Hei kaikki!
Joko olette ostaneet Matti DVD:n joka on tullut kauppoihin? Mainoksessa sanottiin että mukana on runsaasti lisämateriaalia. Mitä se lisämateriaali sisältää? Voisiko joku kertoa? Kannattaako ostaa DVD?
Matti DVD
Matti-fani
2
372
Vastaukset
- ei se leffa täyttäny odotuk...
mielummin DVD koskien Nykäs-elämää huippu-urasta nykypäivään kaikkine maukkaine paloineen...Oslon hernerokkasumun lapsenkasvosta hyppyineen haastatteluineen Lahden MM-hiihtoihin ja 90-luvulta alkaneeseen alamäkeen päätyen näihin päiviin! kyllä kelpais!
- malla5
Ostin Matti leffan heti kun se tuli myyntiin ja se on mun aarre. Kävin sen myös katsomassa elokuvissa ja kun Tykkään Matista nyt ja Aina niin ei voi mitään. Kaikilla saa olla mielipiteensä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069