että heidän kanssaan sattuu kaikenmaailman väärinkäsityksiä kun eivät puhu kunnolla omista ongelmistaan ja ikäänkuin marttyyrimaisesti ajattelisivat että muiden pitää heitä kuitenkin ymmärtää.
Itse olen kaikesta huolimatta leijonien suuri ystävä ja olen huomannut, että ystäväpiirissäni tätä merkkiä on eniten. Ihmettelen, miksi leijonista aina jauhetaan pahaa. Toki he osaavat käyttäytyä itsekkäästi, riidellä dramaattisesti ja olla muutenkin välillä aika röyhkeitä mutta toisaalta suurimman osan aikaa he ovat mielestäni aivan älyttömän ihania ja elämää rakastavia ja kenties välillä positiivisesti naivejakin ihmisiä.
Onko tyypillistä
4
1313
Vastaukset
- leijonana
Täysin tyypillistä tuo omista tunteista ja ajatuksista vaikeneminen. Itse en kovin usein sano jos vaikka joku ihminen ärsyttää minua. Työkaverilla on tapana kehua että ei olla koskaan riidelty vaikka on oltu samassa duunissa 17 v. Se johtuu ainoastaan siitä että en koskaan sano hänelle miten hänen käytöksensä ärsyttää minua. Tästä luonteenpiirteestä varmaan johtuu että leijonia pidetään kaikkien kanssa toimeentulevina sosiaalisina tyyppeinä. Jotkut jopa erehtyvät käyttämään hyväkseen tätä "kiltteyttä" mutta saavat jossain vaiheessa katkerasti katua. Minulla on takanani kaksi pitkää avioliittoa joissa kummassakin mies erehtyi luulemaan että minua voi pyöritellä miten päin vain ja annan kaiken anteeksi. Kaikkeni yritin liitoissani vielä senkin jälkeen kun tunteeni olivat viilentyneet. On niin vaikea myöntää erehtyneensä. Loppuratkaisu oli molemmissa niin nopea että exät jäivät suunnilleen henkeään haukkomaan ja itkua tuhraamaan että miten tässä nyt näin kävi kun kaikki oli niin hyvin.
- vesimeesM
Miten ihmeessä leijonaN:lta saa tietää tunteistaan? Vaikka itse kertoisi tunteistaan, ei vastakaikua kuulu. Pitääkö sitä kysyä, vai onko se liian tunkeilevaa? Yhteyttä kyllä pidetään, mutta coolia ollaan.
- naaras_83
Itselläni myös suhteet kaatuneet siihen etten vain osaa puhua tunteistani. minulle kerrotaan ja avaudutaan aina niin paljon joka taholta ja autan kaikkia ystäviäni heidän ongelmissaa ja kuuntelen itsut ja naurut, mutta kun itseäni painaa jokin vaikenen siitä kuin muuri. itken mielummin yksin kuin valittaisin muille.
"Loppuratkaisu oli molemmissa niin nopea että exät jäivät suunnilleen henkeään haukkomaan ja itkua tuhraamaan että miten tässä nyt näin kävi kun kaikki oli niin hyvin. " Tämän tilanteen kokenut myös niin monesti.. taisi loppu tulla kaikille miehille kuin slamakirkkaalta taivaalta koska itse tunsin jo sisimmässäni kipua ja vapauden kaipuuta niin pitkään mutta en vain saanut kerrottua tunteistani toiselle.. kunnes eräänä aamuna sanoin haluavani lopettaa suhteen.
- nainen3
Miehet Ovat ainakin niin itteensä täynnä olevia ääliöitä jotka eivät osaa selvittää ja puhua asioista vaan aina laittaa syyt toisen niskoille .Yritän ainakin kartella kyseistä horoskooppimerkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764