Milloin keikkoja Vantaalla/Helsingissä?

fani-81

Olen pitkään haaveillut mennä Kari Tapion keikoille, mutta ei ole tietoa, koska ja missä niitä olisi, eli jos joku ystävällinen voisi jelpata ja kertoa.

17

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä en ole haaveillut sellasesta, mutta voin silti kertoa ,että tänne on noita Kari Tapion keikkoja merkitty:

      http://tanssi.net/fi/s/1v.html

      Eli ainakin Paville Vantaalle näyttäisi olevan keikka tulossa.

      • mm-88

        ihanaa, keskiviikkona Paville. Olen odottanut puoltoista kuukautta, että pääsisin keikalleen.


      • Kannattaja
        mm-88 kirjoitti:

        ihanaa, keskiviikkona Paville. Olen odottanut puoltoista kuukautta, että pääsisin keikalleen.

        ...Paville ja kysynyt, esiintyykö Kari? Hän oli vielä viime viikonloppuna sairauslomalla.


      • mm-88
        Kannattaja kirjoitti:

        ...Paville ja kysynyt, esiintyykö Kari? Hän oli vielä viime viikonloppuna sairauslomalla.

        Soitan tänään. Ei viitsi kolmea tuntia ajella sinne, jos ei esiintyisikään. Hyvä, kun kerroit!


      • tietoa kaipaava
        mm-88 kirjoitti:

        Soitan tänään. Ei viitsi kolmea tuntia ajella sinne, jos ei esiintyisikään. Hyvä, kun kerroit!

        Oliko esiintymässä ja mikä oli meininki ?


      • harmaahiiri
        mm-88 kirjoitti:

        Soitan tänään. Ei viitsi kolmea tuntia ajella sinne, jos ei esiintyisikään. Hyvä, kun kerroit!

        Olitko eilien Karin keikalla vai oliko keikka peruttu? Olisin huomenna lähdössä Pieksämäelle häntä katsomaan, mutta minulla on sama tilanne kuin sinulla. Matkaa on sen verran paljon, että en viitsi turhaan ajella, jos hän ei olekaan siellä.


      • harnaahiiri
        harmaahiiri kirjoitti:

        Olitko eilien Karin keikalla vai oliko keikka peruttu? Olisin huomenna lähdössä Pieksämäelle häntä katsomaan, mutta minulla on sama tilanne kuin sinulla. Matkaa on sen verran paljon, että en viitsi turhaan ajella, jos hän ei olekaan siellä.

        Tarvitsisin tietää nyt heti oliko Kari eilen Pavilla. Täytyy nimittäin anoa huominen lomapäiväksi, että pääsisi Pieksämäelle. Sinne on näköjään turha soitella tähän aikaan, kun on vain vastaaja päällä.


      • mm-88
        harnaahiiri kirjoitti:

        Tarvitsisin tietää nyt heti oliko Kari eilen Pavilla. Täytyy nimittäin anoa huominen lomapäiväksi, että pääsisi Pieksämäelle. Sinne on näköjään turha soitella tähän aikaan, kun on vain vastaaja päällä.

        Kartsa esiintyi Pavilla. Ääni ei kylläkään ollut kunnossa, sanoi että ei saisi edes laulaa sillä. Paranemisia Kartsan äänelle.


      • Amppari
        mm-88 kirjoitti:

        Kartsa esiintyi Pavilla. Ääni ei kylläkään ollut kunnossa, sanoi että ei saisi edes laulaa sillä. Paranemisia Kartsan äänelle.

        Pikaista paranemista Karille taas täyteen iskuun. Mielestäni pitäisi nyt vaan malttaa rauhassa levätä, se on paras lääke jos on esim.flunssaa.


      • Fanitus
        Amppari kirjoitti:

        Pikaista paranemista Karille taas täyteen iskuun. Mielestäni pitäisi nyt vaan malttaa rauhassa levätä, se on paras lääke jos on esim.flunssaa.

        Karilla on jokavuotinen loppukesän riesa eli allergia. Sama ongelma ja keikkoja peruuntuu joka kesä samaan ajankohtaan. Ikävää.


      • Kari fani
        Fanitus kirjoitti:

        Karilla on jokavuotinen loppukesän riesa eli allergia. Sama ongelma ja keikkoja peruuntuu joka kesä samaan ajankohtaan. Ikävää.

        Kyllä Karin pitäisi olla Kyröskosken suurlavalla
        huomenna lauantaina esiintymässä.


      • ilosimpukka
        Kari fani kirjoitti:

        Kyllä Karin pitäisi olla Kyröskosken suurlavalla
        huomenna lauantaina esiintymässä.

        Hauskaa iltaa tosiaan sulle Kari Fani ja toivottavasti Kari heittää hyvän keikan! Kerro sit meille kaikki, jookos? ...
        Ootko muutes kova tanssimaan?


      • Kari fani
        ilosimpukka kirjoitti:

        Hauskaa iltaa tosiaan sulle Kari Fani ja toivottavasti Kari heittää hyvän keikan! Kerro sit meille kaikki, jookos? ...
        Ootko muutes kova tanssimaan?

        Illasta tulee varmasti tosi upee!!
        Ja minulla on edäs henkilö ja hänen kanssaan kertoilemme kuulumisia.
        Mene Karin keikalle!


      • ilosimpukka
        Kari fani kirjoitti:

        Illasta tulee varmasti tosi upee!!
        Ja minulla on edäs henkilö ja hänen kanssaan kertoilemme kuulumisia.
        Mene Karin keikalle!

        Kiitti ystävällisyydestä!
        Käyn monta kertaa vuodessa.


      • Kari Tapio
        ilosimpukka kirjoitti:

        Hauskaa iltaa tosiaan sulle Kari Fani ja toivottavasti Kari heittää hyvän keikan! Kerro sit meille kaikki, jookos? ...
        Ootko muutes kova tanssimaan?

        Kyllä Kari oli aivan mahtava ja ei kyllä häntä ikä paina ja sitten oli flunnsainenkin viellä.
        Rokkia soittivat koko porukka ja aivan mahtava meininki oli niinkuin aina ennenkin.
        Kyllä Kari osaa tuon taidon ja joku viellä sanoo että Kari seisoo lavalla menkää katsomaan keikalle niin näätte!!!


      • Itä-Suomen tyttö
        Kari Tapio kirjoitti:

        Kyllä Kari oli aivan mahtava ja ei kyllä häntä ikä paina ja sitten oli flunnsainenkin viellä.
        Rokkia soittivat koko porukka ja aivan mahtava meininki oli niinkuin aina ennenkin.
        Kyllä Kari osaa tuon taidon ja joku viellä sanoo että Kari seisoo lavalla menkää katsomaan keikalle niin näätte!!!

        Mitäs Karille kuului muuten? Kävitkös juttelemassa? Ketä Karin orkesterissa nykyvään soittaa? Olisin kiitollinen tiedosta kun olen kuullut että orkesterissa on porukat vaihtunu aikas tavalla. Itse olen ollut keikalle viimeksi viime kesänä, Kari ei ihan suurimpiin suosikkeihini kuulu. Mutta joskus täytyy käydä tanssimassa hänenkin tahtiinsa.


      • Kari fani
        Itä-Suomen tyttö kirjoitti:

        Mitäs Karille kuului muuten? Kävitkös juttelemassa? Ketä Karin orkesterissa nykyvään soittaa? Olisin kiitollinen tiedosta kun olen kuullut että orkesterissa on porukat vaihtunu aikas tavalla. Itse olen ollut keikalle viimeksi viime kesänä, Kari ei ihan suurimpiin suosikkeihini kuulu. Mutta joskus täytyy käydä tanssimassa hänenkin tahtiinsa.

        Kari oli muuten ok mutta flunssaa tai allergiaa hänellä oli ja ääni meinas välillä pettää mut hyvin jaksoi vetää keikan. Sanoin Karille että huomenna ei tule ääntä niin sanoi että eihän sitä tule enää nytkään johon sanoin että upeesti kulkee.
        Karin orkassa soittaa Jiri, Seppo, Juha ja sit Janin tilalla välillä ollut Helin Pekka ja nyt oli joku outo tyyppi ja sitten viellä on yksi sellainen käkkäräpää nimee en tiedä mutta upeesti osaa käsitellä kitaraa.
        Kyllä oli aivan upee ilta!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe