Kumman puolustuksen valitsisit omalle joukkueellesi?
Laamanen - Mikkola
Tribuntsovs - Jaakola
Loponen - Korpikari
Leinonen - Ylönen
Karalahti - Murphy
Niskanen - Saarinen
Schnabel - Laakso
Turunen - Korhonen
Seppänen
HIFK - Kärpät
7
664
Vastaukset
- Kyykyttäjä
HIFK:ltä löytyy 5 tai SM-tason puolustajaa. Kärpiltä tällä hetkellä 3 tai 4.
- Kyykyttäjä
HIFK:iltä 5 tai 6.
- Laura1
Kärppien. Eikä kyse ole siitä, että katsoisin Kärppä-lasien läpi asiaa. Mielestäni Kärpät on hiukan parempi tossa, vaikka myöntää täytyy, että melkoinen lovi tuli,kun lähti tonne rapakon taakse huippunimiä. Uskon kuitenkin Kärppien mitaliin ja silloinhan täytyy puolustuksenkin olla kyllin pitävä.
- Jhokke
Minkälainen vastaus olis tullu juovuspäissä!??
- Laura1
Jhokke kirjoitti:
Minkälainen vastaus olis tullu juovuspäissä!??
Jaa-a..ehkä joukkue ois voinu tulla vaikka tuplana;)
- Jhokke
Laura1 kirjoitti:
Jaa-a..ehkä joukkue ois voinu tulla vaikka tuplana;)
......
Kyllä HIFK:n puolustus on kovempi, ehkä liigan paras ja ainakin kaksi ekaa pakkiparia on todella hyvät. Puolustus tuleekin olemaan HIFK:n kivijalka tulevalla kaudella.
Ei Kärppien puolustus huono ole, mutta leveyttä menetettiin kesän aikana. Aika paljon Kärpille tulee merkitsemäänse kuinka suuret roolit Jaakola ja Korpikari pystyy kantamaan. Vastuuta on tarjolla ja näiden pelaajien pitäisi pystyä siihen vastaamaan.
Kun HIFK:ta ja Kärppiä vertaa, niin sen voisi tehdä vaikkapa senttereiden kautta. Ketä HIFK:lla on pistää vertailuun kun Kärpiltä löytyy Viuhkola, Bros, Sahlstedt ja Paakkolanvaara?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15961Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58824- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744