Ihmettelen..

...seuraavaa:

Olen koira ja miesystäväni puolestaan vuohi. Tietääkö kukaan mikä on yhteensopivuuden tilanne meidän kohdallamme?

SUURKIITOS vastauksista!

4

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xeiei

Aika huonosti sovitte- ainakaan lapsia ette tule saamaan. Koira ja vuohi näet eivät voi lisääntyä keskenään, koska ovat eri lajia.. Tämän kai tiesitkin ;)

• Basu

Hain tämän sulle suoraan netistä. Saat tehdä siitä sellaisen yhteenvedon, että sovitteo vai ette.

Vuohen merkissä syntynyt on sulava, rauhallinen ja ystävällinen. Hän on itsepintainen ja saavuttaa helposti itselleen asettamansa päämäärät. Vuohi inhoaa epäsopua ja joutuukin usein kiistoissa erotuomariksi. Vilpittömyys ja hyväsydämisyys tekevät vuohesta rehdin ystävän. Perhe on vuohelle tärkeä. Vuohi jakaa mielellään vastuun muiden kanssa, koska hänen on yksin vaikea sietää mahdollista arvostelua. Vuohet ovat usein ujoja ja pessimistisiä, he ilmaisevat välillä itsensä kömpelösti, mutta ovat aina innostuneita siitä, mitä ovat tekemässä.

Koira on uskollinen, rehellinen ja epäitsekäs kumppani. Hän haluaa toisille aina vain hyvää ja on oikeuden ja totuuden etsijä ja puolustaja. Hänen itsetuntonsa ei ole paras mahdollinen ja hän on vähättelyn mestari. Mutta jos hän havaitsee jonkin epäkohdan, hän nousee ylös murheesta taistelemaan. Koiraa ei saa kohdella huonosti, hän ei koskaan unohda. Työelämässä hän on touhukas, riippumaton ja velvollisuudentuntoinen. Raha ei ole koiralle tärkeä, mutta sitä näyttää hänelle kertyvän. Koira rakastaa koko sukuaan.

• tupsuliisa

olen kiinalaiselta horoskoopiltani sika, aurinkomerkkini on leijona ja nouseva rapu. kumppanini on jänis- kauris ja noseva vaaka, kuinka mahdammekaan pärjätä??

• Basu

Aurinkomerkkien perusteella ette sopisi, koska leijona ja kauris ovat kaksi aivan eri ääripäätä, mutta vaaka ja rapu sopii yhteen joten se voi pelastaa teidän suhteenne. Se voi tasoittaa teidän arkeanne vähän. Mutta kompromissit peliin.

Jänisksen ja sian sopivuuden saat lukea/ tulkita tästä itse:

Jäniksen merkissä syntynyt on huumorintajuinen, älykäs, järjestelykykyinen ja mukavuudenhaluinen. Jänis on jonkin verran epäluuloinen, mutta tunteikas rakastettu. Hän myös kehittää itseään mielellään, pitää järjestyksen kodissa ja tuhlaa melkoisesti rahaa huolehtiakseen ulkonäöstään. Jänis onkin ulkoiselta olemukseltaan sievä, tyylikäs ja harmoninen. Jänis ei pidä äkkinäisistä elämänmuutoksista eikä koskaan halua riidellä.
        Hän asettelee sanansa varovasti ja antaa helposti periksi. Ainoastaan jos hänen kotiaan tai perhettään uhataan, hän saattaa menettää malttinsa. Jänis on hyvä diplomaatti ja hän pärjää hyvin liike-elämässä. Jänis on sulavakäytöksinen ja hallitsee hyvät tavat ja hienostuneen puhetyylin.

Sian vuonna syntynyt on miellyttävä, vieraanvarainen ja antelias. Sika on ahkera puurtaja, väsymätön asioidentoimittaja hänellä on rutkasti maalaisjärkeä. Hän pelaa aina reilua peliä, on uskollinen ystävä ja luotettava liikekumppani. Sikaa on välillä helppo huiputtaa ja ihmiset kertovat hänelle helposti omia huoliaan. Sika ei loukkaannu helposti ja siksi häntä pidetään omahyväisenä. Sika kuitenkin vain haluaa miellyttää kaikkia.

Minä ainakin sanoisin, että kiinalaiset horoskoopit sopivat keskenään yhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 532
      8477
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3642
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1985
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1143
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      786
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      712
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      686
    8. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      31
      681
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      38
      636
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      627
    Aihe