Sanoi eräs ex poliitikko ja presidenttikanditaatti. Jaa a.
Kun lukee päivän palsta-avauksia, vaikuttaa kuin sanoma ei olisi mennyt
ym. henkilön kannattajien rekisteriin.
"Vastaanasettelun aika on ohi"???
34
842
Vastaukset
- kolleegasi
oli myös sosialisti (kansallissosialiasti)....
Olet ehkä kuuulut kylvämisen ja niittämisen laista. Suomeksi, sitä niittää mitä kylvää.
Nyt Halonen niittää vastakkainasettelua, jota hän kylvi koko kampanjansa ajan...
Syytä rakkaintasi.Tuhatvuotisen valtakunnan rakentaminen ajoi kiville jo vajaassa 15v:ssa.
Pienviljelijän poikana sisäistän hyvin agraaritalouden kulmakivet.
Vastaehdokkaansa SN totesi vaalikamppailun olleen suht`koht` siistin.
Sitä avauksessani (minimaalisen provosoivasti) penäsinkin miksei Niinistön ohje kelpaa.
Hän kehoitti tukemaan voittajaansa, ei pelaamaan jälkipeliä.
Rakastettuni ei toki ole presidentti-instituutti enempää kuin sen kulloinenkin haltijakaan.
Halosen Suomella näyttäis olevan jopa pieni nousubuumi talouden osalta.
Jopa EU alueella on Suomea heiveröisempiä talousyksiköitä.- elävät vastakkainasettelusta
Jopa kuvitteellisesta. Siksi heille niin rakas.
- capt. cöpenick
elävät vastakkainasettelusta kirjoitti:
...sen sanoma.
"SAK ja SDP elävät vastakkainasettelusta, jopa kuvitteellisesta"????
Onko ne jotai taistelukukkolajeja? - capt. cöpenick
elävät vastakkainasettelusta kirjoitti:
Jos tuo "ämmänläyhkä" edustaa oikeistolaisuutta, on varmaa, ettei siitä ole vastusta
tulevissakaan vaaleissa.
Tavallaan lohdullista; oikeistolaiset ovat tähän asti pitäneet vasureita pahnanpohjimmaisena.
Tuon avauksen tekijän perusteella asia onkin keikahtanut päinvastaiseksi.
Kiitos siitä Kosmokselle!!! - ja olisi hyvä presidentti.
capt.cöpenick kirjoitti:
Tuhatvuotisen valtakunnan rakentaminen ajoi kiville jo vajaassa 15v:ssa.
Pienviljelijän poikana sisäistän hyvin agraaritalouden kulmakivet.
Vastaehdokkaansa SN totesi vaalikamppailun olleen suht`koht` siistin.
Sitä avauksessani (minimaalisen provosoivasti) penäsinkin miksei Niinistön ohje kelpaa.
Hän kehoitti tukemaan voittajaansa, ei pelaamaan jälkipeliä.
Rakastettuni ei toki ole presidentti-instituutti enempää kuin sen kulloinenkin haltijakaan.
Halosen Suomella näyttäis olevan jopa pieni nousubuumi talouden osalta.
Jopa EU alueella on Suomea heiveröisempiä talousyksiköitä.Ja Niinistö teki erittäin viisaasti kampanjassaan, kun ei korostanut väestöryhmien vastakkainasettejua, vaan Niinistön mukaan kaikki työ on arvokasta.
Toisin teki Halonen. Hän elää edelleen 70-luvun yhteiskunnassa ja hän käy edelleen luokkataistoa.
Hän ei ilmeisesti ole huomannut, että maailma on muuttunut.
Minä olin tähän saakka ollut suhteellisen tyytyväinen elämääni ja vallitsevaan politiikkaan, mutta Halosen polarisoiva kampanja pakotti miettimään, onko kaikki sittenkään kohdallaan?
Kerron sinulle, Göbbels, mikä mättää. Minä luin iltapäivälehdestä keväällä, että SAK-laisella metallipajalla siivooja saa enemmän palkkaa kuin minä.
Minulla on akateeminen loppututkinto ja koulutusta vastaava ammatti. Se saatajan pajan siivooja saa ilman kolutusta parempaa palkkaa kuin minä, joka olen istunut ylipistossa 12 vuotta!
Sitten vituttaa, kun joku punikkiämmä tulee selittämään, että työläisillä menee huonosti.
Nyt jos kapina alkaisi, olisin ensimmäisenä lahtaamassa punikkeja!!
Vihaan Halosta ja sen ajamaa politiikkaa! - ja kansalaisilla
ja olisi hyvä presidentti. kirjoitti:
Ja Niinistö teki erittäin viisaasti kampanjassaan, kun ei korostanut väestöryhmien vastakkainasettejua, vaan Niinistön mukaan kaikki työ on arvokasta.
Toisin teki Halonen. Hän elää edelleen 70-luvun yhteiskunnassa ja hän käy edelleen luokkataistoa.
Minä olin tähän saakka ollut suhteellisen tyytyväinen elämääni ja vallitsevaan politiikkaan, mutta Halosen polarisoiva kampanja pakotti miettimään, onko kaikki sittenkään kohdallaan?
Kerron sinulle, Göbbels, mikä mättää. Minä luin iltapäivälehdestä keväällä, että SAK-laisella metallipajalla siivooja saa enemmän palkkaa kuin minä.
Minulla on akateeminen loppututkinto ja koulutusta vastaava ammatti. Se saatajan pajan siivooja saa ilman kolutusta parempaa palkkaa kuin minä, joka olen istunut ylipistossa 12 vuotta!
Sitten vituttaa, kun joku punikkiämmä tulee selittämään, että työläisillä menee huonosti.
Vihaan Halosta ja sen ajamaa politiikkaa!on täysi oikeus olla kaikessa erimieltä Halosen kanssa.
- capt. cöpenick
Alemmassa avauksessa on valheellista ja ala-arvoista oikeistodemagogiaa.
Tulee pitkä rupeama pysyä tuolla valheellisella linjalla. Lähes 5½v. ! - kuukausiliitteestä
Ja Niinistö teki erittäin viisaasti kampanjassaan, kun ei korostanut väestöryhmien vastakkainasettejua, vaan Niinistön mukaan kaikki työ on arvokasta.
Vihaan Halosta ja sen ajamaa politiikkaa!että Kuusankosken Voikaan paperipaikkakunta on tuhoutunut...
Paperiliiton läskikasa Ahonen voi varmasti olla nyt tyytyväinen, kun on onnistunut ammattiliittonsa ahneudella tuhoamaan kokonaisen kaupungin! - capt. cöpenick
Vihaan Halosta ja sen ajamaa politiikkaa!Elettiin vielä ns. kylmän sodan aikaa.
"Niinistön mukaan kaikki työ on arvokasta"
Ei kai SW Niinistö keksaissut myös työmoraaliamme siinä kampanjansa ohessa.
"Halonen ei ole huomannut maailman muuttumista"!
Kerrotko akateemisen loppututkintosi (12v. istunut yliopistossa?) ammattisi?
Tuohan vaikuttaa ihan j julistajan tekstiltä, *vrt* punikkiämmä!
Ei ihan vaikuta "akateemisen kansalaisen kirjoittamaksi! - capt. cöpenick
kuukausiliitteestä kirjoitti:
että Kuusankosken Voikaan paperipaikkakunta on tuhoutunut...
Paperiliiton läskikasa Ahonen voi varmasti olla nyt tyytyväinen, kun on onnistunut ammattiliittonsa ahneudella tuhoamaan kokonaisen kaupungin!Ole mihinkään tuhoutumassa. Ns. savupiippuvyöhykkeelläkin on jo kauan tiedetty
suuret muutokset.
Näitä tehdaspaikkakuntia Suomessa on monia. Ahosettakin näillä on odotettavissa
suuria työllisyydenjakautumismuutoksia. - Yksilöi
capt. cöpenick kirjoitti:
Alemmassa avauksessa on valheellista ja ala-arvoista oikeistodemagogiaa.
Tulee pitkä rupeama pysyä tuolla valheellisella linjalla. Lähes 5½v. !väitteesi! Mikä alempana olevassa avauksessa on valhetta?
- sosiologia
Elettiin vielä ns. kylmän sodan aikaa.
"Niinistön mukaan kaikki työ on arvokasta"
Ei kai SW Niinistö keksaissut myös työmoraaliamme siinä kampanjansa ohessa.
"Halonen ei ole huomannut maailman muuttumista"!
Kerrotko akateemisen loppututkintosi (12v. istunut yliopistossa?) ammattisi?
Tuohan vaikuttaa ihan j julistajan tekstiltä, *vrt* punikkiämmä!
Ei ihan vaikuta "akateemisen kansalaisen kirjoittamaksi!Jos et tidä, niin sosioliogialla ei ole mitään tekemistä sosiaalityön kanssa, se on yleinen yhteiskuntatiede, vähän niinkuin yhteiskunnan psykologia. Eli olen yhteiskunnan kallilla kouluttama ammattiepäilijä.
Olen marxini lukenut ja tenttinyt. Ja tiedän, että Marx oli väärässä. Tietääköhän Halonen?
Ja en ole niminerkki j.julistaja. - capt. cöpenick
Yksilöi kirjoitti:
väitteesi! Mikä alempana olevassa avauksessa on valhetta?
"muulla ei ole väliä, paitsi feminismin ja homojen oikeuksilla"
"Halonen raivaa yhteiskunnassa tilaa homoja suosivaan ja perinteisiä perhearvoja
romuttavaan yhteiskuntaan" !
Nuohan ovat VAIN puskahuuteluja. Niitä ei noteerattaisi edes ojarumpukokouksessa...
Ovat toteennäyttämättömiä. Siis juristerian kannalta valheita. - SETA:ssa
"muulla ei ole väliä, paitsi feminismin ja homojen oikeuksilla"
"Halonen raivaa yhteiskunnassa tilaa homoja suosivaan ja perinteisiä perhearvoja
romuttavaan yhteiskuntaan" !
Nuohan ovat VAIN puskahuuteluja. Niitä ei noteerattaisi edes ojarumpukokouksessa...
Ovat toteennäyttämättömiä. Siis juristerian kannalta valheita.ajanutkaan homojen oikeuksia? Eikös Halonen olekaan naisten oikeuksien asialla? Eikös Halonen puhukaan kaiken aikaa tasa-arvosta?
- capt. cöpenick
sosiologia kirjoitti:
Jos et tidä, niin sosioliogialla ei ole mitään tekemistä sosiaalityön kanssa, se on yleinen yhteiskuntatiede, vähän niinkuin yhteiskunnan psykologia. Eli olen yhteiskunnan kallilla kouluttama ammattiepäilijä.
Olen marxini lukenut ja tenttinyt. Ja tiedän, että Marx oli väärässä. Tietääköhän Halonen?
Ja en ole niminerkki j.julistaja.Olet siis yhteiskunnan kalliisti kouluttama maisteri ja ammattiepäilijä!
Rohkenen tuota epäillä. Maisterit eivät notku täällä haukkumassa demokraattisin vaalein valittua
presidenttiä.
Maisterit eivät myöskään kadehtisi tehtaan siivoojia.
Lopputulemana pidän sinua pressasaitin vakirutkuttajana.
Kun 12v. on "istunut" yliopistossa ei voi kyseenalaistaa
saksalaisen filosofi K Marxin talousoppeja.
Laitan epäillen oppineisuuttasi mutta näkyvästi liputan taloudellisen ja henkisen
kivilleajosi 2000 luvun Suomessa. - on presidentti
Olet siis yhteiskunnan kalliisti kouluttama maisteri ja ammattiepäilijä!
Rohkenen tuota epäillä. Maisterit eivät notku täällä haukkumassa demokraattisin vaalein valittua
presidenttiä.
Laitan epäillen oppineisuuttasi mutta näkyvästi liputan taloudellisen ja henkisen
kivilleajosi 2000 luvun Suomessa.joten täällä parhailaan keskustellaan PALSTAN AIHEESTA ELI PRESIDENTISTÄ! EI TÄMÄ MITÄÄN VAALIKAMPPAILUA OLE VAAN KESKUSTELUA PALSTAN AIHEESTA!
- huomasin jo
Olet siis yhteiskunnan kalliisti kouluttama maisteri ja ammattiepäilijä!
presidenttiä.
kivilleajosi 2000 luvun Suomessa.perusopintojaksolla, että Marx puhui paskaa. Ja sen on myös empiria osoittanut. Se teoria ei koskaan ikinä missään toiminut, eikä se koskaan tule toimaan.
Se taas johtuu siitä, että Marx oli ihan OIKEASTI VÄÄRÄSSÄ (pragmaattinen totuusteoria = jos se toimii, se on totta, jos se ei toimi, se ei ole totta).
Ja jos nyt joku poliitkko perustaa niihin ajatuksiin politiikkansa, silloin mennään hakoteille.
Epäile oppineisuuttani miten haluat, se ei ole minun ongelma, se on sinun ongelma. - capt. cöpenick
SETA:ssa kirjoitti:
ajanutkaan homojen oikeuksia? Eikös Halonen olekaan naisten oikeuksien asialla? Eikös Halonen puhukaan kaiken aikaa tasa-arvosta?
Onko pres. Halonen PRESIDENTIN TOIMESSAAN ollut Setan etujen ajajana?
Niputatko sinä orm onneton naisten tasa-arvon ja seksuaalisten vähemmistöjen
elämisen oikeudet keskenään.
Maailmassa on kuule paljon - myös Suomessa tehtävä töitä tasa-arvoisuuden eteen.
Se duuni ei ole muodista pois vielä seuraavanakaan pressakautena. - capt. cöpenick
on presidentti kirjoitti:
joten täällä parhailaan keskustellaan PALSTAN AIHEESTA ELI PRESIDENTISTÄ! EI TÄMÄ MITÄÄN VAALIKAMPPAILUA OLE VAAN KESKUSTELUA PALSTAN AIHEESTA!
Rasistis-fasistinen haukkuminen ja nimittely ei ole keskustelua.
Vaalien tuloksestahan täällä tänäänkin mesotaan eli VÄÄRIN valittua presidenttiä.
Jotenkin valikoivaa tuo sisälukutaitosi "on presidentti"! - Eivät kaikki
Rasistis-fasistinen haukkuminen ja nimittely ei ole keskustelua.
Vaalien tuloksestahan täällä tänäänkin mesotaan eli VÄÄRIN valittua presidenttiä.
Jotenkin valikoivaa tuo sisälukutaitosi "on presidentti"!kannattaneet Halosta ja nyt 16% kansasta on erittäin tyytymätön Haloseen.
- pilluruusun!
SETA:ssa kirjoitti:
ajanutkaan homojen oikeuksia? Eikös Halonen olekaan naisten oikeuksien asialla? Eikös Halonen puhukaan kaiken aikaa tasa-arvosta?
http://janiryhanen.blogspot.com/2006/07/tiedote-pinkkiruusu-ry.html
- capt. cöpenick
huomasin jo kirjoitti:
perusopintojaksolla, että Marx puhui paskaa. Ja sen on myös empiria osoittanut. Se teoria ei koskaan ikinä missään toiminut, eikä se koskaan tule toimaan.
Se taas johtuu siitä, että Marx oli ihan OIKEASTI VÄÄRÄSSÄ (pragmaattinen totuusteoria = jos se toimii, se on totta, jos se ei toimi, se ei ole totta).
Ja jos nyt joku poliitkko perustaa niihin ajatuksiin politiikkansa, silloin mennään hakoteille.
Epäile oppineisuuttani miten haluat, se ei ole minun ongelma, se on sinun ongelma.Koplaa yhteen Marxin opit ja Suomen Tasavallan presidenttiyden?
Suomen presidentin valtaoikeudet määritellään Suomen lakien mukaan, ei suinkaan
Marxiin liittyen.
"Jos jokum poliitikko perustaa POLITIIKKANSA "niihin ajatuksiin".
silloin mennään hakoteille?
No arvon maisteri O V Kuusisenko uskot olevan nyk. meillä pressana. Logiikkasi jorjuu!!! - capt. cöpenick
pilluruusun! kirjoitti:
http://janiryhanen.blogspot.com/2006/07/tiedote-pinkkiruusu-ry.html
Vinksahtaneisuudella ei ole tolkun määrää!!
Hyvä että koulut alkaa elokuun puolivälissä!
"halon perusti uuden homppelijärjestön"
Ihanko on halmemaista persutietoutta?? - capt. cöpenick
sosiologia kirjoitti:
Jos et tidä, niin sosioliogialla ei ole mitään tekemistä sosiaalityön kanssa, se on yleinen yhteiskuntatiede, vähän niinkuin yhteiskunnan psykologia. Eli olen yhteiskunnan kallilla kouluttama ammattiepäilijä.
Ja en ole niminerkki j.julistaja.Kaks sormee biblialla, ettet ole julistaja??
Tosin variksen valakin olisi rehellisempi. Väitän; magister jumalansananjulistaja!!! - presidentin ajatuksia
Koplaa yhteen Marxin opit ja Suomen Tasavallan presidenttiyden?
Suomen presidentin valtaoikeudet määritellään Suomen lakien mukaan, ei suinkaan
Marxiin liittyen.
"Jos jokum poliitikko perustaa POLITIIKKANSA "niihin ajatuksiin".
silloin mennään hakoteille?
No arvon maisteri O V Kuusisenko uskot olevan nyk. meillä pressana. Logiikkasi jorjuu!!!ja presidentti on henkilö, joka virassaan toimii persoonansa, elämänhistoriansa, ajatustensa ja unelmiensa mukaan.
Jos näin ei olisi, silloin ei tarvitsisi presidenttiä vaaleilla valita. Opetettu (tai opettamaton) apina voisi tehdä saman työn.
En usko Kuusisen olevan nykyinen presidentti. Tiedän, että nykyinen presidentti on Halonen.
Minä käytän perustuslain minulle suomaa mahdollisuutta esittää kritiikkiä tasavallan presidenttiä ja hänen (ja hänen sidosyhmien, SAK ja SDP, vasemmistolaista) politiikkaansa kohtaan.
Toisaalta kun pakotit miettimään asiaa, kunnioitan jollain tapaa enemmän Niinistön "pulinat pois" linjaa.
Ehkä meidän muidenkin pitäsi antaa presidentille (vaikkakin huonolle) työrauha...? - capt. cöpenick
ja kansalaisilla kirjoitti:
on täysi oikeus olla kaikessa erimieltä Halosen kanssa.
Höperyyteen asti!
Kehuit omaa sepustustasi selkeänä kannanottona.
Demokratiassa toki sallitaan erilaiset mielipiteen. Mutta.
"Kansalaisilla on täysi oikeus olla KAIKESSA erimieltä presidenttimme kanssa"!
Tuohan on pienen anarkistiklikin toimintaohje! - capt. cöpenick
Eivät kaikki kirjoitti:
kannattaneet Halosta ja nyt 16% kansasta on erittäin tyytymätön Haloseen.
Esim. Usan vastaavat pressan kannatusbarometrit, "eivät kaikki".
- capt. cöpenick
presidentin ajatuksia kirjoitti:
ja presidentti on henkilö, joka virassaan toimii persoonansa, elämänhistoriansa, ajatustensa ja unelmiensa mukaan.
Jos näin ei olisi, silloin ei tarvitsisi presidenttiä vaaleilla valita. Opetettu (tai opettamaton) apina voisi tehdä saman työn.
En usko Kuusisen olevan nykyinen presidentti. Tiedän, että nykyinen presidentti on Halonen.
Minä käytän perustuslain minulle suomaa mahdollisuutta esittää kritiikkiä tasavallan presidenttiä ja hänen (ja hänen sidosyhmien, SAK ja SDP, vasemmistolaista) politiikkaansa kohtaan.
Toisaalta kun pakotit miettimään asiaa, kunnioitan jollain tapaa enemmän Niinistön "pulinat pois" linjaa.
Ehkä meidän muidenkin pitäsi antaa presidentille (vaikkakin huonolle) työrauha...?Oli kylläkin valtiomies J Virolaisen lanseeraama opinio.
Käytät perustuslakimme suomaa oikeutta kritisoida presidenttiä. Oikein. Mutta.
Miksi teet tätä myyräntyötäsi oikein pääharrastuksenasi?
Olitko rehellinen kieltäessäsi olevasi j julistaja. Käsi Raamatulle poika!
Sanon sinulle poika; älä lähde wanhaa kapua vastaan leikkimään.
Se on "piru mieheksi"! - capt. cöpenick
Vihaan Halosta ja sen ajamaa politiikkaa!Palstahäirikkö? Kun katsoo tämänkin illan palsta-avauksia, pitää on muutamanlaiset
silmälasit noin todetakseen.
Itketään, että sefu poista kirjoituksiani. No paskanko väliä hällä, mutta rivoimmat tekstithän
postataan Halosta vastustavien puolelta.
Toki mielellään mätkin julistajaraasua, mutta en pidä sitä kunnioitettavana ihmisenä.
Edustamansa uskonnollinen ja poliittinen fundamentalismi ei istu enää 2000 luvun Suomeen!
c.c - capt. cöpenick
Vihaan Halosta ja sen ajamaa politiikkaa!julistajaraasun kivirekeä vetämään. Palstan lukijat ovat huomanneet julistajan
toiminnallisen mädännäisyyden myyränä yhteiskunnassamme.
Asiallista kritiikkiä yhteiskunnassa pitää esittää, mutta jj;n edustama aatesuunta
johtaa kaaokseen eheyden sijaan. - jos olisin halonen,
Vinksahtaneisuudella ei ole tolkun määrää!!
Hyvä että koulut alkaa elokuun puolivälissä!
"halon perusti uuden homppelijärjestön"
Ihanko on halmemaista persutietoutta??lähettäisin myllykirjeen pressapalstalle ja toruisin siinä kokokansan pressana kannattajiani vastapuolen mustaamisesta ja jopa sairaiksi ja hulluiksi haukkumisista. Jos ihan oikeasti pyrkisin olemaan koko kansan presidentti, ajattelisin myös kaikkia tasaveroisesti, myös vastustajiani ja miettisin, onko heidän kritiikissään järkeä ja minullekin vinkkejä parempaan presidenttiyteen. Haukkumalla potentiaalisia kannattajia ei synny kokokansan presidenttiä, se on varmaa. Vain vahvat näytöt puhuvat. Pitäisi keskittyä vakavasti viranhoitoon ja jättää peruukit pelleille. Nyt on tosi kysymyksessä. Kolmas maailmansota kolkuttelee ovella, kun Suomen presidentti sovittelee hassuja peruukkeja päähänsä tulevaa drag-showta silmällä pitäen?...
- 81 % kannattaa Halosta..
jos olisin halonen, kirjoitti:
lähettäisin myllykirjeen pressapalstalle ja toruisin siinä kokokansan pressana kannattajiani vastapuolen mustaamisesta ja jopa sairaiksi ja hulluiksi haukkumisista. Jos ihan oikeasti pyrkisin olemaan koko kansan presidentti, ajattelisin myös kaikkia tasaveroisesti, myös vastustajiani ja miettisin, onko heidän kritiikissään järkeä ja minullekin vinkkejä parempaan presidenttiyteen. Haukkumalla potentiaalisia kannattajia ei synny kokokansan presidenttiä, se on varmaa. Vain vahvat näytöt puhuvat. Pitäisi keskittyä vakavasti viranhoitoon ja jättää peruukit pelleille. Nyt on tosi kysymyksessä. Kolmas maailmansota kolkuttelee ovella, kun Suomen presidentti sovittelee hassuja peruukkeja päähänsä tulevaa drag-showta silmällä pitäen?...
kertoo HS:n gallup. Sinä olet sairaaloisessa halostraumassasi poikkeava.
Ensin kirjoituksessasi kaipaat asiallisuutta. Sitten annat kuvaa Tarja halosen viranhoisosta "peruukin koettelemisesta" , "dragshowsta"... Tuo peruukin laitto vei aikaa noin 1 minuutin, Halosen uraan on ehkä mahtunut muutakin näinä toiminnan vuosikymmeninä kriisien kolkutellessa... Toki sinulla on oikeus mielipiteseesi, mutta älä itkeskele sitten tekopyhästi asiallisuutta. Minusta sinulaisesi ovat sairaaloisessa halostraumasaan poikkeavia, onneksi demokratiasasamme vähemmistönä, pohjamätää. Tämän aion sanoa jatkossakin... Ymmärrän toki että sinulle poikeavuutesi teke kipeää, niin kuin tosiasiat ylensäkin. - capt. cöpenick
jos olisin halonen, kirjoitti:
lähettäisin myllykirjeen pressapalstalle ja toruisin siinä kokokansan pressana kannattajiani vastapuolen mustaamisesta ja jopa sairaiksi ja hulluiksi haukkumisista. Jos ihan oikeasti pyrkisin olemaan koko kansan presidentti, ajattelisin myös kaikkia tasaveroisesti, myös vastustajiani ja miettisin, onko heidän kritiikissään järkeä ja minullekin vinkkejä parempaan presidenttiyteen. Haukkumalla potentiaalisia kannattajia ei synny kokokansan presidenttiä, se on varmaa. Vain vahvat näytöt puhuvat. Pitäisi keskittyä vakavasti viranhoitoon ja jättää peruukit pelleille. Nyt on tosi kysymyksessä. Kolmas maailmansota kolkuttelee ovella, kun Suomen presidentti sovittelee hassuja peruukkeja päähänsä tulevaa drag-showta silmällä pitäen?...
julistajaraasuisuutta - foobisuutta Suomen turvallisuusuhkista.
" kolmas maailmansota kolkuttelee ovella, kun Suomen presidentti sovittelee peruukkeja..."
Tämä "potentiaalinen kannattaja" on siis jokaviikkoisen tuskanhuutoa
pressasaitille huutaja, Venäjän miehitysuhasta Suomeen.
Esim Autismi, laaja-alaisena aivojen kehityshäiriönä aiheuttaa
tuontapaista (jj) jämähtämistä 7 v. tasolle!
Jumala tautiaan lisätköön!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541688- 141490
- 1741376
- 821373
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3011299- 181219
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98955Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347835