daadirlandirlandaa... Katsoinpa peilistä äsken itteeni. Siis sivuproffiilia. On pientä kumpua tullut tään kesän aikana. Mutta ei haittaa mittään.
Pääasia että elämä se on kuin silkkiä vaan :=))))
Mitäs mieltä muut on? *avaa kolmannen kaljapurkin* :=)))))
On mulla muodot venuksen
20
1475
Vastaukset
- animattiN
jäljessä, vai olenko minä, kun avasin jo neljännen pullon kaljaa. :))
- yksitypy
neljännen jo? Mutta mulla olikin oikein 0,5 :n litran tölkkejä. Sä tietysti juonut niitä pikkupulloja.
Tässä mietin kannattaisko avata neljättä tölkkiä kun huomenna töitä.... Pakko kait sen on avata, jos säkin jo neljättä , enkä halua olla kaveria huonompi :=)))) - Iso-Iita evk
en vielä ole kerinny aukasta yhtään..mutta kohta aukasen kihii
Määkin kun äsken katoin vilaukselta itteeni peilistä niin ihan säikähin kun niin musta akka sieltä tuijotti vastaan..on saatu tosiaan aurinkoa tälle kesälle..DD - animattiN
yksitypy kirjoitti:
neljännen jo? Mutta mulla olikin oikein 0,5 :n litran tölkkejä. Sä tietysti juonut niitä pikkupulloja.
Tässä mietin kannattaisko avata neljättä tölkkiä kun huomenna töitä.... Pakko kait sen on avata, jos säkin jo neljättä , enkä halua olla kaveria huonompi :=))))neljättä viedään mutta tosin pikkupulloo. Ei kait kannata paljoa juoda jos huomenna työ päivä. :))
- yksitypy
Iso-Iita evk kirjoitti:
en vielä ole kerinny aukasta yhtään..mutta kohta aukasen kihii
Määkin kun äsken katoin vilaukselta itteeni peilistä niin ihan säikähin kun niin musta akka sieltä tuijotti vastaan..on saatu tosiaan aurinkoa tälle kesälle..DDsä nyt vasta ajattelit aukaista?
Et ehdi monta juoda tälle iltaa sit. Mulla tuo nukkuma-aika on klo 22, ja siihen mennessä pitää 8 purkkia juoda. Se on mun tavoite :=))))
Mä kans rusketuin tuolla ruskeella nurmikolla äsken.
Eikä oo rajoja missään :=)))) - Iso-Iita evk
yksitypy kirjoitti:
sä nyt vasta ajattelit aukaista?
Et ehdi monta juoda tälle iltaa sit. Mulla tuo nukkuma-aika on klo 22, ja siihen mennessä pitää 8 purkkia juoda. Se on mun tavoite :=))))
Mä kans rusketuin tuolla ruskeella nurmikolla äsken.
Eikä oo rajoja missään :=))))nakuna olet ottanu aurinkoo..niin minäki kihii
No mulla vielä on lomaa jälellä mutta aikasin käyn silti nukkumaan..tavoilleen kun ei voi mitään. No nyt aukasin yhen purkin slurps..olipas hyvää..DD - yksitypy
animattiN kirjoitti:
neljättä viedään mutta tosin pikkupulloo. Ei kait kannata paljoa juoda jos huomenna työ päivä. :))
paljoo niin. Mutta ei se viides kuitenkaan sunkaan työintoa laske. Kaljassa paljon energiaa. Jaksaa huomenna hymyssäsuin olla koko päivän :=))))
- yksitypy
Iso-Iita evk kirjoitti:
nakuna olet ottanu aurinkoo..niin minäki kihii
No mulla vielä on lomaa jälellä mutta aikasin käyn silti nukkumaan..tavoilleen kun ei voi mitään. No nyt aukasin yhen purkin slurps..olipas hyvää..DDloma-aika ja aikasin nukkumaan?
Eihän tuo kyllä Iitan luonteeseen sovi lainkaan :=))
Kumma kyllä, et silloin kun itse olin lomalla vielä, menin paljon aikasemmin nukkumaan kuin nyt töissä ollessani. Mistähän se johtuu. Osaatko sä sanoa?
- Kylli.Kyllä
Stekstiviestikopio:
En omista yhtä suuria tissejä kuin Dolly Parton eikä pyllyni ole yhtä kiinteä kuin Demi Mooren, olen huikan rumempi kuin Julia Roberts mutta imen siideriä nopeemmin kuin Wettex.
Hyvää iltaa.- animattiN
kuules jo aika paha. :)))
- yksitypy
juttua oon yrittänyt noudattaa ja hyvin on mennyt :=)))
Et kait sä vielä pois lähde? No et tietenkään kun vaan toivotit hyvää iltaa :=))) - Kylli.Kyllä
yksitypy kirjoitti:
juttua oon yrittänyt noudattaa ja hyvin on mennyt :=)))
Et kait sä vielä pois lähde? No et tietenkään kun vaan toivotit hyvää iltaa :=)))siiteriä on vielä ;)
Älä vaan missään tapauksessa osta UpCider Light Summer Fruits. Kamalaa aspartamiiniällötysjuomaa.
Hyi hitto.....ei milloinkaan enää - yksitypy
Kylli.Kyllä kirjoitti:
siiteriä on vielä ;)
Älä vaan missään tapauksessa osta UpCider Light Summer Fruits. Kamalaa aspartamiiniällötysjuomaa.
Hyi hitto.....ei milloinkaan enääne lightit on aika pahoja kaikki. Mä olen nyt kaljalinjalla tänään. Vaihtelu virkistää :=)))
Mitä sidukkaa muuten juot nyt ? - Kylli.Kyllä
yksitypy kirjoitti:
ne lightit on aika pahoja kaikki. Mä olen nyt kaljalinjalla tänään. Vaihtelu virkistää :=)))
Mitä sidukkaa muuten juot nyt ?Ottaa naisen luonnolle.
Mutta kun tuli ostettua niin juon ja laulan ja juon ja laulan ja juon ja laulan ja juon. - yksitypy
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Ottaa naisen luonnolle.
Mutta kun tuli ostettua niin juon ja laulan ja juon ja laulan ja juon ja laulan ja juon.et sua alkaa taas laulattamaan :=)))
Miten olis pienet laulut tälle iltaa kun muakin laulattaa?
Ai. niin...se eka laulu tais jo tullakin.
Jos täytätte mun lasini, niin tahdon kertoa.
Sen surullisen tarinan jol ei oo vertoa..... - Kylli.Kyllä
yksitypy kirjoitti:
et sua alkaa taas laulattamaan :=)))
Miten olis pienet laulut tälle iltaa kun muakin laulattaa?
Ai. niin...se eka laulu tais jo tullakin.
Jos täytätte mun lasini, niin tahdon kertoa.
Sen surullisen tarinan jol ei oo vertoa.....tuijotti minua silmiin kaupan kassajonossa, taas.
Sinun ansiostasi tai syystäsi ostin Paten *Ajan päivin, ajan öin* dc:n. Laulan sinulle nyt *oman elämänsä V.I.P:stä pienen pätkän:
*ei haittaa pätkääkään mä vaikka varjoon jään - oon oman elämän V.I.Peeeee*
Hitsi mulla on liian pitkät kynnet, kirjoitan vielä enemmän väärin kuin ennen. Sensuuri iskee koko ajan....:) - yksitypy
Kylli.Kyllä kirjoitti:
tuijotti minua silmiin kaupan kassajonossa, taas.
Sinun ansiostasi tai syystäsi ostin Paten *Ajan päivin, ajan öin* dc:n. Laulan sinulle nyt *oman elämänsä V.I.P:stä pienen pätkän:
*ei haittaa pätkääkään mä vaikka varjoon jään - oon oman elämän V.I.Peeeee*
Hitsi mulla on liian pitkät kynnet, kirjoitan vielä enemmän väärin kuin ennen. Sensuuri iskee koko ajan....:)hyvä kappale se oman elämänsä V.I.P ?
Siinä on sitä elämän totuutta, ja vielä kun Pate sen laulaa... raavas suomalainen mies :=))
Mä muuten leikkasin just tänään kynnet sopivan pituiseksi näppäimistölle :=)))
- NÄPSÄHTÄÄ.
JUAANKOS SIEL KOFFIA, KARJALAA, LO
ÖVENPRAUNIA, VAI UUSINTA KIPPARIA?KOHTA ON MUODOT
SANONKOS...VARPUNEN- yksitypy
varpune siellä laulele. Karjalaa ei saada koskaan takaisin, mutta Lapin kultaa aina löytyy :=))))
Peilisi valehtelee - älä katso sitä......
Sitä mieltä minä olen - muuten, tuon laulunhan lauloi yksi Hämeenlinnan kuuluisista laulajista, ja onhan hänellä jotain muutakin kehumisen arvoista.......
Terveisin, MM.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.132537Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant762358- 2021334
- 1171194
- 751142
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2661099Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211939Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,7936Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11894Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54816