juurta myöten

qqq109

Enpä ole kokenut ku nainen ottaa suihin juurta myöten. itellä n. 14-16cm en oo mitannut mutta siis normaali mittainen. meneekö naiset ja onko syväkurkku naisia paljonkin... ei oo tullu vastaan..

15

4255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • addictedto

Koko on mullakin tuota luokkaa, ja kerran olen saanut tuon kokea..hyvältähän se tuntui ;) Ja kyllä se sinne aika sulavasti upposi, oiskohan harjoitellut? Harjoittelemalla tuon nimittäin saa helposti onnistumaan..banaania vaan suuhun ja kun tekee tiukkaa niin tee nielaisu-liike..silloin sen pitäisi mennä syvemmälle. Jostain tuommoista olen lukenut..

• pohjaan asti

vaikka mulla onkin vähän isompi mela, n.29 cm, niin kyllä aina löytyy sellasia muijia jotka saa sen jotenkin kokonaan suuhunsa.

• 2222

se näyttää leffoissa ainakin hurjan hyvälle kun uppoaa kokonaan suuhun.
        näkeekö naisesta päällepäin jos on syväkurkku?
        ehkä vähän tyhmä kysymys...
        naisetkin kirjoitelkaa miten miehet on reagoineet kun otatte juurta myöten..

• Tia;0)
        2222 kirjoitti:

se näyttää leffoissa ainakin hurjan hyvälle kun uppoaa kokonaan suuhun.
        näkeekö naisesta päällepäin jos on syväkurkku?
        ehkä vähän tyhmä kysymys...
        naisetkin kirjoitelkaa miten miehet on reagoineet kun otatte juurta myöten..

Ei sitä päällepäin näe. Tuskin koskaan mitään muutakaan näkee... ikuisia uskomuksia vain tällaiset nenästä näkee miehen koon jne.

Ensimmäistä kertaa kun otin nyksältä syväkurkkuun oli reaktio seuraava. Ensin kun vasta aloittelin lipoen terskaa ja tehden pieniä imaisuja...hän nautiskeli hoidosta selällään maaten, silmät kiinni ja ilmeistä näki mikä teki hyvää. Sitten ensimmäinen imaisu syvään... mies oli "alta aikayksikön" puoli-istuvassa asennossa katselemassa toimintaa ja henkäili melko kuuluvasti työskentelyn tahtiin. Kyllähän reaktio on aina sellainen itsellekin mieluisa ;)

Tosin täytyy sanoa, että harjoittelussa on vielä tuo syväkurkku nyksän kanssa. Varustus on sen verran kookas, että uuden oppimista on tämä. Rauhassa ajan kanssa nautiskellen... onnistuu kyllä :)

• 2222
        Tia;0) kirjoitti:

Ei sitä päällepäin näe. Tuskin koskaan mitään muutakaan näkee... ikuisia uskomuksia vain tällaiset nenästä näkee miehen koon jne.

Ensimmäistä kertaa kun otin nyksältä syväkurkkuun oli reaktio seuraava. Ensin kun vasta aloittelin lipoen terskaa ja tehden pieniä imaisuja...hän nautiskeli hoidosta selällään maaten, silmät kiinni ja ilmeistä näki mikä teki hyvää. Sitten ensimmäinen imaisu syvään... mies oli "alta aikayksikön" puoli-istuvassa asennossa katselemassa toimintaa ja henkäili melko kuuluvasti työskentelyn tahtiin. Kyllähän reaktio on aina sellainen itsellekin mieluisa ;)

Tosin täytyy sanoa, että harjoittelussa on vielä tuo syväkurkku nyksän kanssa. Varustus on sen verran kookas, että uuden oppimista on tämä. Rauhassa ajan kanssa nautiskellen... onnistuu kyllä :)

itsekin ajattelin et varmaan tuntuu ja ois mahtava
        kokemus/yllätys. näyttää ainakin siistille kun naisen täyteläiset huulet vaan jatkaakin matkaa ja
        osuu lopulta vatsaan... itsellä on otettu noin puoleen väliin ja sekin jo alkoi pistää huohottamaan!!! laukeaako sitä nopeammin eli kestääkö montaa kertaa peräkkäin... jossain filmissä (filmit on aina filmejä) näin kun 2 tälläistä syvään imua ja äijä laukes!!

• Tia;0)
        2222 kirjoitti:

itsekin ajattelin et varmaan tuntuu ja ois mahtava
        kokemus/yllätys. näyttää ainakin siistille kun naisen täyteläiset huulet vaan jatkaakin matkaa ja
        osuu lopulta vatsaan... itsellä on otettu noin puoleen väliin ja sekin jo alkoi pistää huohottamaan!!! laukeaako sitä nopeammin eli kestääkö montaa kertaa peräkkäin... jossain filmissä (filmit on aina filmejä) näin kun 2 tälläistä syvään imua ja äijä laukes!!

Näin se yleensä menee syvään vetojen kohdalla. Puolessa matkaa alkaa huohotus ja siitä syvempään edettäessä tulee tämä reaktio "mitä ihmettä", jolloin mies tulee katsomaan onko se totta :)

En ole tutkinut asiaa tältä kantilta, että laukeaako mies nopeampaa näin. Syväkurkku on minulla osa vaihtelevaa suuseksin antamista miehelle. Suuseksisessiot ovat todella pitkiä meillä, ja ainakin toivoakseni/tietääkseni kyse on siitä että mies haluaa nautiskella... eikä siitä että olen niin huono :) Syväänvedot saa epäilemättä mieheen eloa ja tekee hyvää, mutta en saa kyllä laukaistua näin miestäni... mikäli hän ei halua laueta :) (inhottavan tehokasta itsekontrollia on se)

• ja piitkäääälle :)
        Tia;0) kirjoitti:

Näin se yleensä menee syvään vetojen kohdalla. Puolessa matkaa alkaa huohotus ja siitä syvempään edettäessä tulee tämä reaktio "mitä ihmettä", jolloin mies tulee katsomaan onko se totta :)

En ole tutkinut asiaa tältä kantilta, että laukeaako mies nopeampaa näin. Syväkurkku on minulla osa vaihtelevaa suuseksin antamista miehelle. Suuseksisessiot ovat todella pitkiä meillä, ja ainakin toivoakseni/tietääkseni kyse on siitä että mies haluaa nautiskella... eikä siitä että olen niin huono :) Syväänvedot saa epäilemättä mieheen eloa ja tekee hyvää, mutta en saa kyllä laukaistua näin miestäni... mikäli hän ei halua laueta :) (inhottavan tehokasta itsekontrollia on se)

Voi jospa oisin saanut olla mukana!!
        Onkos sinun kaltaisia naisia enemmänkin vai miten olen onnistunut aina valitsemaan naisen joka juuri ja juuri imaisee terskaa ja sylkee limat pois lauettuani????

• 2222
        Tia;0) kirjoitti:

siis ei laukea jos ei halua kun otat syvälle!
        saatko kuitenkin laukeamaan jos haluat jollain muulla tekniikalla.. onko muilla kokemuksia miten mies kestää jos pistät parastasi.. itse olen kerran joutunut pyytämään pitämään taukoa vajaan minuutin jälkeen kun tyttö oikein kunnolla otti suihin.. en nähnyt edes toimitusta kun otti musta poispäin minun olessa selälläni..mutta lutkutus kuului.. ei epäröinyt mitä tehdä.. otti tuntoni mukaan noin puoleenväliin ainakin jokakerralla kun imi.. tuntui vietävän tehokkaalta.. sanoi tietävänsä et on tehokasta ja otti loppuun asti mistä yllätyin kun jatkoi vaikka olin tuloillaan.
        niin voitatko miehesi itsekontrollin jos haluat.(:

• Tia;0)
        2222 kirjoitti:

siis ei laukea jos ei halua kun otat syvälle!
        saatko kuitenkin laukeamaan jos haluat jollain muulla tekniikalla.. onko muilla kokemuksia miten mies kestää jos pistät parastasi.. itse olen kerran joutunut pyytämään pitämään taukoa vajaan minuutin jälkeen kun tyttö oikein kunnolla otti suihin.. en nähnyt edes toimitusta kun otti musta poispäin minun olessa selälläni..mutta lutkutus kuului.. ei epäröinyt mitä tehdä.. otti tuntoni mukaan noin puoleenväliin ainakin jokakerralla kun imi.. tuntui vietävän tehokkaalta.. sanoi tietävänsä et on tehokasta ja otti loppuun asti mistä yllätyin kun jatkoi vaikka olin tuloillaan.
        niin voitatko miehesi itsekontrollin jos haluat.(:

jos haluan. Kuitenkin teen sen yleensä aina niin kuin kultani haluaa minun tekevän. Hän haluaa yleensä tällaisen pitkitetyn nautinnon. Täällä joku kyseli tästä, että miksi miehet pidättelevät suihinoton yhteydessä... ja vastaushan kuului, että se tuntuu niin vietävän hyvältä kun pitkittää. Lopulta tuleminen on äärettömän rajua. Hyvää kannattaa odottaa. Niin ja tosiaan kultani estely, kun on laukeamaisillaan on fyysistä myöskin. Ei oikein voi oman mielen mukaan toista laukaista :)... mutta jos köysiin hänet laitan tai estely on kiellettyä niin aika isolla rahalla voisin veikata voittavani... "veitikka" ilmoittelee kyllä minulle aikeistaan, mutta mies pitkittää :I

Tämä nykyiseni on muutenkin ollut minulle melko uudenlainen kokemus. Entiseen minulla oli täydellinen valta... suullani ja alapäälläni. Joskus kun ei niin suuresti huvittanut
        -> tehokasta alapäätyöskentelyä ja ukko sanoi "nyt multa karkasi"... ja minä "ei se mitään" ;)

Nykyiseen ei niinkään tällaista valtaa ole. Totta on myös sekin, että uuden oppimista ja toisesta oppimista tämä vielä on. Voi siis olla, että kehitettävää on vielä tämän suhteen minulla paljonkin. Kaikki kun kuitenkin ollaan erilaisia. Opiskelu on kuitenkin kivaa... meistä molemmista. Mielelläni vietän aikaani harjoitustunneilla ;)

