Minut varppina laitetaan kohta johonkin kirjoituskieltoon :/
Mutta tänään näin yhden vanhan miehen t-paidassa hyvän tekstin: Joskus juon, joskus en.
Viikolla melkein ostin pojalleni paidan, jossa luki "ÄITI SUOSITTELEE". Ei ollut onneksi sopivaa kokoa... Olisi käynyt enemmänkin sellaiselle isommalle sinkku-miehelle :D
Hupaisin teksti t-paidassa
30
4040
Vastaukset
- tomppa.
Vaikeaa olla laiha, kun on niin varakas.
yksi, "Täyttä ymmärrystä vaille" niin,ja sitten tämä..."Pi..l..lu se on pingviinilläkin"..:D
- niisku-myy46
kun olin poikani kanssa koululla. Keskusteltiin pojan koulun sujumisesta yms. Siinä tilanteessa vasta huomasin, mitä luki poika-kullan paidassa. KALJAN TARPEESSA.
Huh ja ikää oli viissiinkin joku 8 vuotta... - niisku-myy46
t-paidan, jossa lukee : OLEN PIENI,MUTTA VAARALLINEN :D
- blackwomans
on jostain messuilta lahjaksi saatu,t-paita..
sekä sellainen t-paita jossa lukee:SE PARHAITEN NAURAA; KELLÄ ON VAHVIN LÄÄKITYS...
sekä toinen jossa lukee:TÄMÄN TALON TÖISSÄ EI TARVISE OLLA HULLU:MUTTA SE KATSOTAAN EDUKSI..
en tosin pidä niitä yleisillä paikoilla.mut kotona kyllä. - sunhorse1
Ehdoton ykkönen mitä olen nähnyt-
siis pipossa umpihangessa istuva höh-
juuri erotetun siis pipossa teksti- positiivisuus on perseestä ..paidoista tosiaan löytyy tekstiä lähes joka lähtöön ;)
Mieleen jäänyt esim. "Minulle ei voi antaa potkuja. Orjat myydään."
Itsellä on "Nyt äkkiä jotain sutinaa".. käytän sitä vain 'private' -tilaisuuksissa ;)- AROSUSI-09
Luki yhden aika ison äijän t-paidassa.Se oli aika hauska:P
- Suleima
"Äiti on nyt väsynyt" t. "Äiti on hyvin väsynyt"
Etupuolella lukee 'huomattavan isolla puoliympyrään kirjoitettu teksti:
"SERTIFIOITU SIEMEN"
Takana suurehko kuva siemenestä akanoineen.
ps.Mallia agri-market/maatalous.
Asu vaatii Hankkijan punaisen klassikko-lippiksen, kuin pisteeksi 'iin päälle'.
ps. voin lainata, jos ei muuten käy kunnon flaksi!- Suleima
Tulipa tuosta mieleeni, että voisin tahtoa sitten mummona T-paitaani tekstin
"ISO 9000-Äiti" :D Suleima kirjoitti:
"ISO 9000-Äiti" :Don kaunista.
Itse joskus isänpäivänä olin vähän siipi maassa, kun vanhin tytär silloin n.15.v.sanoi minun olevan maailman paras isä.
"Jaa, luulin olevani maailman kaikkien aikojen paras isä", ja sen jälkeen olen ollut se maailman kaikkien ai..... ...!!!
Kukas sen kissanhännän nostaa jos ei katti itse?
ps.Kyllä siihen T-paidan "ISO 9000- Äiti" tekstiin passaa etuliitteeksi laittaa jotain: Ylittää -, Ensimmäisenä saavuttanut-, jo vuodesta- tai jotain 'hiukan' suurempaa.Suleima kirjoitti:
"ISO 9000-Äiti" :Donkin t-paita, tai itseasiassa kaksi kun sain nyt kesällä päivitetyn version...=))))
Selässä lukee OLEN UKKI, ja rintapuolella on iso kuva tyttären pojasta...=))))
- bluepoem
Minulla oli joskus 80-luvulla hihaton valkea t-paita, jossa sydämmen kohdalla luki tyylitekstillä. VUODEN PARAS ASIAKAS
ja alla pienellä tekstaus-tekstillä alko!!!
se keräsi paljon huomiota bupeissa ja terasseilla.
Nyt en pitäisi sitä enään kunniana.
Paidan oli tehneet erään ammattikoulun ompelijalinjalaiset retkikassamyyjäisiä varten. - the-real-nicki
jossa luki edessä: Little Big Man.
Ja takana luki: only little.
Kaikki oli aina hyvin siihen asti, kunnen joku huomasi sen "taka-puolen". - vuosia sitten
pisti silmään verohallinnon osastolla oranssit t-paidat, joissa nallenkuva ja teksti "Hymyä ei veroteta!".
Lienee niitä viimeisiä verottomia asioita..? - Yanet
nimipäivänäni savolaisena lahjoitti kieron huumorintajun omaava sisareni mustan paidan, jossa kissinkorkuisin valkoisin kirjaimin lukee;
"SIUNAA ITTES POHOJALAANEN TULOO!"
Kortissa luki "Mistä vetoa, ettet uskalla liikkua siellä tämä päälläsi?".
Arvatkaapa kerran mitä seuraavana päivänä oli päällä kun menin töihin! t-paidan, selässä teksti...=))))
RAHA EI LOPU EIKÄ RUMA MUHUN TARTU- Nautarouva
Aika hyvä on myös tämä:
"Ethän vaihda minua lehmään".
Tällaista paitaa olen itselleni havitellut, mutta eipä ole löytynyt. Teksti pohjautuu siihen, että on maita joissa myötäjäisinä annetaan lehmiä. Jokin järjestö näitä paitoja myy, vaan mikähän mahtaisi olla.- Mobiili
voi vaikka tilata useista eri firmoista haluamallaan tekstillä. Vaikka tuon lehmä-jutun.
Itse kyllä en haluais esim. työpaikalle laittaa mitään kovin provosoivaa...
- niisku-myy46
Erään pienen tytön paidassa luki: Olen söpö, mutta näkisitpä vanhempani :D
Kontiossa nähty: Ei pohojolaasekkaa täyrellisiä oo, meiltä puuttuu heikkouret.
- sellaasen
T:Suleima :)
- niisku-myy46
mikä viehättävä vaatimattomuus :D
Voi kamala *hihittelee*
- pilttuu
www.mentalwear.fi:n sivuilla..
- tämäON
JOS IMET NIIN NIELET
- retros
Markkinoilla paita.
Isi..on hieman väsynyt - AnimusKopio
Ostin eilen Ankkarockista teepaidan. Repesin nauruun kun näin sen ja oli pakko ostaa:
Save a
VIRGIN
do me instead PAHAT MIELESSÄ
Huom. olen jo 'toisella kierroksella' ;)- (.)Y(.)
Kai se on tunnustettava?.. :DDDD
Tämän kesän paita ostoksia..
teksteillä..
Kävelevä katastrofi ja
Kaikki liha tottelee kuria.. ;))
*miettii*
Missä niitä kehtais pitää päällään?.. :DDD
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748