Pyydätte treffeille, muttette laittele erityisemmin viestejä ja tutustu muilla keinoilla. Mistä ihmeestä voi tietää mitä ajattelette??? Ollaan tavattu vasta kolmesti "vahingossa" ja numerot vaihdettu, mutta viestejä hädin tuskin rapumieheltä irtoaa. Miksi? Grr....
Ärsyttävä
66
6971
Vastaukset
- romantika
toimii rapu. Ite oon kirjottanut pitkät mailit hänelle, reagoinut ja kommentoinut hänen lyhyitä viestejä, heittänyt vastakysymyksiä jne, kaikkea tätä mitä kuuluukin tehdä kun ollaan tutustumisvaiheessa. Mutta taas se mitä minä oon kirjotellut ei herättänyt hänessä yhtäkään kysmystä ei mitään kommenttia. Jouduin jopa kysymään että eikö sillä oo mitään merkitystä mitä yritän itsestäni ja elämästäni kertoa, et näyttää olevan vaan merkitystä kaikella hänen elämäänsä liittyvällä. Eli viestit ja postit olivat kovin lyhyitä, tuli harvakseltaan palautetta, eikä tosiaan reagoinut mihinkään mitä minä kerroin elämästäni. Mun mielestä se kuuluu jo ihan siihen peruskohteliaisuuteen kommentoida ja ottaa kantaa toisen kirjotuksiin. Tässä muutaman viikon tutustellu erään ravun kanssa jälleen, ja huomasin jo että ihan sama juttu ku tällä edellisellä ravulla. Ja vastaukset myös erittäin tylyjä tyyliin sanoinhan jo, ja kerroinhan jo...Ja minkä kun yritin vaan saada aikaseks keskustelua meidän välille, kun kerran ravun ei ite tarvi keskustella mistään, ei tarvi kysellä, ei tarvi ihmetellä mitään. Ja jos en minä ollut aina ekana lähettämässä tekstaria, niin ei todellakaan tästä ravusta kuulunut vähään aikaan
- Ohikulkija_
..no toi kuulostaa kyllä aika selvästi siltä, että se ei ole (riittävän) kiinnostunut, joten mikä tässä nyt on ongelma? Uusia kuvioita kohti vaan.
- tilanne nyt?
Olisi kiva kuulla jatkoista. Nimittäin ihan just kuin oisin itse kirjoittanut tuon... ihan samanlainen on tämäkin rapu. Nyt sitten kun en enää jaksanut odotella, onko hän kiinnostunut vai ei, lähetin viestin ja toivottelin hyviä jatkoja. Oli varmasti kova pala, koska sen jälkeen ei ole kuulunut mitään... Ilmeisesti ei ole tullut aikaisemmin jätetyksi.
- timanttimies
menee oma elämä vaa hukkaan,etsi muita
- Rapu_n_79
Moi! Jos vaikka tohon ap:n viestiin yrittäisin antaa jotain selvityksiä ravun luonteesta. itekkin oon rapu, mutta naispuolinen.
Niin asiaan eli ravun tapoihin (tai siis mun tapoihin :)
Itse ajattelisin niin, että olen osoittanut kiinnostukseni sillä, että olen pyytänyt/menossa treffeille kanssasi. Jollain tapaa pitäisin noita treffejä teidän "kunnollisena tapaamiskertananne", enkä näkis tarpeellisena siis viestitellä ahkerasti ennen treffejä (koska nehän vasta ovat se kerta kun menette tutustunaan toisiinne). Sitten treffien jälkeen, jos olisin yhä kiinnostunut sinusta :) , voisin viestitellä muutaman päivän välein ja kysellä päivän kuulumiset, ja ehdottaa treffejä joksikin päiväksi.
Eli rapuna ajattelisin näin. Rapututtavasi ei tiedä mitä numerollasi tekisi, koska te ette tiedä vielä miten hyviä tuttavia olette ja tuleeko teistä sellaisia (treffit näyttää). Vaikka minulla olisi miehen numero, se ei takaisi sitä että käyttäisin samaani numeroa. Jotta soittaisin, pitäisi olla tieto siitä, että haluat minun soittavan, tai sitten itsellä niin palava halu ottaa sinuun yhteyttä että tarttuisin puhelimeen.
Voisit vaikka sanoa joskus ravulle "törmätessänne", että "Soittelehan" tai "Viestittelehän". Niin hän tietää, että sinulle voi soittaa, ja että haluat hänen soittavan. Jos se se sittenkään soita, niin se ei ole sinusta kiinnostunut. Ravut ovat sellaisia, että jättävät ilman omantunnon tuskia tekemättä sellaista mitä eivät halua tehdä (ei tietenkään työjutuissa jne). Eli jos en olisi kiinnostunut jostain miehestä. Ja mies olisi antanut mulle numeronsa ja pyytäis soittamaan...Jättäisin soittamatta, jos en ole kiinnostunut. Eli selvä logiikka: jos minulle sanotaan "Soita jos haluat" ja en soita = en halunnut soittaa. Rapu näkee tuossa kuvailemassani soittamisjutussa valintatilanteeen "Jos olen kiinnostunut niin mun pitää soittaa" TAI "Mietittyäni asiaa ja huomatessani etten ole kiinnostunut hänestä, en soita hänelle".
Rapu ikäänkuin näkee tilanteen niin että mies antaa mahdollisuuden tutustua rapuun, joka sitten soittamalla tai soittamalla jättämisellä, hyödynnetään tai jätetään käyttämättä. Ja rapu ajattelee vielä niin, että valinta on hänen. Rapu ei soita miehelle velvollisuudentunnosta, vaan sen mukaan mitä hänen sisämpänsä sanoo. Ja jos rapu ei soita, niin hän olettaa miehen ymmärtävän yskän = rapu ei ole kiinnostunut miehestä. Rapu voi olla tässä vaiheessa jo ihan rikki miehen puolesta, koska hän antoi miehelle rukkasiet. Eli tässä suhteessa rapu toimii tahtonsa mukaan (soittaa tai ei soita)...hän ei tässä tilanteessa soita vain siksi koska hän tietää sinun haluavan hänen soittavan. Eli ei soiteta pelkästä velvollisuudentunnosta. Soittamiseen tai siihen ettei soita, liittyy ravun mielestä "jokin viesti" jonka hän antaa sinulle.
