Miksi volvoa mollataan ? yleisestikin esim. mainoksissa mm. Mersu,Honda niissä on selviä merkkejä siitä,mutta kun katsotaan hintavertailua volvon hinnat ovat aika lailla samoja kuin mersun ja saa luxusta kaupanpäälle,eli volvolla ei köyhät ajele. Volvot ovat muutenkin pitkäikäisiä,mutta luulen että mollaaminen johtuu pitkälti alkuperämaasta!
Volvoa mollataan, miksi???
64
3331
Vastaukset
- make
Ehkä johtuu PAKKO RUOTSISTA!!! Ymmärrän hyvin ja en minäkään sen takia volvoa ostaisi.
- Tommi
Tämä sitten kertonee siitä, että olet peruskoulussa lukemassa pakkoruotsia?
En usko kenenkään aikuisen jaksavan olla katkera siitä, että on joskus joutunut lukemaan ruotsia.
Siitähän on vain hyötyä.
- ...
Syynä voisi olla hyvinkin se että sellaisia jotka tuovat itseään jatkuvasti esille aletaan pikkuhiljaa inhoamaan. Esimerkkinä turkulaiset, jotka ovat niin itseään täynnä (turkkune on maailman napa), kun sitä riittävän kauan toitotetaan niin vähemmästäkin se kääntyy negatiivikseksi julkisuudeksi. Toinen esimerkki Dell -merkkiset tietokoneet. Niitä mainostetaan joka ikisessä paikassa ja aina ollaan "markkinajohtajaa", "parasta vastinetta rahoille" jne. niin väkisinkin niihin alkaa kyllästyä. Hyväksyntä ja arvostaminen pitää ansaita, ja se ei todellakaan tule itseään kehumalla. Se ei tee Volvosta laatua-autoa, Turkulaisesta rakastettavaa ihmistä tai Dell:stä oikeaa tietokonetta. Näin se vaan on.
- Volvia
Volvo ei ole köyhien auto, ja köyhiä ja kateellisia suomessa riittää. Siksi. Alkuperämaa on vain yksi veruke muiden joukossa.
- Tuota
"volvon hinnat ovat aika lailla samoja kuin mersun"
Volvon hinnoittelu on aika kaukana Mersun hinnoista. Esim. S40 on hinnoiteltu samaan kastiin Boran kanssa. Esim. S60 on samoissa Passatin kanssa, kun laitetaan rinnakkain yhtä tehokkaat mallit. Eli Volvo on peruskeskiluokan auto, josta luxus on kaukana.
Vertaapa vielä hintoja Mersuun. Esim. S40/C-sarja, tai S80/E-sarja.- D52002
Jos luxusta on HINTA, niin kannattaa ostaa Mersu.
Fiksuutta ja älyä osoittaa kyky ostaa pitkäikäinen, arvonsa pitävä, hyvin varusteltu, tilava auto kilpailijoita selvästi halvemmalla, eli vaikkapa Volvon S60, V70 tai S80 mallin. Muitakin merkkejä on samaan kastiin.
S/V40 sarjaa en Volvoksi laske, se on halpatuote eri ostajakunnalle vähän niinkuin A-sarjan mersu. Se jatkaa "Volvo" 300 ja 400- sarjojen vähemmän kunniakasta perinnettä.
Ylihinnan maksaminen ja sillä kehuminen on ollut ennen vanhaan bemarikuskien etuoikeus, näköjään se leviää mersukuskeihin myös. Onko se sitä munanjatketta tai muuta egon pönkitystä?
Mutta ei se hidasta minua kun on itsellä kiva olla.... Ei muuta kuin hyviä jouluja kaikille! - Tuota
D52002 kirjoitti:
Jos luxusta on HINTA, niin kannattaa ostaa Mersu.
Fiksuutta ja älyä osoittaa kyky ostaa pitkäikäinen, arvonsa pitävä, hyvin varusteltu, tilava auto kilpailijoita selvästi halvemmalla, eli vaikkapa Volvon S60, V70 tai S80 mallin. Muitakin merkkejä on samaan kastiin.
S/V40 sarjaa en Volvoksi laske, se on halpatuote eri ostajakunnalle vähän niinkuin A-sarjan mersu. Se jatkaa "Volvo" 300 ja 400- sarjojen vähemmän kunniakasta perinnettä.
Ylihinnan maksaminen ja sillä kehuminen on ollut ennen vanhaan bemarikuskien etuoikeus, näköjään se leviää mersukuskeihin myös. Onko se sitä munanjatketta tai muuta egon pönkitystä?
Mutta ei se hidasta minua kun on itsellä kiva olla.... Ei muuta kuin hyviä jouluja kaikille!Alkuperäisessä (stringin ensimmäisessä) viestissä Volvoa verrataan suoraan Mersuun. Jopa hintatasoa väitetään samaksi. Tätä väitettä kommentoin vääräksi.
Mielestäni Volvo on hintaluokassaan Ok auto, mutta oikea vertailukohta ei ole Mersun mallisto. Mielekkäämpää verrata muihin saman hintaluokan autoihin, joita ovat juuri esim. Saab, VW, Ford jne. Vertaapa hintoja saman tehoisten mallien välillä. Volvolta tosin puuttuvat S/V40 mallistoa lukuunottamatta pienempi moottoriset vaihtoehdot ja tästä syntyy harhakuva Volvosta premium-merkkinä. - tero
Mitenkäs on passatin ja s60 vakiovarustelu?
Jos vertaa hintoja pitäisi myös verrata saman varusteisia autoja.
C-sarjan vertaaminen 40:seen ontuu myös, vertaa 60:seen ja ole samassa kuin autolehdet.
Volvo on halvempi kuin mese, koska mese on suomessa ylihinnoiteltu ja senhän kaikki tietää.(tietääkö)?
- Tja
No syystä siitä että sitä kehutaan turvalliseksi, vaikkei se todellisuudessa sen turvallisempi ole kuin moni muukaan. Sitä kehutaan mukavaksi, vaikka mukavampiakin löytyy enempää hakematta - yhtä mukavia onkin sitten jo läjäpäin.
Ihmiset, jotka ostavat volvon, ajavat illuusiolla siitä, että nyt minullakin on auto isolla a:lla - pois oksat ja männynkävyt. Useiden, en missään tapauksessä väitä kaikkien, volvokuskien ajotapa on piittaamaton "täältä tulen minä - pois alta". Kasvaako henkilökohtainen karma tuolla tyylillä, pitäisi varmaan kokeilla! On kaiken maailman teenelosia-viitosia mitälie, entä sitten, tässä maassa kun saa sakot vähemmälläkin. Ympäristöystävällisestä päästöistä volvojen perustekniikka on vielä kaukana.
En ole kateellinen volvokuskeille, lähinnä hämmästynyt. Persoonaton ostos kaiken kaikkiaan, ehkä se siksi säilyttää arvonsakin, koska se ei säväytä eikä toisaalta pahemmin petäkään.
Toista volvoa enää taloon hanki.
Threadin ekan viestin naurettavin väite: volvolla ei köyhät ajele.- Volvia
Olen kyllä ekan viestin kanssa samaa mieltä siinä mielessä, että uudella volvolla ei köyhät ajele. Varsinkaan V70/S60/S80 eivät ole mitään köyhien autoja. Eikä ne ole käytettynäkään ihan kenen tahansa saatavilla. Isokoneisten autojen ylläpito ja vakuutukset maksavat myös, joten siinäkään mielessä se ei ole köyhän auto. Ja S/V40 ei sekään ole ihan köyhän auto, vaikka onkin enemmän massoille suunnattu. Onhan sitä Volvoa kalliimpiakin autoja, mutta ei se tee volvosta köyhän autoa.
Joillakin volvoilijoilla on kieltämättä jonkinlainen asennevamma kun ajelevat kuin omistaisivat koko tien. Mutta samanlaisia kuskeja löytyy kyllä muidenkin merkkien piiristä.
Ja vielä siitä kateellisuudesta, jos ostat vaikka 5-sarjan bemarin , E-mersun tai Audi A6:n köyhät katsovat sinua vielä pahemmin. Volvon ostaminen on turvallinen valinta, koska sen imago on neutraalimpi. - Jallu
Vai et ole kateellinen!
Aika selkeesti paistaa läpi!
Ja vielä asia varmennukseksi keksit laittaa loppuun,Toista volvoa enää taloon hanki.
