KAARINA MAKKONEN - JUNTUNEN

shee

Onko kenelläkään kokemusta selvännäkijästä nimeltä Kaarina Makkonen-Juntunen ja siitä onko hän huijari? Uskon, että joillakin on kykyjä oikeasti, mutta ikävä kyllä tämä harvinaista kaikkien huijareiden keskellä.

Ystäväni, joka on opiskellut luonnontieteitä ja tavannut jos jonkin näköisiä ihmisiä ja tietäjiä elämänsä varrella sanoi, että merkittävin seikka, josta huijaus paljastuu on pyydetty hinta, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.

Jos jollain olisi tietoa näistä, niin olisi oikein kiva kuulla...

[email protected]

17

15372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasmica

hei.olen käynyt kaarinalla ennustuksessa.en todellakaan usko huijaukseen,ja hänen kertomansa,on pitänyt pelottavan hyvin paikkansa:)

• Sateenkaariportti

Tapasin Kaarina Makkosen v. 2006 ja olin tuon jälkeen hänen kanssaan puhelinyhteydessä kerran. En halua eritellä yksilöllisiä asioita tässä ketjussa, mutta kaikki hänen ennustuksensa toteutuivat. Jos joku haluaa lisätietoa; laita sähköpostiosoitteesi tähän ketjuun.

• etsijä9
        Sateenkaariportti kirjoitti:

Tapasin Kaarina Makkosen v. 2006 ja olin tuon jälkeen hänen kanssaan puhelinyhteydessä kerran. En halua eritellä yksilöllisiä asioita tässä ketjussa, mutta kaikki hänen ennustuksensa toteutuivat. Jos joku haluaa lisätietoa; laita sähköpostiosoitteesi tähän ketjuun.

Laittakaa Kaarinan yhteystiedot minulle: [email protected]

• nes

Muutama tuttuni on käynyt hänellä. Tuntuu tietävän asioita ja vaikuttaa hyvältä ennustajalta. Puolituntia maksaa 50 e. Aion itsekin mennä kun hän tulee paikkakunnalle.

• Unikulma

Hei!

Olen käynyt Kaarina Makkosen "vastaanotolla" toista vuotta sitten. Ja ennustukset ovat todella pitäneet paikkansa! Tietysti suuriinpiirtein. Tärkeintä on, ettei ala elämään ennustusten mukaan. Mutta hups vaan, ovat toteutuneet...

• aiaan uskova

Kyllä tuntuu tietävän menneet tarkasti ja nykyisyydenkin, uskomatonta mutta totta, ei tosiaankaan ole huijari

• Susa

Kaarinan ennustukset ovat ainakin minun kohdallani menneet täysin nappiin! Pari kaveria on käynyt kans ja samaa sanoivat...

• kss kss

Kävin juuri hänellä eikä tiennyt juuri mitään.Kuvaili mieheni luonteen täysin erilaiseksi kun on, meidän tilanteemme aivan erilaiseksi, ei tiennyt vanhemmistani mitään. Johdatteli kysymyksillä minut vastaamaan ja kertomaan omista toiveistani esim. työn suhteen ja vastaili sen mukaan mitä toivoin. Sanoin, että asumme pk-seudulla niin totesi, että muutto on edessä pienemmälle paikkakunnalle. Eipä juuri muuta vaihtoehtoa ole jos asuu jo suurimmalla paikkakunnalla :) Muutenkin vastaukset aivan ympäripyöreitä, sopisi joka toiseen ihmiseen. Täysin hukkaan meni ne rahat, olisi voinut reiluna sanoa, että nyt ei pyydä minulta mitään, koska ei nähnytkään mitään. En voi suositella enkä mene uudelleen samalle. Olen aikoinani käynyt Aili Heinisellä kaksi kertaa ja hänellä oli oikeasti kyky. Valitettavasti hän on siirtynyt jo ajasta ikuisuuteen.

• myös minä

En suosittele, sillä itse en saanut vastauksia juuri mihinkään, mitä en olisi itse tiennyt ja/tai avittanut vastaamaan. Ihmisenä varmasti osaa kohtuu hyvin lukea ja tulkita toista ihmistä, mutta ei mielestäni ole näkijä vaan tulkitsee asiakasta ja johdattelee kysymyksillä. Joitain asioita meni oikein joitain vikaan, mutta oikeastaan moni asia olisi sopinut moneen muuhunkin ja osa oli jo valmiiksi esim. urkittavissa esim. netistä. Tuntu, että oli jopa seurassani hieman hermostunut.

