Mikä on mielestäsi
A) Kaikkienaikojen paras suomalainen iskelmä ?
B) kaikkienaikojen huonoin suomalainen iskelmä ?
Kaikkienaikojen paras/huonoin ?
14
1689
Vastaukset
- Sini_
A)Satumaa
B)Perutaan häät - Pirre
Paras: Mä Putoan (Yölintu)
Huonoin: Jalat alta (C.Plogman) - r-molli
Hirveän vaikea vain yksiä nimetä...tossa nyt muutama, mitkä tuli äkkiseltään mieleen..
a) Katri Helena - Syysunelma, Lui
b) Heidi Kyrö - Tykkään susta (ällöttävä tekemällä tehty hömppä-lässynlää-iskelmä) - Öövini
a)Badding-Tähdet,tähdet.Upeat sanaat.
b)Meiju Suvas-Kun lähdet armeijaan.Voiko enää huanompaa suomalaasväännöstä olla,onko tämä tety tosimiälessä?- lauluhan se
Tähdet tähdet tosiaan on, ja hienosti esitetty, mutta kyllä ne sanat on aika hyytävät...
- Arvaa kyrsiikö?
lauluhan se kirjoitti:
Tähdet tähdet tosiaan on, ja hienosti esitetty, mutta kyllä ne sanat on aika hyytävät...
Kyllä! V***ttaa aina karaokessa, kun känniset vetää tota biisiä aina hymy pyllyssä asti ja älyttömällä 'riemu-koreografialla' varustettuna! Ei yhtään vaivauduta ajattelemaan mistä biisissä lauletaan. Täähän on haikea ja surumielinen kappale, ei mikään biletyshenkinen laulu..
- rianne
Paras on Mäkeläisen Mikon Myrskylyhty ja huonoin (niitä on monta)vois olla M.Alatalon Mä maalaispoika oon,Juicen ja M.Alatalon Mä lähden maalle tai Junnu Vainion Käyn ahon laitaa.
- Valmuska
Eija Kantolan piiseistä löytyy parhaimmat iskelmät-kategoriaan montakin (Sata suudelmaa jne.), Samoin Yö-linnulta ja kari-Tapiolta.Kaikki Mattilan sisarusten kappaleet ovat aivan karseita ja muutkin lässyn lässyn tekopirteät humpparallit, hui. Heidi Kyrön kappaleet kuuluu myös näihin sarjaan; pahimmat.
- Kari fani
Sinulla on hyvä musikkimaku kun kuuntelet Kari Tapion musiikkia. Siinä on mies jonka ääni on aivan mahtava!!!
- ohitisme
a) Mun sydämeni tänne jää ; Jos mä ruusu oisin
b) Minuako etsit ; Perutaan häät- Inge
Paras Ikkunaprinsessa
Huonoin Juna kulkee tai Delfiinipoika
Paras: Täysikuu - Einin esittämänä
Huonoin: Ei jaksa kiinnostaa mua - Kirsi Ranto- Huonointa!!
P: Charles Plogman / Pientä Unelmaa
H: Anne Mattila / Perutaan Häät
- .....
A) Sinisen taivaan sateenkaari
B) Aikuinen nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533876KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar902276Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451922- 221753
- 281506
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?231440- 151142
- 311108
- 1061033
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791022