Minulle itsenäisyyspäivä merkitsee paljon. Silloin erityisesti haluan osoittaa kunnioitusta niitä kohtaan, jotka ovat taistelleet tämän maan puolesta. Olen niin kiitollinen Isänmaasta.
Vietän itsenäisyyspäivää arvokkaasti, poltan kynttilöitä, luen itsenäisyyteen liittyviä julkaisuja, kuuntelen radiosta itsenäisyyspäivän ohjelmaa, ja muistan ennen kaikkea Isänmaamme puolustajia ja olen kiitollinen siitä.
Mitä teille muille itsenäisyyspäivä merkitsee? Miten vietätte sitä?
Tärkeä Itsenäisyyspäivä!
3
472
Vastaukset
- käväisen
sankarihautausmaalla. Ja tietysti seuraan lipunnostoa. Itsenäisyyspäivä on yksi suosikkijuhlapäivistäni, ja sen kunniaksi otan joka vuosi 6.12. konjakkiryypyn. Muulloin en juo alkoholia.
- vasta 15-vuotias
Minulle itsenäisyyspäivä on todella tärkeä päivä vietämme sitä ennen vuoden pimeintä aikaa ja muistamme niitä jotka tekivät maastamme itsenäisen isänmaan, siitä olen todella kiitollinen. Itsenäisyyspäivänä loihdin perheelleni perinneaterian ei mitään tortilloita vaan karjalanpaistia, perunamuusia, keitettyjä herneitä, ruisleipää ja jälkiruoaksi puolukka vispipuuroa.
Itse en kovin paljon pidä karjalanpaistista, mutta voin keeran vuodessa myöntyä siihen sillä kiitollisuus isänmaata kohaan on suunnaton.
Tänä itsenäisyyspäivänä luultavasti menen jumalanpalvelukseen aamulla.
- 666
jäi linnan juhlat katsomatta kun näin euroopan turhimman julkkiksen krisse salmisen pitäis turpansa kiinni.kuinka voi joku olla noin ärsyttävä teenskentelijä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225449Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841865Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3591825- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 67769
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 35678