Sulla ei ole koskaan volvoa ollutkaan!
Väität, että: Ympäristöystävällisestä päästöistä volvojen perustekniikka on vielä kaukana.
Eli et ole koskaan volvoa katsastanut tai rekisteriotetta lukenut!
Volvojen päästöt on ollu jo kauan alle minimi vaatimusten.
Itse asiassa ennen kun muut eurooppalaiset (paitsi mersu ja bmw)
tai japanilaiset oli katalysaattoria nähneetkään.
(tai lambdaa)
70-luvulla oli USA.ssa henkilöautojen päästövaatimukset alle sen, mitä euroopassa on nyt.
Ja volvoja myytiin sinne pilvinpimein.
Jos löydät jostain 80-luvun alkupuolen volvon ja sen rekisteriotteen, lueppa huvikses, mitä siinä vaaditaan volvon päästöistä.
Volvojen tekniset ratkaisut on ollut aina suunnan näyttäjänä muiden merkkien kehityksessä.
Eli eniten ratkaisuja, mitä on kopiotu muihin merkkeihin "uusina painoksina"
Ja vielä lopuksi, maailman kolmesta eniten ajetusta henkilöautosta 1 ja 3 on volvoja.
Ja tänäkin päivänä liikenteessä.
(se toinen kupla volkkari)
Autojen mekassa yhdysvalloissa, autoilijat on valinnut volvon maailman parhaaksi automerkiksi!? - GM
Jallu kirjoitti:
Vai et ole kateellinen!
Aika selkeesti paistaa läpi!
Ja vielä asia varmennukseksi keksit laittaa loppuun,Toista volvoa enää taloon hanki.
Sulla ei ole koskaan volvoa ollutkaan!
Väität, että: Ympäristöystävällisestä päästöistä volvojen perustekniikka on vielä kaukana.
Eli et ole koskaan volvoa katsastanut tai rekisteriotetta lukenut!
Volvojen päästöt on ollu jo kauan alle minimi vaatimusten.
Itse asiassa ennen kun muut eurooppalaiset (paitsi mersu ja bmw)
tai japanilaiset oli katalysaattoria nähneetkään.
(tai lambdaa)
70-luvulla oli USA.ssa henkilöautojen päästövaatimukset alle sen, mitä euroopassa on nyt.
Ja volvoja myytiin sinne pilvinpimein.
Jos löydät jostain 80-luvun alkupuolen volvon ja sen rekisteriotteen, lueppa huvikses, mitä siinä vaaditaan volvon päästöistä.
Volvojen tekniset ratkaisut on ollut aina suunnan näyttäjänä muiden merkkien kehityksessä.
Eli eniten ratkaisuja, mitä on kopiotu muihin merkkeihin "uusina painoksina"
Ja vielä lopuksi, maailman kolmesta eniten ajetusta henkilöautosta 1 ja 3 on volvoja.
Ja tänäkin päivänä liikenteessä.
(se toinen kupla volkkari)
Autojen mekassa yhdysvalloissa, autoilijat on valinnut volvon maailman parhaaksi automerkiksi!?sulla on varmaan näyttää jotakin faktaa noiden väitteittesi tueksi? Esim. missä ja milloin amerikkalaiset on valinnut volvon parhaaksi merkiksi? Jos joskus käyt jenkeissä, niin laskeppa huviksesi kuinka monta uutta volvoa tulee vastaan, ja vertaa sitä lukua vastaan tuleviin bemareihin, mersuihin, volkkareihin, lexuksiin...
- Ostakaa Volvo!
Jallu kirjoitti:
Vai et ole kateellinen!
Aika selkeesti paistaa läpi!
Ja vielä asia varmennukseksi keksit laittaa loppuun,Toista volvoa enää taloon hanki.
Sulla ei ole koskaan volvoa ollutkaan!
Väität, että: Ympäristöystävällisestä päästöistä volvojen perustekniikka on vielä kaukana.
Eli et ole koskaan volvoa katsastanut tai rekisteriotetta lukenut!
Volvojen päästöt on ollu jo kauan alle minimi vaatimusten.
Itse asiassa ennen kun muut eurooppalaiset (paitsi mersu ja bmw)
tai japanilaiset oli katalysaattoria nähneetkään.
(tai lambdaa)
70-luvulla oli USA.ssa henkilöautojen päästövaatimukset alle sen, mitä euroopassa on nyt.
Ja volvoja myytiin sinne pilvinpimein.
Jos löydät jostain 80-luvun alkupuolen volvon ja sen rekisteriotteen, lueppa huvikses, mitä siinä vaaditaan volvon päästöistä.
Volvojen tekniset ratkaisut on ollut aina suunnan näyttäjänä muiden merkkien kehityksessä.
Eli eniten ratkaisuja, mitä on kopiotu muihin merkkeihin "uusina painoksina"
Ja vielä lopuksi, maailman kolmesta eniten ajetusta henkilöautosta 1 ja 3 on volvoja.
Ja tänäkin päivänä liikenteessä.
(se toinen kupla volkkari)
Autojen mekassa yhdysvalloissa, autoilijat on valinnut volvon maailman parhaaksi automerkiksi!?Jumalauta!
Siis 100%;N varmuudella tää sama satusetä mättää
tuota samaa soopaansa Mersun sivuilla,koskas ne jenkit on Volvon korkeimmalle noteeranneet? - Jallu
Ostakaa Volvo! kirjoitti:
Jumalauta!
Siis 100%;N varmuudella tää sama satusetä mättää
tuota samaa soopaansa Mersun sivuilla,koskas ne jenkit on Volvon korkeimmalle noteeranneet?Lainauksia www.volvolandia.com
"Volvon 240-sarja valittiin "Vuoden parhaaksi perheautoksi" USAn suurimman moottorilehden, nimeltään Car and Driver, lukijaäänestyksessä"
Ja niistä päästöistä ja tuotekehityksestä:
"Keväällä Volvo sai englantilaisen kunniamaininnan, The Don Safety Trophy, tunnustuksena uhrauksista autoturvallisuuteen ja amerikkalaiset liikenneturvallisuusviranomaiset (National Highway Traffic Safety Administration) valitsi Volvon 240-sarjan perustaksi koetoimintaan, jolla luotaisiin suuntaviivat tulevaisuuden turvallisuusstandardeille USAssa. USAssa myydyissä 240-autoilla oli nyt pakokaasun puhdistusjärjestelmä Lambda-sondilla, mikä hyvin selvisi tiukoista vaatimuksista, jotka astuivat voimaan Kaliforniassa 1977"
Ja tämä jo 70-luvulla.
En jaksa toyota miesten kanssa enempää lätistä. - OstakaaVolvo
Ostakaa Volvo! kirjoitti:
Jumalauta!
Siis 100%;N varmuudella tää sama satusetä mättää
tuota samaa soopaansa Mersun sivuilla,koskas ne jenkit on Volvon korkeimmalle noteeranneet?No kyllä olen täälläkin mutte en kyllä GM tms. Käytän täällä "!!!" nikkiä.
Joten äläpä hauku väärä puuta! - Tja
Jallu kirjoitti:
Vai et ole kateellinen!
Aika selkeesti paistaa läpi!
Ja vielä asia varmennukseksi keksit laittaa loppuun,Toista volvoa enää taloon hanki.
Sulla ei ole koskaan volvoa ollutkaan!
Väität, että: Ympäristöystävällisestä päästöistä volvojen perustekniikka on vielä kaukana.
Eli et ole koskaan volvoa katsastanut tai rekisteriotetta lukenut!
Volvojen päästöt on ollu jo kauan alle minimi vaatimusten.
Itse asiassa ennen kun muut eurooppalaiset (paitsi mersu ja bmw)
tai japanilaiset oli katalysaattoria nähneetkään.
(tai lambdaa)
70-luvulla oli USA.ssa henkilöautojen päästövaatimukset alle sen, mitä euroopassa on nyt.
Ja volvoja myytiin sinne pilvinpimein.
Jos löydät jostain 80-luvun alkupuolen volvon ja sen rekisteriotteen, lueppa huvikses, mitä siinä vaaditaan volvon päästöistä.
Volvojen tekniset ratkaisut on ollut aina suunnan näyttäjänä muiden merkkien kehityksessä.
Eli eniten ratkaisuja, mitä on kopiotu muihin merkkeihin "uusina painoksina"
Ja vielä lopuksi, maailman kolmesta eniten ajetusta henkilöautosta 1 ja 3 on volvoja.
Ja tänäkin päivänä liikenteessä.
(se toinen kupla volkkari)
Autojen mekassa yhdysvalloissa, autoilijat on valinnut volvon maailman parhaaksi automerkiksi!?Hyvä Jallu, valehtelijaksi jos väität, niin vedä ittes saman tien jojoksi, äläkä vaivaudu lukemaan enempää.
>Vai et ole kateellinen!
>Aika selkeesti paistaa läpi!
>Ja vielä asia varmennukseksi keksit laittaa
>loppuun,Toista volvoa enää taloon hanki.
>Sulla ei ole koskaan volvoa ollutkaan!
Olen tosiaan omistanut volvon aikanaan, pidin sitä jopa 5 vuotta, kunnes kyllästyin siihen, että se ei koskaan oikein tullut kuntoon. Rakkine oli B200K koneella varustettu värkki.
Kateellinen en todellakaan ole. Nykyisen autoni hinnalla taitaisi saada parikin alkupään 40-sarjalaista.
Katsastin tuon volvon 4 kertaa, vain yhdestä tuli hylsy, kun en käynyt päästöjä tarkistuttamassa etukäteen. Rakkine oli karvan päälle 170tkm ajettu kun pääsin siitä eroon.
>Autojen mekassa yhdysvalloissa, autoilijat on valinnut volvon maailman parhaaksi automerkiksi!?
Ja mitä tuo todistaa??? Eihän ne siellä ikinä ole kunnon ajo-ominaisuuksia osanneet rakentaa. Ruostuvia isoja koslia jotka pääsääntöisesti juo *vetisti. - Tja
Jallu kirjoitti:
Lainauksia www.volvolandia.com
"Volvon 240-sarja valittiin "Vuoden parhaaksi perheautoksi" USAn suurimman moottorilehden, nimeltään Car and Driver, lukijaäänestyksessä"
Ja niistä päästöistä ja tuotekehityksestä:
"Keväällä Volvo sai englantilaisen kunniamaininnan, The Don Safety Trophy, tunnustuksena uhrauksista autoturvallisuuteen ja amerikkalaiset liikenneturvallisuusviranomaiset (National Highway Traffic Safety Administration) valitsi Volvon 240-sarjan perustaksi koetoimintaan, jolla luotaisiin suuntaviivat tulevaisuuden turvallisuusstandardeille USAssa. USAssa myydyissä 240-autoilla oli nyt pakokaasun puhdistusjärjestelmä Lambda-sondilla, mikä hyvin selvisi tiukoista vaatimuksista, jotka astuivat voimaan Kaliforniassa 1977"
Ja tämä jo 70-luvulla.
En jaksa toyota miesten kanssa enempää lätistä.Ja niiden 240 sarjalaisten jälkeen, jotka aikalaisiinsa verrattuina olivat turvallisia???
Montako ***** ncap autoa volvo on saanut aikaiseksi???
0
Eli, turvallisuudeltaan keskimäärin keskiverto. - Jallu
Tja kirjoitti:
Hyvä Jallu, valehtelijaksi jos väität, niin vedä ittes saman tien jojoksi, äläkä vaivaudu lukemaan enempää.
>Vai et ole kateellinen!
>Aika selkeesti paistaa läpi!
>Ja vielä asia varmennukseksi keksit laittaa
>loppuun,Toista volvoa enää taloon hanki.
>Sulla ei ole koskaan volvoa ollutkaan!
Olen tosiaan omistanut volvon aikanaan, pidin sitä jopa 5 vuotta, kunnes kyllästyin siihen, että se ei koskaan oikein tullut kuntoon. Rakkine oli B200K koneella varustettu värkki.
Kateellinen en todellakaan ole. Nykyisen autoni hinnalla taitaisi saada parikin alkupään 40-sarjalaista.
Katsastin tuon volvon 4 kertaa, vain yhdestä tuli hylsy, kun en käynyt päästöjä tarkistuttamassa etukäteen. Rakkine oli karvan päälle 170tkm ajettu kun pääsin siitä eroon.
>Autojen mekassa yhdysvalloissa, autoilijat on valinnut volvon maailman parhaaksi automerkiksi!?
Ja mitä tuo todistaa??? Eihän ne siellä ikinä ole kunnon ajo-ominaisuuksia osanneet rakentaa. Ruostuvia isoja koslia jotka pääsääntöisesti juo *vetisti.Viisi vuotta pidit kuitenkin inhoamaasi volvoo?
"Nykyisen autoni hinnalla taitaisi saada parikin alkupään 40-sarjalaista"
Jee, sullahan on hilloo kiinni hitosti siinä nykysessä värkissäs!
Ainakin 17 000€!
Perusteleppa nyt ne aikasemmat väitteesi, äläkä poikkee asiasta.
Miten muuten liittyy asiaan toi:
"vain yhdestä tuli hylsy, kun en käynyt päästöjä tarkistuttamassa etukäteen"
Onko sulla kaveri jossain pajassa, kuka kirjottaa sulle päästötodistuksia mittaamatta?
Mikä oli se volvo, missä on tollanen B200K kone? - Jallu
Tja kirjoitti:
Hyvä Jallu, valehtelijaksi jos väität, niin vedä ittes saman tien jojoksi, äläkä vaivaudu lukemaan enempää.
>Vai et ole kateellinen!
>Aika selkeesti paistaa läpi!
>Ja vielä asia varmennukseksi keksit laittaa
>loppuun,Toista volvoa enää taloon hanki.
>Sulla ei ole koskaan volvoa ollutkaan!
Olen tosiaan omistanut volvon aikanaan, pidin sitä jopa 5 vuotta, kunnes kyllästyin siihen, että se ei koskaan oikein tullut kuntoon. Rakkine oli B200K koneella varustettu värkki.
Kateellinen en todellakaan ole. Nykyisen autoni hinnalla taitaisi saada parikin alkupään 40-sarjalaista.
Katsastin tuon volvon 4 kertaa, vain yhdestä tuli hylsy, kun en käynyt päästöjä tarkistuttamassa etukäteen. Rakkine oli karvan päälle 170tkm ajettu kun pääsin siitä eroon.
>Autojen mekassa yhdysvalloissa, autoilijat on valinnut volvon maailman parhaaksi automerkiksi!?
Ja mitä tuo todistaa??? Eihän ne siellä ikinä ole kunnon ajo-ominaisuuksia osanneet rakentaa. Ruostuvia isoja koslia jotka pääsääntöisesti juo *vetisti.5v. pidit inhoamaasi autoo?
"Nykyisen autoni hinnalla taitaisi saada parikin alkupään 40-sarjalaista"
Jes! Sun nykynen värkkis arvo on jotain 18 000€- 20 000€?
Perusteleppa nyt ne aikasemmat väitteesi.
Miten muuten liittyy asiaan toi:
"vain yhdestä tuli hylsy, kun en käynyt päästöjä tarkistuttamassa etukäteen"
Onko sulla jossain pajassa joku kaveri, kuka kirjottaa päästötodistuksia mittaamatta?
Missä mallissa on tollanen B200K kone? - Tja
Jallu kirjoitti:
Lainauksia www.volvolandia.com
"Volvon 240-sarja valittiin "Vuoden parhaaksi perheautoksi" USAn suurimman moottorilehden, nimeltään Car and Driver, lukijaäänestyksessä"
Ja niistä päästöistä ja tuotekehityksestä:
"Keväällä Volvo sai englantilaisen kunniamaininnan, The Don Safety Trophy, tunnustuksena uhrauksista autoturvallisuuteen ja amerikkalaiset liikenneturvallisuusviranomaiset (National Highway Traffic Safety Administration) valitsi Volvon 240-sarjan perustaksi koetoimintaan, jolla luotaisiin suuntaviivat tulevaisuuden turvallisuusstandardeille USAssa. USAssa myydyissä 240-autoilla oli nyt pakokaasun puhdistusjärjestelmä Lambda-sondilla, mikä hyvin selvisi tiukoista vaatimuksista, jotka astuivat voimaan Kaliforniassa 1977"
Ja tämä jo 70-luvulla.
En jaksa toyota miesten kanssa enempää lätistä.Ja niiden 240 sarjalaisten jälkeen, jotka aikalaisiinsa verrattuina olivat turvallisia???
Montako ***** ncap autoa volvo on saanut aikaiseksi???
0
Eli, turvallisuudeltaan keskimäärin keskiverto. - Kiiruusti
OstakaaVolvo kirjoitti:
No kyllä olen täälläkin mutte en kyllä GM tms. Käytän täällä "!!!" nikkiä.
Joten äläpä hauku väärä puuta!Mene hoitoon hyvä ihminen ,paha mielenjakautumishäiriö=skistrofenia näkyy vaivaavan!
- Jallu
Tja kirjoitti:
Ja niiden 240 sarjalaisten jälkeen, jotka aikalaisiinsa verrattuina olivat turvallisia???
Montako ***** ncap autoa volvo on saanut aikaiseksi???
0
Eli, turvallisuudeltaan keskimäärin keskiverto.S60 nyt aluksi.
240 volvookin kyllä tehtiin vielä 90 luvulla.
Perustele nyt ne naurettavat väittesi. - Tällinukke
Jallu kirjoitti:
S60 nyt aluksi.
240 volvookin kyllä tehtiin vielä 90 luvulla.
Perustele nyt ne naurettavat väittesi.S60 sai kolme tähteä NSCAP;n tällitestissä,asian voit kyllä tarkistaa NSCAP;n sivustoilta,ikävä totuus kyllä on se ,ettei Volvolla ole yhtään viiden staran törmäystestittulosta,paras(yllättävästi)neljän tähden 40-sarja.
- Tja
Jallu kirjoitti:
5v. pidit inhoamaasi autoo?
"Nykyisen autoni hinnalla taitaisi saada parikin alkupään 40-sarjalaista"
Jes! Sun nykynen värkkis arvo on jotain 18 000€- 20 000€?
Perusteleppa nyt ne aikasemmat väitteesi.
Miten muuten liittyy asiaan toi:
"vain yhdestä tuli hylsy, kun en käynyt päästöjä tarkistuttamassa etukäteen"
Onko sulla jossain pajassa joku kaveri, kuka kirjottaa päästötodistuksia mittaamatta?
Missä mallissa on tollanen B200K kone?Niin pidin, kun ei ollut varaa maksaa välirahaa kunnon autoon - piti tienata välillä.
>"Nykyisen autoni hinnalla taitaisi saada parikin
>alkupään 40-sarjalaista"
>Jes! Sun nykynen värkkis arvo on jotain 18 000€-
>20 000€?
EN TIENNYTKÄÄN, että S40 malliston alkupään hinnat ovat vain n.9000Euroa...
En tietenkään verrannut mihinkään käytetyn ikälopun auton kyseenalaiseen jälleenmyyntiarvoon, vaan uuteen jm-hinnastoon.
>"Onko sulla jossain pajassa joku kaveri, kuka
>kirjottaa päästötodistuksia mittaamatta? "
Ei tietenkään, mutta huoltoasemat sääti ja kirjoitti todistukset.
B200K löytyi 80-luvun puolivälin jälkeen useammastakin mallissa.
Mene hölmö takaisin amikseen lukemaan vanhoja teknareita. Minua ei kiinnosta todistella sen enempää, kun et näistä jutuista kerta mitään tajuakaan. - Jallu
Tällinukke kirjoitti:
S60 sai kolme tähteä NSCAP;n tällitestissä,asian voit kyllä tarkistaa NSCAP;n sivustoilta,ikävä totuus kyllä on se ,ettei Volvolla ole yhtään viiden staran törmäystestittulosta,paras(yllättävästi)neljän tähden 40-sarja.
Menkää nyt vittu pian sinne koulun penkille ja opetelkaa lukemaan!
Teillä kun ei ole mitään tietoa autoista, niin painukaa sinne Tja,n mainitsemaan kiikkuun.(jos sitäkään osaatte tehdä)
Sen verran myönnän, että se auto oli kirjotettu väärin. Se oli S80, eikä S60
Jos opitte jossain vaiheessa tavaamaan, nii aloittakaa tästä!
VOLVO S80 -MAAILMAN TURVALLISIN AUTO
Volvo S80 on saavuttanut ensimmäisenä autona huipputulokset sekä eurooppalaisissa että yhdysvaltalaisissa törmäystesteissä. Testit on tehnyt kolme puolueetonta instituuttia; Euro-NCAP, US-NCAP ja IIHS(Insurance Institute of Highway Safety). Tulokset osoittavat, että Volvo S80 on maailman turvallisin auto.
Jatkuvat NCAP testit ovat osa NHTSA:n eli USA:n liikenneturvaviranomaisten tarjoamaa kuluttajatietoutta. Autoille tehdään sekä nokka- että sivukolaritestejä.
Volvo S80 oli heinäkuussa 1999 maailman ensimmäinen auto, joka saavutti täydet pisteet sivutörmäystesteissä niin kuljettajan kuin etumatkustajankin osalta. Lokakuun 2000 lopulla mallille tehtiin uudet nokkakolaritestit ja Volvo S80 saavutti jälleen täydet pisteet.
American Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) on jo aiemmin palkinnut Volvo S80:n korkeimmalla mahdollisella pistemäärällä nokkakolaritesteissä: Malli on lisäksi ansainnut "Paras valinta"
-nimityksen ja huippupisteet Euroopan NCAP testeissä. Euro-NCAP testeissä tehdään osittaiset nokkakolaritestit, sivutörmäystestit sekä törmäystestit toista ajoneuvoa ja lyhtypylvästä vasten.
Eri testeistä samankaltaiset tulokset
Kolmen riippumattoman ja puolueettoman organisaation useat testit ovat tuloksiltaan saman suuntaiset. Jatkuva menestyminen testeissä on osoitus siitä, että Volvo S80 on turvallisuustasoltaan huippuluokkaa.
Itse asiassa Volvo S80:n todellinen turvallisuustaso on vieläkin korkeampi kuin testit osoittavat. Testeissä mitataan ainoastaan tiettyjä tilanteita eivätkä huomioi useita muita kehittyneitä
turvajärjestelmiä, esimerkiksi WHIPS -piiskaheilahdusjärjestelmää, joita Volvo S80-mallissa on.
... ja jatkoa....
Englantilainen kuluttajalehti Which? antoi vuosittaisessa raportissaan Volvo S80 -mallille korkeimman turvallisuus-arvosanan, jonka se on koskaan jakanut henkilöautolle. Myös Volvon S60 - ja S40 -mallit saivat hyvät arvosanat ja sijoittuivat aivan S80:n tuntumaan. S80 sai 13 pistettä, joka on kaikkien aikojen korkein henkilöautolle jaettu pistemäärä. S60 sai 12,5 ja S40 11,5 pistettä. - Jallu
Tja kirjoitti:
Niin pidin, kun ei ollut varaa maksaa välirahaa kunnon autoon - piti tienata välillä.
>"Nykyisen autoni hinnalla taitaisi saada parikin
>alkupään 40-sarjalaista"
>Jes! Sun nykynen värkkis arvo on jotain 18 000€-
>20 000€?
EN TIENNYTKÄÄN, että S40 malliston alkupään hinnat ovat vain n.9000Euroa...
En tietenkään verrannut mihinkään käytetyn ikälopun auton kyseenalaiseen jälleenmyyntiarvoon, vaan uuteen jm-hinnastoon.
>"Onko sulla jossain pajassa joku kaveri, kuka
>kirjottaa päästötodistuksia mittaamatta? "
Ei tietenkään, mutta huoltoasemat sääti ja kirjoitti todistukset.
B200K löytyi 80-luvun puolivälin jälkeen useammastakin mallissa.
Mene hölmö takaisin amikseen lukemaan vanhoja teknareita. Minua ei kiinnosta todistella sen enempää, kun et näistä jutuista kerta mitään tajuakaan.Sulle ja tällinukelle laiton tonne ylemmäs juttua.
Etkö muista, minkä auton omistit
?
S40 Volvo maksaa tänä päivänä jotain 10 000€ Jos sä katot volvojen hintoja jostain toyotan hinnastosta, niin näyttäähän se siellä arvokkaalta, kun toyotaan tai johonkin muuhun japsiin vertaat.
Sä kirjotat:
Minua ei kiinnosta todistella sen enempää, kun et näistä jutuista kerta mitään tajuakaan.
Mitäs sä oot todistellu?
Mitään ei ole tullu sun aikasempien väitteitesi tueksi.
Et pysty kertomaan edes sitä, että mikä volvo sulla on ollu.
Sen sä oot kyllä kirjotuksillas todistanu, että ammattikoulun oot käyny.
Ei siinä mitään, onhan se hyvä, että oot edes jotain koulua käyny.
(vaikka ei uskos)
Pysy poissa näistä keskusteluista, jos asioista ei ole mitään oikeeta tietoo.
Heittelet tännä omia mielipiteitäs.
Käyttäytykö joku volvo kuski huonosti sua kohtaan sinä aamuna, kun tänne päätit tulla heittelemään perättömiä juttujas? - Tällinukke
Jallu kirjoitti:
Menkää nyt vittu pian sinne koulun penkille ja opetelkaa lukemaan!
Teillä kun ei ole mitään tietoa autoista, niin painukaa sinne Tja,n mainitsemaan kiikkuun.(jos sitäkään osaatte tehdä)
Sen verran myönnän, että se auto oli kirjotettu väärin. Se oli S80, eikä S60
Jos opitte jossain vaiheessa tavaamaan, nii aloittakaa tästä!
VOLVO S80 -MAAILMAN TURVALLISIN AUTO
Volvo S80 on saavuttanut ensimmäisenä autona huipputulokset sekä eurooppalaisissa että yhdysvaltalaisissa törmäystesteissä. Testit on tehnyt kolme puolueetonta instituuttia; Euro-NCAP, US-NCAP ja IIHS(Insurance Institute of Highway Safety). Tulokset osoittavat, että Volvo S80 on maailman turvallisin auto.
Jatkuvat NCAP testit ovat osa NHTSA:n eli USA:n liikenneturvaviranomaisten tarjoamaa kuluttajatietoutta. Autoille tehdään sekä nokka- että sivukolaritestejä.
Volvo S80 oli heinäkuussa 1999 maailman ensimmäinen auto, joka saavutti täydet pisteet sivutörmäystesteissä niin kuljettajan kuin etumatkustajankin osalta. Lokakuun 2000 lopulla mallille tehtiin uudet nokkakolaritestit ja Volvo S80 saavutti jälleen täydet pisteet.
American Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) on jo aiemmin palkinnut Volvo S80:n korkeimmalla mahdollisella pistemäärällä nokkakolaritesteissä: Malli on lisäksi ansainnut "Paras valinta"
-nimityksen ja huippupisteet Euroopan NCAP testeissä. Euro-NCAP testeissä tehdään osittaiset nokkakolaritestit, sivutörmäystestit sekä törmäystestit toista ajoneuvoa ja lyhtypylvästä vasten.
Eri testeistä samankaltaiset tulokset
Kolmen riippumattoman ja puolueettoman organisaation useat testit ovat tuloksiltaan saman suuntaiset. Jatkuva menestyminen testeissä on osoitus siitä, että Volvo S80 on turvallisuustasoltaan huippuluokkaa.
Itse asiassa Volvo S80:n todellinen turvallisuustaso on vieläkin korkeampi kuin testit osoittavat. Testeissä mitataan ainoastaan tiettyjä tilanteita eivätkä huomioi useita muita kehittyneitä
turvajärjestelmiä, esimerkiksi WHIPS -piiskaheilahdusjärjestelmää, joita Volvo S80-mallissa on.
... ja jatkoa....
Englantilainen kuluttajalehti Which? antoi vuosittaisessa raportissaan Volvo S80 -mallille korkeimman turvallisuus-arvosanan, jonka se on koskaan jakanut henkilöautolle. Myös Volvon S60 - ja S40 -mallit saivat hyvät arvosanat ja sijoittuivat aivan S80:n tuntumaan. S80 sai 13 pistettä, joka on kaikkien aikojen korkein henkilöautolle jaettu pistemäärä. S60 sai 12,5 ja S40 11,5 pistettä.Kannataisikos nyt itse opetella lukemaan;
S80 sai nejä tähteä NSCAP;n testissä,hyvä tuloshan se on,mutta kun siellä on viiden tähden autojakin,vaikka nyt kuinka meuhkaisit,se ei todellakaan ole "maailman turvallisin auto",turvallinen varmasti on,neljä tähteä on jo osoitus siitä,mutta teet oikeastaan suosikkimerkkiäsi kohtaan vääryttää kun yrität asioita vääristellä! - Jallu
Tällinukke kirjoitti:
Kannataisikos nyt itse opetella lukemaan;
S80 sai nejä tähteä NSCAP;n testissä,hyvä tuloshan se on,mutta kun siellä on viiden tähden autojakin,vaikka nyt kuinka meuhkaisit,se ei todellakaan ole "maailman turvallisin auto",turvallinen varmasti on,neljä tähteä on jo osoitus siitä,mutta teet oikeastaan suosikkimerkkiäsi kohtaan vääryttää kun yrität asioita vääristellä!Mikäs muu merkki on parjännyt yhtä hyvin eri mantereilla tehdyissä testeissä?
EI mikään. - Tällinukke
Jallu kirjoitti:
Mikäs muu merkki on parjännyt yhtä hyvin eri mantereilla tehdyissä testeissä?
EI mikään.Nyt alat jo kiertää itse asiaa,onhan niitä muitakin hyvin pärjänneitä,vaikea niistä sanoa on ,mikä turvallisin on.Joku Mercedes-Benz tai Saab on aina tehnyt turvallisia autoja,tai Audi/BMW,nykyään myös Renault,ja kaikki nuo ovat pärjänneet olipa testi ollut missä tahansa.
Eiköhän jätetä nuo "maailman turvallisemmaksi "-julistelut autonvalmistajien mainososastojen huoleksi!;)
Ps;Mutta se kyllä on erinomainen asia,että esim.japanilaiset/Fiat oikeastaan pakotettiin tekemään turvallisempia autoja näiden testien avulla,käännynnäiset kyllä hauskasti pitävät suurinta melua itsestään;"Fiat-turvallisuuden perikuva",törmäystesti isojen autojen luokassa-joskus vuonna -1990,jossa muuten parhaat MB 200,BMW 520 ja Volvo 740,huonoin kaikista oli Fiat Croma 2,0,jonka kori raportin mukaan hajosi kuin "korttitalo".;) - Jallu
Tällinukke kirjoitti:
Nyt alat jo kiertää itse asiaa,onhan niitä muitakin hyvin pärjänneitä,vaikea niistä sanoa on ,mikä turvallisin on.Joku Mercedes-Benz tai Saab on aina tehnyt turvallisia autoja,tai Audi/BMW,nykyään myös Renault,ja kaikki nuo ovat pärjänneet olipa testi ollut missä tahansa.
Eiköhän jätetä nuo "maailman turvallisemmaksi "-julistelut autonvalmistajien mainososastojen huoleksi!;)
Ps;Mutta se kyllä on erinomainen asia,että esim.japanilaiset/Fiat oikeastaan pakotettiin tekemään turvallisempia autoja näiden testien avulla,käännynnäiset kyllä hauskasti pitävät suurinta melua itsestään;"Fiat-turvallisuuden perikuva",törmäystesti isojen autojen luokassa-joskus vuonna -1990,jossa muuten parhaat MB 200,BMW 520 ja Volvo 740,huonoin kaikista oli Fiat Croma 2,0,jonka kori raportin mukaan hajosi kuin "korttitalo".;)Sinä tuijotat nyt vain yhden testin tuloksia.
Kokonaisuus on tärkein!
Vai kuinka?
Jos Euro-NCAP on antanut jollekkin merkille 5 tähteä, niin se ei automaattisesti tarkota sitä, että se auto pärjää jossain toisessa testissä yhtä hyvin.
Jos lukee mainoksista sen pienellä präntätyn, niin siellä kerrotaan, että se viisitähteä
onkin tullut pelkästään jostain sivutörmäys suojasta tai sellasesta.
Jep.
Hyvää joulua!
Ollaan nyt varovaisia joululiikenteesä, ajetaan sitten millä hyvänsä:) - Tja
Jallu kirjoitti:
Sulle ja tällinukelle laiton tonne ylemmäs juttua.
Etkö muista, minkä auton omistit
?
S40 Volvo maksaa tänä päivänä jotain 10 000€ Jos sä katot volvojen hintoja jostain toyotan hinnastosta, niin näyttäähän se siellä arvokkaalta, kun toyotaan tai johonkin muuhun japsiin vertaat.
Sä kirjotat:
Minua ei kiinnosta todistella sen enempää, kun et näistä jutuista kerta mitään tajuakaan.
Mitäs sä oot todistellu?
Mitään ei ole tullu sun aikasempien väitteitesi tueksi.
Et pysty kertomaan edes sitä, että mikä volvo sulla on ollu.
Sen sä oot kyllä kirjotuksillas todistanu, että ammattikoulun oot käyny.
Ei siinä mitään, onhan se hyvä, että oot edes jotain koulua käyny.
(vaikka ei uskos)
Pysy poissa näistä keskusteluista, jos asioista ei ole mitään oikeeta tietoo.
Heittelet tännä omia mielipiteitäs.
Käyttäytykö joku volvo kuski huonosti sua kohtaan sinä aamuna, kun tänne päätit tulla heittelemään perättömiä juttujas?>S40 Volvo maksaa tänä päivänä jotain 10 000€ Jos
>sä katot volvojen hintoja jostain toyotan
>hinnastosta, niin näyttäähän se siellä
>arvokkaalta, kun toyotaan tai johonkin muuhun
>japsiin vertaat.
Volvon tämänpäivän hinnastosta:
S40 1.6 25.200€
Se siitä, kiitos ja kuulemiin. - Jallu
Tja kirjoitti:
>S40 Volvo maksaa tänä päivänä jotain 10 000€ Jos
>sä katot volvojen hintoja jostain toyotan
>hinnastosta, niin näyttäähän se siellä
>arvokkaalta, kun toyotaan tai johonkin muuhun
>japsiin vertaat.
Volvon tämänpäivän hinnastosta:
S40 1.6 25.200€
Se siitä, kiitos ja kuulemiin.Kyllä sä olit oikeessa.
Volvo on arvokas ja arvonsa pitävä auto.
Se olikin sitten ainoa asia, missä olit oikeessa.
Hyvät joulut sullekkin! - Tällinukke
Jallu kirjoitti:
Sinä tuijotat nyt vain yhden testin tuloksia.
Kokonaisuus on tärkein!
Vai kuinka?
Jos Euro-NCAP on antanut jollekkin merkille 5 tähteä, niin se ei automaattisesti tarkota sitä, että se auto pärjää jossain toisessa testissä yhtä hyvin.
Jos lukee mainoksista sen pienellä präntätyn, niin siellä kerrotaan, että se viisitähteä
onkin tullut pelkästään jostain sivutörmäys suojasta tai sellasesta.
Jep.
Hyvää joulua!
Ollaan nyt varovaisia joululiikenteesä, ajetaan sitten millä hyvänsä:)En toki,lue mitä kirjoitin,Volvo tekee turvallisia autoja,mutta niin tekevät muutkin.
Ja nuo mainitsemani merkit ovat kyllä pärjäilleet muissakin testeissä hyvin.
Ja "sitä pienellä präntättyä"-tahtoo löytyä kaikilta,80-luvulla Volvon kampanja USA;ssa (missä norsu talloi muita merkkejä,vain uusi 760 kesti ko.mäjäyksen)sai nolon lopun;asia paljastui karkeaksi lavastukseksi,historiaa,mistä Volvo mielellään vaikenee,,
Kuin myös,oikein hyvää Joulua!
Ajellaan varovasti,eikä oteta näitä autojähinöitä liian vakavasti!;)
- Tappurainen
Sen takia koska Volvo on aivan tavallinen auto,joka ei tarjoa yhtään mitään sen kummempaa,mutta niitten omistajat nostavat sen illuusioissaan johonkin Mersujen ja muiden tasolle.Itse Volvo-porukat itsestään pellen tekevät...
- joo
eli kaikki mersut on parempia kuin yksikään volvo?
harvoin täällä suomessa näkee kovin kummoista mersua! - x
Millä tasolla MB pystyy kilpailemaan Volvon kanssa?
Ei uusista C-sarja ainakaa vastaa millään tavoin saman hintaisia, mutta paljon tilavampia ja tehokkaampia V70tä ja S80tä. Se on ahtaampi, huonompi ajaa varsinkin talvella, suorituskyky ei riitä Volvolle, mukavuus -varsinkin istuimet ja myöskin äänieristys ovat Volvossa paljon korkeammalla tasolla. Mutta onhan siinä Cä tietysti aitoa jalopuuta..:P
Jos et sitä usko käy ajamassa kumpaakin ja arvostele sitten. - Vertaa hintaa ja laatua
x kirjoitti:
Millä tasolla MB pystyy kilpailemaan Volvon kanssa?
Ei uusista C-sarja ainakaa vastaa millään tavoin saman hintaisia, mutta paljon tilavampia ja tehokkaampia V70tä ja S80tä. Se on ahtaampi, huonompi ajaa varsinkin talvella, suorituskyky ei riitä Volvolle, mukavuus -varsinkin istuimet ja myöskin äänieristys ovat Volvossa paljon korkeammalla tasolla. Mutta onhan siinä Cä tietysti aitoa jalopuuta..:P
Jos et sitä usko käy ajamassa kumpaakin ja arvostele sitten.Volvossa oli ennen aikaan hohtoa: kukapa ei muistaisi jämäkkää Tuulipussia, klassisen kaunista Amazonia, tyylikästä 144:sta. Vanha hyvä maine asettaa odotuksia uusillekin Volvoille. Kun ne todellisuudessa ovat aivan yhtä hyviä tai huonoja kuin nykyiset Volkkarit, Fordit, Skodat, Toyotat ja muut normaalit kansanautot, ristiriita odotusten ja todellisuuden välillä purkautuu oikeutetuksi narinaksi, jopa vittuiluksi. Tosiasihan on, että käytetty Volvo maksaa ominaisuuksiinsa nähden liikaa. Ostin taannoin pari vuotta vanhan Saabin (136 kW, huippu 230 km/h, 0-100:an 7,8 s.): yhtä hyvää ei Volvolta edes löytynyt mutta köyhemmistäkin versioista pyydettiin niin paljon, että olisin joutunut tyytymään 2-3 vuotta vanhempaan ja kymmeniä tuhansia enemmän ajettuun. Volvoa ostavien kannattaisi unohtaa mielikuvat, lukea vertailutestejä (Volvo ei ole niitä voittanut enää pariinkymmeneen vuoteen) ja käyttää järkeäään.
- Kölli
x kirjoitti:
Millä tasolla MB pystyy kilpailemaan Volvon kanssa?
Ei uusista C-sarja ainakaa vastaa millään tavoin saman hintaisia, mutta paljon tilavampia ja tehokkaampia V70tä ja S80tä. Se on ahtaampi, huonompi ajaa varsinkin talvella, suorituskyky ei riitä Volvolle, mukavuus -varsinkin istuimet ja myöskin äänieristys ovat Volvossa paljon korkeammalla tasolla. Mutta onhan siinä Cä tietysti aitoa jalopuuta..:P
Jos et sitä usko käy ajamassa kumpaakin ja arvostele sitten.C-Mersuhan on merkin pienin automalli (A-sarjahan mikään auto ole) ja vertaat sitä S80:een E-mersu on jo jotakin, mutta sekin on perheen karvalakkimalleja. Kuitenkin Volvistit ylistävät autoaan kuin se olisi joku S-sarjan mersu. Miten voit väittää, että Volvo luksusauto, laatu kun maksaa. Hintalaatusuhde on varmaan Volvossa hyvä, mutta ei se tee siitä luksusautoa. Toyotan malleissakin on hyvä hintalaatusuhde, mutta se ei tee niistä luksusautoa.
Volvo on varmaan ihan hyvä auto, mutta toi itsensä ylentäminen, kuten muutkin ovat todenneet kääntyy auttamatta negatiiviseksi.
Toiseksi mainoksen "200hv turbomoottorit........" ovat luoneet Volvosta ökyauton kuvan, vaikka todellisuudessa kyseessä on vain pieni joukko päästään vnksahtaneita kuljettajia, eli syy ei tässä tapauksessa ole auto, vaikka siihenkin katkeruutta kohdistetaan.
Väittämää "ei köyhien auto" en allekirjoita, tässäkin maassa on ihmisiä, jotka asuvat vuokralla ja ajavat kalliilla autolla. Auto voi olla myöskin liisattu, velaksi ostettu tai työsuhdeauto. - Same thinks
Kölli kirjoitti:
C-Mersuhan on merkin pienin automalli (A-sarjahan mikään auto ole) ja vertaat sitä S80:een E-mersu on jo jotakin, mutta sekin on perheen karvalakkimalleja. Kuitenkin Volvistit ylistävät autoaan kuin se olisi joku S-sarjan mersu. Miten voit väittää, että Volvo luksusauto, laatu kun maksaa. Hintalaatusuhde on varmaan Volvossa hyvä, mutta ei se tee siitä luksusautoa. Toyotan malleissakin on hyvä hintalaatusuhde, mutta se ei tee niistä luksusautoa.
Volvo on varmaan ihan hyvä auto, mutta toi itsensä ylentäminen, kuten muutkin ovat todenneet kääntyy auttamatta negatiiviseksi.
Toiseksi mainoksen "200hv turbomoottorit........" ovat luoneet Volvosta ökyauton kuvan, vaikka todellisuudessa kyseessä on vain pieni joukko päästään vnksahtaneita kuljettajia, eli syy ei tässä tapauksessa ole auto, vaikka siihenkin katkeruutta kohdistetaan.
Väittämää "ei köyhien auto" en allekirjoita, tässäkin maassa on ihmisiä, jotka asuvat vuokralla ja ajavat kalliilla autolla. Auto voi olla myöskin liisattu, velaksi ostettu tai työsuhdeauto.Aika hyvin sanailtu..
- joo
Kölli kirjoitti:
C-Mersuhan on merkin pienin automalli (A-sarjahan mikään auto ole) ja vertaat sitä S80:een E-mersu on jo jotakin, mutta sekin on perheen karvalakkimalleja. Kuitenkin Volvistit ylistävät autoaan kuin se olisi joku S-sarjan mersu. Miten voit väittää, että Volvo luksusauto, laatu kun maksaa. Hintalaatusuhde on varmaan Volvossa hyvä, mutta ei se tee siitä luksusautoa. Toyotan malleissakin on hyvä hintalaatusuhde, mutta se ei tee niistä luksusautoa.
Volvo on varmaan ihan hyvä auto, mutta toi itsensä ylentäminen, kuten muutkin ovat todenneet kääntyy auttamatta negatiiviseksi.
Toiseksi mainoksen "200hv turbomoottorit........" ovat luoneet Volvosta ökyauton kuvan, vaikka todellisuudessa kyseessä on vain pieni joukko päästään vnksahtaneita kuljettajia, eli syy ei tässä tapauksessa ole auto, vaikka siihenkin katkeruutta kohdistetaan.
Väittämää "ei köyhien auto" en allekirjoita, tässäkin maassa on ihmisiä, jotka asuvat vuokralla ja ajavat kalliilla autolla. Auto voi olla myöskin liisattu, velaksi ostettu tai työsuhdeauto.S-sarjassa on varmasti luksusta mutta monellako siihen on varaa? Veikkaan että ei kellään joka tähänkin keskusteluun on osallistunut!
C-sarja alkaa olla jo normaalin ihmisen käsillä mutta mietin vaan mitä samalla rahalla saat volvolta? - Paavo
joo kirjoitti:
S-sarjassa on varmasti luksusta mutta monellako siihen on varaa? Veikkaan että ei kellään joka tähänkin keskusteluun on osallistunut!
C-sarja alkaa olla jo normaalin ihmisen käsillä mutta mietin vaan mitä samalla rahalla saat volvolta?"C-sarja alkaa olla jo normaalin ihmisen käsillä mutta mietin vaan mitä samalla rahalla saat volvolta?"
Volvo on jo tavallisen pulliaisen käsillä, mutta mieti mitä saat samalla rahalla Fordilta, Citroenilta, Toyotalta (jne.)... - joo
Paavo kirjoitti:
"C-sarja alkaa olla jo normaalin ihmisen käsillä mutta mietin vaan mitä samalla rahalla saat volvolta?"
Volvo on jo tavallisen pulliaisen käsillä, mutta mieti mitä saat samalla rahalla Fordilta, Citroenilta, Toyotalta (jne.)...hmm..mietin.
En mitään mikä olisi parempaa? - Pekka L.
joo kirjoitti:
hmm..mietin.
En mitään mikä olisi parempaa?Olen tekemässä valintaa Passat V6:n ja S60 AWD:n välillä ja kallistumassa Passattiin. Syinä lähinnä paremmat ajo-ominaisuudet, tilat ja moottorin miellyttävämmät käyttöominaisuudet (V6:n vääntö ilman viivettä).
Volvon plussia ovat edullisemmat lisävarusteet (paketit) ja ehkä hieman korkeampi imago.
Mutta makuasioitahan nämä ovat. - joo
Pekka L. kirjoitti:
Olen tekemässä valintaa Passat V6:n ja S60 AWD:n välillä ja kallistumassa Passattiin. Syinä lähinnä paremmat ajo-ominaisuudet, tilat ja moottorin miellyttävämmät käyttöominaisuudet (V6:n vääntö ilman viivettä).
Volvon plussia ovat edullisemmat lisävarusteet (paketit) ja ehkä hieman korkeampi imago.
Mutta makuasioitahan nämä ovat.Hyvin sanottu...toinen tykkää äitistä, toinen tyttärestä ja joku muu molemmmista.
Juuri niitä makuasioita!
- Sid
Tietääkö joku automerkin jota ei mollata ?
- Volga?
Jos Volvo jonka pitäisi olla ns. laatuauto häviää testissä skodalle niin ongelmia löytyy! Katsokaa moottorilehdestä! Sport sedan saab hassutti kummankin
- Kyllä
No kyllähän se S60 aina häviää kun sen takatilat eivät ole ihan luokan keskiarvon tasolla. Se kun ei ihan edusta tätä volvon perinteistä perheauto ajattelua. Onhan olemassa V70!
Lisäksi Saabissa on turbo ja Volvossa vapari, vähän paha kilpailla suorituskyvyssä.
2.5T tai T5 tai R peliin, niin katsotaan uudelleen. - Mulle
Kyllä kirjoitti:
No kyllähän se S60 aina häviää kun sen takatilat eivät ole ihan luokan keskiarvon tasolla. Se kun ei ihan edusta tätä volvon perinteistä perheauto ajattelua. Onhan olemassa V70!
Lisäksi Saabissa on turbo ja Volvossa vapari, vähän paha kilpailla suorituskyvyssä.
2.5T tai T5 tai R peliin, niin katsotaan uudelleen.Mihin sä todellisuudessa tarviit T/R tehoja???
Vähän vain tuntuu siltä, että nuo muovikirjaimet takapaksissa antavat kuljettajalle erivapauksia liikennesäännöistä!
Tällaisten tyyppien pitäisi ostaa vette tai muu oikea tehoauto, niin ei tarvitsisi revitellä...kaikki _tietää_, että vette lähtee jos sitä kepittää, eli sillä kehtaa ajaa ihan rauhassa/rauhallisestikin.
Ei vain taida ressukoiden lompakoista löytyä riittävästi tuohta jenkkipowerin ostoon. - -
Kyllä kirjoitti:
No kyllähän se S60 aina häviää kun sen takatilat eivät ole ihan luokan keskiarvon tasolla. Se kun ei ihan edusta tätä volvon perinteistä perheauto ajattelua. Onhan olemassa V70!
Lisäksi Saabissa on turbo ja Volvossa vapari, vähän paha kilpailla suorituskyvyssä.
2.5T tai T5 tai R peliin, niin katsotaan uudelleen.ei 9-3ss ole juuri sen enempää tilaa takana, skodassa kylläkin on selvästi enemmän..
Ja mitäs se turbo vaikuttaa, ei volvoa ole kielletty laittamaan muihinkin kuin niihin kalliimpiin malleihin turboa.. - Volvosta Saabbiin siirtynyt!
Kyllä kirjoitti:
No kyllähän se S60 aina häviää kun sen takatilat eivät ole ihan luokan keskiarvon tasolla. Se kun ei ihan edusta tätä volvon perinteistä perheauto ajattelua. Onhan olemassa V70!
Lisäksi Saabissa on turbo ja Volvossa vapari, vähän paha kilpailla suorituskyvyssä.
2.5T tai T5 tai R peliin, niin katsotaan uudelleen.Volvo hävisi Saabille mm. Ajo-ominaisuuksissa ja S60 on kuitenkin niitä volvon tuoreimpia malleja.
Varustelu oli myös parempi. Volvossahan tunnetusti joutuu maksamaan jo vänkärin penkistäkin extraa!
Saabin takatilathan on vielä pienemmät kuin S60:ssä.
Hyviä autoja molemmat mutta mä sain tarpeeksi mun s40 volvosta joka oli niin paska kun vaan voi olla! Vika toisensa perään. Ostin uutena ja ajoin sillä 96 tkm. Nyt ajan Saab sport sedanilla ja katotaan miten äijän käy. Auto tuntuu loistavalle ja ei ole ollut yhtään lastentautia vaikka on vielä näinkin tuore malli! - luokka
Mulle kirjoitti:
Mihin sä todellisuudessa tarviit T/R tehoja???
Vähän vain tuntuu siltä, että nuo muovikirjaimet takapaksissa antavat kuljettajalle erivapauksia liikennesäännöistä!
Tällaisten tyyppien pitäisi ostaa vette tai muu oikea tehoauto, niin ei tarvitsisi revitellä...kaikki _tietää_, että vette lähtee jos sitä kepittää, eli sillä kehtaa ajaa ihan rauhassa/rauhallisestikin.
Ei vain taida ressukoiden lompakoista löytyä riittävästi tuohta jenkkipowerin ostoon.mä muistelen lukeneeni sellasen testin missä vertailtiin mersun, bmw, volvo ja audi edustusautoluokassa. volvolla oli s60 ja se oli tokana ja audi tais voittaa, mersu oli vikana ja jokainenhan tajuu mille pallille bmw sit jäi
- Pablo
En liene ainoa, jota Volvon mainonta ärsyttää suunnattomasti. Sitä sun tätä mihin vain Volvo pystyy jne. Mainontaan liittyy lisäksi sellaista totuuden venyttämistä joka ei oikein sovi yhteen itse tuotteiden kanssa (kaikki maailman turvavarusteet on tulleet ensin Volvoon ja vasta sitten muihin, kuitenkin vain 3-pistevyöt tulivat todellisuuudessakin ensin Volvoihin). Uudet Volvot (S60 alkaen) ovat osin erittäinkin hyviä autoja mutta itse en voisi kuvitellakaan sellaista hankkivani.
- Mese
Mielestäni Volvo kilpailee aivan eri segmentissä kuin Saksalaiset ns. premium-merkit. Jo Volvon suunnittelussa "oikaistaan" hakemalla edullisia ratkaisuja. Esimerkkejä ratkaisuista, jotka eivät sovi premium-segmenttiin:
- moottorit poikittain, jolloin joudutaan sovittamaan heikompaa vaihteistoa ja myös painonjakauma kärsii
- etuveto, laatuautot ovat aina olleet taka- tai nelivetoisia. Jatkuvalla nelivedolla Haldexin "osa-aikaisen" sijaan.
- saman alustan käyttäminen kaikissa malleissa S/V40 lukuunottamatta
- S/V40 tapaus sinänsä. Olisi vaikea kuvitella esim. C-sarjan jakavan alustansa esim. Primeran kanssa.
- surullisen kuuluisa ekopuu. Laatumerkit eivät oikaise tällaisissa pikkujutuissa
- moottorivalikoimasta puuttuvat suorat kuutoset, V8:t
Volvo on varmasti oiva peli hintaluokassaan, mutta Mersuun vertaaminen ontuu.- Tomppa
hieman täytyy oikaista mesen kirjoitusta, suoria kutosiahan volvolta löytyy, ainakin S80 2.9 litrainen vapari kutonen ja sitten T6. Ja V8:a ovat kovasti tuon Ford motorcompanyn ohjien ottamisen takia laittamassa Volvoon, nimittäin samaa yamahan V8 moottoria mikä on joissain isommissa Fordin henkilöautoista USA:ssa.
Mutta kaunein ääni noista uusimmista Volvoista on vitoskoneessa, se on murinaa se. (ei ehkä tosin premium-luokan autoon kuuluvaa ;))
Tuota ekopuusta jauhamista en ymmärrä. Kun se kuitenkin näyttää ja tuntuu samalle kuin mersun käyttämä aito puu, niin mitä väliä sillä on onko se puuta vai muovia? Jotkuthan ovat kääntäneet tämän mersun hyökkäyksen mainonnassa volvon kimppuun siten, että mersu muka tuohaisi metsää sillä että se käyttää oikeaa puuta autoissaan. ehkäpä he tuhoavat, mutta se puu on viljeltyä ihan varta vasten mersuja varten...
Mutta omasta mielestäni tämä Volvon vertaaminen Mersuun johtuu puhtaasti siitä, että Mersu on ilmiselvästi huolestunut Volvon markkinavaltauksesta, nimittäin ei nykyään ole mersulla oikein muunlaisia Mersu-mainoksia kuin niitä, missä Mersua ja Volvoa verrataan. En itsekään näitä kahta merkkiä vertaisi keskenään (vaikka Volvomies olenkin henkeen ja vereen), mutta miksi se mersu sitten haluaa verrata itseään Volvoon?!? - tero
Kyllä autolehdet euroopassa ja jenkeissä luokittelevat meset, volvot ja bemut samaan luokkaan. Silloin ei tosin puhuta 40:tä.
Kyllähän ne mesen mainoksetkin sen todistaa, että isommat volvot ovat varteenotettavia kilpailijoita, eikä ole hinnassakaan mese lisää.
Ekomuovissa on se hyvä puoli, että se on ja pysyy, aitopuu elää ja rapistuu. Ja onhan se pervoa tehdä puusta aivan muovin näköistä!
- ¤¤¤
Eiköhän tähän jo vastattu;Itsekkin syyllistyit samaan;vertaus johonkin Mersuun on toivoton,suutari pysykyyn lestissään,Volvo on kuitenkin ns."tavallinen auto".
Tuo Volvojen pitkäikäisyyskin taitaa levätä aika pitkälti vanhojen 200 700 900 sarjojen varassa,uudet eivät ole kyllä kovin hyvässä maineessa.- tero
Mitenkäs sitä voi tietää uusien kestävyydestä mitään kun nuo vuodet täytyy ennustaa eteenpäin, olisiko pieni kateuden siemen itämässä.
- Volvomannen
Älkää enää Volvoilijat vastatko näihin juttuihin,kohta tää menee tonne etusivulle,senjälkeen täällä on kyllä kaikki hullut jotain heittämässä..
- Jiihaaa
Tarvitaan vielä muutama provosoitunut volvisisti
- Tommi
Kyllä näin älyvapaa juttu ansaitsee sen etusivun. Näkevät muutkin, mihin me Volvomiehet autojamme vertaamme.
- Volvomannen
Tommi kirjoitti:
Kyllä näin älyvapaa juttu ansaitsee sen etusivun. Näkevät muutkin, mihin me Volvomiehet autojamme vertaamme.
Vai niin,ja ketähän se sitten palvelee,että provokaattorit painaa tänne pilvin pimein???
- Ei aina niin varman päälle
Vanhan ajan Vovoissa oli laatua, ulkonäköä ja persoonallisuutta. Viimeinen sellainen taisi olla 240-sarja. Kun olen seuraillut nykyisiin Volvoihin päätyviä, olen havainnut, että porukka on pääasiassa keski-ikäisiä tai sitä lähestyviä miehiä, insinööriluonteisia, ainaisia varmistelijoita, vanhaan tunnettuun luottavia ja uusia tuulia inhoavia. Volvomiehet asuvat valkoisessa lohkotiilitalossa, äänestivät pressaksi Esko Ahoa, katselevat telkkarista Maikkarin uutiset ( talosuutiset) ja käyttävät PC:tä (vrt. Macintoshin käyttäjät, jotka ajavat Saabilla, Alfalla, Porshcella, Jaguarilla…). Onko se nyt sitten ihme, että jotkut tulevat joskus hieman hymyilleeksi heille ja heidän aina samanlaisille autovalinnoilleen.
- pena
Syynä on varmaan pitkälti Volvon mainokset. Autoa myydään "menevänä" tehoilla ja varusteilla, ja tämän kuskit uskovat. Liian usein kusipääkuski istuu juuri Volvon ratin takanaa -- on tainnut nousta mainoksista neste päähän ja luullaan että alla on oikea urheilu - tai luxusauto. NÄin odotukset muidenkin ominaisuuksien kuin suorituskyvyn ja varustelun suhteen ovat liian korkealla, ja ollaan pettyneitä kun ei halvalla saanutkaan mersua eikä edes bemua. Ja mollaaminen voi alkaa.
- Civic
Esim. syynä Volvon käyttöön Honda mainoksessa on Volvon uskomattoman tylsä maine maailmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981