Kickboxing Teamin peruskurssi Oulussa 17.8.2006

AndyS

Kickboxing Team ry aloittaa syksyn 2006 peruskurssit. Oulussa peruskurssi alkaa torstaina 17. elokuuta.

Potkunyrkkeilyn peruskurssi kestää noin kolme kuukautta ja sen hinta on 100 euroa. Oulun seudun ammattikorkeakoulun opiskelijat joilla on liikuntapassi sekä Oulun yliopiston opiskelijat ja henkilökunta pääsevät etuhintaan 65 euroa. Peruskurssin tavoiteena on opettaa potkunyrkkeilyn perustekniikkaa, sekä kohentaa yleiskuntoa. Potkunyrkkeily soveltuu yli 15 vuotiaille miehille ja naisille, aikaisempaa kamppailulajitaustaa ei tarvita. Peruskurssille tulevalla on oltava puhdas rikosrekisteri. Peruskurssille varustuksena riittävät t-paita sekä verkkarit tai shortsit. Vesipullo on syytä ottaa mukaan.


Peruskurssi alkaa torstaina 17.08.2006 kello 20.30 Värtön liikuntahallin painisalissa osoitteessa Kurkelantie 4. Kurssille otetaan harjoittelijoita 7.9.2006 asti.


Peruskurssimaksu sisältää peruskurssin sekä kyseisen vuoden jäsenmaksun. Seuran jäsenenä sinulla on myös mahdollisuus hankkia potkunyrkkeilyvarusteita seurahintaan.


Harjoitukset

Peruskurssin harjoitukset pidetään Värtön liikuntahallissa ja harjoitusajat ovat:

tiistai 20.30 - 22.00

torstai 20.30 - 22.00


Ohjaajat

Kickboxing Team ry:n ohjaajat ovat suorittaneet Suomen Potkunyrkkeilyliiton virallisen ohjaajakoulutuksen, sekä Kickboxing Team ry:n sisäisen ohjaajakoulutuksen.


Lisätietoja sekä ilmoittautumiset peruskurssille

Leif "lepa" Stenius 0400-585287
info @ kickboxingteam . com


Linkeistä lisää tietoa

http://www.kickboxing.fi
Suomen potkunyrkkeilyliitto - FKBF

http://www.kickboxingteam.com/forum/viewtopic.php?t=298
Tietoa potkunyrkkeilystä

http://kickboxingteam.com/img/Peruskurssiopas.doc
Peruskurssilaisen tietopaketti WORD-tiedostona

8

2497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ronin

      Andy, jos käyttäisit senkin ajan treenaamiseen, mitä tuhlaat täällä netissä kirjoitteluun, niin sä voisit ehkä osatakin jotain. Et sä niin hyvä ole kuin luulet.

      • ronin sinä olet?

        Kerrotko hieman saavutuksistasi? Miten pitkälle olet edennyt miekantielläsi?

        Miten paljon sinä olet tehnyt lajisi eteen töitä? Luulen, että sulle on taidettu tuoda kaikki tarjottimella nokan eteen, ihan valmiina. Muttet ehkä älyä arvostaa sitä.

        Andyn treenailusta en tiedä mitään, mutta ne ihmiset jotka jaksaa tehdä seuransa eteen pyyteetöntä työtä ajaa 100 - muna ohi tuollaisista paskan jauhajista. Nämä valmentajat ja muut seuran puuhamiehet on koko urheilusysteemin perusta ja heitä on todella vähän. Paskan jauhajia riittää sen sijaan hieman enemmän. Andy käyttää minun mielestäni paljon aikaa oman lajin hyväksi tehtyyn työhön. On Andy muutamia matsejakin ottanut, ettei häntä voi ihan paskana sen suhteen pitää.

        Missä sinä ronin harjoittelet? Pidätkö omia mestareitasi turhina, kun he käyttävät aikaansa tulevan ammattisi (lajisi) eteen tehtävään työhön? Jos luet oppisi samuraikirjoista, niin sitten voit varmaan pitääkin noita seurojen puuhamiehiä hieman turhina. Näin varmaan onkin asianlaitasi. Mutta jonkunhan on täytynyt kirjoittaa ne kirjatkin sinulle. Myös samurai elokuvat täytyy jonkun vaivautua tekemään. Sinun pitäisi ehkä sitäkin arvostaa.

        Ronin oletko muuten hakenut samurainvirkoja? Ihan kiinnostava ammatinvalinta sinulla on, mutta onko työpaikkoja jossain sitten, kun valmistut? Oletko sitä miettinyt koskaan? Ettei vaan käy niin, että sinusta tulee yhteiskunnan elätti. Kannattaisiko sinun kuitenkin itse vielä hieman miettiä mihin aikasi käytät?

        ( Ronin = isännätön samurai )


      • AndyS
        ronin sinä olet? kirjoitti:

        Kerrotko hieman saavutuksistasi? Miten pitkälle olet edennyt miekantielläsi?

        Miten paljon sinä olet tehnyt lajisi eteen töitä? Luulen, että sulle on taidettu tuoda kaikki tarjottimella nokan eteen, ihan valmiina. Muttet ehkä älyä arvostaa sitä.

        Andyn treenailusta en tiedä mitään, mutta ne ihmiset jotka jaksaa tehdä seuransa eteen pyyteetöntä työtä ajaa 100 - muna ohi tuollaisista paskan jauhajista. Nämä valmentajat ja muut seuran puuhamiehet on koko urheilusysteemin perusta ja heitä on todella vähän. Paskan jauhajia riittää sen sijaan hieman enemmän. Andy käyttää minun mielestäni paljon aikaa oman lajin hyväksi tehtyyn työhön. On Andy muutamia matsejakin ottanut, ettei häntä voi ihan paskana sen suhteen pitää.

        Missä sinä ronin harjoittelet? Pidätkö omia mestareitasi turhina, kun he käyttävät aikaansa tulevan ammattisi (lajisi) eteen tehtävään työhön? Jos luet oppisi samuraikirjoista, niin sitten voit varmaan pitääkin noita seurojen puuhamiehiä hieman turhina. Näin varmaan onkin asianlaitasi. Mutta jonkunhan on täytynyt kirjoittaa ne kirjatkin sinulle. Myös samurai elokuvat täytyy jonkun vaivautua tekemään. Sinun pitäisi ehkä sitäkin arvostaa.

        Ronin oletko muuten hakenut samurainvirkoja? Ihan kiinnostava ammatinvalinta sinulla on, mutta onko työpaikkoja jossain sitten, kun valmistut? Oletko sitä miettinyt koskaan? Ettei vaan käy niin, että sinusta tulee yhteiskunnan elätti. Kannattaisiko sinun kuitenkin itse vielä hieman miettiä mihin aikasi käytät?

        ( Ronin = isännätön samurai )

        Turha hermostua tuollaisesta. Tämä palsta on täynnä pellejä, jotka yrittävät vain ärsyttää muita. Luultavasti Ronin ei ole koskaan edes treenannut potkunyrkkeilyä tai ole muutenkaan kykenevä arvioimaan jonkun tasoa.

        Toimin siis itse apuohjaajana ko. kurssilla. Päävastuun treenien vedosta kantaa KBT:n päävalmentaja Leif Stenius, Pohjois-Suomen ainoa potkunyrkkeilyn musta vyö ja täyskontaktin alle 57 kiloisten suomenmestari vuodelta 2003.

        Itse olen otellut vain kevytkontaktiotteluita. Tähän mennessä kuusi kappaletta, joista kaikki voittoja. Lisäksi olen kevytkontaktissa alle 81 kilon sarjan hallitseva suomenmestari.


      • treenienvetäjät ja
        AndyS kirjoitti:

        Turha hermostua tuollaisesta. Tämä palsta on täynnä pellejä, jotka yrittävät vain ärsyttää muita. Luultavasti Ronin ei ole koskaan edes treenannut potkunyrkkeilyä tai ole muutenkaan kykenevä arvioimaan jonkun tasoa.

        Toimin siis itse apuohjaajana ko. kurssilla. Päävastuun treenien vedosta kantaa KBT:n päävalmentaja Leif Stenius, Pohjois-Suomen ainoa potkunyrkkeilyn musta vyö ja täyskontaktin alle 57 kiloisten suomenmestari vuodelta 2003.

