Luin jutun Defendosta ja kiinnosti, Defendo on mahdollisimman suoraviivainen ja toimiva järjestelmä ja täysin identtinen alkuperäisen magan kanssa.
Kysymys kummassa liitossa treenataan suoraviivaisemmin, Ikmf vai Euroopan km-liitto(hesassa combat Academy)
tarkoitan että haluan oppia toimivaa itsepuolustusta ja en sirkustemppuja ja oma notkeuteni on nollan luokkaa, joten toimivaa tekniikkaa.
Onko kokemuksia eri seuroista ja järjestöistä?
Suoraviivaista?
5
945
Vastaukset
- meininkiä
Olen kuullut että magassa opetetaan toimimaan suoraviivaisesti, jos joku meinaa kadulla käydä lompakollesi. Mitäs sitten kun Maga-seura käy lompakollasi ja tyhjentää sen. Ei tarvitse enää kadulla tyhjää lämiskää suojata.
- järjestöistä
Niin kauan lajia ei voi kutsua suoraviivaiseksi, kun esim. takasuoran torjumiseen opetetaan useampi tekniikka. Karatessa suora torjutaan ensin etukädellä sivulle, sen jälkeen takakädellä ylös ja sitten lyödään vastalyönti. Tämä siis on toinen ääripää suoraviivaisesta lajista.
Maga on mielestäni lähempänä suoraviivaista, mutta vastustajan rytmin rikkominen pyritään toteuttamaan yhtäaikaisella torjunnalla ja hyökkäyksellä. Tämä on kyllä suoraviivaista mutta erittäin vaikea toteuttaa. Jos tällaisen opettelu vie aikaa niin ei sekään mielestäni ole ihmiselle luontaista toimintaa, kuten magamainoksissa usein sanotaan magan olevan eikä käytäntö ole enään suoraviivaista.- aamumörkö
miun mielestä on suoraviivaista, mutta riippuu kyllä ihmisestä miten oppii.itse opin kamppailulajit helpommin kuin magaa.
- maailmassa monta...
aamumörkö kirjoitti:
miun mielestä on suoraviivaista, mutta riippuu kyllä ihmisestä miten oppii.itse opin kamppailulajit helpommin kuin magaa.
onkin enää siinä oletkohan sittenkään aamumörkö kun näin illalla kirjottelet...vai oletko mörkö vain aamuisin?
- Aamumörkö
maailmassa monta... kirjoitti:
onkin enää siinä oletkohan sittenkään aamumörkö kun näin illalla kirjottelet...vai oletko mörkö vain aamuisin?
Olen erittäin mörkömäinen tällä hetkellä, joten luulisin olevani aamumörkö, mutta etsin vielä itseäni, joten en osaa suoralta kädeltä vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268