Nyt antakaapa joku selkeä ohje, miten saan Javan toimimaan koneessani, kun mikään pelipalvelin (aapeli, Jipii) ei toimi. Kaikki herjaavat asentamaan Javan uusiksi. Olen yrittänyt hakea Javaa palvelinten tarjoamasta linkistä sunin sivuille ja hakea apua googlella, mutta tulos on aina sama, ei toimi.
Antakaa nyt joku selkeä asennusohje, millä saan javan toimimaan?
nyt javan asennusohje maallikolle
7
11213
Vastaukset
- jokumuukuinjokuvaan
sivuille lataat java, ja asennat. Jos asennus ilmoittaa että java on asennettu olet luultavasti tehnyt kaiken oikein. Sen jälkeen voi tarkistaa ainakin onko java selaimen asetuksista päällä
- better666
Järjestelmänvalvojaoikeuksilla poistat kaikki vanhat javat, käynnistät uudelleen ja imuroit ja asennat uuden javan. Pitäisi toimia. Idioottivarma juttu tietysti on hankkia uusi kone jos vanha on liian tehotonkin.
- ghettotarzan
mulla ei voi asentaa javaa ku se vaa ilmottaa error - java(tm)installer ja oon ettiny koneelta mut ei löydy javaa mistään
- miksu_84
entä ellei tuonkaan jälkeen toimi vielä
- Javakko
Jos siis menee ihan vaan sivulle www.java.com ja klikka punaista "free java download" nappia. Se ehdottaa omalle konelle sopivaa versiota, klik ja avautuu normaali "olet lataamassa tiedotoa blaa" ikkuna, vaihtoehtoina save tai run. Voi sen tallentaa levylle (save) ja ajaa myöhemmin tai sitten klikkaa vaan suoraan run. Asennus alkaa ja sen päätyttyä pitäisi java toimia. Jos ei tällä ohjeella onnistu, kerro missä kohtaa ongelma tulee, tuleeko virhettä asennuksen aikana tai jotain. Oon itse asentanut javan ongelmitta varmaan 5 koneelle tuolta sivulta.
- Anonyymi
sama homma,menny koko yö,eikä tuu valmista,huh huh
- Anonyymi
Nettimoto myy sulle Jawan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912