keskustella oikein? Palstan nimi on presidentti ja täällä pitäisi keskustella presidentistä ja presidenttiydestä. Mikä on siis oikea tapa keskustella presidentistä? Ei täällä mitään presidentinvaaleja enää käydä, nyt pitäisi keskustella kansan tekemästä valinnasta. Mutta miten presidentistä pitäisi keskustella?
Voisiko joku kertoa, että miten
25
357
Vastaukset
- Mielipide vain.
Kiihkoilematta, menemättä vaikkapa sellaisiin seikkoihin, jotka kuuluvat presidentin (ei välttämättä Halosen) yksityiselämään, vapaa-aikansa viettotapoihin, tai hänen tyttäreensä tai isovanhempiinsa.
Etenkin siitä olen pahoillani, että Halosen tytärtä on solvattu (käytän tätä sanaa, saivartelijat älköön vaivautuko) täällä surutta.
Halosen isovanhemmat eivät ole enää loukkaantumassa mistään, mutta Halosen tytärtä koskeva kirjoittelu on ollut siivotonta ja voi vain ihmetellä, onko kirjoittajilla mitään moraalia?
Ehkä olen liian herkkä, kun tuskastun Halosta, tai hänen tytärtään, jopa koko sukuaan kohtaan suunnatuista asiattomista ilkeyksistä. Toivottavasti Anna Halonen ei ole yhtä herkkä.
Siihen luotan, että Tarja Halonen kestää loanheiton, tuli se sitten mistä tahansa.- Halosen suvusta
pitää voida keskustella koska Halonen on itse antanut siihen luvan kun hänen suvustaan tehtiin hänen luvallaan sukututkimus. Halonen antoi siten sukunsa kansan omaisuudeksi.
- Tottakai Halonen
kestää loanheiton, sillä toisen mielestä loka ei ole lokaa ja toisen mielestä loka on lokaa ... Jos tämä on presidentti-palsta, eikö silloin palsta olekin Halonen?
- --------------
Tottakai Halonen kirjoitti:
kestää loanheiton, sillä toisen mielestä loka ei ole lokaa ja toisen mielestä loka on lokaa ... Jos tämä on presidentti-palsta, eikö silloin palsta olekin Halonen?
Tytär esiintyy vapaaehtoisesti julkisuudessa mamansa kanssa ja antaa haastatteluja, haluaako tarja sen seuraavaksi pressaksi?vai mitä?
Noin mitätön ja tavallisen näköinen tyttö ei kiinnostaisi lehtiä tai TV.tä ellei mammansa siivellä pääsisi haastatteluihin, siksi ei kannattaisi valittaa jos hänestä puhutaan! - Onko Anna jotenkin
-------------- kirjoitti:
Tytär esiintyy vapaaehtoisesti julkisuudessa mamansa kanssa ja antaa haastatteluja, haluaako tarja sen seuraavaksi pressaksi?vai mitä?
Noin mitätön ja tavallisen näköinen tyttö ei kiinnostaisi lehtiä tai TV.tä ellei mammansa siivellä pääsisi haastatteluihin, siksi ei kannattaisi valittaa jos hänestä puhutaan!kaiken julkisuuden ulkopuolella ja voiko hän valita itselleen aina juuri hänelle sopivaa julkisuutta? Mihin raja vedetään Halosen perheestä ja suvusta kirjoittelussa? Halosen on täysin turha loukkaantua, jos hänen suvustaan kirjoitetaan kun hän on itse luovuttanut sen julkisuudelle suostumalla sukututkimukseen.
- J_Julistaja
Eihän se demarille sovi, että Haloskan Annasta kirjoiteltaisiin negatiiviseen sävyyn. Pitäisi olla samaan Halosylistystä, jota punapropagandistit ovat tällekin palstalle viikkitolkulla suoltaneet.
- KORVAAMATON
J_Julistaja kirjoitti:
Eihän se demarille sovi, että Haloskan Annasta kirjoiteltaisiin negatiiviseen sävyyn. Pitäisi olla samaan Halosylistystä, jota punapropagandistit ovat tällekin palstalle viikkitolkulla suoltaneet.
ja varmaan samanlainen kuin äitinsäkin. Tuittu ja arvaamaton. Olisihan jo joku kadetti hänet nainut, jos omena olisi pudonnut kauas puusta.
- ----
J_Julistaja kirjoitti:
---------
- Mielipide vain
Halosen suvusta kirjoitti:
pitää voida keskustella koska Halonen on itse antanut siihen luvan kun hänen suvustaan tehtiin hänen luvallaan sukututkimus. Halonen antoi siten sukunsa kansan omaisuudeksi.
Asiallisuutta toivoin.
- Mielipide vain
J_Julistaja kirjoitti:
Sinä kai sen tiedät niin kuin kaiken muunkin.
- Mielipide vain
Onko Anna jotenkin kirjoitti:
kaiken julkisuuden ulkopuolella ja voiko hän valita itselleen aina juuri hänelle sopivaa julkisuutta? Mihin raja vedetään Halosen perheestä ja suvusta kirjoittelussa? Halosen on täysin turha loukkaantua, jos hänen suvustaan kirjoitetaan kun hän on itse luovuttanut sen julkisuudelle suostumalla sukututkimukseen.
Asiallisuutta.
Jos et halua kirjoittaa asiallisesti, en voi siihen vaikuttaa.