        Itse olen otellut vain kevytkontaktiotteluita. Tähän mennessä kuusi kappaletta, joista kaikki voittoja. Lisäksi olen kevytkontaktissa alle 81 kilon sarjan hallitseva suomenmestari.

        muut seurojen talkoisiin osallistujat on koko urheilun perusta. Yhteiskunta ei maksa yleensä kamppailulajien valmentajien ja treenien vetäjien palkkoja. Seurat on yleensä yhdistyksiä. Yleensä puhutaan ihan talkoo periaatteesta ja puhtaasta urheiluhengestä. Saman ajan jos käyttäisi, palkkatyössä ylitöiden tekemiseen, niin monella valmentajalla olisi ehkä vähän komeempi lukaali ja hienot meset. Tämä pitäisi joskus muistaa, kun vittuillaan ihmisille, jotka ovat omistautuneet urheilulle.
        Ennen seurojen junnut, jne. jakoi mainoksia ja pisti niitä kaupungilla mainostauluihin, jne.
        Tämän päivän sana on netti. Sitä ei tyhmeliini ronin kykene ymmärtämään.
        Kyllä kai se vaatii hieman vaivaa niiltä, jotka noita netti mainoksia jne. tekee ihan samalla tavalla kuin ennen mainosten jakajilta.
        Minusta Andy tekee hyvää työtä oman seuran ja lajinsa eteen ja hyvin näyttää pyyhkivän.
        Kaikesta näkee, että sinä olet aidosti kiinnostunut lajistasi ja urheilusta yleensä.


      • Ronin
        treenienvetäjät ja kirjoitti:

        muut seurojen talkoisiin osallistujat on koko urheilun perusta. Yhteiskunta ei maksa yleensä kamppailulajien valmentajien ja treenien vetäjien palkkoja. Seurat on yleensä yhdistyksiä. Yleensä puhutaan ihan talkoo periaatteesta ja puhtaasta urheiluhengestä. Saman ajan jos käyttäisi, palkkatyössä ylitöiden tekemiseen, niin monella valmentajalla olisi ehkä vähän komeempi lukaali ja hienot meset. Tämä pitäisi joskus muistaa, kun vittuillaan ihmisille, jotka ovat omistautuneet urheilulle.
        Ennen seurojen junnut, jne. jakoi mainoksia ja pisti niitä kaupungilla mainostauluihin, jne.
        Tämän päivän sana on netti. Sitä ei tyhmeliini ronin kykene ymmärtämään.
        Kyllä kai se vaatii hieman vaivaa niiltä, jotka noita netti mainoksia jne. tekee ihan samalla tavalla kuin ennen mainosten jakajilta.
        Minusta Andy tekee hyvää työtä oman seuran ja lajinsa eteen ja hyvin näyttää pyyhkivän.
        Kaikesta näkee, että sinä olet aidosti kiinnostunut lajistasi ja urheilusta yleensä.

        Ronin tässä hei! Käyn AMK:ssa samurain koulutusohjelmaa. Koulutus kestää kolme ja puoli vuotta, jonka jälkeen valmistuu täysin päteväksi samuraiksi ja ninjaksi. Lisäksi mulla on vaalean punainen vyö pituuspaskannuksessa ja liian pienet shortsit potkunyrkkeilyssä. Treeneissä pidän munasuojia aina shortsien päällä. Treeneissä sparratessa teen enimmäkseen liitopotkuja vastustajan kasseille. Oliko riittävä selvitys taidoistani?


      • selittää
        Ronin kirjoitti:

        Ronin tässä hei! Käyn AMK:ssa samurain koulutusohjelmaa. Koulutus kestää kolme ja puoli vuotta, jonka jälkeen valmistuu täysin päteväksi samuraiksi ja ninjaksi. Lisäksi mulla on vaalean punainen vyö pituuspaskannuksessa ja liian pienet shortsit potkunyrkkeilyssä. Treeneissä pidän munasuojia aina shortsien päällä. Treeneissä sparratessa teen enimmäkseen liitopotkuja vastustajan kasseille. Oliko riittävä selvitys taidoistani?

        periatteessa aika tyhjentävästi.


      • Ronin
        selittää kirjoitti:

        periatteessa aika tyhjentävästi.

        ...vaan. :D

        P.S. Pituuspaskannus on kova laji.


      • tuollaiseen
        Ronin kirjoitti:

        ...vaan. :D

        P.S. Pituuspaskannus on kova laji.

        lajivalintaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe