Nyt antakaapa joku selkeä ohje, miten saan Javan toimimaan koneessani, kun mikään pelipalvelin (aapeli, Jipii) ei toimi. Kaikki herjaavat asentamaan Javan uusiksi. Olen yrittänyt hakea Javaa palvelinten tarjoamasta linkistä sunin sivuille ja hakea apua googlella, mutta tulos on aina sama, ei toimi.
Antakaa nyt joku selkeä asennusohje, millä saan javan toimimaan?
nyt javan asennusohje maallikolle
7
11197
Vastaukset
- jokumuukuinjokuvaan
sivuille lataat java, ja asennat. Jos asennus ilmoittaa että java on asennettu olet luultavasti tehnyt kaiken oikein. Sen jälkeen voi tarkistaa ainakin onko java selaimen asetuksista päällä
- better666
Järjestelmänvalvojaoikeuksilla poistat kaikki vanhat javat, käynnistät uudelleen ja imuroit ja asennat uuden javan. Pitäisi toimia. Idioottivarma juttu tietysti on hankkia uusi kone jos vanha on liian tehotonkin.
- ghettotarzan
mulla ei voi asentaa javaa ku se vaa ilmottaa error - java(tm)installer ja oon ettiny koneelta mut ei löydy javaa mistään
- miksu_84
entä ellei tuonkaan jälkeen toimi vielä
- Javakko
Jos siis menee ihan vaan sivulle www.java.com ja klikka punaista "free java download" nappia. Se ehdottaa omalle konelle sopivaa versiota, klik ja avautuu normaali "olet lataamassa tiedotoa blaa" ikkuna, vaihtoehtoina save tai run. Voi sen tallentaa levylle (save) ja ajaa myöhemmin tai sitten klikkaa vaan suoraan run. Asennus alkaa ja sen päätyttyä pitäisi java toimia. Jos ei tällä ohjeella onnistu, kerro missä kohtaa ongelma tulee, tuleeko virhettä asennuksen aikana tai jotain. Oon itse asentanut javan ongelmitta varmaan 5 koneelle tuolta sivulta.
- Anonyymi
sama homma,menny koko yö,eikä tuu valmista,huh huh
- Anonyymi
Nettimoto myy sulle Jawan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071