Minulle itsenäisyyspäivä merkitsee paljon. Silloin erityisesti haluan osoittaa kunnioitusta niitä kohtaan, jotka ovat taistelleet tämän maan puolesta. Olen niin kiitollinen Isänmaasta.
Vietän itsenäisyyspäivää arvokkaasti, poltan kynttilöitä, luen itsenäisyyteen liittyviä julkaisuja, kuuntelen radiosta itsenäisyyspäivän ohjelmaa, ja muistan ennen kaikkea Isänmaamme puolustajia ja olen kiitollinen siitä.
Mitä teille muille itsenäisyyspäivä merkitsee? Miten vietätte sitä?
Tärkeä Itsenäisyyspäivä!
3
496
Vastaukset
- käväisen
sankarihautausmaalla. Ja tietysti seuraan lipunnostoa. Itsenäisyyspäivä on yksi suosikkijuhlapäivistäni, ja sen kunniaksi otan joka vuosi 6.12. konjakkiryypyn. Muulloin en juo alkoholia.
- vasta 15-vuotias
Minulle itsenäisyyspäivä on todella tärkeä päivä vietämme sitä ennen vuoden pimeintä aikaa ja muistamme niitä jotka tekivät maastamme itsenäisen isänmaan, siitä olen todella kiitollinen. Itsenäisyyspäivänä loihdin perheelleni perinneaterian ei mitään tortilloita vaan karjalanpaistia, perunamuusia, keitettyjä herneitä, ruisleipää ja jälkiruoaksi puolukka vispipuuroa.
Itse en kovin paljon pidä karjalanpaistista, mutta voin keeran vuodessa myöntyä siihen sillä kiitollisuus isänmaata kohaan on suunnaton.
Tänä itsenäisyyspäivänä luultavasti menen jumalanpalvelukseen aamulla.
- 666
jäi linnan juhlat katsomatta kun näin euroopan turhimman julkkiksen krisse salmisen pitäis turpansa kiinni.kuinka voi joku olla noin ärsyttävä teenskentelijä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1156737Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243737- 1852526
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2762398Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962071Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001780Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91725Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1281269Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271255- 691224