Hmm...

HäRkÄ(N)

kylläpä napsahti horoskooppi tälle päivälle hyvin. Seurustelen Leijonamiehen kanssa.

Leijona
Päivä on haasteellinen. Mieti kotipiirisi asioita hieman tarkemmin, sillä kaikki ei suju toivomallasi tavalla. Älä tee asioista liian monimutkaisia.

Härkä
Miettipä ihmissuhteitasi tarkemmin ja katso, onko kaikki niin kuin pitää. Helpotusta saat hetken kuluttua, mutta et ihan vielä. Ota iisisti.

Tällä hetkellä on niin ummikko olo. En tiedä että pitäskö näyttää ovea leijonalle vai tehdä mitä. Tässä on vaan niin paljon tapahtunut ja sattunut, että pieni masennus ja stressi painaa. Hän on parasta mitä minulle on tapahtunut, mutta hänkin on muuttunut jollain tavalla etäiseksi ja hiljaiseksi. En haluaisi kumminkaan vyöryttää hänen niskaan kaikkia murheita.
Varmaan pitäisi nostaa kissa pöydälle ja puhua kaikki asiat selväksi ja niin sanotusti aloittaa puhtaalta pyödältä.
Suhteen alussa pystyimme puhumaan kaikesta, mutta tämä kireä tilanne on vähän mutkistanut tilannetta...

15

1041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veskarinainen

      Nythän on niin, että olen ollut jo vuosia erään jellonamiehen salainen rakastajatar ja tiedän, että hänellä on ollut kotona härkänaisensa kanssa jo pitkään vaikeaa... Tätä jellonaa vaivaa ja nyppii härässä ja heidän suhteessaan moni asia. Olen lempeästi kehoittanut häntä alkamaan edes varovaisen keskustelun ja pöydän puhdistuksen härkänsä kanssa, mutta hän mieluummin purkaa pahaa mieltään ja kertoo kipeät asiat vain minulle, koska pelkää härkänaisen "pimahtavan" tai romahtavan totuudesta täysin... Jellona siis välittää härkänaisestaan edelleen paljon, mutta rakkaus tuntuu olevan enää "veljellistä" tai holhoavaa laatua, eikä hän haluaisi satuttaa toista millään tavalla, koska heillä on jo sen verran pitkä yhteinen menneisyys. Tällä hetkellä hän vain odottaa, että härkä tekisi päätöksen ja lopettaisi suhteen ja he voisivat jatkaa hyvinä ystävinä. Minullahan ei ole tähän muulla lailla osaa eikä arpaa, eli en ole aloittamassa nyt vakavampaa suhdetta leijonan kanssa, pelkkä rakastajattaren osa riittää mainiosti jatkossakin. Näin siksi, että hän kohtelee rakastajatartaan paremmin kuin omaa naistaan ja tiedän että meitä salaisia toisia naisia riittää hänellä ikuisesti. En tosin usko hetkeäkään, että me puhutaan nyt samasta jellonamiehestä (ei tää maailma nyt kuitenkaan NIIN pieni ole, heh heh) mutta sattui tämä sun kysymys vain sopivasti kohdalle ja niin kummalliselle kuin se kuulostaakin, niin sinun lisäksesi muillakin härillä ja jellonilla siis tuntuu olevan sukset tällä hetkellä todella pahasti ristissä. Avaa sinä siis keskustelu rohkeasti, sitä se jellona odottaa ja haluaa.

      • HäRkÄ(N)

        totta!! kyllä minä aijonkin aloittaa keskustelemaan. Ei tällaisella suhteellaa pitkälle pötkitä.

        Itse olen tällä hetkellä työtön ja hän käy töissä ja yrittää vielä pakertaa harrastusten parissa. Voi olla että hän on niin väsynyt, puhumattomuudella ja äksyilyllä hän purkaa sitä minuun. Minä yritän pysyä hänen rinnalla ja ymmärtää vaikka kuinka välillä ärsyttää.

        Olen kyllä lukenut monesta tekstistä että jellonilla tuntuu olevan "monta rautaa tulessa". Toivon vaan ettei kaikki ole samanlaisia..


      • Veskarinainen
        HäRkÄ(N) kirjoitti:

        totta!! kyllä minä aijonkin aloittaa keskustelemaan. Ei tällaisella suhteellaa pitkälle pötkitä.

        Itse olen tällä hetkellä työtön ja hän käy töissä ja yrittää vielä pakertaa harrastusten parissa. Voi olla että hän on niin väsynyt, puhumattomuudella ja äksyilyllä hän purkaa sitä minuun. Minä yritän pysyä hänen rinnalla ja ymmärtää vaikka kuinka välillä ärsyttää.

        Olen kyllä lukenut monesta tekstistä että jellonilla tuntuu olevan "monta rautaa tulessa". Toivon vaan ettei kaikki ole samanlaisia..

        Nyt alkaa pikkasen hirvittää, kun tulee vähän liikaa noita yhtäläisyyksiä, ihan kylmät väreet kulkee pitkin selkää... Tilanne on nimittäin heillä myös sama: tää jellona tekee paljon töitä ja "harrastaa", härkä on tällä hetkellä työtön... Ja niistä harrastuksista vaan sen verran, että itse asiassa ne ovat tosi hyvä alibi meidän salaisille tapailuille... Edelleenkään en vaan jaksais ja haluais millään uskoa, että me käydään keskustelua samaisesta jellonasta. Uskallatko paljastaa ikääsi? Tai jotain muuta, esim. tai jellonan syntymäpäivä tai vaikkapa oman nimesi alkukirjain, niin saisin ainakin varmuuden, ettei ole kyse samasta ihmisestä... Tsemppiä joka tapauksessa!


      • kohtuullisen
        Veskarinainen kirjoitti:

        Nyt alkaa pikkasen hirvittää, kun tulee vähän liikaa noita yhtäläisyyksiä, ihan kylmät väreet kulkee pitkin selkää... Tilanne on nimittäin heillä myös sama: tää jellona tekee paljon töitä ja "harrastaa", härkä on tällä hetkellä työtön... Ja niistä harrastuksista vaan sen verran, että itse asiassa ne ovat tosi hyvä alibi meidän salaisille tapailuille... Edelleenkään en vaan jaksais ja haluais millään uskoa, että me käydään keskustelua samaisesta jellonasta. Uskallatko paljastaa ikääsi? Tai jotain muuta, esim. tai jellonan syntymäpäivä tai vaikkapa oman nimesi alkukirjain, niin saisin ainakin varmuuden, ettei ole kyse samasta ihmisestä... Tsemppiä joka tapauksessa!

        sairaalta...ehkä susta on kiva tehdä kiusaa muille.älä härkä kerro mitään,vastassa taitaa olla sairas eukko.vaikka härkä ja leijona ei olekkaan paras mahdollinen yhdistelmä.


      • Veskarinainen
        kohtuullisen kirjoitti:

        sairaalta...ehkä susta on kiva tehdä kiusaa muille.älä härkä kerro mitään,vastassa taitaa olla sairas eukko.vaikka härkä ja leijona ei olekkaan paras mahdollinen yhdistelmä.

        Vai minä sairas, heh heh ja voi voi :D Elämä on vaan näitä ihmeellisyyksiä ja yhteensattumia täynnä, joten tehdäänkin niinpäin, että minä itse annan vinkin pariskunnasta, jolloin härkänainen saa minut vakuutettua, että me EI vaan puhuta samasta jellonasta ja härästä, joilla menee nyt huonosti. Näin todella toivon, koska en jaksa edelleenkään uskoa meidän puhuvan samasta tapauksesta kaikista yhtäläisyyksistä huolimatta. Eli härkänaiselle: minun tuntemani härän ja jellonan etunimet alkavat samalla kirjaimella, ja näinhän ei taas ole teidän kohdalla, eihän??? Tällöin kyseessä on vaan kahden eri pariskunnan samantyyppiset ongelmat, eikä mitään sen sairaampaa tai kummallisempaa.


      • Jousileijona
        Veskarinainen kirjoitti:

        Vai minä sairas, heh heh ja voi voi :D Elämä on vaan näitä ihmeellisyyksiä ja yhteensattumia täynnä, joten tehdäänkin niinpäin, että minä itse annan vinkin pariskunnasta, jolloin härkänainen saa minut vakuutettua, että me EI vaan puhuta samasta jellonasta ja härästä, joilla menee nyt huonosti. Näin todella toivon, koska en jaksa edelleenkään uskoa meidän puhuvan samasta tapauksesta kaikista yhtäläisyyksistä huolimatta. Eli härkänaiselle: minun tuntemani härän ja jellonan etunimet alkavat samalla kirjaimella, ja näinhän ei taas ole teidän kohdalla, eihän??? Tällöin kyseessä on vaan kahden eri pariskunnan samantyyppiset ongelmat, eikä mitään sen sairaampaa tai kummallisempaa.

        Taitaa olla mies, joka pelkää naisten välistä yhteistyötä.


      • HäRkÄ(N)
        Veskarinainen kirjoitti:

        Vai minä sairas, heh heh ja voi voi :D Elämä on vaan näitä ihmeellisyyksiä ja yhteensattumia täynnä, joten tehdäänkin niinpäin, että minä itse annan vinkin pariskunnasta, jolloin härkänainen saa minut vakuutettua, että me EI vaan puhuta samasta jellonasta ja härästä, joilla menee nyt huonosti. Näin todella toivon, koska en jaksa edelleenkään uskoa meidän puhuvan samasta tapauksesta kaikista yhtäläisyyksistä huolimatta. Eli härkänaiselle: minun tuntemani härän ja jellonan etunimet alkavat samalla kirjaimella, ja näinhän ei taas ole teidän kohdalla, eihän??? Tällöin kyseessä on vaan kahden eri pariskunnan samantyyppiset ongelmat, eikä mitään sen sairaampaa tai kummallisempaa.

        kyllä etunimet alkavat samalla kirjaimella, mutta "harrastuksissa" olen hänen mukanaan :D
        Eli periaatteessa olemme kokoajan yhdessä ja sekin voi olla syy siihen kun alkaa pinnat kiristyy...varmaan pieni välimatka tekis terää.


      • Veskarinainen
        HäRkÄ(N) kirjoitti:

        kyllä etunimet alkavat samalla kirjaimella, mutta "harrastuksissa" olen hänen mukanaan :D
        Eli periaatteessa olemme kokoajan yhdessä ja sekin voi olla syy siihen kun alkaa pinnat kiristyy...varmaan pieni välimatka tekis terää.

        No ei tää ole enää totta, että sama alkukirjainkin vielä... Nyt siis vielä lopullinen varmistus: etukirjain on P ja näinhän ei taas ole teillä, eihän...???


      • HäRkä (N)
        Veskarinainen kirjoitti:

        No ei tää ole enää totta, että sama alkukirjainkin vielä... Nyt siis vielä lopullinen varmistus: etukirjain on P ja näinhän ei taas ole teillä, eihän...???

        Saat huokasta helpotuksesta!! :D ei ole P..

        Mut pikkasen alkaa masentamaan noi kaikki kertomukset siitä että jellona pettää härkää. Varsinkin ku jellona tylsistyy härän kanssa. Ei sitä oikein voi kai estääkkään, paitsi olla jatkuvaan kiinnostunut hänestä ja hänen tekemisistä. Ei saa jäädä kotiin makailee.

        Kuinkahan sitä saisi mielenkiinnon pysymään yllä?


      • Veskarinainen
        HäRkä (N) kirjoitti:

        Saat huokasta helpotuksesta!! :D ei ole P..

        Mut pikkasen alkaa masentamaan noi kaikki kertomukset siitä että jellona pettää härkää. Varsinkin ku jellona tylsistyy härän kanssa. Ei sitä oikein voi kai estääkkään, paitsi olla jatkuvaan kiinnostunut hänestä ja hänen tekemisistä. Ei saa jäädä kotiin makailee.

        Kuinkahan sitä saisi mielenkiinnon pysymään yllä?

        Johan helpotti! :D

        Enpä osaa enempää ketään neuvoa, mutta totta on, että jellona kaipaa kovasti huomiota ja kehuja, silloin hän pysyy kovinkin tyytyväisenä. Spontaanit arkirutiinien rikkomiset (mutta vain hyvällä maulla toteutettuna) tuntuvat myös innostavan ja saavan ison kissan kehräämään tyytyväisyyttään. Odottamaton romanttinen illallinen hyvän punaviinin kera tuntuu toimivan aina.

        Kerran luin jostain, että jellonan puolison pitäisi pystyä olemaan yhtä aikaa sekä intohimoinen rakastaja, paras ystävä, uhrautuvainen vaimo, että huolehtivainen lastensa äiti näyttämällä kaikista em. rooleistaan huolimatta vielä ylpeälle kuningattarelle. Silloin jellona kuulemma unohtaa syrjähypyt, kun löytää naisen, joka pystyy tuohon kaikkeen kerralla. Itse koen tuon aivan liian rasittavaksi ja tyydyn mielelläni tähän pelkkään rakastajattaren rooliin, koska elämässäni on niin paljon muutakin mielenkiintoista meneillään, kuin pelkkä miehen 24 h palvominen.

        Hyvää jatkoa sulle kuitenkin! :)


      • HäRkä (N)
        Veskarinainen kirjoitti:

        Johan helpotti! :D

        Enpä osaa enempää ketään neuvoa, mutta totta on, että jellona kaipaa kovasti huomiota ja kehuja, silloin hän pysyy kovinkin tyytyväisenä. Spontaanit arkirutiinien rikkomiset (mutta vain hyvällä maulla toteutettuna) tuntuvat myös innostavan ja saavan ison kissan kehräämään tyytyväisyyttään. Odottamaton romanttinen illallinen hyvän punaviinin kera tuntuu toimivan aina.

        Kerran luin jostain, että jellonan puolison pitäisi pystyä olemaan yhtä aikaa sekä intohimoinen rakastaja, paras ystävä, uhrautuvainen vaimo, että huolehtivainen lastensa äiti näyttämällä kaikista em. rooleistaan huolimatta vielä ylpeälle kuningattarelle. Silloin jellona kuulemma unohtaa syrjähypyt, kun löytää naisen, joka pystyy tuohon kaikkeen kerralla. Itse koen tuon aivan liian rasittavaksi ja tyydyn mielelläni tähän pelkkään rakastajattaren rooliin, koska elämässäni on niin paljon muutakin mielenkiintoista meneillään, kuin pelkkä miehen 24 h palvominen.

        Hyvää jatkoa sulle kuitenkin! :)

        No yrittänyttä ei laiteta!!
        Saattaahan se olla että meikä tyttö se saattaa jossain vaiheessa siihen herran jatkuvaan "palvomiseen" kyllästyä :D

        Eli arkirutiineja täytyy vaan välillä rikkoa ja repäistä jotain...

        Joskus vaan tuntuu että hän vaan tuijottelee omaa napaa ja kaikki huolet joista hänelle, kuitataan vaan, että "niin" ja asia jää siihen. "minä minä minä"- syndrooma kai? :D:D


      • kylläkin
        Jousileijona kirjoitti:

        Taitaa olla mies, joka pelkää naisten välistä yhteistyötä.

        nainen.ja mitä tulee rakastajattaren julkiseen kehuskeluun toisena naisena.vanha sanonta kuuluu...ennen maa repaa,kun huora häpee...siinäpä miettimistä.


      • repee
        kylläkin kirjoitti:

        nainen.ja mitä tulee rakastajattaren julkiseen kehuskeluun toisena naisena.vanha sanonta kuuluu...ennen maa repaa,kun huora häpee...siinäpä miettimistä.

        wirn


      • Neitsytnainen
        HäRkä (N) kirjoitti:

        No yrittänyttä ei laiteta!!
        Saattaahan se olla että meikä tyttö se saattaa jossain vaiheessa siihen herran jatkuvaan "palvomiseen" kyllästyä :D

        Eli arkirutiineja täytyy vaan välillä rikkoa ja repäistä jotain...

        Joskus vaan tuntuu että hän vaan tuijottelee omaa napaa ja kaikki huolet joista hänelle, kuitataan vaan, että "niin" ja asia jää siihen. "minä minä minä"- syndrooma kai? :D:D

        Kohtuullinen, oliko sinun todella ihan pakko mennä sössimään ja huorittelemaan tuonne väliin kirjoitusvirheinesi? Oli mielenkiintoinen keskustelu meneillään ja lukijoita näkyy tällä viestiketjulla olevan paljon muitakin kuin minä.

        Ei siihen tangoon nimittäin koskaan yksi ihminen riitä ja kumpikohan lie lopulta pahempi asia: pettävä leijona vai villikko vesimies? Mene ja tiedä.

        Minun mielestäni kohtuullinen oli nyt kyllä kielenkäytöltään hieman kohtuuton, sillä hyvässä hengessä nämä neitokaiset tätä keskustelua minun mielestäni kävivät eiliseen saakka. Mahtaakohan seurata vielä jatkoa - jään odottamaan!


      • glenn
        HäRkä (N) kirjoitti:

        No yrittänyttä ei laiteta!!
        Saattaahan se olla että meikä tyttö se saattaa jossain vaiheessa siihen herran jatkuvaan "palvomiseen" kyllästyä :D

        Eli arkirutiineja täytyy vaan välillä rikkoa ja repäistä jotain...

        Joskus vaan tuntuu että hän vaan tuijottelee omaa napaa ja kaikki huolet joista hänelle, kuitataan vaan, että "niin" ja asia jää siihen. "minä minä minä"- syndrooma kai? :D:D

        näin on minunkin mielestä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe