Hyvän näköisiä kaikki , mutta….
Muistaisinko oikein, kun 12 v lapsen , normaalipaino olisi n. 50 kiloo
Missit ,50 kg, 174 cm, voiko olla totta??
7
462
Vastaukset
ja varmaankin anorektikon näköinen.
Tuollaisen missin BMI on 16,5 eli paljon alle suositusrajan, joka on 20.- angi
..Eihän siinä ole kuin luut ja nahka. Minä olen ollut myös noin hoikka joskus nuoruudessani ja melkein yhtä pitkäkin. Olin luokkani pisin koulussa, siis saman ikäisiä poikiakin pitempi. Kerran sanoi eräs nyt jo edesmennyt nainen minua soppaluuksi. No sanoin vastaukseksi että sinusta on ainakin kolmeen soppaan lihat. Hyvä ettei se nainen ylettynyt nuijaseen minua ottaan. Kyllä minua nauratti oma hoksaamiseni. Sainpa tukittua hänen suunsa.
- mattsmatts
Olin aina luokkani pisin, mutten painavin. Myöhemmin elämässä olin aika painavakin. Työpaikalla sanoin kerran isolle ladylle: väistyisitkö hieman pikku soppaluu. Arvatkaa seuraus. Hän kapsahti kaulaani tiukasti ja ilmoitti, ettei hänen ukkonsa noin sievästi ole häntä puhutellut pitkään aikaan.
Mutta niistä missimitoista: 44 vuotta sitten silloisella morsiamellani (nyt vaimo) oli tämä rintaliivin mitta 75 cm. Tänään se on sama, mutta kuppi suurentunutDaavidin lukemiin. Strategiset mitat päihittivät silloin nykymissien sellaiset, mutta en minä hänen hoikkuutaan surrut. Kehittyykö kehitys vai vinoutuuko silmä? En tiedä, mutta eilen hyvä, tänään parempi.
- Soppaluu
Katsoin eilen näitä Suomineito ehdokkaita ja ihmettelin heidän painojaan. Saman verran painoivat, kuin minä, siis 50 kiloa. Pituuteni on 160. Olen mielestäni aivan liian laiha. He näyttivät kyllä aivan sieviltä, Ei ollenkaan soppaluilta.
Nuorena painoin 45 kiloa. Haluaisin 5-10 kiloo lisää nyt , kun ikääkin on yli 50v. Ei niitä vaan kerry, vaikka kuinka herkuttelisin. Kertokaa miten saan iteseni lihavaksi? Kuntosalilla vaan laihtuu, kokemusta on.- 171
Suurin ponnistuksin olen vielä juuri ja juuri saanut vitosen ekaksi numeroksi, mutta usein se on jo kutonen. Sitten taas vauhtia lisää!
Ihmisen painon pitäisi olla sama kuin 19-vuotiaana, 'valmiina'. - Naisen mitat
Nyt vanhempana minäkin haluaisin olla pyöreämpi.Nuorille tuo hoikkuus sopiikin,mutta näin vanhana,en tiedä onko kaunista?
- 171
Naisen mitat kirjoitti:
Nyt vanhempana minäkin haluaisin olla pyöreämpi.Nuorille tuo hoikkuus sopiikin,mutta näin vanhana,en tiedä onko kaunista?
kyllä on iloinen hoikkudesta ja hyvästä liikuntakyvystään ja iloisesta olostaan.
On tärkeätä voida nauttia elämästään.
En halua grammaakaan lisää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 353307
- 971674
- 1361575
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa441443- 911280
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo281176- 571075
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2401019Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125990Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270981