Presidenttimme

Tunnetaan maailmalla suhteellisen hyvin. Ei hänen tunnettavuutensa ole ihan
Martti Ahtisaaren luokkaa, mutta Halosen monivuotinen ulkoministerikautensa
on tässä hyvänä apuna.

On segertvarma asia, että Halosen poliittisen profiilin kohottaminen on alkanut
ja että se on myös tietoista.

Tapani Vaahtorannan tasoisen tarkkailijan taannoinen näpäytys ei ole jäänyt
presidentinkansliassa noteeraamatta.

5

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J_Julistaja
      • Halosen manifestiin

      • capt. cöpenick

        En ota mitään kantaa väitteeseesi, enempää kuin muihinkaan paksuihin valheisiisi td,

        juttusi haiskahtaa samalta kuin naiivi vuodatuksesi Siperian ikiroudan
        mahdollisista metaaniuhkista maapallon ilmaston lämmetessä. juttusi loppuponsi:
        mitä tekee hallitus, mitä Halonen?????

        nikkisikin on netin typerin "julistukseesi", Halosta selkäänpuukottavana persureppanana.

        Aika entinen ei koskaa palaa enää, jj, "Jumalansananjulistaja"!


      • Ihanko tosissaan
        capt. cöpenick kirjoitti:

        En ota mitään kantaa väitteeseesi, enempää kuin muihinkaan paksuihin valheisiisi td,

        juttusi haiskahtaa samalta kuin naiivi vuodatuksesi Siperian ikiroudan
        mahdollisista metaaniuhkista maapallon ilmaston lämmetessä. juttusi loppuponsi:
        mitä tekee hallitus, mitä Halonen?????

        nikkisikin on netin typerin "julistukseesi", Halosta selkäänpuukottavana persureppanana.

        Aika entinen ei koskaa palaa enää, jj, "Jumalansananjulistaja"!

        Cöpenick ylpeänä esittelee häiriköintiään palstalla Halosen manifestina. Eipä hän ole ennemmin uskaltanut tulla ulos puolustamaan tuota törkeätä häiriköintiä. Cöpenick väittää, ettei ole demari, mutta hänen täytyy olla, koska valehtelu tulee noin selkäytimestä.


      • capt. cöpenick
        Ihanko tosissaan kirjoitti:

        Cöpenick ylpeänä esittelee häiriköintiään palstalla Halosen manifestina. Eipä hän ole ennemmin uskaltanut tulla ulos puolustamaan tuota törkeätä häiriköintiä. Cöpenick väittää, ettei ole demari, mutta hänen täytyy olla, koska valehtelu tulee noin selkäytimestä.

        Kaikkia vapailla vaaleilla valittuja poliitikkoja.
        Juuri sitä äänestäminen juridisesti on, annetaan ikäänkuin äänestäjän valtuutus.

        Kuka on häirikkö j.julistaja kymmeninetuhansine Halosen selkäänpuukotusviesteinä vai c.c?

        En ole koskaan ollut SDP:n jäsen. Olin viikon kerran erään toisen puolueen jäsen.
        Se riitti. Ei ollut minun juttu.

        j.julistaja vaikuttaa minusta viestiensä perusteella sekä demokratian nakertajalta
        että rasististis & fasistiselta Suomen syöjältä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe