Olen asunut koko ikäni Helsingissä, enkä ole nähnyt ainoatakaan kertaa rasismia.
Koulussa muistelisin ulkomaalaistaustaisten olleen eräänlaisessa yli-ihmisasemassa, heistä ei kukaan saanut sanoa mitään pahaa. Ulkomaalaistaustaiset taasen haistattelivat ja kiusasivat suomalaisia koulukaverejaan täysillä, mutta siihen ei kukaan puuttunut.
Miksi ulkomaalaistaustaiset sadistit saavat kiusata suomalaisia, mutta suomalaiset uhrit eivät saa edes puolustautua heitä kohtaan?
Missä on rasismia?
10
925
Vastaukset
- tyhjän tilan
päässäsi.
- vain ihmisten päässä
eikä todellisuudessa, koska rasismi on pääosin kuviteltua. Jotkut kuvittelevat kokevansa rasismia, mutta todellisuudessa he ovat itse provosoineet tilanteen vaikkapa kiilaamalla jonon eteen,jos sitten joku sanoo älä kiilaa, niin onko se sitten rasismia????
- die_weisse_rose
Huono yritys. Kokeile jotain uskottavampaa..
- Näkymätön valo
"Koulussa muistelisin ulkomaalaistaustaisten olleen eräänlaisessa yli-ihmisasemassa, heistä ei kukaan saanut sanoa mitään pahaa."
Tämä on rasismia.
Totta kaiken lisäksi! - Folio Mulder
Valkoinen ihminen on osaltaan menettänyt itsesuojelunsa omaa tapakulttuuriaan ja kansaansa kohtaan ja sen takia, mitä Natsi-Saksa silloin teki.
Typerykset tuntevat syyllisyyttä siitä, mitä jotkut tekivät aikoinaan ja sen mukaan on sitten menty toiseen ääripäähän, ettei vaan loukata millään tavoin kaukaisia mamuja, vaikka nämä kuinka käyttäytyisivät. Ei saa sanoa pahaa sanaa ulkolaisesta tai on rasisti(sairasta ajattelua mutta osittain erityisesti naisten taholta näin asiat on)
Ja tämä tyyli vie kyllä koko eurooppalaisen ihmisen ja kulttuurin ajan myötä kehityksestä suureen taantumaan ja tuhoon. - rasismia,
mutta vastustan myös valkoihoisiin kohdistuvaa rasismia, mitä monet innokkaimmin rasisminvastujana esiintyvät eivät tee.
- lot
.. on rasismia.
Nyt olet siis rasismin nähnyt.
-- lot- Faktat ja vain faktat
On se vaan niin että pääkaupunkiseudulla koko ikäni eläneenä pikku hopparina kasvaneena ja nykyisinkin vielä kohtelen ihmisiä yksilöinä vaikka lähestulkoon pelkkiä negatiivisia kokemuksia olen minä ja sangen laaja lähipiirini maahanmuuttajilta saanut jopa omiksi kavereiksi ottamiltani aina kun olen itseäni tai läheisiäni sitten puolustanut olen ollut rasisti ... ravintolassa somalimies yritti väkisin raahata ystäväni mukaansa menin auttamaan neidin irti heti olin rasisti olisin tasan saman tehnyt oli kyseessä minkävärinen ihminen tahansa samanlaisia tilanteita onkin sitten sadellut pitkin elämää
kotipoliisi saatan olla mutta rasisti en vaikka suostunkin näkemään maahanmuuttajien tekemät pahat ja kuulemaan sen kun omat maahanmuuttaja kaverit nauraa suomalaisille...