• valitettavasti
        myös minä kirjoitti:

En suosittele, sillä itse en saanut vastauksia juuri mihinkään, mitä en olisi itse tiennyt ja/tai avittanut vastaamaan. Ihmisenä varmasti osaa kohtuu hyvin lukea ja tulkita toista ihmistä, mutta ei mielestäni ole näkijä vaan tulkitsee asiakasta ja johdattelee kysymyksillä. Joitain asioita meni oikein joitain vikaan, mutta oikeastaan moni asia olisi sopinut moneen muuhunkin ja osa oli jo valmiiksi esim. urkittavissa esim. netistä. Tuntu, että oli jopa seurassani hieman hermostunut.

huonoja kokemuksia. Kävin hänen juttusillaan n. 10v sitten eikä mikään ole pitänyt paikkaansa. Ei siis mikään. Ja aikoinaan aika monella ennustajalla kävin. Kaikkien nimiä en edes enään muista mutta osa on kyllä toteutunutkin.

• karali

Kävin Kaarina Makkosen pakeilla tässä jokin aika sitten. ei tiennyt mitään muuta kuin ammatti-alan jossa työskentelen....
      Sinne meni 50€ hukkaan, ei ollut pokeria lähteä menemään vaikka siihen minulla olisi ollut täysi oikeus.
      Hän yritti kovasti onkia ilmeistä ja eleistä tietoa, mutta koska olin jo päättänyt pitää pokeri naaman alkoi hän selitellä vaikka mitä moskaa. Ystävällni hän oli sanonut että tämä on matkustellut paljon, vaikka tämä ei oikeasti ole tukholmaa pidemmällä käynyt...itse kuulemma olin avoliitossa vaikka olen avioliitossa, ei nähnyt että minulla on kaksi lasta, vaan arvaili ulkonäön perusteella....
      Jos kunnon ennustajan haluatte menkää Anita Sarenille, se eukko tietää mistä puhuu vaikka väliin valittaakin omaa elämäänsä=)

• Frozenina

kävin pari vuotta sitte, näki missä mennään mutta tulevaisuudesta ei ole toteutunut mitään.

• soittanut olen

Vastaan nyt minäkin tähän kun juuri hetki sitte olen soittanut. Varasin hänelle puolen tunnin puhelin ajan ja en oikein tiedä, ehkä en osannut sitten oikein kysyä, mutta en juurikaan hänestä mitä itselleni saanut. Sellaista yleistä jutustelua paremminkin ja tuntui lähinnä sen ajan kuluttamiselta jonka olin varannut. Tulevaisuudesta en luonnollisesti tiedä tuleeko toteutumaan se vähä mitä siitä kertoi.-Tulipa soitettua. Mutta ei varmaan toiste tartte. Huomattavasti parempia tiedän.

• pettynyt35

kallis ja puhui aivan ympäripyöreitä,kaikki alkaen elämäntilanteesta ja lapsien lukumäärästä yms meni aivan metsään.Ei kannata häneen rahojaan tuhlata,myös ystäväni jonka kanssa kävimme oli todella pettynyt ei hänellekään ollut mitään tiennyt oikein.myöskään ennustuksista mikään ei ole toteutunut ja käynnistä on nyt 2 vuotta.

• Tietajatar

Minakin kovin pettynyt. Puolen tunnin aikana en saanut mitaan uutta tietoa/neuvoa, mita en aiemmin jo tietanyt. Itse olin lukenut korteistani (Tarot) paljon enemman tietoa. Osa ajasta meni ns. small talk, joka ei ollut asiallista mielestani. Yleensahan ennustajat nakevat menneisyyden prikulleen, vaan ko. henkilo ei edes nahnyt lastani, ei aiempaa avioliittoani yms. Tama heratti epailystani.
        tulevaisuuden ennustus oli erittain epamaaraista, vain 3 asiaa han sanoi, nekin ylimalkaisia ja kaikille sopivia. En tullut hullua hurskaammaksi.

Siis en voi suositella, ajan ja rahan haaskausta vain.

• nainen 54
        Tietajatar kirjoitti:

Minakin kovin pettynyt. Puolen tunnin aikana en saanut mitaan uutta tietoa/neuvoa, mita en aiemmin jo tietanyt. Itse olin lukenut korteistani (Tarot) paljon enemman tietoa. Osa ajasta meni ns. small talk, joka ei ollut asiallista mielestani. Yleensahan ennustajat nakevat menneisyyden prikulleen, vaan ko. henkilo ei edes nahnyt lastani, ei aiempaa avioliittoani yms. Tama heratti epailystani.
        tulevaisuuden ennustus oli erittain epamaaraista, vain 3 asiaa han sanoi, nekin ylimalkaisia ja kaikille sopivia. En tullut hullua hurskaammaksi.

Siis en voi suositella, ajan ja rahan haaskausta vain.

Soitin vuonna 2007 hänelle, tiesi menneen ja tiesi tulevan tarkasti. Kaikki on käynyt toteen mitä
        hän sanoi.

• lkthmtioh

Rehellisesti kaiken minkä on itse ensin huomaamattaan kertonut hänelle,niinkun kaikki muutkin taitavat ennustajat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe