Kaikkienaikojen paras/huonoin ?

Mikä on mielestäsi

A) Kaikkienaikojen paras suomalainen iskelmä ?
B) kaikkienaikojen huonoin suomalainen iskelmä ?

14

1745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sini_

      A)Satumaa
      B)Perutaan häät

    • Pirre

      Paras: Mä Putoan (Yölintu)
      Huonoin: Jalat alta (C.Plogman)

    • r-molli

      Hirveän vaikea vain yksiä nimetä...tossa nyt muutama, mitkä tuli äkkiseltään mieleen..

      a) Katri Helena - Syysunelma, Lui
      b) Heidi Kyrö - Tykkään susta (ällöttävä tekemällä tehty hömppä-lässynlää-iskelmä)

    • Öövini

      a)Badding-Tähdet,tähdet.Upeat sanaat.

      b)Meiju Suvas-Kun lähdet armeijaan.Voiko enää huanompaa suomalaasväännöstä olla,onko tämä tety tosimiälessä?

      • lauluhan se

        Tähdet tähdet tosiaan on, ja hienosti esitetty, mutta kyllä ne sanat on aika hyytävät...


      • Arvaa kyrsiikö?
        lauluhan se kirjoitti:

        Tähdet tähdet tosiaan on, ja hienosti esitetty, mutta kyllä ne sanat on aika hyytävät...

        Kyllä! V***ttaa aina karaokessa, kun känniset vetää tota biisiä aina hymy pyllyssä asti ja älyttömällä 'riemu-koreografialla' varustettuna! Ei yhtään vaivauduta ajattelemaan mistä biisissä lauletaan. Täähän on haikea ja surumielinen kappale, ei mikään biletyshenkinen laulu..


    • rianne

      Paras on Mäkeläisen Mikon Myrskylyhty ja huonoin (niitä on monta)vois olla M.Alatalon Mä maalaispoika oon,Juicen ja M.Alatalon Mä lähden maalle tai Junnu Vainion Käyn ahon laitaa.

    • Valmuska

      Eija Kantolan piiseistä löytyy parhaimmat iskelmät-kategoriaan montakin (Sata suudelmaa jne.), Samoin Yö-linnulta ja kari-Tapiolta.Kaikki Mattilan sisarusten kappaleet ovat aivan karseita ja muutkin lässyn lässyn tekopirteät humpparallit, hui. Heidi Kyrön kappaleet kuuluu myös näihin sarjaan; pahimmat.

      • Kari fani

        Sinulla on hyvä musikkimaku kun kuuntelet Kari Tapion musiikkia. Siinä on mies jonka ääni on aivan mahtava!!!


    • ohitisme

      a) Mun sydämeni tänne jää ; Jos mä ruusu oisin
      b) Minuako etsit ; Perutaan häät

      • Inge

        Paras Ikkunaprinsessa
        Huonoin Juna kulkee tai Delfiinipoika


    • Paras: Täysikuu - Einin esittämänä
      Huonoin: Ei jaksa kiinnostaa mua - Kirsi Ranto

      • Huonointa!!

        P: Charles Plogman / Pientä Unelmaa
        H: Anne Mattila / Perutaan Häät


    • .....

      A) Sinisen taivaan sateenkaari
      B) Aikuinen nainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe