Ihmettelen..

...seuraavaa:

Olen koira ja miesystäväni puolestaan vuohi. Tietääkö kukaan mikä on yhteensopivuuden tilanne meidän kohdallamme?

SUURKIITOS vastauksista!

4

519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xeiei

      Aika huonosti sovitte- ainakaan lapsia ette tule saamaan. Koira ja vuohi näet eivät voi lisääntyä keskenään, koska ovat eri lajia.. Tämän kai tiesitkin ;)

    • Basu

      Hain tämän sulle suoraan netistä. Saat tehdä siitä sellaisen yhteenvedon, että sovitteo vai ette.

      Vuohen merkissä syntynyt on sulava, rauhallinen ja ystävällinen. Hän on itsepintainen ja saavuttaa helposti itselleen asettamansa päämäärät. Vuohi inhoaa epäsopua ja joutuukin usein kiistoissa erotuomariksi. Vilpittömyys ja hyväsydämisyys tekevät vuohesta rehdin ystävän. Perhe on vuohelle tärkeä. Vuohi jakaa mielellään vastuun muiden kanssa, koska hänen on yksin vaikea sietää mahdollista arvostelua. Vuohet ovat usein ujoja ja pessimistisiä, he ilmaisevat välillä itsensä kömpelösti, mutta ovat aina innostuneita siitä, mitä ovat tekemässä.

      Koira on uskollinen, rehellinen ja epäitsekäs kumppani. Hän haluaa toisille aina vain hyvää ja on oikeuden ja totuuden etsijä ja puolustaja. Hänen itsetuntonsa ei ole paras mahdollinen ja hän on vähättelyn mestari. Mutta jos hän havaitsee jonkin epäkohdan, hän nousee ylös murheesta taistelemaan. Koiraa ei saa kohdella huonosti, hän ei koskaan unohda. Työelämässä hän on touhukas, riippumaton ja velvollisuudentuntoinen. Raha ei ole koiralle tärkeä, mutta sitä näyttää hänelle kertyvän. Koira rakastaa koko sukuaan.

    • tupsuliisa

      olen kiinalaiselta horoskoopiltani sika, aurinkomerkkini on leijona ja nouseva rapu. kumppanini on jänis- kauris ja noseva vaaka, kuinka mahdammekaan pärjätä??

      • Basu

        Aurinkomerkkien perusteella ette sopisi, koska leijona ja kauris ovat kaksi aivan eri ääripäätä, mutta vaaka ja rapu sopii yhteen joten se voi pelastaa teidän suhteenne. Se voi tasoittaa teidän arkeanne vähän. Mutta kompromissit peliin.

        Jänisksen ja sian sopivuuden saat lukea/ tulkita tästä itse:

        Jäniksen merkissä syntynyt on huumorintajuinen, älykäs, järjestelykykyinen ja mukavuudenhaluinen. Jänis on jonkin verran epäluuloinen, mutta tunteikas rakastettu. Hän myös kehittää itseään mielellään, pitää järjestyksen kodissa ja tuhlaa melkoisesti rahaa huolehtiakseen ulkonäöstään. Jänis onkin ulkoiselta olemukseltaan sievä, tyylikäs ja harmoninen. Jänis ei pidä äkkinäisistä elämänmuutoksista eikä koskaan halua riidellä.
        Hän asettelee sanansa varovasti ja antaa helposti periksi. Ainoastaan jos hänen kotiaan tai perhettään uhataan, hän saattaa menettää malttinsa. Jänis on hyvä diplomaatti ja hän pärjää hyvin liike-elämässä. Jänis on sulavakäytöksinen ja hallitsee hyvät tavat ja hienostuneen puhetyylin.

        Sian vuonna syntynyt on miellyttävä, vieraanvarainen ja antelias. Sika on ahkera puurtaja, väsymätön asioidentoimittaja hänellä on rutkasti maalaisjärkeä. Hän pelaa aina reilua peliä, on uskollinen ystävä ja luotettava liikekumppani. Sikaa on välillä helppo huiputtaa ja ihmiset kertovat hänelle helposti omia huoliaan. Sika ei loukkaannu helposti ja siksi häntä pidetään omahyväisenä. Sika kuitenkin vain haluaa miellyttää kaikkia.

        Minä ainakin sanoisin, että kiinalaiset horoskoopit sopivat keskenään yhteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe