Sky-new näytti vähän totuutta

Hizbolloista...

Katselin tuossa Skynews lähetystä ja siinä näytettiin Isralin "sairaskäynti" Hizbollahin "sairaalaan". Lähes joka huoneessa oli aseita ja ne sinne jättäneet muuttuivat oudolla tavalla äkkiä siviileiksi. Nekin jotka Israel pidätti, olivat Hizbollahin mielestä "siviilejä".

Hyvä että jotkut mediat näyttävät vähän toistakin puolta, eikä niinkun suomalaiset kommarimediat ainoastaan terroristeille tapahtuvaa "vääryyttä". Hyvä Israel!

2

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun vähän ajattelee että israel on pommittanu monen kodin ja mahdollisesti läheisiä taivaan tuuliin, niin on se kumma jos ei jokainen kynnellekykenevä ole tarttumassa aseisiin israelia vastaan vaikka ei olekkaan ennemmmin edes ollut hizbollahin kannattaja. Ainoa keino miten israel saa raketti-iskut loppumaan on jyrätä koko libanon päästä päähän, mutta sitten alkaa itsemurhaiskut. Ainoa keino saada täydellinen rauha on suorittaa etninenpuhdistus... Näyttää olevan nykyisin tavallisten ihmisten suurin uhka terrorisminvastainen sota eikä terrorismi itsessään, tuollaisilla toimilla mitä israel nyt tekee saadaan vain lisää terrorismia. Tämäkö on israelin ja yhdysvaltojen "uusi lähi-itä"? Koska iran puuttuu peliin? Mitäs sen jälkeen? Eikö historiasta voi opppia mitään? Saatanan tunarit...

• Vili

Tuon mainitsemasi kommando-iskun tarkoituksena oli vangita 1-2 Hezbollan korkeatasoista johtajaa
      joita hoidettiin kyseisessä sairaalassa ja kuljettaa heidät Israeliin,siinä myöskin onnistuttiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1071
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe