Ihmisen puhdistaminen ja purkamisesta.

Gaian tytär - aloittelija

Taisin tässä ostaa "saastuneen" heilurin jokunen viikko sitten, enkä ollut suorittanut minkäänlaisia puhdistusrituaaleja. Nyt itse heiluri on puhdistumassa, mutta itsessä tuntuu olevan vielä huonoa energiaa. En ymmärtänyt sitä itse heti, mutta nyt alkoi jo viimein itsekin tajuamaan.
Mitenkä siis onnistuisi minun puhdistamiseni? On nyt vähän uusi juttu minulle.. Tavallisesti olen pidättäytynyt ennustuksissa. En ole wicca, mutta harjoitan joskus harvoin pienimuotoista magiaa.
Ja toinen kysymys: Onko asiasta haittaa, jos suorittaa eräänlaisen lemmenloitsun jo-rakastavaisten tai itsensä ylle? Tein näin jotain puolitoista vuotta sitten, kun kuvittelin rakkauteni ehtyvän, laitoin rakkautemme syventymään. Näin on tapahtunut. Samalla tiedustelisin -kaiken varalta, vaikka hyvin meillä menee- kuinka voi purkaa langetetun loitsun?
Lisäksi epäilen, että joku muu (jonka kyllä tiedän, mutten ole ollut vuosiin puheväleissä) on langettanut loitsun minun ylleni. Kuinka sen voi purkaa?
Äh, toivottavasti tämä ei ollut liian sekava. Mutta tosiaan, olen aika aloittelija näiden asioiden kanssa, enkä haluaisi leikkiä magialla.

3

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristar

      välttääkseni nyt kuulostamalta idioottimaisesti siltä että tiedän maailmankaikkeuden salat ja seuraavassa lauseessa puhun itseni suohon, tehdään näin: annan sinulle perinteisen vastauksen, sen jonka joka toinen riviwicca antaa, ja sitten myös sen oman versioni, sen minkä minä uskon olevan lähimpänä totuutta. (niitä kun on meillä vähän jokaisella oma...) No niin.

      "Mitenkä siis onnistuisi minun puhdistamiseni?

      Standardivastaus tuohon on kai jotain sensuuntaista että teet itse itsellesi sopivan puhdistautumisrituaalin, kylpy toimii useimmille, suolaa ronskisti, asiaankuuluva suitsuke (pienellä googlella lötyy) ja liuotat henkisesti veteen sen ryönän mikä sinuun on tarttunut ja huuhdot sen viemäriin. Joku voi kekata että ihan normaali maadoittaminenkin toimii erilaatuisten energioiden puhdistamisessa omasta olemuksesta.

      Omana versionani sanoisin että se heiluri ei voi olla mitenkään "saastunut", se on vain ehkä ottanut vaikutteita siitä talosta tai siitä ihmisestä jonka hallussa se on ollut. Ja "puhdistamiseksi"riittää ihan mainiosti se että puhallat siihen. Vaikka. Kunhan ajattelet siitä omanasi, hoitaa tuon ongelman jos sitä olikaan. Se omituisuus jonka tunnet on todennäköisesti lähtöisin ihan muualta.

      "Onko asiasta haittaa, jos suorittaa eräänlaisen lemmenloitsun jo-rakastavaisten tai itsensä ylle? "

      Eipä siitä varsinaista haittaa ole mutta ei sanottavaa hyötyäkään. Turhaa hommaa sinänsä että luonnollisesti kehittyvä rakkaus toteuttaa itseään (kuvittele veden virtaamista; se pääsee mereen luonnollisesti valitsemaansa reittiä, mutta kun ohjaat sen siitä sivuun, sinun täytyy jatkaa sen ohjailua tai se pysähtyy) mutta manipuloitu rakkaus menettää epäilyn kautta osan olemuksestaan. Tässä on riviwicca ja allekirjoittanut jokseenkin samaa mieltä.

      "kuinka voi purkaa langetetun loitsun? "

      Rivivastaus; a) etpä juuri mitenkään b)tekemällä samanlaisen loitsun vastakkaisella tai tyhjentävällä tarkoituksella.

      Oma versioni; se "loitsu" väljähtyy samalla tavoin kuin limsa lautasella, ja ajan kanssa kun se vaikutus joutuu vuorovaikutukseen elämän kanssa (ne kaikki vuorovaikutukset joita sinulla jatkuvasti on), se pikkuhiljaa haihtuu pois, nopeammin tai hitaammin riippuen siitä kuinka jatkuvasti tekemääsi mietit. Siinä vaiheessa kun koko juttua ei tule enää paljoa ajatelleeksikaan, ei mitään "purettavaa" ole.

      "Lisäksi epäilen, että joku muu (jonka kyllä tiedän, mutten ole ollut vuosiin puheväleissä) on langettanut loitsun minun ylleni. Kuinka sen voi purkaa? "

      Sama homma a) eipä juuri mitenkään b)jotenkin heijastamalla vaikutuksen takaisin lähettäjään tms.

      Itse sanoisin, älä vaivaudu. Muistatko sen vanhan jutun voodoosta; sillä voimaa vain jos uskot siihen? Well it's like that. Teet sen vaikutuksen pääasiassa itse kun uskot että jokin mikänytikinä johtuu sinun yllesi langetetusta loitsusta. Unohda koko juttu niin lupaan että tilanne joko korjautuu tai sen syy löytyy muualta. En missään nimessä sano ettei magia toimi, sanon vain että siihen uskotaan ihan liikaa, sillä tavoin että hämärässä kynttilän valossa loitsien saa joka teini rakkautta ja hyviä koenumeroita (kun noh, tarkoitus toteutuu paremmin ihan oikeasti Lukemalla niihin kokeisiin ja aktiivisesti Tapaamalla ihmisiä joihin rakastumisen potentiaali on olemassa :D), mikä ei voisi olla kauempana totuudesta. Ja kun aidosta magiasta puhutaan, voi olla varmaa että joku joka osaa sitä käyttää ei vaivaudu tekemään niin vituttaakseen sinua tai saadakseen sinut kompastumaan työmatkalla, vaan kyse on laajemmista asioista. Ja niille todennäköisesti kohde ei voi mitään halusi tai ei.

      Anteeksi jos kuulostan hyökkäävältä, tuon viimeisen parin lauseen aihe saa minut aina vähän... hmh, hiiltymään.


      Kaikkea hyvää.

      ***

      • Gaian tytär

        Tarkoitus ei ollut ärsyttää millään tavoin. Suuren tunnekuohuun vallassa tulee kirjoitettua asioita, jotka ymmärtää helposti ikävällä tavalla.


      • Tristar
        Gaian tytär kirjoitti:

        Tarkoitus ei ollut ärsyttää millään tavoin. Suuren tunnekuohuun vallassa tulee kirjoitettua asioita, jotka ymmärtää helposti ikävällä tavalla.

        "Tarkoitus ei ollut ärsyttää millään tavoin. Suuren tunnekuohuun vallassa tulee kirjoitettua asioita, jotka ymmärtää helposti ikävällä tavalla."

        Se on vähän minun tyyppivikani, aivan hyvällä tahdolla kirjoitetun tekstin voi hyvin helposti ymmärtää vihamielisenä. Tarkoitus ei ole hypätä kimppuun, vain jakaa se mitä luulen tietäväni. Huom, luulen. Ja itse asiassa et tosiaan ärsyttänyt millään lailla, kysymys oli ensimmäinen pitkään aikaan jota katsoin, en meinannut vaivautua, ja sitten tuumin että jopas, jos siät vaikka ihan oikeasti Yrittäisi pukea ajatuksiaan sanoiksi. Se on joskus niin vaikeaa, kun tiedät jotain mutta et osaa sitä selittää, tiedäthän?

        Ihmisallergia on huono asia kun kuitenkin pitää seurasta. :D

        ***


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      647
      18481
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      68
      15753
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      394
      9469
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      72
      6391
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      19
      4854
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      203
      3773
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      124
      2116
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1455
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      106
      1403
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1267
    Aihe