nyt javan asennusohje maallikolle

maaallikko

Nyt antakaapa joku selkeä ohje, miten saan Javan toimimaan koneessani, kun mikään pelipalvelin (aapeli, Jipii) ei toimi. Kaikki herjaavat asentamaan Javan uusiksi. Olen yrittänyt hakea Javaa palvelinten tarjoamasta linkistä sunin sivuille ja hakea apua googlella, mutta tulos on aina sama, ei toimi.
Antakaa nyt joku selkeä asennusohje, millä saan javan toimimaan?

7

11477

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokumuukuinjokuvaan

sivuille lataat java, ja asennat. Jos asennus ilmoittaa että java on asennettu olet luultavasti tehnyt kaiken oikein. Sen jälkeen voi tarkistaa ainakin onko java selaimen asetuksista päällä

• better666

Järjestelmänvalvojaoikeuksilla poistat kaikki vanhat javat, käynnistät uudelleen ja imuroit ja asennat uuden javan. Pitäisi toimia. Idioottivarma juttu tietysti on hankkia uusi kone jos vanha on liian tehotonkin.

• ghettotarzan

mulla ei voi asentaa javaa ku se vaa ilmottaa error - java(tm)installer ja oon ettiny koneelta mut ei löydy javaa mistään

• miksu_84

entä ellei tuonkaan jälkeen toimi vielä

• Javakko

Jos siis menee ihan vaan sivulle www.java.com ja klikka punaista "free java download" nappia. Se ehdottaa omalle konelle sopivaa versiota, klik ja avautuu normaali "olet lataamassa tiedotoa blaa" ikkuna, vaihtoehtoina save tai run. Voi sen tallentaa levylle (save) ja ajaa myöhemmin tai sitten klikkaa vaan suoraan run. Asennus alkaa ja sen päätyttyä pitäisi java toimia. Jos ei tällä ohjeella onnistu, kerro missä kohtaa ongelma tulee, tuleeko virhettä asennuksen aikana tai jotain. Oon itse asentanut javan ongelmitta varmaan 5 koneelle tuolta sivulta.

• Anonyymi

sama homma,menny koko yö,eikä tuu valmista,huh huh

• Anonyymi

Nettimoto myy sulle Jawan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      736
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe