mitä hyötyä olla tyttö?

????

Niin mitä hyötyä olla tyttö?? tarvitsisin vastauksia tähän kysymykseen... en keksi meinaan mitään ja nyt sitä on tultu mietittyy aika kauan joten ajattelin pyytää muilta apua.. ?? jos viittisitte vastata niin pääsis tästäkin kysymyksesta.. eroon,... ;) :(

17

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinmenee

      sattuu nyt palleihin:)

    • ylimmäisenä

      kun oot tyttö niin miehet tykkää...se on kivaa.
      Toiseksi kun on tyttö niin voi olla tyttömäinen ja tuoksua hyvälle. Kai tossa on kaikki tyttöyden hyvät puolet!!

    • animattiN

      oletko käynyt Biologian tunneilla ollenkaan koulussa?

      • tinakenkätyttö

        kiusia miehiä ja kiukutella huvikseen :)


      • kaikesta erimieltä
        tinakenkätyttö kirjoitti:

        kiusia miehiä ja kiukutella huvikseen :)

        mutta tossa oot oikeessa..taidat tehdäkin noin.


    • tällanen mieleen...

      Tarviit pienemmät aluhousut. Sarvi puuttuu.

      • rintsikat tarvii?


    • POIKA.

      VASTAUS IHMETTELEN VAAN. ITTEKSENI?VARPUNEN

      • mitään hyöytyä

        oo. Tai helpompi lorotella puun juureen.


    • Danskuu

      Siitähän on kamalast hyötyä

      1.senkus hymyilee tädeille nätistä,niin saa karkkia ja muuta kivaa esim.koruja,hiuspompuloit...jne.
      Sediltä taas yleensäki rahaa ja karkkia..

      2.Sitten ku oikein ottaa päähän ja kostat,vaik rikkomalla toisen omaisuutta, senkus itket vaa,eikä kukaan oo vihanen ja taas saat hyvää :))

      3.Parasta jos on iso-veljiä, niin senkus vaa ärsytät niit ja sitku veikat rökittää, nii itket taas vaa ja taas tulee herkkui ja veljille arestii

      4.Pihallaki kun tulee riitaa,senkus itket vaa kyllä pojat auttaa

      5.Sitku on oikein tylsää voi mennä leikkii eksynyttä

      Siis ihan älyttömästi hyötyä olla tyttö,enempää en jaksanut kirjoittaa,mutta naisena vasta hyötyä onkin :DDD

      • Danskuu

        siis pitkillä auto matkoilla.Aina ku pissattaa kuski pysäyttää huoltsikalle. Ooppa poika.
        Sit taas tullaan,jos on veljii, nii veljet antaa karkkii tai vähä viikkorahaa,ihan siitä ilosta,että tyttö huijaa kuskii,et on pissa hätä.

        Huoltsikois se kiva puoli,että aina saa jotain hyvääki esim.karkkia :))


      • Hyvinmenee
        Danskuu kirjoitti:

        siis pitkillä auto matkoilla.Aina ku pissattaa kuski pysäyttää huoltsikalle. Ooppa poika.
        Sit taas tullaan,jos on veljii, nii veljet antaa karkkii tai vähä viikkorahaa,ihan siitä ilosta,että tyttö huijaa kuskii,et on pissa hätä.

        Huoltsikois se kiva puoli,että aina saa jotain hyvääki esim.karkkia :))

        .................


      • Danskuu
        Hyvinmenee kirjoitti:

        .................

        muistelin niitä tyttö aikoja,kun ei kysytty mitä hyötyy olla nainen? :DDD


      • Hyvinmenee
        Danskuu kirjoitti:

        muistelin niitä tyttö aikoja,kun ei kysytty mitä hyötyy olla nainen? :DDD

        siitä naisena olemisesta on.:)


      • Danskuu
        Hyvinmenee kirjoitti:

        siitä naisena olemisesta on.:)

        oottaa niiku mä mietin ekaks´....hmmm.......tota........tuota..............hmmmm..........no ainaski..............niin ja...................sitten..........................juu,ja.......................sitten kans.................saa miehiän :DDDDDDDD


      • Hyvinmenee
        Danskuu kirjoitti:

        oottaa niiku mä mietin ekaks´....hmmm.......tota........tuota..............hmmmm..........no ainaski..............niin ja...................sitten..........................juu,ja.......................sitten kans.................saa miehiän :DDDDDDDD

        paree


    • jefreetari

      tyttö ihan sitä varten -ja siivoamassa -ja laittamassa ruokaa..niin ja käymässä alkossa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe