Eli turbotec. Onko kyseisestä firmasta
kokemuksia? Hyviä taikka huonoja. Itse aion käydä
sillä vaihdattaan chipin 2.0 T volleen.
Suosittelivat samalla että vaihtaisin turbonkin
isompaan. Tehoja pitäisi tulla 230 - 240 hv.
Pitäisi S40:n ruveta liikahtamaan. 0-100 km/h
alle 7 s ????
Keski-Suomen autosäätö?
5
688
Vastaukset
- Tommi H
On se hyvä firma. Mutta jos toi 2.0 T on sulla
käyttöautona, älä jumaliste mee vaihtamaan
isompaa ahdinta ja repimään siitä 240 heppaa.
Sehän laukee se vehje ellet päivittele sitten
muutakin osaa, 200 heppaa vielä kestänee ja menee
paremmin 0-100 km/h kuin T4 välitysten takia,
näin olen kuullut.
Joo, ja jos siihen tyrkkäät kuitenkin (eli ei ole
sulla rahasta kiinni) sen 240 pollea, niin menee
reippaasti alle 7 sec.- Teppo
Ihmeiden aika ei ole ohi!
Täältähän voi saada asiallisiakin kommentteja!
Kiitokset Tommille.
Jos tuo 2.0 T lastutettuna panee kampoihin T4:lle
niin sehän menee jo pelkällä lastulla melkolailla
lähelle 7 s 0-100 km/h ( vakio T4 7.3 s )
Jos tämä pitää paikkansa niin pelkkä lastu saa
luvan riittää. Auto nimittäin on päivittäisessä
käytössä ( myös vaimokkeella ;) ) ja hilloa ei
tosiaan ole ylimääräisiin voimansiirron
remontteihin. Liekkö T4:ssä riskimpi voimansiirto
kun siitähän saa lastulla myös n.230 hv ja
pitäisi kestää ???? - Tommi H
Teppo kirjoitti:
Ihmeiden aika ei ole ohi!
Täältähän voi saada asiallisiakin kommentteja!
Kiitokset Tommille.
Jos tuo 2.0 T lastutettuna panee kampoihin T4:lle
niin sehän menee jo pelkällä lastulla melkolailla
lähelle 7 s 0-100 km/h ( vakio T4 7.3 s )
Jos tämä pitää paikkansa niin pelkkä lastu saa
luvan riittää. Auto nimittäin on päivittäisessä
käytössä ( myös vaimokkeella ;) ) ja hilloa ei
tosiaan ole ylimääräisiin voimansiirron
remontteihin. Liekkö T4:ssä riskimpi voimansiirto
kun siitähän saa lastulla myös n.230 hv ja
pitäisi kestää ????Juu, eli tuota LPT konetta ei ole mekaanisesti
suuniteltu kestämään niin suuria paineita joita
230 hepan repiminen edellyttäisi. Kyllä se siis
toimii, mutta alkaa tehdas-osat päjähtää, ja saa
konepelti auki olla useammin.
Virtetyllä autolla ajaminen vaatii muutenkin
ainaista säätämistä jos ei puhuta pelkästään
lastuviritteisestä. Aina tulee jotian. - Pelkällä
lastullakin saattaa olla semmoset vaikutukset
että esim dumb/diverter ventiilit laukee. Ei
maksa paljon (luokkaa <500 mk) vaihtaa, mutta
siitä on vaivaa.
En usko että loota rupeisi "vääntymään" ja kytkin
sauhuamaan normaalissa ajossa 250 hepallakaan,
mutta rasitus lisääntyy huimasti.
Lastunkun saa siinä alle 4000 mk niin 2x
toisensamanlaisen sijoittamin ahtimen uusimiseen
ja sen sovitustöihin ei ole ehkä fiksua. Samassa
rytäkässä pitäisi uusia paljon muutakin. Siis
käyttöautoa kun ajatellaan.
- Sleeper
Kaveri ainakin kehuu ko. firmaa ja on ollut
tyytyväinen niiden tekemiin lastuihin. - Anonyymi
Joskus ammoin sääteli mun t4 Volvon ja olin todella tyytyväinen...pelkkä säätö, ei mitään muutostöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856