Moi,
osaatteko sanoa pitääkö yleensä jo alkeiskurssilla ostaa erilaisia varusteita
(treeniasuja, suojia) vai riittääkö normaalit verkkarit?
Kysymyksiä Krav Magan
3
959
Vastaukset
- dfghdfghdfghdf
Ei tarvitse, pelkät verkkarit ja t-paita riittää.
Yleensäkkään ei millekkään alkeiskurssille tarvitse alkuun mitään muuta varustusta. - rahamies
Kyllä alkeiskurssin aikana niitä varusteita aletaan hankkimaan. Mm. sparrihanskat, hammassuojat, alasuojat ja säärisuojat on aika peruskamaa. Ilman noita ei voi tehdä pariharjoituksia, jotka on välttämättömiä kamppailun oppimiselle. Hintaa noihin luettelemiini kertyy n. - 100e ja lisäksi muut suojat joita seurasi edellyttää.
Tietenkään heti alkeiskurssille mentäessä ei tarvitse omistaa mitään. Itse en ainakaan menisi mihinkään lajiin tutustumaan jos ensimmäisen viikon jälkeen täytyisi hankkia esim. seuran harjoitusasu. - Turkulainen
Moi,
meillä pakolliset ovat alasuojat(15-25eur) peruskurssilla, muuten normaali sisäliikuntavarustus. Paljain jaloin tai painitossut (n.60 eur), tossuja suosittelen, ei pakolliset.
Peruskurssin jälkeen nyrkkeilyhansikkaat,hammassuojat(nämä suosittelen hankkimaan heti, n. 5eur sillä peruskurssillakin voi vahinko sattua), säärisuojat, koko ed.mainitun paketin hinta laadukkailla kamoilla on 150 eur.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741