jos tulet tänne turvaan parempaan elämään osoita kunnioitusta kansaa kohtaan joka moisen mahdollistaa
semmoinen joka ei liiku alueilla jossa maahanmuuttaja keskittymiä on ei pitäs täällä päästellä suustaan musta tuntuu mielipiteitään asoista joista ei mitään oikeestaan tiedä ihan yhtäpaljon voin sanoa pahaa kaiken maailman skinheadeista isot bodarimiehet hakkaa baareissa porukalla pieniä hinteliä poikia ja ollaan sitten niin hienoja ja rohkeita... kaikki ääripää fanaatikot voi luokitella vajukeiksi
loppuun äärimmäinen viisaus
-jos haluat että sinua kohdellaan kuin ihmistä käyttäydy kuin ihminen. Faktat ja vain faktat kirjoitti:
On se vaan niin että pääkaupunkiseudulla koko ikäni eläneenä pikku hopparina kasvaneena ja nykyisinkin vielä kohtelen ihmisiä yksilöinä vaikka lähestulkoon pelkkiä negatiivisia kokemuksia olen minä ja sangen laaja lähipiirini maahanmuuttajilta saanut jopa omiksi kavereiksi ottamiltani aina kun olen itseäni tai läheisiäni sitten puolustanut olen ollut rasisti ... ravintolassa somalimies yritti väkisin raahata ystäväni mukaansa menin auttamaan neidin irti heti olin rasisti olisin tasan saman tehnyt oli kyseessä minkävärinen ihminen tahansa samanlaisia tilanteita onkin sitten sadellut pitkin elämää
kotipoliisi saatan olla mutta rasisti en vaikka suostunkin näkemään maahanmuuttajien tekemät pahat ja kuulemaan sen kun omat maahanmuuttaja kaverit nauraa suomalaisille...
jos tulet tänne turvaan parempaan elämään osoita kunnioitusta kansaa kohtaan joka moisen mahdollistaa
semmoinen joka ei liiku alueilla jossa maahanmuuttaja keskittymiä on ei pitäs täällä päästellä suustaan musta tuntuu mielipiteitään asoista joista ei mitään oikeestaan tiedä ihan yhtäpaljon voin sanoa pahaa kaiken maailman skinheadeista isot bodarimiehet hakkaa baareissa porukalla pieniä hinteliä poikia ja ollaan sitten niin hienoja ja rohkeita... kaikki ääripää fanaatikot voi luokitella vajukeiksi
loppuun äärimmäinen viisaus
-jos haluat että sinua kohdellaan kuin ihmistä käyttäydy kuin ihminen.oli asiaa. Ja oikeaa asennetta.
- Pekkala
Faktat ja vain faktat kirjoitti:
On se vaan niin että pääkaupunkiseudulla koko ikäni eläneenä pikku hopparina kasvaneena ja nykyisinkin vielä kohtelen ihmisiä yksilöinä vaikka lähestulkoon pelkkiä negatiivisia kokemuksia olen minä ja sangen laaja lähipiirini maahanmuuttajilta saanut jopa omiksi kavereiksi ottamiltani aina kun olen itseäni tai läheisiäni sitten puolustanut olen ollut rasisti ... ravintolassa somalimies yritti väkisin raahata ystäväni mukaansa menin auttamaan neidin irti heti olin rasisti olisin tasan saman tehnyt oli kyseessä minkävärinen ihminen tahansa samanlaisia tilanteita onkin sitten sadellut pitkin elämää
kotipoliisi saatan olla mutta rasisti en vaikka suostunkin näkemään maahanmuuttajien tekemät pahat ja kuulemaan sen kun omat maahanmuuttaja kaverit nauraa suomalaisille...
jos tulet tänne turvaan parempaan elämään osoita kunnioitusta kansaa kohtaan joka moisen mahdollistaa
semmoinen joka ei liiku alueilla jossa maahanmuuttaja keskittymiä on ei pitäs täällä päästellä suustaan musta tuntuu mielipiteitään asoista joista ei mitään oikeestaan tiedä ihan yhtäpaljon voin sanoa pahaa kaiken maailman skinheadeista isot bodarimiehet hakkaa baareissa porukalla pieniä hinteliä poikia ja ollaan sitten niin hienoja ja rohkeita... kaikki ääripää fanaatikot voi luokitella vajukeiksi
loppuun äärimmäinen viisaus
-jos haluat että sinua kohdellaan kuin ihmistä käyttäydy kuin ihminen."voin sanoa pahaa kaiken maailman skinheadeista isot bodarimiehet hakkaa baareissa porukalla pieniä hinteliä poikia ja ollaan sitten niin hienoja ja rohkeita"
Ihmettelen minkälainen ihminen voi kirjoittaa tällaista? Kovin moni ei ymmärrä, että tuollaiset pienet hintelät "pojat" ovat kaikkein inhottavimpia humalassa ja alkavat monasti homottelemaan bodareille,näyttääkseen kovuutensa. Eihän sitä kukaan rajattomasti homottelua kestä, jos joku bodari tällaisen inhottavat pitkäkestoisen kiusaamisen johdosta läpsäisee hintelää homottelijaa, niin näet vain "viattoman" hintelän uhrin. Eikö ole selvää, että vika on yleensä molemmissa. Eivät bodarit yleensä ilman syytä ihmisiä hakkaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664