Espoo korottaa naisten palkkoja!

Toivottavasti

se auttaa myös muita espoolaisia ? Tuskin se vähentää Espoosta tehtyjen toimeentulipäätösten valitusten määrää tai kaupungin puhelin ongelmia jotka ovat kestäneet jo vuosia.

http://www.talentum.com/doc.te?f_id=931969&s=r

5

2672

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korotus

Lisää naisille järjestelyerien kohdentamisia ja muualle maahan myös! Kaikkia ongelmia kuitenkaan ei tällä toimenpiteellä voi ratkaista vaikka tahtoa olisi.

• eli jos kunnallisia

palkkoja nostetaan pitää nostaa myös työläisten liksoja

• l_kk

Jos linkitetyn uutisen otsikon ja tekstin lukee oikein niin Espoo korottaa mm. sairaanhoitajien ja sosiaalityöntekijöiden palkkoja. Ei siis naisten palkkoja, vaikka heitä näillä aloilla eniten työskenteleekin.

Kaiken lisäksi uutisessa ei edes mainita sanaa nainen. Mitäköhän aloittaja tällä otsikoinnillaan hakee?

Jos Espoo nostaisi vain näillä aloilla työskentelevien naisten palkkoja ei montaa tuntia maanantaina ehdittäisi töitä tehdä, kun Espoo olisi tutkinnassa tasa-arvolain rikkomisesta.

• Ei millään pahalla, muta olen laittanut merkille esimerkiksi fyysisessä työssä sen, että naisten tauot esimerkiksi tuppaavat kestämään 2x kauemmin kuin miesten ja ruikutetaan lisää rahaa?

Miehet hoitavat vittumaisen raskaan/ paskamaisen fyysisen osuuden ja naiset keskittyvät ihmettelemiseen ja keskustelemiseen asioista?Hieman kummastuttaa tuo tasa-arvo keskustelu..

Mulle on aivan sama saavatko saman palkan vai eivät, mutta joku järki pitää olla näissä tasa-arvo touhuissa..
      Vastaväitteeksi annan esimerkiksi farmaseutin koulutuksen..Ei hirveästi miehiä suosita, että vanha järjestelmä elää edelleen.

Hyökätköön feministi kimppuun..Nyt tulee takaisin, että palaa.

• toisesta suunnasta

Minä olen tehnyt työtä paikoissa, joissa miehillä on tapana istua jatkotaukoja omissa työhuoneissaan. Lisäksi lähdettiin kesken työpäivän harrastuksien pariin kuluttamaan aikaa. Autolla ajoja sovittiin niin, että samalla sai poiketa jossain muualla, kuin työasioissa. Jos näistä sanoi, niin heti oltiin kusipäitä ja muuta mahdollista. Tärkeintä oli, että oltiin jonkin tittelin alla. Tuloksilla ei niin väliä. Osa sälytettiin naisille tehtäväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      81
      1089
    2. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      194
      785
    3. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      40
      715
    4. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      205
      692
    5. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      178
      678
    6. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      101
      636
    7. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      38
      585
    8. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      43
      552
    9. Pidin siitä miten

Rauhallinen olit. Et menetä hermojasi kovin herkästi
      Ikävä
      24
      518
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      36
      504
    Aihe