Sinussa vaan -J-, on sitä jotain...

-M-

Sanon sen näin kun en muuten voi. Seurassasi viihdyn paremmin kuin kenenkään muun. Harmi, etten ole sulle kuin oletettavasti helposti saatavilla oleva surkeahko pano kun ei parempaa ole saatavilla, mutta siltikin en koe olevani hyväksikäytetty, vaan enneminkin päinvastoin :)

10

2136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu mutta

älä ajattele olevasi surkea pano:) Täytyyhän siinä jotain olla jos kerran toistuvasti näin tapahtuu. Itse ainakin saan hyvän mielen näin ajatellen tässä omassa sydäntäriipaisevassa tilanteessani. Tsemppiä:)

toinen m

• -J-

Olen ihastunut äMMään. Toivottavasti siitä tulee jotain.

• äMMä

Niin...Nämä oli jo päässyt petiin asti. Me suutelointiasteelle vasta, mutta olen hyvin "siveellinen" enkä heti antaudu käsillesi vaikka se ois varmasti ihan...ihana...ihanan mukavaa...joo... =) Sun pitäis vaan soittaa ensin =(

T:äMMä Turun seutu

Minä tiedän että siitä tulee jotain. Ei saa hötkyillä. Pitää antaa minulle aikaa. En pyydä sitä siksi ettenkö välittäisi..MÄHÄN HALUAN OLLA LUONASI SINUA RAKASTAMASSA JA HELLIMÄSSÄ!!!
        Tiedän että tämä odotus on raastavaa koska koen sen itse ihan joka päivä...sen ikävän ja kaipauksen sinun lähellesi, mutta näin vaan on mentävä. Koita sinäkin jaksaa! Minäkin uskon toivon odotan ja rakastan.

TUSKIN TÄMÄ MINULLE MUTTA ´TOIVOSSA HYVÄ ELÄÄ

• Jii

...täytyy silti lopettaa tämä,se ei ole oikein,en soita sulle enää niissä merkeissä,muuten kyllä voin soittaa mutta se ei johda enää mihinkään,otetaan omat tiemme ja etsitään omat onnemme niitä seuraamalla...

• tavataan..............

jossakin soita mulle ................

• mari_

vaikka sä ehkä lukisitkin tän ollen varma siitä...laitoin suhun ystävyyssuhteen poikki koska et nähtävästi välitä...meiän tseukkaaminen on ollutta ja mennyttä..annetaan olla ju##...mee omia teitäs..mä meen omiani...vaik rakastanki...

• kerrontaa

Ei siinä seksissä mitään vikaa ollut, tunne vaan puuttui kun en mä uskaltanut alkaa seurustelemaan sun kanssa, enää se ei varmaan olisi edes mahdollista kun ei sinuun saa kontaktia, tekisi mieli nähdä sut vielä ja selvittää asioita, ikäväkin on.. :(

• -M-

Ehkä sitä itsekin olisi voinut itsestään antaa enemmän, mutta en halua tulla loukatuksi, siksi en kertonut mitä todella tunnen...

• -J-
        -M- kirjoitti:

Ehkä sitä itsekin olisi voinut itsestään antaa enemmän, mutta en halua tulla loukatuksi, siksi en kertonut mitä todella tunnen...

tämä toinen ihminen haluaisikin kuulla todelliset tunteesi?

• äMMä
        -J- kirjoitti:

tämä toinen ihminen haluaisikin kuulla todelliset tunteesi?

...olla mulle vaikka kuinka toivoisin.. Ei oo seksiasteelle päästy. Suudeltu on kylläkin=) Jos nyt leikitään että se olet juuri sinä niin nyt sanon että RAKASTAN SINUA JA HALUAN OSAKSI SUN JOKAPÄIVÄISTÄ ELÄMÄÄSI....KUNHAN NÄMÄ PIENET ESTEET MEIDÄN EDESTÄ POISTUU.

...Niin ja sitä yhteyttäkin pitäisi ottaa että voisimme puhua avoimesti tunteistamme...eikö? MINÄ en ota mutta ole sinä se rohkeampi ja laita vaikka viesti mulle! 044->ja se mun nro.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4906
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3496
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2737
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      38
      1763
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1690
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16