Kysymyksiä Krav Magan

alkeiskurssin varusteista

Moi,

osaatteko sanoa pitääkö yleensä jo alkeiskurssilla ostaa erilaisia varusteita
(treeniasuja, suojia) vai riittääkö normaalit verkkarit?

3

998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghdfghdfghdf

Ei tarvitse, pelkät verkkarit ja t-paita riittää.

Yleensäkkään ei millekkään alkeiskurssille tarvitse alkuun mitään muuta varustusta.

• rahamies

Kyllä alkeiskurssin aikana niitä varusteita aletaan hankkimaan. Mm. sparrihanskat, hammassuojat, alasuojat ja säärisuojat on aika peruskamaa. Ilman noita ei voi tehdä pariharjoituksia, jotka on välttämättömiä kamppailun oppimiselle. Hintaa noihin luettelemiini kertyy n. - 100e ja lisäksi muut suojat joita seurasi edellyttää.

Tietenkään heti alkeiskurssille mentäessä ei tarvitse omistaa mitään. Itse en ainakaan menisi mihinkään lajiin tutustumaan jos ensimmäisen viikon jälkeen täytyisi hankkia esim. seuran harjoitusasu.

• Turkulainen

Moi,

meillä pakolliset ovat alasuojat(15-25eur) peruskurssilla, muuten normaali sisäliikuntavarustus. Paljain jaloin tai painitossut (n.60 eur), tossuja suosittelen, ei pakolliset.
      Peruskurssin jälkeen nyrkkeilyhansikkaat,hammassuojat(nämä suosittelen hankkimaan heti, n. 5eur sillä peruskurssillakin voi vahinko sattua), säärisuojat, koko ed.mainitun paketin hinta laadukkailla kamoilla on 150 eur.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      261
      3195
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      74
      1254
    3. 66
      1183
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      988
    5. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      47
      886
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      60
      856
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      47
      819
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      750
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      40
      731
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      698
    Aihe