Alokasmaista meteliä?

Parallellogram

Kaapelissahan viime vuonna Motskaripää oli pelkkää metelipuuroa. Nyt Oulun keikalta (en ollu siel) on tullu yks nettikriitikko esiin ja syyttänny samaa.

Ei helevata! Motskaripää ei tarvi sähkösurinamuuria peittämään tykitystä. Ihme jos bändi tommoseen sortuu. Jos äänipojille on annettu käsky luukuttaa ylitäysillä, se voi olla joutsenlaulu: Lemmy haluaa lopettaa ja käy murskaamassa läksiäislahjaks kuulijansa korvat.

Älkääkä tulko väittämään, että Mopopää pitääkin kuulostaa keikoilla muussilta. Jumalauta, se on jytää, on nimittäin joskus kuultu hyviäkin keikkoja.

11

2196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgdfgdf

      Kyllä volyymia pitää olla!

      • kalvotaiteilija

        If you can't stand the heat, get out of the kitchen.


      • Out to lunch
        kalvotaiteilija kirjoitti:

        If you can't stand the heat, get out of the kitchen.

        SAMA!!!


    • .A.

      Alokasmaista?

      Sä mistään mitään taas tiedä.
      Lemmy on rokannut jo ennenkuin
      sun faijas oli ees syntynyt.

    • Hesssssu

      Sun kuullossa taitaa olla jotain vikaa! Kyllä mä ainaki eturivissä sain kaapelitehtaal hyvin selvää

    • Parallellogram

      Joo, 10 metriä lavasta oltiin Kaapelissa ja keikkahan oli kokonaisuutena hieno. Mutta: volyymi oli pelkkää kipusuhinaa, puuroa, epäselvää mässöä. Mikä tahansa muu bändi, niin olisin tunkenut itteni ulos ja tiltannu mennessä ääniniiloja daijjuun.

      Miksi puolustelette työssään epäonnistuneita äänimiehiä? Minusta niitä pitäisi rankaista Lapio Rautavaaran sanoin "enemmän kuin ketään koskaan" ja repiä lippurahat äijäin tilistä.

      Kaapeli on vaikea paikka bändille ku bändille ja väärä paikka Mohedille, jos hanikkaurpo ei huomaa paikan kaikua ja muotoa.

      Jos taas haluatte, että Mootheed on tusinaurpojen volyymisuhinaa, jolla peitetään biisien paskuus, niin siitä vaan oharikeijot: se on sitte Scorpionsia ja Europea samaan sirkkeliputkeen, kunhan pannan kamat täysille.

      Ehei, mulle MH on jytärokkia numero yks, ja tollasia onnistuneita, kristallinkirkkaita täryjyräkeikkoja on tosiaan tullu bändiltä seurattua puolentusinaa varpaankynnet rullalla ja lahkeet putkella. Lujaa tulee, muttei liian lujaa: desibelejä saa olla paljon, mutta mössöpuuroa ei pätkääkään.

      Mitä lujempaa sen paremmin? Kai mäkin niin luulin 12-vuotiaaks asti. Nooh, kokeilkaa kotonanne pohjaan asti.

      • sdfsdf

        >Mitä lujempaa sen paremmin? Kai mäkin niin luulin 12-vuotiaaks asti.

        Kunnes susta tuli "aikuinen". :)


      • Parallellogram
        sdfsdf kirjoitti:

        >Mitä lujempaa sen paremmin? Kai mäkin niin luulin 12-vuotiaaks asti.

        Kunnes susta tuli "aikuinen". :)

        Mieluummin vanha ku aikunen. Toivottavasti Europe ja Scorpionski soittaa suhinasäädöillä, eiks ni.


      • asdasdas
        Parallellogram kirjoitti:

        Mieluummin vanha ku aikunen. Toivottavasti Europe ja Scorpionski soittaa suhinasäädöillä, eiks ni.

        Sama se mulle millä säädöillä noi bändit soittaa, muutenkin aivan paskaa.


    • motoboltsi

      Kuulovaurio on kyllä se rajapyykki jota ei ole mitään järkeä ylittää. Ensimmäistä kertaa elämässä olin tulpat korvissa keikalla kaapelitehtaalla ja siten keikka oli siedettävä, ilman tulppia kipukynnys ylittyi kirkkaasti. Ok olen ehkä jo vanha pieru (36 v), mutta tästä em. syystä jätin Oulun keikan väliin. Onneksi voi kuunnella himassa juuri sopivalla volyymillä, sillä paraimmillaan Moottöripäät rokkaa kuin tauti :)

    • head of motor

      Ei se mikään motskaripää ole, se on MOOTTÖRIPÄÄ, pösilö!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe