Espoo korottaa naisten palkkoja!

Toivottavasti

se auttaa myös muita espoolaisia ? Tuskin se vähentää Espoosta tehtyjen toimeentulipäätösten valitusten määrää tai kaupungin puhelin ongelmia jotka ovat kestäneet jo vuosia.

http://www.talentum.com/doc.te?f_id=931969&s=r

5

2646

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korotus

Lisää naisille järjestelyerien kohdentamisia ja muualle maahan myös! Kaikkia ongelmia kuitenkaan ei tällä toimenpiteellä voi ratkaista vaikka tahtoa olisi.

• eli jos kunnallisia

palkkoja nostetaan pitää nostaa myös työläisten liksoja

• l_kk

Jos linkitetyn uutisen otsikon ja tekstin lukee oikein niin Espoo korottaa mm. sairaanhoitajien ja sosiaalityöntekijöiden palkkoja. Ei siis naisten palkkoja, vaikka heitä näillä aloilla eniten työskenteleekin.

Kaiken lisäksi uutisessa ei edes mainita sanaa nainen. Mitäköhän aloittaja tällä otsikoinnillaan hakee?

Jos Espoo nostaisi vain näillä aloilla työskentelevien naisten palkkoja ei montaa tuntia maanantaina ehdittäisi töitä tehdä, kun Espoo olisi tutkinnassa tasa-arvolain rikkomisesta.

• Ei millään pahalla, muta olen laittanut merkille esimerkiksi fyysisessä työssä sen, että naisten tauot esimerkiksi tuppaavat kestämään 2x kauemmin kuin miesten ja ruikutetaan lisää rahaa?

Miehet hoitavat vittumaisen raskaan/ paskamaisen fyysisen osuuden ja naiset keskittyvät ihmettelemiseen ja keskustelemiseen asioista?Hieman kummastuttaa tuo tasa-arvo keskustelu..

Mulle on aivan sama saavatko saman palkan vai eivät, mutta joku järki pitää olla näissä tasa-arvo touhuissa..
      Vastaväitteeksi annan esimerkiksi farmaseutin koulutuksen..Ei hirveästi miehiä suosita, että vanha järjestelmä elää edelleen.

Hyökätköön feministi kimppuun..Nyt tulee takaisin, että palaa.

• toisesta suunnasta

Minä olen tehnyt työtä paikoissa, joissa miehillä on tapana istua jatkotaukoja omissa työhuoneissaan. Lisäksi lähdettiin kesken työpäivän harrastuksien pariin kuluttamaan aikaa. Autolla ajoja sovittiin niin, että samalla sai poiketa jossain muualla, kuin työasioissa. Jos näistä sanoi, niin heti oltiin kusipäitä ja muuta mahdollista. Tärkeintä oli, että oltiin jonkin tittelin alla. Tuloksilla ei niin väliä. Osa sälytettiin naisille tehtäväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6276
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3797
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2913
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2830
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1583
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1298
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1232
    Aihe