että kun amerikassa on kuulemma villitys haistella ammoniakkia, että miten tuo haistelu vaikuttaa?
osaako kukaan sanoo,
6
2643
Vastaukset
- esko
Yläasteaikoina yksi tyyppi haisteli ammoniakkia ja oli aika sekaisin.Kuulemma haisee tosi pahalta.
Jossakin sanottiin, että imppausaineet ovat vaaralisimpia huumeita.Tuhoisaa aivoille.
Etsi jostain tietoa.- kissan pissi
mä sillä kirjoitin, että kun kissanpissahan on ammoniakkia, että voiko se olla tuhoisaa esim. jos lapset vaihtavat kissojen hiekkoja.
Olen kyllä etsiny tietoja, mut eipä ole oikeen onnannut. - esko
kissan pissi kirjoitti:
mä sillä kirjoitin, että kun kissanpissahan on ammoniakkia, että voiko se olla tuhoisaa esim. jos lapset vaihtavat kissojen hiekkoja.
Olen kyllä etsiny tietoja, mut eipä ole oikeen onnannut.Ihan tosissaan vai?
Suuret pitoisuudet ammoniakkia ilmassa voivat aiheuttaa silmien ärtymistä.Vielä suuremmat pitoisuudet hengitysteiden ärsyyntymistä.
Joku pitoisuusraja oli kait 20ppm(parts per million). - hanski
kissan pissi kirjoitti:
Olen kyllä etsiny tietoja, mut eipä ole oikeen onnannut.Kaikki manviljelijät on aivottomia (vielä pahemmin aikaisemmin)koska joutuvat luomaan lantaa.
- bodari
hanski kirjoitti:
Kaikki manviljelijät on aivottomia (vielä pahemmin aikaisemmin)koska joutuvat luomaan lantaa.
voi olla että ainaki hajusuolassa on muistaakseni ammoniakkia, sitähän vedetään kunoon nuuskasut siit nesteestä ennen suoritusta. Muistaakseni se noputtaa jotain hermojen työskentelyä, mikä on lihassuorituksessa tärkeää. "hermotus" pelaa paremmin lihaksiin. En usko että päihteenä mikään hyvä!
Haisee kauheelta.
p.s. hajusuolassa on muitakin aineita kun ammoniakki, esim. mentolia jne...
- Anonyymi
Se avaa hengitysteitä ja bodarit käyttää sitä jotku ainaki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154