hyppää vain pois polkimilta ja jäävät siihen paikkaan. Menee useampi tovi, että osaa tehdä jotain, joko hypätä pois autosta tai tuurilla saada se päälle.
Olisiko neuvoja kuinka poistaa näinkin vahva kammo talvella suoritettavaan 2.vaiheeseen mennessä? Muuten ajaminen sujuu ihan ok.
Liikennevalokammo
7
1475
Vastaukset
- huuuuuppppp
2. vaihetta et voi reputtaa vaikka ajaisit kuinka päin vittua...Kommenttia voi tulla mutta joka tapauksessa näin..
Eihän siinä opettajan kuulu alata raivoamaa yksistä valoista oppilaille. ei se ole mikään virhe.
-Vaikea uskoa että autokoulun opettaja alkaa huutamaan oppilaalle että lähdet liian hitaasti valoista. Oma openi ei huutanut tuollaisesta milloinkaan.
Paras keino päästä eroon siitä, on kohdata se kammo - eli liikennevalot. Mene jonkin tutun ihmisen kanssa liikennevaloihin autolla, tietenkin vähäruuhkaisena päivänä ja harjoittele.
*Valot ovat ikäänkuin mikä tahansa muukin risteys, tulenpalavaa kiirettä ei ole, pääasia että liikkuu.- ja...
oikeastaan melkein parempi, kuin tasa-arvoinen risteys. Punaisten takana yleensä kiltisti odotellaan, ei hivuttauduta lähemmäs tai parhaassa tapauksessa tukita eteen, jos toinen vaikuttaa hitaalta....
Onpa ollut ope!!!
Liekköhän ihan sovelias alalle?? Ihmetyttää suuresti.
Opettamisessa saa oppilaan oppiman, kun antaa positiivistä ja negatiivistä palautetta fiksusti, tuntien oppilaan tiedon-ja taidon vastaanottokyvyn. Ja pätevä ope oppii sen tuntemaan jo parin ajokerran jälkeen.
Jos minä opena alkaisin huutamaan oppilaalle, niin olen aivan saletti, että oppiminen pitkittyisi heti. Elikkä sehän tietäisi minulle vain vaikeampia ajotunteja jatkossa.
Open pitäisi aina muistaa, että oppilas yrittää AINA tehdä parhaimpansa. Jos epäonnistumisia tulee, niin se on ihan normaalia. Onhan asia uusi opitttavaksi...
Jos koet liikennevalokammoa ja tunnet, että se on peräisin open käytöksestä, niin vaihda autokoulua välittömästi.
Et siis ole sidottu siihen ekavaiheen kouluun millään lailla.
Jos tollanen huutava ope on, niin olisin jo häippäissyt eka vaiheessa.- totuus lienee
Vaikka haukutkin tai syytät opettajaasi aiheesta, sinulla lienee muitakin pelkotiloja elämässäsi, joita et hallitse. Totuuden itselleen tunnustamalla voisi jopa edetä ongelmien ratkaisuissa. Lähtökohta on kuitenkin sinulla itselläsi! LOpeta tuo selittäminen. Minä tuumaan aina sanoa... joko osaan tai en osaa.
- satuliini
Ei opettajan tehtävänä ole huutaa oppilaalle! Itse käyn autokoulua ja opettajani on aivan rauhallinen.. Kun vihreä palaa niin ei se tarkoita että sinun pitää laittaa kaasu pohjaan ja menoks! Siinä ei ole mikään kiire ! Pitäs pyrkii rauhallisesti lähtemään. Ainakin silloin kun vielä opettelee ajamista, se on asia toinen kun osaat jo lähdön kokemusten kautta.. =)
- aspartaami
satuliini kirjoitti:
Ei opettajan tehtävänä ole huutaa oppilaalle! Itse käyn autokoulua ja opettajani on aivan rauhallinen.. Kun vihreä palaa niin ei se tarkoita että sinun pitää laittaa kaasu pohjaan ja menoks! Siinä ei ole mikään kiire ! Pitäs pyrkii rauhallisesti lähtemään. Ainakin silloin kun vielä opettelee ajamista, se on asia toinen kun osaat jo lähdön kokemusten kautta.. =)
Liikkellelähdöt (sujuvat) tulisi ensin opetella parkkipaikalla.
En muuten puolustanutkaan huutavaa opettajaa, vaan ehdotin asiaan paneutumista muutoin kuin selittelemllä.
Kuinka ihminen, jolla on paniikkikohtauksia pärjää jouduttuaan hätätilanteeseen? -miel.kiint kys.
No mutta hyviä oppimisen hetkiä Sinulle satuliini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196