paskaa

!!!

Saatanan paskaa angsti EMO sontaa jota vaan pikkutytöt kuuntelee ja sitten kaikki helvetin radioasemat vielä soittaa niitä kokoajan niin ei voi radiotakaan kuunnella!

7

1154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pielessä?

Nyt äkkiä lekuriin ja lääkitys kohdalleen. Äläkä kuuntele sitä metelimetallia liikaa, se sotkee pääsi lopullisesti

• yks mies.

Älä nyt viiti. Kyllä Kotiteollisuus on aivan yliarvostettua tavaraa. Ei se mitään ihmeellistä ole.

• dsadwas

Vaikka et Uniklubista ilmeisesti tykkää niin ei oo silti pakko tulla tänne vinkumaan siitä. En mäkään siitä pidä, mut en mä silti täällä oo sitä haukkumassa. Ja mitä väliä jos sitä soitetaan radiossa? Ja radiosta voi siks aikaa laittaa äänet pois (tai vaikkapa vaihtaa kanavaa) jos sieltä joku ärsyttävä biisi tulee. Yrittäisit nyt vähän aikuistua.

• UK-fani forever

Samaa mieltä edellisen kanssa. Tosin oon UK-fani. Monet aikuisetkin kuuntelee UK:ta ja Uniklubin forumissakin Jussi itse sanoo että vaikka ehkä suurin osa faneistakin on tämmösiä teinin "rotjakkeita", niin kyllä K-18 keikoillakin on porukkaa vaikka kuinka...

• Herbiina

ei ole kaikki teinejä, en ainakaan pidä itseäni sellaisena ;)

• uk<3<3<3<3<3

haista sinä iso vittu senkin pikkukakara!!!

• <3Uniklubi on vaa nii ho...

Mielipiteistähän ei voi kiistellä, mut jos sulla ei muuta asiaa oo ku haukkuu Uniklubii ni sanon sulle vaa et hanki elämä! miks ihmees ees vaivaudut osallistumaa tähän keskusteluu??? Ja on Uniklubilla K-18 keikkojaki ja siellä kyllä varmaan riittää porukkaa et sinä ja sun pikkutytöt voitte painuu **********! Ei muuta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1590
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1071
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe