Olen asunut koko ikäni Helsingissä, enkä ole nähnyt ainoatakaan kertaa rasismia.
Koulussa muistelisin ulkomaalaistaustaisten olleen eräänlaisessa yli-ihmisasemassa, heistä ei kukaan saanut sanoa mitään pahaa. Ulkomaalaistaustaiset taasen haistattelivat ja kiusasivat suomalaisia koulukaverejaan täysillä, mutta siihen ei kukaan puuttunut.
Miksi ulkomaalaistaustaiset sadistit saavat kiusata suomalaisia, mutta suomalaiset uhrit eivät saa edes puolustautua heitä kohtaan?
Missä on rasismia?
10
904
Vastaukset
- tyhjän tilan
päässäsi.
- vain ihmisten päässä
eikä todellisuudessa, koska rasismi on pääosin kuviteltua. Jotkut kuvittelevat kokevansa rasismia, mutta todellisuudessa he ovat itse provosoineet tilanteen vaikkapa kiilaamalla jonon eteen,jos sitten joku sanoo älä kiilaa, niin onko se sitten rasismia????
- die_weisse_rose
Huono yritys. Kokeile jotain uskottavampaa..
- Näkymätön valo
"Koulussa muistelisin ulkomaalaistaustaisten olleen eräänlaisessa yli-ihmisasemassa, heistä ei kukaan saanut sanoa mitään pahaa."
Tämä on rasismia.
Totta kaiken lisäksi! - Folio Mulder
Valkoinen ihminen on osaltaan menettänyt itsesuojelunsa omaa tapakulttuuriaan ja kansaansa kohtaan ja sen takia, mitä Natsi-Saksa silloin teki.
Typerykset tuntevat syyllisyyttä siitä, mitä jotkut tekivät aikoinaan ja sen mukaan on sitten menty toiseen ääripäähän, ettei vaan loukata millään tavoin kaukaisia mamuja, vaikka nämä kuinka käyttäytyisivät. Ei saa sanoa pahaa sanaa ulkolaisesta tai on rasisti(sairasta ajattelua mutta osittain erityisesti naisten taholta näin asiat on)
Ja tämä tyyli vie kyllä koko eurooppalaisen ihmisen ja kulttuurin ajan myötä kehityksestä suureen taantumaan ja tuhoon. - rasismia,
mutta vastustan myös valkoihoisiin kohdistuvaa rasismia, mitä monet innokkaimmin rasisminvastujana esiintyvät eivät tee.
- lot
.. on rasismia.
Nyt olet siis rasismin nähnyt.
-- lot- Faktat ja vain faktat
On se vaan niin että pääkaupunkiseudulla koko ikäni eläneenä pikku hopparina kasvaneena ja nykyisinkin vielä kohtelen ihmisiä yksilöinä vaikka lähestulkoon pelkkiä negatiivisia kokemuksia olen minä ja sangen laaja lähipiirini maahanmuuttajilta saanut jopa omiksi kavereiksi ottamiltani aina kun olen itseäni tai läheisiäni sitten puolustanut olen ollut rasisti ... ravintolassa somalimies yritti väkisin raahata ystäväni mukaansa menin auttamaan neidin irti heti olin rasisti olisin tasan saman tehnyt oli kyseessä minkävärinen ihminen tahansa samanlaisia tilanteita onkin sitten sadellut pitkin elämää
kotipoliisi saatan olla mutta rasisti en vaikka suostunkin näkemään maahanmuuttajien tekemät pahat ja kuulemaan sen kun omat maahanmuuttaja kaverit nauraa suomalaisille...
jos tulet tänne turvaan parempaan elämään osoita kunnioitusta kansaa kohtaan joka moisen mahdollistaa
semmoinen joka ei liiku alueilla jossa maahanmuuttaja keskittymiä on ei pitäs täällä päästellä suustaan musta tuntuu mielipiteitään asoista joista ei mitään oikeestaan tiedä ihan yhtäpaljon voin sanoa pahaa kaiken maailman skinheadeista isot bodarimiehet hakkaa baareissa porukalla pieniä hinteliä poikia ja ollaan sitten niin hienoja ja rohkeita... kaikki ääripää fanaatikot voi luokitella vajukeiksi
loppuun äärimmäinen viisaus
-jos haluat että sinua kohdellaan kuin ihmistä käyttäydy kuin ihminen. Faktat ja vain faktat kirjoitti:
On se vaan niin että pääkaupunkiseudulla koko ikäni eläneenä pikku hopparina kasvaneena ja nykyisinkin vielä kohtelen ihmisiä yksilöinä vaikka lähestulkoon pelkkiä negatiivisia kokemuksia olen minä ja sangen laaja lähipiirini maahanmuuttajilta saanut jopa omiksi kavereiksi ottamiltani aina kun olen itseäni tai läheisiäni sitten puolustanut olen ollut rasisti ... ravintolassa somalimies yritti väkisin raahata ystäväni mukaansa menin auttamaan neidin irti heti olin rasisti olisin tasan saman tehnyt oli kyseessä minkävärinen ihminen tahansa samanlaisia tilanteita onkin sitten sadellut pitkin elämää
kotipoliisi saatan olla mutta rasisti en vaikka suostunkin näkemään maahanmuuttajien tekemät pahat ja kuulemaan sen kun omat maahanmuuttaja kaverit nauraa suomalaisille...
jos tulet tänne turvaan parempaan elämään osoita kunnioitusta kansaa kohtaan joka moisen mahdollistaa
semmoinen joka ei liiku alueilla jossa maahanmuuttaja keskittymiä on ei pitäs täällä päästellä suustaan musta tuntuu mielipiteitään asoista joista ei mitään oikeestaan tiedä ihan yhtäpaljon voin sanoa pahaa kaiken maailman skinheadeista isot bodarimiehet hakkaa baareissa porukalla pieniä hinteliä poikia ja ollaan sitten niin hienoja ja rohkeita... kaikki ääripää fanaatikot voi luokitella vajukeiksi
-jos haluat että sinua kohdellaan kuin ihmistä käyttäydy kuin ihminen.oli asiaa. Ja oikeaa asennetta.
- Pekkala
Faktat ja vain faktat kirjoitti:
-jos haluat että sinua kohdellaan kuin ihmistä käyttäydy kuin ihminen."voin sanoa pahaa kaiken maailman skinheadeista isot bodarimiehet hakkaa baareissa porukalla pieniä hinteliä poikia ja ollaan sitten niin hienoja ja rohkeita"
Ihmettelen minkälainen ihminen voi kirjoittaa tällaista? Kovin moni ei ymmärrä, että tuollaiset pienet hintelät "pojat" ovat kaikkein inhottavimpia humalassa ja alkavat monasti homottelemaan bodareille,näyttääkseen kovuutensa. Eihän sitä kukaan rajattomasti homottelua kestä, jos joku bodari tällaisen inhottavat pitkäkestoisen kiusaamisen johdosta läpsäisee hintelää homottelijaa, niin näet vain "viattoman" hintelän uhrin. Eikö ole selvää, että vika on yleensä molemmissa. Eivät bodarit yleensä ilman syytä ihmisiä hakkaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001