• Tia;0)
        Tia;0) kirjoitti:

jos haluan. Kuitenkin teen sen yleensä aina niin kuin kultani haluaa minun tekevän. Hän haluaa yleensä tällaisen pitkitetyn nautinnon. Täällä joku kyseli tästä, että miksi miehet pidättelevät suihinoton yhteydessä... ja vastaushan kuului, että se tuntuu niin vietävän hyvältä kun pitkittää. Lopulta tuleminen on äärettömän rajua. Hyvää kannattaa odottaa. Niin ja tosiaan kultani estely, kun on laukeamaisillaan on fyysistä myöskin. Ei oikein voi oman mielen mukaan toista laukaista :)... mutta jos köysiin hänet laitan tai estely on kiellettyä niin aika isolla rahalla voisin veikata voittavani... "veitikka" ilmoittelee kyllä minulle aikeistaan, mutta mies pitkittää :I

Tämä nykyiseni on muutenkin ollut minulle melko uudenlainen kokemus. Entiseen minulla oli täydellinen valta... suullani ja alapäälläni. Joskus kun ei niin suuresti huvittanut
        -> tehokasta alapäätyöskentelyä ja ukko sanoi "nyt multa karkasi"... ja minä "ei se mitään" ;)

Nykyiseen ei niinkään tällaista valtaa ole. Totta on myös sekin, että uuden oppimista ja toisesta oppimista tämä vielä on. Voi siis olla, että kehitettävää on vielä tämän suhteen minulla paljonkin. Kaikki kun kuitenkin ollaan erilaisia. Opiskelu on kuitenkin kivaa... meistä molemmista. Mielelläni vietän aikaani harjoitustunneilla ;)

kokeilen seuraavalla kerralla kuinka käy, jos vetelen jatkuvalla syötöllä perille asti. Kokeilemallahan se selviää ;) Alkoi kyllä nyt itseänikin kiinnostamaan miten siinä sitten käy :) ... joskus sitä tulee liiaksi varottua jatkuvaa toistoa, mutta jos se kerran on "tajunnan räjäyttävää" niin miksipä ei ainakin kokeilisi :)

Tuskin maltan odottaa :)

• 2222
        Tia;0) kirjoitti:

kokeilen seuraavalla kerralla kuinka käy, jos vetelen jatkuvalla syötöllä perille asti. Kokeilemallahan se selviää ;) Alkoi kyllä nyt itseänikin kiinnostamaan miten siinä sitten käy :) ... joskus sitä tulee liiaksi varottua jatkuvaa toistoa, mutta jos se kerran on "tajunnan räjäyttävää" niin miksipä ei ainakin kokeilisi :)

Tuskin maltan odottaa :)

joko kokeilit miten käy kun imee syvältä ja tehokkaasti koko ajan..
        itse luulisi että jos mies on normaali niin nainen hyvällä suihinotolla kyllä miehen saa tulemaan jos siltä tuntuu... se lipsahtaa niin helposti jos oikein hyvältä tuntuu ettei kerkeä reagoimaan tarpeeksi nopeasti!!

• Tia;0)
        2222 kirjoitti:

joko kokeilit miten käy kun imee syvältä ja tehokkaasti koko ajan..
        itse luulisi että jos mies on normaali niin nainen hyvällä suihinotolla kyllä miehen saa tulemaan jos siltä tuntuu... se lipsahtaa niin helposti jos oikein hyvältä tuntuu ettei kerkeä reagoimaan tarpeeksi nopeasti!!

päivän joudun odottamaan ennen kuin pääsee testaamaan temppujaan :( ikävä kyllä!

Miehissä on niin paljon eroja joka tavalla. Samasta muotista kun meitä ei ole tehty. Olen minäkin saanut parhaassa tapauksessa alle puolen minuutin lastit lentoon, mutta nyksän kanssa ei ainakaan näin äkkiä varmasti koskaan tule tapahtumaan. Hänellä on todellakin hyvä itsekuri mitä näihin tulee... alkuun olin asian takia kriisissä (yhdynnän suhteen). Mietiskelin että miten hitossa voin olla näin huono, kun alapäästä pidän huolta, ja eksän sain kuiviin alapäälläni puristeltua halutessani. Tästä tuli suuria ongelmia, joista sitten piti keskustella... hän vain halusi tyydyttää minut ensin kunnolla (puutteeni jälkeen) niin kuului vastaus.

• niuluun

Suihinoton kruunaa kun saa päästää mällit nieluun pienen jynkytyksen päätteeksi! Mahtava vallan tunne!

• Anonyymi

Tottahan sekin hyvältä tuntuu kun syvälle ottaa mutta kyllä seterskan yli kun menee ja tiukalla pitää saa äkkiä miehen tulee.
        Nuoremppi nainen otti multa aina autossa eikä liikoja aikoja siihen ollu ja onnistuhan se aika nopeesti.
        Toisinaan nielikin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      7507
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      52
      5628
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      66
      3150
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2653
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1618
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      202
      1482
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1129
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      327
      1097
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      250
      1091
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      956
    Aihe