Tunnetaan maailmalla suhteellisen hyvin. Ei hänen tunnettavuutensa ole ihan
Martti Ahtisaaren luokkaa, mutta Halosen monivuotinen ulkoministerikautensa
on tässä hyvänä apuna.
On segertvarma asia, että Halosen poliittisen profiilin kohottaminen on alkanut
ja että se on myös tietoista.
Tapani Vaahtorannan tasoisen tarkkailijan taannoinen näpäytys ei ole jäänyt
presidentinkansliassa noteeraamatta.
Presidenttimme
5
224
Vastaukset
- J_Julistaja
...vaan millaisista yhteyksistä:
http://gaytoday.badpuppy.com/garchive/world/020800wo.htm
IGLA:n yksi jäsenjärjestöistähän oli amerikkalainen pedofiilijärjestö. Miksi Halonen halusi liittyä tuollaiseen kattojärjestöön?- Halosen manifestiin
jonka hänen yksi kannattajansa on julkaissut luultavasti suurta ylpeyttä tuntien?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000103&posting=22000000018395460 - capt. cöpenick
En ota mitään kantaa väitteeseesi, enempää kuin muihinkaan paksuihin valheisiisi td,
juttusi haiskahtaa samalta kuin naiivi vuodatuksesi Siperian ikiroudan
mahdollisista metaaniuhkista maapallon ilmaston lämmetessä. juttusi loppuponsi:
mitä tekee hallitus, mitä Halonen?????
nikkisikin on netin typerin "julistukseesi", Halosta selkäänpuukottavana persureppanana.
Aika entinen ei koskaa palaa enää, jj, "Jumalansananjulistaja"! - Ihanko tosissaan
capt. cöpenick kirjoitti:
En ota mitään kantaa väitteeseesi, enempää kuin muihinkaan paksuihin valheisiisi td,
juttusi haiskahtaa samalta kuin naiivi vuodatuksesi Siperian ikiroudan
mahdollisista metaaniuhkista maapallon ilmaston lämmetessä. juttusi loppuponsi:
mitä tekee hallitus, mitä Halonen?????
nikkisikin on netin typerin "julistukseesi", Halosta selkäänpuukottavana persureppanana.
Aika entinen ei koskaa palaa enää, jj, "Jumalansananjulistaja"!Cöpenick ylpeänä esittelee häiriköintiään palstalla Halosen manifestina. Eipä hän ole ennemmin uskaltanut tulla ulos puolustamaan tuota törkeätä häiriköintiä. Cöpenick väittää, ettei ole demari, mutta hänen täytyy olla, koska valehtelu tulee noin selkäytimestä.
- capt. cöpenick
Ihanko tosissaan kirjoitti:
Cöpenick ylpeänä esittelee häiriköintiään palstalla Halosen manifestina. Eipä hän ole ennemmin uskaltanut tulla ulos puolustamaan tuota törkeätä häiriköintiä. Cöpenick väittää, ettei ole demari, mutta hänen täytyy olla, koska valehtelu tulee noin selkäytimestä.
Kaikkia vapailla vaaleilla valittuja poliitikkoja.
Juuri sitä äänestäminen juridisesti on, annetaan ikäänkuin äänestäjän valtuutus.
Kuka on häirikkö j.julistaja kymmeninetuhansine Halosen selkäänpuukotusviesteinä vai c.c?
En ole koskaan ollut SDP:n jäsen. Olin viikon kerran erään toisen puolueen jäsen.
Se riitti. Ei ollut minun juttu.
j.julistaja vaikuttaa minusta viestiensä perusteella sekä demokratian nakertajalta
että rasististis & fasistiselta Suomen syöjältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419