Ainoa, joka voi, olet sinä itse. - kirjoittanut Annasta
Mielipide vain kirjoitti:
Asiallisuutta.
Jos et halua kirjoittaa asiallisesti, en voi siihen vaikuttaa.
Ainoa, joka voi, olet sinä itse.mutta estettä hänestä kirjoittamiseen ei voi olla koska hän on itse työntynyt julkisuuteen.
- Mielipide vain
kirjoittanut Annasta kirjoitti:
mutta estettä hänestä kirjoittamiseen ei voi olla koska hän on itse työntynyt julkisuuteen.
Asiallisuus ei liene kuitenkaan liikaa pyydetty?
- asiallisuus kunniaan
Asiallisuus ei liene kuitenkaan liikaa pyydetty?
mutta sama pitäisi saada noille haloskan kannattajillekin.
- Mielipide vain
asiallisuus kunniaan kirjoitti:
mutta sama pitäisi saada noille haloskan kannattajillekin.
Eikö olisi kunniakasta kulkea jonkun arvokkaan asian esiintuomisen etujoukoissa, esimerkkinä muille?
- yhdessäkään
Eikö olisi kunniakasta kulkea jonkun arvokkaan asian esiintuomisen etujoukoissa, esimerkkinä muille?
viestissä en ole haukkunut häntä millään alentavalla tavalla. Kirjoitukseni ovat koskeneet hänen toimintaansa.
- Mielipide vain
yhdessäkään kirjoitti:
viestissä en ole haukkunut häntä millään alentavalla tavalla. Kirjoitukseni ovat koskeneet hänen toimintaansa.
Asiattomuuksiin alentuvatkin vain halveksuttavat ihmiset.
J_Julistaja kirjoitti:
On esillä tällä palstalla. Häntä yritetään käyttää lyömäaseena presidenttiäitiään kohtaan!
"Eihän se demarille sovi, että Halosen Annasta kirjoiteltaisiin negatiiviseen sävyyn"!
"Maisterille" ominaiseen tapaan vedetään Anna kirjoituksessakin esiin käsite,
"punapropagantismi"!
Mielestäni akateemiselle henkilölle sopimattomia agitatiivisia ilmauksia, palstaan liittyen.- SUOKALMUKKI-nikki
capt.cöpenick kirjoitti:
On esillä tällä palstalla. Häntä yritetään käyttää lyömäaseena presidenttiäitiään kohtaan!
"Eihän se demarille sovi, että Halosen Annasta kirjoiteltaisiin negatiiviseen sävyyn"!
"punapropagantismi"!
Mielestäni akateemiselle henkilölle sopimattomia agitatiivisia ilmauksia, palstaan liittyen.Eipä voi kauhalla ammentaa, jos on lusikalla annettu.
Kun Cöpen veri niin vetää tuonne Itä-Saksan ja miellään vielä idemmäksi, niin miksi ei tyyppi sitten mene sinne.
Ikuinen arvoitus on, miksi stalinistista totalitarismia ihannoivat eivät painu sinne ja lujaa, missä se kasvaa. - turhimuksiin
capt.cöpenick kirjoitti:
"punapropagantismi"!
Mielestäni akateemiselle henkilölle sopimattomia agitatiivisia ilmauksia, palstaan liittyen.Palstan ilmapiiri tulee kääntymään parempaan suuntaan.
Julistajan tapaiset turhimukset jättäytyvät jossain vaiheessa pois häiriköimästä. - -------------
SUOKALMUKKI-nikki kirjoitti:
Eipä voi kauhalla ammentaa, jos on lusikalla annettu.
Kun Cöpen veri niin vetää tuonne Itä-Saksan ja miellään vielä idemmäksi, niin miksi ei tyyppi sitten mene sinne.
Ikuinen arvoitus on, miksi stalinistista totalitarismia ihannoivat eivät painu sinne ja lujaa, missä se kasvaa.Tuon kun vaan muistat että sinua oikeistohötöpäätä oikein vituttaisi.
- ---------
KORVAAMATON kirjoitti:
ja varmaan samanlainen kuin äitinsäkin. Tuittu ja arvaamaton. Olisihan jo joku kadetti hänet nainut, jos omena olisi pudonnut kauas puusta.
Olet vähemmistössä ja tulet pysymäänkin.
- TOISILLEEN VAI ?
turhimuksiin kirjoitti:
Palstan ilmapiiri tulee kääntymään parempaan suuntaan.
Julistajan tapaiset turhimukset jättäytyvät jossain vaiheessa pois häiriköimästä.Eiköhän tämän palstan moottori sittenkin ole ne upeat mielipiteet, jotka on vuodatettu Halosesta tänne ihan aktivoidakseen halosfanien aktiviteetin johonkin muuhun kuin toisten rahoilla elämiseen ja työvoimatoimistossa notkumiseen.
- ------------
TOISILLEEN VAI ? kirjoitti:
Eiköhän tämän palstan moottori sittenkin ole ne upeat mielipiteet, jotka on vuodatettu Halosesta tänne ihan aktivoidakseen halosfanien aktiviteetin johonkin muuhun kuin toisten rahoilla elämiseen ja työvoimatoimistossa notkumiseen.
Siinä faktaa sinulle.
- uujee
Niin, vituttaako sinua vielä se fakta, että Sauli niinistöä EI HALUTTU maamme johtoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080