Ravut ehkä ymmärtävät toisia ihmisiä pienien vihjausten perusteella aika hyvin..osaavat lukea eleistä ja ilmeistä...ja ottaa puheesta selvää sen mitä oikeasti halusit sanoa. Rapu ajattelee, että muutkin taitavat tuon taidon, ja eivät siksi "vihjattuaan" jää erikseen sanoilla selventämään tilannetta. Tyyliin: tuosta merkistä sen pitäisi jo tajuta.- raakarapu
Terve rapu nainen 79.Pelottavan hyvin kerroit ravun ajatusmaailmasta näiden teerenpelien osalta. Allekirjoitan jokaisen sanasi. Itse toki ole miesrapu ja syntynyt 78. välillä pistää kyllä miettimään että eikö kukaan muu ajattele samoin.
- raakarapu
Itse rapumies syntynyt 78. Kivaa että meitä on enemmänkin. Olen ihmetellyt että voivatko kaikki muut vaan olla niin urpoja. En halua ikinä ketää loukata, mutta olen päätöksessäni aina järkähtämätön. Ruikútus yleensä pahentaa tilannetta. No olen toki joskus itsekkin takaisin saanut.
- kommentistasi
Entä jos rapu jätetään tutustumisasteella siksi, ettei hän osoittanut olevansa tarpeeksi kiinnostunut? Miten hän reagoi tähän?
Tämä mies sentään kirjoitti joka päivä, mutta loukkaantui ihan pienemmästäkin kommentista tai vielä enemmän... käänsi asiat väärinpäin eli halusi ymmärtää. Tulkitsin tämän niin, että hän haluaa poistaa minut elämästään ja laitoin viestin, jossa hyvästelin hänet. Ei ole kuulunut enään mitään.
Niin ravun takia ei kannata mieltään masentaa eikä päiviään pilata. Vaatii tosi vahvan itsetunnon että ravun peleissä ja valheissa pärjää mukana. Ja että on vielä tapaamisten jälkeen entisissä voimissaan. Hän jos kuka voi sumeilematta käyttää toista hyväkseen. On ulkoiset eleet jne. mutta sydämen sivistys voi olla jotain ihan muuta.
- Rapu_n_79
sanon minä! Vai että ravun valheissa ja peleissä!!
Kuule sulle sanon, että rapu ei yleensä pelaile. Voi vaan olla liian herkkä sanoakseen ihan suoraan täräyttämällä päin naamaa "Ei kiinnosta". Toivoo että "Vähemmällä dramatiikalla menisi viesti perille, ettei mua kiinnosta. Ettei tarvisi toista loukata täräyttämällä noin rumaa tekstiä päin naamaa". Eli rapu ajattelee myös vastapuolen tunteita! Toki jos joku tosi luupää ei tajua ei:tä, niin pikkusen ärsyttämällä ja hiillostamalla saa ravusta nuokin sanat kirpoamaan ulos. Mutta rapu inhoaa niskaanhuohottavia ihmisiä, joten jouduttuaan ärähtämään, menee fiilikset moisen luupään kanssa olemiseen. Sellasta se elämä on. Rapu tulee OIKEANTYYPPISEN ihmisen kanssa toimeen hyvin, mutta rapu ei tuhlaa aikaansa vääränlaisten ihmisten kanssa olemiseen. Hmm, siinä mielessä vähän sydäntensärkijä mutta eihän sitä voi olla yhdessä jos kumpikin ei sitä halua.
Ja rapua ei voiteta itselleen roikkumalla hänessä, vaan molemminpuolisella vapaaehtoisuudella olla yhdessä. Rapu on myös järkähtämätön sanoessaan "ei" tai "kyllä". Senkin jälkeen saa toki yrittää vääntää rapua toiselle kannalle. Mutta vastaukseksi saa vaivautunutta ähinää ja örinää, jolla rapu yrittää epämukavuuksissaan mahdollisimman kohteliaasti päästä riippakivestä eroon. Kun silloinkaan ei ole kiva kohdella toista epäkunnioittavasti huutamalla "Suksi nyt kuuseen siitä, johan mä kerran sulle sanoin". - Typsy
Rapu_n_79 kirjoitti:
sanon minä! Vai että ravun valheissa ja peleissä!!
Kuule sulle sanon, että rapu ei yleensä pelaile. Voi vaan olla liian herkkä sanoakseen ihan suoraan täräyttämällä päin naamaa "Ei kiinnosta". Toivoo että "Vähemmällä dramatiikalla menisi viesti perille, ettei mua kiinnosta. Ettei tarvisi toista loukata täräyttämällä noin rumaa tekstiä päin naamaa". Eli rapu ajattelee myös vastapuolen tunteita! Toki jos joku tosi luupää ei tajua ei:tä, niin pikkusen ärsyttämällä ja hiillostamalla saa ravusta nuokin sanat kirpoamaan ulos. Mutta rapu inhoaa niskaanhuohottavia ihmisiä, joten jouduttuaan ärähtämään, menee fiilikset moisen luupään kanssa olemiseen. Sellasta se elämä on. Rapu tulee OIKEANTYYPPISEN ihmisen kanssa toimeen hyvin, mutta rapu ei tuhlaa aikaansa vääränlaisten ihmisten kanssa olemiseen. Hmm, siinä mielessä vähän sydäntensärkijä mutta eihän sitä voi olla yhdessä jos kumpikin ei sitä halua.
Ja rapua ei voiteta itselleen roikkumalla hänessä, vaan molemminpuolisella vapaaehtoisuudella olla yhdessä. Rapu on myös järkähtämätön sanoessaan "ei" tai "kyllä". Senkin jälkeen saa toki yrittää vääntää rapua toiselle kannalle. Mutta vastaukseksi saa vaivautunutta ähinää ja örinää, jolla rapu yrittää epämukavuuksissaan mahdollisimman kohteliaasti päästä riippakivestä eroon. Kun silloinkaan ei ole kiva kohdella toista epäkunnioittavasti huutamalla "Suksi nyt kuuseen siitä, johan mä kerran sulle sanoin".sanon minä!
Jos te kerran olette niin herkkiä ja tunteellisia niin miksi ette anna sitten toisten olla? vaan ekana käytätte ja sitten heitätte menee kun kiinnostus lakkaa, vaan sitten kumminkin ette jätä rauhaan.
ette taida kestää sitäkään että sen jonka lemppaatte löytääkin heti jonkun muun ja ei jääkkään rapujen perään ruikuttamaan.
Vetäkää itsenne kuoreen ja pysykää siellä!!! - Rapu_n_79
Typsy kirjoitti:
sanon minä!
Jos te kerran olette niin herkkiä ja tunteellisia niin miksi ette anna sitten toisten olla? vaan ekana käytätte ja sitten heitätte menee kun kiinnostus lakkaa, vaan sitten kumminkin ette jätä rauhaan.
ette taida kestää sitäkään että sen jonka lemppaatte löytääkin heti jonkun muun ja ei jääkkään rapujen perään ruikuttamaan.
Vetäkää itsenne kuoreen ja pysykää siellä!!!No rapuhan tunteellisena ja herkkänä voi jäädä ruikuttamaan perään.
Kerran se kirpasee, mutta eiköhän ne saadut pakit myös sen ravun panssarikuoren alle jakeluun mene ajan kanssa.
Ja itsekin jään usein haikailemaan miehen perään (vaikka harvemmin kyllä silloin jos oon sen itse tullut jättäneeksi). Ravuthan tarttuvat saksillaan visusti kiinni siihen, mitä heillä on. Ihmisiinkin.
Ja joskus saatan haikailen miehen perään, vaikka tositilanteessa en häntä takaisin edes haluaisi/ottaisi. Ne muistelot yhteisistä ajoista vaan pitävät otteessaan ja ruokkivat kuvittelemaan vaikka minkälaisia visioita. Mutta se on eri asian, haluaisinko kuitenkaan toteuttaa ideoitani käytännössä. - Typsy
Rapu_n_79 kirjoitti:
No rapuhan tunteellisena ja herkkänä voi jäädä ruikuttamaan perään.
Kerran se kirpasee, mutta eiköhän ne saadut pakit myös sen ravun panssarikuoren alle jakeluun mene ajan kanssa.
Ja itsekin jään usein haikailemaan miehen perään (vaikka harvemmin kyllä silloin jos oon sen itse tullut jättäneeksi). Ravuthan tarttuvat saksillaan visusti kiinni siihen, mitä heillä on. Ihmisiinkin.
Ja joskus saatan haikailen miehen perään, vaikka tositilanteessa en häntä takaisin edes haluaisi/ottaisi. Ne muistelot yhteisistä ajoista vaan pitävät otteessaan ja ruokkivat kuvittelemaan vaikka minkälaisia visioita. Mutta se on eri asian, haluaisinko kuitenkaan toteuttaa ideoitani käytännössä.rapuihin en enään halua tutustua enkä heitä elämääni saada, on jo ihan tarpeeksi monta vuotta kokemusta saksimiehistä että, ei kiitos!enään ikinä. Olen sitä mieltä että rapu ei sovi kuin toiselle ravulle , siinäpä saavat rauhassa saksia toisiaan.=)
- huomasin
erästä rapua tavatessani. Alkuun oli todella kohtelias, hyvässä ammatissa ja kaikin puolin hyvän kasvatuksen saanut. Jossain vaiheessa alkoi oma luonne näkyä ja inhottavaa piikittelyä. Huomasin myös, että hän tulkitsi asiat väärin. Viimein ymmärsin, että hänhän piti minua vain leluna ja halusin hänestä pian eroon. Varsinaisista tunteista ei päässyt perille, vaikka itse käytin "kivoja sanoja", ja yritin päästä vähän syvemmälle hänen sisimpäänsä. Ei väkisin ja eteenpäin - ajattelin. Surkuttelemaan en ole jäänyt, sillä hänhän se ei tiedä mitä menetti.
- Typsy
huomasin kirjoitti:
erästä rapua tavatessani. Alkuun oli todella kohtelias, hyvässä ammatissa ja kaikin puolin hyvän kasvatuksen saanut. Jossain vaiheessa alkoi oma luonne näkyä ja inhottavaa piikittelyä. Huomasin myös, että hän tulkitsi asiat väärin. Viimein ymmärsin, että hänhän piti minua vain leluna ja halusin hänestä pian eroon. Varsinaisista tunteista ei päässyt perille, vaikka itse käytin "kivoja sanoja", ja yritin päästä vähän syvemmälle hänen sisimpäänsä. Ei väkisin ja eteenpäin - ajattelin. Surkuttelemaan en ole jäänyt, sillä hänhän se ei tiedä mitä menetti.
näin olen ajatellut myös viimeaikoina ja nyt tuntuu jo tosi mukavalta kun ei tarvi olla enään sillai tekemisissä ravun kans =) vaikka päivittäin joudun tähän tyyppiin törmään.Ja se mikä huvittaa vielä enemmän on se kun olen vähänkin hänen lähettyvillä ja hänellä on vaikka nais seuraa niin hän yrittää tehdä mm minua mustasukkaiseksi hah,hah sanon minä turha yritys mutta haskatkoon nyt omaa aikaansa näyttelemällä.
- huomasin
huomasin kirjoitti:
alussa rapumies vastaili viesteihin ja oli kaikin puolin mukava, mutta sitten viestit loppuivat kuin seinään, ravullahan ei haittaa, koska et ole koskaan ainut "nainen", kun yksi menee toinen tulee tilalle
- Typsy
huomasin kirjoitti:
alussa rapumies vastaili viesteihin ja oli kaikin puolin mukava, mutta sitten viestit loppuivat kuin seinään, ravullahan ei haittaa, koska et ole koskaan ainut "nainen", kun yksi menee toinen tulee tilalle
Mutta nyt tämä rapumies alkoi taas ottaa yhteyttä.
En kyllä yhtään tajua sitä??? No joka tapauksessa siinä hänellä onkin sitten taas haastetta yrittää . Tälläkertaa en aio langeta hänen jutuilleen. Saakelin,saakelin saksimies!!! =z - samoin
Typsy kirjoitti:
Mutta nyt tämä rapumies alkoi taas ottaa yhteyttä.
En kyllä yhtään tajua sitä??? No joka tapauksessa siinä hänellä onkin sitten taas haastetta yrittää . Tälläkertaa en aio langeta hänen jutuilleen. Saakelin,saakelin saksimies!!! =zottiko yhteyttä viestillä? mulle samoin otti yhteyttä, juteltiin hetken, sitten taas piti pitkän tauon ettei kuulunut mitään, kunhan leikittelee ja kokeilee
- Typsy
samoin kirjoitti:
ottiko yhteyttä viestillä? mulle samoin otti yhteyttä, juteltiin hetken, sitten taas piti pitkän tauon ettei kuulunut mitään, kunhan leikittelee ja kokeilee
yhteyttä sähkö-postilla vaan en vielä vastannut mitään . Katsotaan vastaanko ollenkaan tälläkertaa.
Mutta ei se mitään äskön törmäsin häneen ja moikkasin vaan. - Typsy
Typsy kirjoitti:
yhteyttä sähkö-postilla vaan en vielä vastannut mitään . Katsotaan vastaanko ollenkaan tälläkertaa.
Mutta ei se mitään äskön törmäsin häneen ja moikkasin vaan.Nyt tuli sitten vastattua hänen viesteihin.Eilisestä alkaen on känny sekä sähkäri ollut kovilla, hän todellakin saalistaa vaan lupasin nyt huomenna käydä kaffeella ei kait se mailmaa kaada? luulisin =)
Täytyy vaan sanoa että kyllä ne lujaa pitää sakseillaan kii.
Tossa aikaisemmin sanoin jo bye,bye sille mutta ei vaan luovuttanut heh,heh sitkepä on. - meni
Typsy kirjoitti:
Nyt tuli sitten vastattua hänen viesteihin.Eilisestä alkaen on känny sekä sähkäri ollut kovilla, hän todellakin saalistaa vaan lupasin nyt huomenna käydä kaffeella ei kait se mailmaa kaada? luulisin =)
Täytyy vaan sanoa että kyllä ne lujaa pitää sakseillaan kii.
Tossa aikaisemmin sanoin jo bye,bye sille mutta ei vaan luovuttanut heh,heh sitkepä on.joo olen itsekin pohtinut kahvittelua, kun hän otti yhteyttä, tiedän että taitaa odottaa nyt mun siirtoa, mutta tosin tiedän senkin että tämä rapumies on varattu, pitäisi pysyä kovana, toisaalta kun hän on mielessä, vaikkakin tiedän että sitten pyörittelee muita naisia, jos ei ensimmäinen niin sitten toinen.. miten teidän kahvittelu meni??
- Typsy
meni kirjoitti:
joo olen itsekin pohtinut kahvittelua, kun hän otti yhteyttä, tiedän että taitaa odottaa nyt mun siirtoa, mutta tosin tiedän senkin että tämä rapumies on varattu, pitäisi pysyä kovana, toisaalta kun hän on mielessä, vaikkakin tiedän että sitten pyörittelee muita naisia, jos ei ensimmäinen niin sitten toinen.. miten teidän kahvittelu meni??
kahvittelu meni ihan hyvin, mutta en odota yhtikäs mitään, vaikka tämä saksimies onkin vapaa. Törmäsin häneen vielä illalla ja molemmille tuli hymy huuleen.Kivaltahan tuo tuntu mutta nyt on vaan pidettävä järki päässä.
Ajattelinkin nyt näin etten ota häneen mitään yhteyttä ja yritän pitää mahdollisimman matalaa profiilia.Katsotaan nyt, kauanko joutuu odottelemaan =) Ai niin sit se laittoi vielä viestii illalla =) PS. Jalat on hyvin tukevasti maassa!!!
- ravun ailahtelut
Ihmeellisiä ihmisiä te ravut kyllä olette. Osaatte kääntää kaiken nurin päin. Esimerkki lienee tarpeen. Sanon viestillä rapumiehelle, että nyt "täytyy olla vahvana", niin mies ymmärtää asian, että tarkoitan hänen olevan heikko. Uskomatonta vääristelyä.
Jos alku on vaikeaa, niin ei se siitä helpommaksi muutu, joten näkemiin ravut. - mittaa
sinua katseellaan ja kääntyy kun huomaat. Anna hänelle aikaa. Kun sinut on punnittu ja oikeaksi havaittu, niin silloin vasta alkaa puhelu ja teksti rumba....
Älä missään nimessä ahdista nyt nurkkaan vaan anna hänen tarkkailla sinua ja tutustua ihan rauhassa.
Ravut eivät heittele heti vitsejä saatikka halua valokeilaan, vaan kauempaa tarkkailevat sinua ja muita ja punnitsevat mitä porukkaa on kyseessä.
Kun rapu tutustuu niin hän muuttuu avoimeksi ja valloittavaksi persoonaksi ja silloin avautuu ihan uusi maailma =)- rapu**
tää juttu kuivua kokoon...
Hän ymmärsi väärin erään asian (tarkoituksella kenties, että koettelee?), mutta pyysin anteeksi huonoa "suomea". En jaksanut alkaa vääntämään ja toivottelin hänelle hyviä jatkoja. Sen jälkeen hänestä ei olekaan kuulunut, eipä edes toivottanut takaisin jatkoja...ei mitään...täysi hiljaisuus.
Se siitä. - kannata
rapu** kirjoitti:
tää juttu kuivua kokoon...
Hän ymmärsi väärin erään asian (tarkoituksella kenties, että koettelee?), mutta pyysin anteeksi huonoa "suomea". En jaksanut alkaa vääntämään ja toivottelin hänelle hyviä jatkoja. Sen jälkeen hänestä ei olekaan kuulunut, eipä edes toivottanut takaisin jatkoja...ei mitään...täysi hiljaisuus.
Se siitä.välittää, vaikkei kuulukaan rapumiehestä mitään, voi pitää "pitkän tauon (monta kuukautta) ja sitten taas antaa kuulua itsestään, kuin ei mitään väliä olisi ollutkaan, voi sanoa vaan, että on ollut "kiireitä", (muita naisia pyörittelee), nimim. jalat tällä hetkellä tukevasti maassa
- rapu**
kannata kirjoitti:
välittää, vaikkei kuulukaan rapumiehestä mitään, voi pitää "pitkän tauon (monta kuukautta) ja sitten taas antaa kuulua itsestään, kuin ei mitään väliä olisi ollutkaan, voi sanoa vaan, että on ollut "kiireitä", (muita naisia pyörittelee), nimim. jalat tällä hetkellä tukevasti maassa
En voi uskoa tätä... hän kirjoitti tänään... ;))
Pyyteli anteeksi... jalat meni ihan maitohapoille kun näin hänen kirjoittaneen.. ;)) - Typsy
rapu** kirjoitti:
En voi uskoa tätä... hän kirjoitti tänään... ;))
Pyyteli anteeksi... jalat meni ihan maitohapoille kun näin hänen kirjoittaneen.. ;))toinen nainen jätti sen tai sitten se kyllästy siihen.
Mulla on niin monen vuoden takaa kokemusta ettei kannata yhtään luottaa saksimiehiin.
mutta kiva kun hän otti sinuun yhteyttä.
Älä nyt vaan innostu liikaa tai se menee taas pakoon. - rapu**
Typsy kirjoitti:
toinen nainen jätti sen tai sitten se kyllästy siihen.
Mulla on niin monen vuoden takaa kokemusta ettei kannata yhtään luottaa saksimiehiin.
mutta kiva kun hän otti sinuun yhteyttä.
Älä nyt vaan innostu liikaa tai se menee taas pakoon.lonkisti otan... ;))
- Typsy
rapu** kirjoitti:
lonkisti otan... ;))
tähän pisteeseen että mun tunteet on sitten kuolleet tähän rapumieheen. Tänään pitäisi nähdä vaan ei oikein innosta. Tätähän se sitten teki kun niin monta vuotta jaksoi saksimiehen temppuilua :( Hän on nyt niin aktiivinen mutta en vaan osaa enään innostua. Kait se on tänään sanottava lopullisesti hyvästi!Kasvotusten tietysti!
- kun..
Typsy kirjoitti:
tähän pisteeseen että mun tunteet on sitten kuolleet tähän rapumieheen. Tänään pitäisi nähdä vaan ei oikein innosta. Tätähän se sitten teki kun niin monta vuotta jaksoi saksimiehen temppuilua :( Hän on nyt niin aktiivinen mutta en vaan osaa enään innostua. Kait se on tänään sanottava lopullisesti hyvästi!Kasvotusten tietysti!
kirjoitit....mullakin vähän sama....liian pitkään temppuilee, ei ota yhteyttä ei vastaa, tai sitten vastaa muutamalla sanalla....sitten lopulta itsekin on tosiaan jalat maassa ja ymmärtää missä mennään....tuntenut itsensä ihan tyhmäksikin välillä, uskon että hän pyörittää muita naisia, kyllä sitä haluaa olla ihmisen kanssa, joka ei tuolla tavalla temppuile (ei arvosta naista?).
- Typsy
kun.. kirjoitti:
kirjoitit....mullakin vähän sama....liian pitkään temppuilee, ei ota yhteyttä ei vastaa, tai sitten vastaa muutamalla sanalla....sitten lopulta itsekin on tosiaan jalat maassa ja ymmärtää missä mennään....tuntenut itsensä ihan tyhmäksikin välillä, uskon että hän pyörittää muita naisia, kyllä sitä haluaa olla ihmisen kanssa, joka ei tuolla tavalla temppuile (ei arvosta naista?).
tapaaminen meni hyvin.Tein asiani selväksi ja ollaan vaan enään hyviä ystäviä.Tuntuu mukavalta kun voi ystävyyden merkeissä sanoa hyvästit.
No aamulla oli jo tullut viestii ja kiitteli ihanasta illasta.Nyt on jotenkin tyhjä olo mutta tavallaan hyväkin olo.Hienointa tässä on että hän avautui minulle ja kertoi minkälainen hän todellisuudessa on.Keskusteltiin myös näistä ravun huonoista piirteistä ja hän ei ainakaan pitänyt niistä piirteistä itsessään.Mutta sellaisia ravut vaan on ja ne on vaan hyväksyttävä.=)Minä olen oppinut vihdoin ja viimein hyväksymään rapumiehen temppuilut ja nyt on hyvä olla. - merkkejä
Typsy kirjoitti:
tapaaminen meni hyvin.Tein asiani selväksi ja ollaan vaan enään hyviä ystäviä.Tuntuu mukavalta kun voi ystävyyden merkeissä sanoa hyvästit.
No aamulla oli jo tullut viestii ja kiitteli ihanasta illasta.Nyt on jotenkin tyhjä olo mutta tavallaan hyväkin olo.Hienointa tässä on että hän avautui minulle ja kertoi minkälainen hän todellisuudessa on.Keskusteltiin myös näistä ravun huonoista piirteistä ja hän ei ainakaan pitänyt niistä piirteistä itsessään.Mutta sellaisia ravut vaan on ja ne on vaan hyväksyttävä.=)Minä olen oppinut vihdoin ja viimein hyväksymään rapumiehen temppuilut ja nyt on hyvä olla.hän piti ravuissa huonoina merkkeinä?
- Typsy
merkkejä kirjoitti:
hän piti ravuissa huonoina merkkeinä?
siitä kun ravut ei aina vastaa takas tai kestää vastaaminen, eivät tykkää kuulemma että liikaa udellaan heidän asioista ja menoista.ja ovat todellakin tunteelisia henkilöitä!!kyllähän rapuun helposti rakastuu ja jää koukkuun kiinni.
Saapi nähdä nyt sitten päästääkö hän minut irti omista sakseistaan. - kuulla
Typsy kirjoitti:
No aamulla oli jo tullut viestii ja kiitteli ihanasta illasta.Nyt on jotenkin tyhjä olo mutta tavallaan hyväkin olo.Hienointa tässä on että hän avautui minulle ja kertoi minkälainen hän todellisuudessa on.Keskusteltiin myös näistä ravun huonoista piirteistä ja hän ei ainakaan pitänyt niistä piirteistä itsessään.Mutta sellaisia ravut vaan on ja ne on vaan hyväksyttävä.=)Minä olen oppinut vihdoin ja viimein hyväksymään rapumiehen temppuilut ja nyt on hyvä olla.voiko sen verran udella minkähän n. ikäisestä rapumiehestä on kyse??
- voisi
Typsy kirjoitti:
siitä kun ravut ei aina vastaa takas tai kestää vastaaminen, eivät tykkää kuulemma että liikaa udellaan heidän asioista ja menoista.ja ovat todellakin tunteelisia henkilöitä!!kyllähän rapuun helposti rakastuu ja jää koukkuun kiinni.
Saapi nähdä nyt sitten päästääkö hän minut irti omista sakseistaan.ajatella tästäkin tuntemastani rapumiestä. Ei halua, että hänen elämästään kysellään. Onkohan niin, että oman elämän varjopuolien penkominen on kova juttu ravuille?
- Typsy
kuulla kirjoitti:
voiko sen verran udella minkähän n. ikäisestä rapumiehestä on kyse??
aika iäkäs.lähentelee 50kymppiä.
- Typsy
voisi kirjoitti:
ajatella tästäkin tuntemastani rapumiestä. Ei halua, että hänen elämästään kysellään. Onkohan niin, että oman elämän varjopuolien penkominen on kova juttu ravuille?
vähän on niin ettei helposti halua kertoa elämästään.Vaikka aika paljon olen tästä rapumiehestä tietoinen.
- ikäinen
Typsy kirjoitti:
aika iäkäs.lähentelee 50kymppiä.
olet itse?
- Typsy
ikäinen kirjoitti:
olet itse?
9-vuotta nuorempi. miksi kysyt?
- mietin..
Typsy kirjoitti:
9-vuotta nuorempi. miksi kysyt?
vain tätä rapua, hän on 30 , itse olen vanhempi..on mukavan tuntuinen ja juttelee kivoja silloin tosi harvoin kun kohdataan, hän on varattu, mietin juuri tuota, että voisi olla vapauttavampi olo, kun häntä ei tapaisi, koska kun tapaa, niin jälleen on mielessä, muutaman rapumiehen tosiaan itsekin tunnen ja temppuiluja. kiva kun vastaat!:)
- ravut...
Typsy kirjoitti:
Saapi nähdä nyt sitten päästääkö hän minut irti omista sakseistaan.hmm... Itselläni on muutama kokemus ravuista ja nyt tämä kolmaskin jostain syystä on rapu!
Niin erilaisempi kuin "edeltäjänsä", hän on kiinnostunut, vastaa heti. Olen ihmeissäni. On kertonut, että on kiinnostunut... jne...
Missä nyt mennään, osaatteko kertoa? Mikä olisi paras keino saada pitää hänen saksensa kiinni itsessäni? Hän on upea kaikin puolin... ;)) - tarkennus
ravut... kirjoitti:
hmm... Itselläni on muutama kokemus ravuista ja nyt tämä kolmaskin jostain syystä on rapu!
Niin erilaisempi kuin "edeltäjänsä", hän on kiinnostunut, vastaa heti. Olen ihmeissäni. On kertonut, että on kiinnostunut... jne...
Missä nyt mennään, osaatteko kertoa? Mikä olisi paras keino saada pitää hänen saksensa kiinni itsessäni? Hän on upea kaikin puolin... ;))Hän kyllä pitää pientä etäisyyttä, esim. kertomatta liikaa itsestään, elämästään.. ei kysele "liikoja"... jne.
Merkki mistä? - Typsy
tarkennus kirjoitti:
Hän kyllä pitää pientä etäisyyttä, esim. kertomatta liikaa itsestään, elämästään.. ei kysele "liikoja"... jne.
Merkki mistä?on olla oma itsensä ja silti pitää pientä etäisyyttä myös häneen.Ei saa olla liian innokas.Niin ja antaa hänelle omaa tilaa silloin kun se sitä vaatii.Kyllä hän sitten avautuu kun on täysin varma sinusta.
- sinulle*
Typsy kirjoitti:
on olla oma itsensä ja silti pitää pientä etäisyyttä myös häneen.Ei saa olla liian innokas.Niin ja antaa hänelle omaa tilaa silloin kun se sitä vaatii.Kyllä hän sitten avautuu kun on täysin varma sinusta.
Hän on niin kultainen ja kaikkea, ihanasti kirjoittaa. On niin tajuttoman hyvän näköinen, ettei moista ole aikoihin nähty. Jotenkin pelkään hänen vain pelleilevän, enkä oikein usko hänen sanojaan..
Täytyy antaa nyt ajan vain kulua ja katsoa, ei kait tässä muutakaan voi. - Typsy
sinulle* kirjoitti:
Hän on niin kultainen ja kaikkea, ihanasti kirjoittaa. On niin tajuttoman hyvän näköinen, ettei moista ole aikoihin nähty. Jotenkin pelkään hänen vain pelleilevän, enkä oikein usko hänen sanojaan..
Täytyy antaa nyt ajan vain kulua ja katsoa, ei kait tässä muutakaan voi.kiva on antaa vinkkejä jos vähänkin niistä olis apua. Nimenomaan kantsii ottaa ihan rauhallisesti.=)
- tässä*
Typsy kirjoitti:
kiva on antaa vinkkejä jos vähänkin niistä olis apua. Nimenomaan kantsii ottaa ihan rauhallisesti.=)
kovasti yritän...lasken tunteja, jolloin olisi soveliasta laittaa seuraava viesti... ;)) En vastaa hellittelyviestiin samalla tavalla, vaan kuin ohittaisin ne.. Onko se ok?
Vähän häiritsee, että tiedän hänelle olevan tarjolla muutakin seuraa.. ;( - Typsy
tässä* kirjoitti:
kovasti yritän...lasken tunteja, jolloin olisi soveliasta laittaa seuraava viesti... ;)) En vastaa hellittelyviestiin samalla tavalla, vaan kuin ohittaisin ne.. Onko se ok?
Vähän häiritsee, että tiedän hänelle olevan tarjolla muutakin seuraa.. ;(välillä viestitellä yhtenään, sehän kertoo silloin että on kiinnostunut. Voit sinä hänelle hellittely viestejäkin laitta takas, mutta sitten kun hän hiljenee tai kestää vastata kantsiin antaa olla. Se on sen merkki että hän haluaa olla rauhassa vaikka ei sinulle sitä kerrokaan. Tsenppiä vaan teille!! Luulen vaikka hänellä on toista seuraa hän ajattelee sinua=)
- kysymys**
tässä* kirjoitti:
Vähän häiritsee, että tiedän hänelle olevan tarjolla muutakin seuraa.. ;(Yritin jatkaa tuota osiota vielä sinun alle, mutta ei antanut tämä kone sitä enää tehdä, joten menköön näin...
Eli olin ajatellut, että jos mies ei tee kysymyksiä erityisemmin elämästä yleensä naiselle, ajattelisin silloin miehen olevan vähemmän kiinnostunut. Mitä mieltä olet? Hän vastailee auliisti minun esittämiin kysymyksiin ja vastaa yleensä varsin nopeasti. Silti hän laittaa viesteissä suukkoja ja haleja, olen näistä vähän ymmälläni, koska tunnen häntä niin vähän. Miten Typsy itse toimit rapuna?
- Typsy
todella hyvä juttu. Näinhän se on.=)
- on..
Typsy kirjoitti:
todella hyvä juttu. Näinhän se on.=)
meinaan kirjoitella rapumiehelle nyt että unohdetaan, kun hänestä niin harvoin kuuluu mitään, huomaan kun aikaisemmin ei kuulunut, niin itselläkin oli mukavampi olo..ja voi jatkaa omaa elämää..ilman hänen miettimistä
- kiitos vain
on.. kirjoitti:
meinaan kirjoitella rapumiehelle nyt että unohdetaan, kun hänestä niin harvoin kuuluu mitään, huomaan kun aikaisemmin ei kuulunut, niin itselläkin oli mukavampi olo..ja voi jatkaa omaa elämää..ilman hänen miettimistä
nyt riittää...samaa mieltä olen. Nyt kun on kolme päivää jälleen ollut taukoa, niin olo on huomattavasti rauhallisempi. Enää ei edes odota.. ;))
Saa mennä, jos kerta on mennäkseen...
- päinvastainen
Ihmeissäni luen viestejä ravusta. olen nyt puolivuotta seurustellut rapumiehen kanssa. Kolahti heti alussa. Puhelut pitkiä, kirjeet pitkiä ja hienosti kirjoitettuja. Minusta tuntuu, että jos rapu ei ole aivan täysillä mukana, niin hän ei paljon huomionosoituksia jakele.
- Typsy
itse en ole rapu, vaan olen pitkään ollut on /off suhteessa rapumieheeen jonka seurauksena olemme nykyään vain erittäin hyviä ystäviä. se oli minun päätös koska tosiaan huomasin tunteeni kuolleet häneen. Tai sanotaanko rakkaus kuoli, mutta opin tuntemaan hänet todella hyvin ja meidän viimeinen tapaaminen oli erittäin antoisa.
Olemme edelleen yhteyksissä mutta vain ystävinä.
Rapu on vähän sellainen ettei kauheesti kysele toisesta, ainakin alussa, koska se pelkää kuulevansa sellaista mitä ei halua välttämättä kuulla, mutta vastaa mielellään jos sinä vaikka kyselet ns.perus asioita.Malttia nyt se on kaiken A ja O.
Minun mielestä Rapu on loppujen lopuksi tosi symppis tyyppi mutta aika vaikee. Ei tarvi kun lukea täältä näitä juttuja niin huomaa heti kuinka kenelläkin on mennyt.Minä opin sen etten heittänyt heti pyyhettä kehään vaikka välillä tuntu siltä et nyt riitti, mutta sitten kävi niin että minun intohimoinen rakkaus kumminkin kuoli tätä saksimiestä kohtaa ja voin vain olla enään ystävä.=)- olen
ajatellutkin, etteivät rapumiehet kysele, jos ilmaantuisi sellaista mitä eivät tahdo tietää.
Kyllä tämä mies nyt näyttäisi olevan todella kiinnostunut, mutta en käsitä mistä epäluuloni johtuvat. Hän kirjoittaa ja on ystävällinen, kyselee niitä näitä, muttei henkilökohtaisuuksia. Olen vain takajaloillani ja nyt päätin ottaa pienen aikalisän. On pakko hengähtää ennen toimimista.
Tuo mitä kerroit suhteestasi rapumieheen, hienoa, että olette edelleen ystäviä. Voimia siihen. Jostain luin, että rapumies on hankalin merkki (jos meistä kukaan on ja merkkeihin on "luottamista") parisuhteessa. Joissain määrin kyllä ymmärrän miksi.
- kyl..
itse tutustuin viime viikonloppuna rapumieheen ja siitä lähtien viestiä satelee joka päivä kymmeniä ja soittojakin tullut joka päivä:) aivan uskomatonta:)) ehkä se viestien laittaminen riippuu kuitenkin jostain ihan muusta kuin horoskooppimerkistä..;)
- Typsy
se oli meilläkin alussa että viestii pukkas ja vaikka mitä, mutta sitten tuli taas se off aika ja sit riideltiin ja tuli toisia naisia ja kaikkea muuta. Tätä on kestänyt jo 8 vuotta.Alussa olin ihan ulalla ja en käsittänyt miiisssä mennään ja hain vastauksia ym.ym
Voi, voi jos alkaisin kertoilee kaikkea sitä mitä meillä oli tulisi piiiiiiitkä stoori ja näin kauan sitten kesti kunnes lopullisesti tajusin koko rapua. Ja plää!!! mun tunteet olikin sitten jo kuukahtaneet ja tässä ollaan.On todellakin hienoa että olemme ystäviä!! Nyt ei tule väärinkäsityksiä eikä muita ongelmia kun on helppo puhua niistä ystävinä.
Kivahan tässä on antaa vinkkiä ja kertoa omista kokemuksista mutta uskon kumminkin ettei kaikki ravut ole ihan samanlaisia mutta perus asiat varmasti pysyy samanlaisina.
Ps.täytyy kait aloittaa uusi keskustelu =) olisko "Ärsyttävä nro2?" =))) - alkup.
Typsy kirjoitti:
se oli meilläkin alussa että viestii pukkas ja vaikka mitä, mutta sitten tuli taas se off aika ja sit riideltiin ja tuli toisia naisia ja kaikkea muuta. Tätä on kestänyt jo 8 vuotta.Alussa olin ihan ulalla ja en käsittänyt miiisssä mennään ja hain vastauksia ym.ym
Voi, voi jos alkaisin kertoilee kaikkea sitä mitä meillä oli tulisi piiiiiiitkä stoori ja näin kauan sitten kesti kunnes lopullisesti tajusin koko rapua. Ja plää!!! mun tunteet olikin sitten jo kuukahtaneet ja tässä ollaan.On todellakin hienoa että olemme ystäviä!! Nyt ei tule väärinkäsityksiä eikä muita ongelmia kun on helppo puhua niistä ystävinä.
Kivahan tässä on antaa vinkkiä ja kertoa omista kokemuksista mutta uskon kumminkin ettei kaikki ravut ole ihan samanlaisia mutta perus asiat varmasti pysyy samanlaisina.
Ps.täytyy kait aloittaa uusi keskustelu =) olisko "Ärsyttävä nro2?" =)))tää aihe jo koluttu... ;)))))
Hienoahan se on, että puhetta riittää... kukas se tätä maailmaa "parantaa" jos ei me... ;) - Typsy
alkup. kirjoitti:
tää aihe jo koluttu... ;)))))
Hienoahan se on, että puhetta riittää... kukas se tätä maailmaa "parantaa" jos ei me... ;)mutta, yksi asia on kerrottava. Se saksimies lähetti taas postia.Haluaa huomenna tarjota kaffeet ystävyyden merkeisä tietysti, no eiköhän se mulle sovi. alan kyllä tässä jo epäilee ihan jotain muuta!!!Perskules =)
- kyl...
Typsy kirjoitti:
Ps.täytyy kait aloittaa uusi keskustelu =) olisko "Ärsyttävä nro2?" =)))ei se tarkoita et kaikki ravut on tollaisia, ihmiset on erilaisia horoskooppimerkistä riippumatta :PPP
- meni tekee....
Typsy kirjoitti:
mutta, yksi asia on kerrottava. Se saksimies lähetti taas postia.Haluaa huomenna tarjota kaffeet ystävyyden merkeisä tietysti, no eiköhän se mulle sovi. alan kyllä tässä jo epäilee ihan jotain muuta!!!Perskules =)
no... perskules....miten meni? Menitkö kahville?
Tää minunkin rapumieheni kyllä kiitettävästi pommittaa.. olen kyllä ihan ulalla hänen suhteensa. En ole tainut kertoa, ettemme ole vielä koskaan nähneet. Tää on sellainen nettituttavuus, enkä oikein sellaisiin ole koskaan uskonut.
Olemme kyllä ihan erilaisia, mutta mikäs tässä estää tutustumasta. - Typsy
meni tekee.... kirjoitti:
no... perskules....miten meni? Menitkö kahville?
Tää minunkin rapumieheni kyllä kiitettävästi pommittaa.. olen kyllä ihan ulalla hänen suhteensa. En ole tainut kertoa, ettemme ole vielä koskaan nähneet. Tää on sellainen nettituttavuus, enkä oikein sellaisiin ole koskaan uskonut.
Olemme kyllä ihan erilaisia, mutta mikäs tässä estää tutustumasta.joo kävin kaffeella ja tuota noin se oli aivan loistavalla tuulella. Alkoi ihan pelottaa kun se oli niin mukavalla tuulella.En ehtinyt kyllä kauaa olee kun oli muita menoja, onneksi!
Mulla on yks toinen kaveri jolle sydän sykkii ja se on sitten taas neitsyt.Mutta hassuinta näissä miehissä on se että ne on kaikki johon olen tutustunut niin kiinalaisessa skoopissa kukkoja!!Kait se on sitten se skooppi merkki mikä vetää puoleen =)))) - on..
Typsy kirjoitti:
joo kävin kaffeella ja tuota noin se oli aivan loistavalla tuulella. Alkoi ihan pelottaa kun se oli niin mukavalla tuulella.En ehtinyt kyllä kauaa olee kun oli muita menoja, onneksi!
Mulla on yks toinen kaveri jolle sydän sykkii ja se on sitten taas neitsyt.Mutta hassuinta näissä miehissä on se että ne on kaikki johon olen tutustunut niin kiinalaisessa skoopissa kukkoja!!Kait se on sitten se skooppi merkki mikä vetää puoleen =))))miten mullakin meni maku kun aikansa odottaa ja odottaa, eikä toinen anna kuulua itsestään mitään ja vaikka postia ja viestiä laittaa niin ei sittenkään vastauksia pahemmin tule, mutta miksei sitten kuitenkaan päästä irti, ihmetyttää..on hyvä Typsy kun kirjoittelet! Itse olen ollut nyt kanssa neitsytmerkkisen kanssa ja on kaikinpuolin ollut erilainen..Voimia..
- alkup.
Typsy kirjoitti:
joo kävin kaffeella ja tuota noin se oli aivan loistavalla tuulella. Alkoi ihan pelottaa kun se oli niin mukavalla tuulella.En ehtinyt kyllä kauaa olee kun oli muita menoja, onneksi!
Mulla on yks toinen kaveri jolle sydän sykkii ja se on sitten taas neitsyt.Mutta hassuinta näissä miehissä on se että ne on kaikki johon olen tutustunut niin kiinalaisessa skoopissa kukkoja!!Kait se on sitten se skooppi merkki mikä vetää puoleen =))))sitä sitten on kuumaa rautaa muuallekin päin.. Hieno juttu!! Nyt sitten miehet miettivät meitä naisia, et millaisia ollaan, kun näistä naisen merkeistä ei saa mitään selvää.. ;)))
Minä laitoin kaverini asialle ja hän meni keskustelemaan tälle miehelle. Mies on vastaillut kaverilleni jne. Minä nyt aion unohtaa tämän miehen ja keskittyä liveihmisiin. Näinhän tän sit piti mennäkin, etten nyt liikaa olisi innostunut.. Onneksi en tipahtanut korkealta, kun vähän osasin tätä odottaa. Hän on liian hyvännäköinen keskittyäkseen yhteen naiseen kerrallaan. Ehkä sitten pysähtyy, kun sen oikean kohtaa... se en sitten ollut minä. Aion olla vastaamatta hänen viesteihinsä. Siinpähän ihmettelee mikä tuli.
- Anonyymi
On se krapu nainen kyllä vaan niin Nainen 🤗
Kyllä siihen rakastuu🫶 ihan täysillä kun sille on avoin ja kun hän avaa oman sydämen♥️
R-A-K-A-S=🦀
T:🐽
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891