nyt javan asennusohje maallikolle

maaallikko

Nyt antakaapa joku selkeä ohje, miten saan Javan toimimaan koneessani, kun mikään pelipalvelin (aapeli, Jipii) ei toimi. Kaikki herjaavat asentamaan Javan uusiksi. Olen yrittänyt hakea Javaa palvelinten tarjoamasta linkistä sunin sivuille ja hakea apua googlella, mutta tulos on aina sama, ei toimi.
Antakaa nyt joku selkeä asennusohje, millä saan javan toimimaan?

7

11392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokumuukuinjokuvaan

sivuille lataat java, ja asennat. Jos asennus ilmoittaa että java on asennettu olet luultavasti tehnyt kaiken oikein. Sen jälkeen voi tarkistaa ainakin onko java selaimen asetuksista päällä

• better666

Järjestelmänvalvojaoikeuksilla poistat kaikki vanhat javat, käynnistät uudelleen ja imuroit ja asennat uuden javan. Pitäisi toimia. Idioottivarma juttu tietysti on hankkia uusi kone jos vanha on liian tehotonkin.

• ghettotarzan

mulla ei voi asentaa javaa ku se vaa ilmottaa error - java(tm)installer ja oon ettiny koneelta mut ei löydy javaa mistään

• miksu_84

entä ellei tuonkaan jälkeen toimi vielä

• Javakko

Jos siis menee ihan vaan sivulle www.java.com ja klikka punaista "free java download" nappia. Se ehdottaa omalle konelle sopivaa versiota, klik ja avautuu normaali "olet lataamassa tiedotoa blaa" ikkuna, vaihtoehtoina save tai run. Voi sen tallentaa levylle (save) ja ajaa myöhemmin tai sitten klikkaa vaan suoraan run. Asennus alkaa ja sen päätyttyä pitäisi java toimia. Jos ei tällä ohjeella onnistu, kerro missä kohtaa ongelma tulee, tuleeko virhettä asennuksen aikana tai jotain. Oon itse asentanut javan ongelmitta varmaan 5 koneelle tuolta sivulta.

• Anonyymi

sama homma,menny koko yö,eikä tuu valmista,huh huh

• Anonyymi

Nettimoto myy sulle Jawan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      23
      3397
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      11
      2808
    3. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2464
    4. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      42
      1897
    5. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      51
      1729
    6. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      10
      1525
    7. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      41
      1481
    8. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1448
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      53
      1373
    10. Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta

Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule
      Sinkut
      262
      1135
    Aihe