Elikkä jaksaako 155cm lämppäri kantaa ihmistä joka painaa noin 70kg? Siis ihan koulussa/esteillä?
Jaksaako kantaa?
8
800
Vastaukset
- 3 hebon hoitaja
jos avin hevonen on terve niin ihan kepeästi kantaa sut. 70kg ihminen voi ratsastaa vielä isoa newforestponia ja connemaraa, niin eiköhän 155cm lv hoida homman kunnialla kotiin!
- jkls
Kiitoksia.. :)
- Ei kivaa
Aina väitetään, että kyllä ponit ovat vahvoja ja jaksavat kantaa 60-70-100 kiloisiakin. Ratsastuskouluissa niille laitetaankin vaikka kuinka isoja ihmisiä.
Itse en ratsastaisi ainakaan kuin vähintää 145 korkeallla ja vankkarakenteisella ponilla kun painan 57 kiloa. Ei kai poni painavaan ratsastajaan heti kuole, mutta tuskin nauttii menosta ainakaan esteillä.
- Maya81
Mutta jos kyseessä ex-ravuri jolla ei ole ratsastettu niin kannattaa aloittaa varovasti ettei selkä kipeydy ja selän lihakset vahvistuvat. Mutta kyllä siis jaksaa :)
- Eza92
Minun mielestäni mainiosti, jos on terve (niin kuin edellisessä kirjoituksessa mainittiinkin). :)
- n.a-s.u
joo kyllä jaksaa (päivässäkin noin tunnin)
...kyllä.
Itselläni on saman kokoinen lämppäri ex-ravuri. Ja itse painan n. 70kg. Kun aloitti koulutuksen maastakäsin ja varovasti, niin nyt pystyy jo ratsastamaan ihan täysin, eikä ole koskaan ollut selkä kipuja tms..
- Masdyer
Jaksaa titenkin jos on terve!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306