Elikkä jaksaako 155cm lämppäri kantaa ihmistä joka painaa noin 70kg? Siis ihan koulussa/esteillä?
Jaksaako kantaa?
8
787
Vastaukset
- 3 hebon hoitaja
jos avin hevonen on terve niin ihan kepeästi kantaa sut. 70kg ihminen voi ratsastaa vielä isoa newforestponia ja connemaraa, niin eiköhän 155cm lv hoida homman kunnialla kotiin!
- jkls
Kiitoksia.. :)
- Ei kivaa
Aina väitetään, että kyllä ponit ovat vahvoja ja jaksavat kantaa 60-70-100 kiloisiakin. Ratsastuskouluissa niille laitetaankin vaikka kuinka isoja ihmisiä.
Itse en ratsastaisi ainakaan kuin vähintää 145 korkeallla ja vankkarakenteisella ponilla kun painan 57 kiloa. Ei kai poni painavaan ratsastajaan heti kuole, mutta tuskin nauttii menosta ainakaan esteillä.
- Maya81
Mutta jos kyseessä ex-ravuri jolla ei ole ratsastettu niin kannattaa aloittaa varovasti ettei selkä kipeydy ja selän lihakset vahvistuvat. Mutta kyllä siis jaksaa :)
- Eza92
Minun mielestäni mainiosti, jos on terve (niin kuin edellisessä kirjoituksessa mainittiinkin). :)
- n.a-s.u
joo kyllä jaksaa (päivässäkin noin tunnin)
...kyllä.
Itselläni on saman kokoinen lämppäri ex-ravuri. Ja itse painan n. 70kg. Kun aloitti koulutuksen maastakäsin ja varovasti, niin nyt pystyy jo ratsastamaan ihan täysin, eikä ole koskaan ollut selkä kipuja tms..
- Masdyer
Jaksaa titenkin jos on terve!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272323Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t301809Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261276Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187