Missä on rasismia?

Pekkala

Olen asunut koko ikäni Helsingissä, enkä ole nähnyt ainoatakaan kertaa rasismia.
Koulussa muistelisin ulkomaalaistaustaisten olleen eräänlaisessa yli-ihmisasemassa, heistä ei kukaan saanut sanoa mitään pahaa. Ulkomaalaistaustaiset taasen haistattelivat ja kiusasivat suomalaisia koulukaverejaan täysillä, mutta siihen ei kukaan puuttunut.
Miksi ulkomaalaistaustaiset sadistit saavat kiusata suomalaisia, mutta suomalaiset uhrit eivät saa edes puolustautua heitä kohtaan?

10

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhjän tilan

      päässäsi.

      • vain ihmisten päässä

        eikä todellisuudessa, koska rasismi on pääosin kuviteltua. Jotkut kuvittelevat kokevansa rasismia, mutta todellisuudessa he ovat itse provosoineet tilanteen vaikkapa kiilaamalla jonon eteen,jos sitten joku sanoo älä kiilaa, niin onko se sitten rasismia????


    • die_weisse_rose

      Huono yritys. Kokeile jotain uskottavampaa..

    • Näkymätön valo

      "Koulussa muistelisin ulkomaalaistaustaisten olleen eräänlaisessa yli-ihmisasemassa, heistä ei kukaan saanut sanoa mitään pahaa."

      Tämä on rasismia.
      Totta kaiken lisäksi!

    • Folio Mulder

      Valkoinen ihminen on osaltaan menettänyt itsesuojelunsa omaa tapakulttuuriaan ja kansaansa kohtaan ja sen takia, mitä Natsi-Saksa silloin teki.

      Typerykset tuntevat syyllisyyttä siitä, mitä jotkut tekivät aikoinaan ja sen mukaan on sitten menty toiseen ääripäähän, ettei vaan loukata millään tavoin kaukaisia mamuja, vaikka nämä kuinka käyttäytyisivät. Ei saa sanoa pahaa sanaa ulkolaisesta tai on rasisti(sairasta ajattelua mutta osittain erityisesti naisten taholta näin asiat on)

      Ja tämä tyyli vie kyllä koko eurooppalaisen ihmisen ja kulttuurin ajan myötä kehityksestä suureen taantumaan ja tuhoon.

    • rasismia,

      mutta vastustan myös valkoihoisiin kohdistuvaa rasismia, mitä monet innokkaimmin rasisminvastujana esiintyvät eivät tee.

    • lot

      .. on rasismia.

      Nyt olet siis rasismin nähnyt.

      -- lot

      • Faktat ja vain faktat

        On se vaan niin että pääkaupunkiseudulla koko ikäni eläneenä pikku hopparina kasvaneena ja nykyisinkin vielä kohtelen ihmisiä yksilöinä vaikka lähestulkoon pelkkiä negatiivisia kokemuksia olen minä ja sangen laaja lähipiirini maahanmuuttajilta saanut jopa omiksi kavereiksi ottamiltani aina kun olen itseäni tai läheisiäni sitten puolustanut olen ollut rasisti ... ravintolassa somalimies yritti väkisin raahata ystäväni mukaansa menin auttamaan neidin irti heti olin rasisti olisin tasan saman tehnyt oli kyseessä minkävärinen ihminen tahansa samanlaisia tilanteita onkin sitten sadellut pitkin elämää
        kotipoliisi saatan olla mutta rasisti en vaikka suostunkin näkemään maahanmuuttajien tekemät pahat ja kuulemaan sen kun omat maahanmuuttaja kaverit nauraa suomalaisille...
        jos tulet tänne turvaan parempaan elämään osoita kunnioitusta kansaa kohtaan joka moisen mahdollistaa
        semmoinen joka ei liiku alueilla jossa maahanmuuttaja keskittymiä on ei pitäs täällä päästellä suustaan musta tuntuu mielipiteitään asoista joista ei mitään oikeestaan tiedä ihan yhtäpaljon voin sanoa pahaa kaiken maailman skinheadeista isot bodarimiehet hakkaa baareissa porukalla pieniä hinteliä poikia ja ollaan sitten niin hienoja ja rohkeita... kaikki ääripää fanaatikot voi luokitella vajukeiksi

        loppuun äärimmäinen viisaus
        -jos haluat että sinua kohdellaan kuin ihmistä käyttäydy kuin ihminen.


      • Faktat ja vain faktat kirjoitti:

        On se vaan niin että pääkaupunkiseudulla koko ikäni eläneenä pikku hopparina kasvaneena ja nykyisinkin vielä kohtelen ihmisiä yksilöinä vaikka lähestulkoon pelkkiä negatiivisia kokemuksia olen minä ja sangen laaja lähipiirini maahanmuuttajilta saanut jopa omiksi kavereiksi ottamiltani aina kun olen itseäni tai läheisiäni sitten puolustanut olen ollut rasisti ... ravintolassa somalimies yritti väkisin raahata ystäväni mukaansa menin auttamaan neidin irti heti olin rasisti olisin tasan saman tehnyt oli kyseessä minkävärinen ihminen tahansa samanlaisia tilanteita onkin sitten sadellut pitkin elämää
        kotipoliisi saatan olla mutta rasisti en vaikka suostunkin näkemään maahanmuuttajien tekemät pahat ja kuulemaan sen kun omat maahanmuuttaja kaverit nauraa suomalaisille...
        jos tulet tänne turvaan parempaan elämään osoita kunnioitusta kansaa kohtaan joka moisen mahdollistaa
        semmoinen joka ei liiku alueilla jossa maahanmuuttaja keskittymiä on ei pitäs täällä päästellä suustaan musta tuntuu mielipiteitään asoista joista ei mitään oikeestaan tiedä ihan yhtäpaljon voin sanoa pahaa kaiken maailman skinheadeista isot bodarimiehet hakkaa baareissa porukalla pieniä hinteliä poikia ja ollaan sitten niin hienoja ja rohkeita... kaikki ääripää fanaatikot voi luokitella vajukeiksi

        loppuun äärimmäinen viisaus
        -jos haluat että sinua kohdellaan kuin ihmistä käyttäydy kuin ihminen.

        oli asiaa. Ja oikeaa asennetta.


      • Pekkala
        Faktat ja vain faktat kirjoitti:

        On se vaan niin että pääkaupunkiseudulla koko ikäni eläneenä pikku hopparina kasvaneena ja nykyisinkin vielä kohtelen ihmisiä yksilöinä vaikka lähestulkoon pelkkiä negatiivisia kokemuksia olen minä ja sangen laaja lähipiirini maahanmuuttajilta saanut jopa omiksi kavereiksi ottamiltani aina kun olen itseäni tai läheisiäni sitten puolustanut olen ollut rasisti ... ravintolassa somalimies yritti väkisin raahata ystäväni mukaansa menin auttamaan neidin irti heti olin rasisti olisin tasan saman tehnyt oli kyseessä minkävärinen ihminen tahansa samanlaisia tilanteita onkin sitten sadellut pitkin elämää
        kotipoliisi saatan olla mutta rasisti en vaikka suostunkin näkemään maahanmuuttajien tekemät pahat ja kuulemaan sen kun omat maahanmuuttaja kaverit nauraa suomalaisille...
        jos tulet tänne turvaan parempaan elämään osoita kunnioitusta kansaa kohtaan joka moisen mahdollistaa
        semmoinen joka ei liiku alueilla jossa maahanmuuttaja keskittymiä on ei pitäs täällä päästellä suustaan musta tuntuu mielipiteitään asoista joista ei mitään oikeestaan tiedä ihan yhtäpaljon voin sanoa pahaa kaiken maailman skinheadeista isot bodarimiehet hakkaa baareissa porukalla pieniä hinteliä poikia ja ollaan sitten niin hienoja ja rohkeita... kaikki ääripää fanaatikot voi luokitella vajukeiksi

        loppuun äärimmäinen viisaus
        -jos haluat että sinua kohdellaan kuin ihmistä käyttäydy kuin ihminen.

        "voin sanoa pahaa kaiken maailman skinheadeista isot bodarimiehet hakkaa baareissa porukalla pieniä hinteliä poikia ja ollaan sitten niin hienoja ja rohkeita"

        Ihmettelen minkälainen ihminen voi kirjoittaa tällaista? Kovin moni ei ymmärrä, että tuollaiset pienet hintelät "pojat" ovat kaikkein inhottavimpia humalassa ja alkavat monasti homottelemaan bodareille,näyttääkseen kovuutensa. Eihän sitä kukaan rajattomasti homottelua kestä, jos joku bodari tällaisen inhottavat pitkäkestoisen kiusaamisen johdosta läpsäisee hintelää homottelijaa, niin näet vain "viattoman" hintelän uhrin. Eikö ole selvää, että vika on yleensä molemmissa. Eivät bodarit yleensä ilman syytä ihmisiä hakkaa.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe