Mikä on mielestäsi
A) Kaikkienaikojen paras suomalainen iskelmä ?
B) kaikkienaikojen huonoin suomalainen iskelmä ?
Kaikkienaikojen paras/huonoin ?
14
1682
Vastaukset
- Sini_
A)Satumaa
B)Perutaan häät - Pirre
Paras: Mä Putoan (Yölintu)
Huonoin: Jalat alta (C.Plogman) - r-molli
Hirveän vaikea vain yksiä nimetä...tossa nyt muutama, mitkä tuli äkkiseltään mieleen..
a) Katri Helena - Syysunelma, Lui
b) Heidi Kyrö - Tykkään susta (ällöttävä tekemällä tehty hömppä-lässynlää-iskelmä) - Öövini
a)Badding-Tähdet,tähdet.Upeat sanaat.
b)Meiju Suvas-Kun lähdet armeijaan.Voiko enää huanompaa suomalaasväännöstä olla,onko tämä tety tosimiälessä?- lauluhan se
Tähdet tähdet tosiaan on, ja hienosti esitetty, mutta kyllä ne sanat on aika hyytävät...
- Arvaa kyrsiikö?
lauluhan se kirjoitti:
Tähdet tähdet tosiaan on, ja hienosti esitetty, mutta kyllä ne sanat on aika hyytävät...
Kyllä! V***ttaa aina karaokessa, kun känniset vetää tota biisiä aina hymy pyllyssä asti ja älyttömällä 'riemu-koreografialla' varustettuna! Ei yhtään vaivauduta ajattelemaan mistä biisissä lauletaan. Täähän on haikea ja surumielinen kappale, ei mikään biletyshenkinen laulu..
- rianne
Paras on Mäkeläisen Mikon Myrskylyhty ja huonoin (niitä on monta)vois olla M.Alatalon Mä maalaispoika oon,Juicen ja M.Alatalon Mä lähden maalle tai Junnu Vainion Käyn ahon laitaa.
- Valmuska
Eija Kantolan piiseistä löytyy parhaimmat iskelmät-kategoriaan montakin (Sata suudelmaa jne.), Samoin Yö-linnulta ja kari-Tapiolta.Kaikki Mattilan sisarusten kappaleet ovat aivan karseita ja muutkin lässyn lässyn tekopirteät humpparallit, hui. Heidi Kyrön kappaleet kuuluu myös näihin sarjaan; pahimmat.
- Kari fani
Sinulla on hyvä musikkimaku kun kuuntelet Kari Tapion musiikkia. Siinä on mies jonka ääni on aivan mahtava!!!
- ohitisme
a) Mun sydämeni tänne jää ; Jos mä ruusu oisin
b) Minuako etsit ; Perutaan häät- Inge
Paras Ikkunaprinsessa
Huonoin Juna kulkee tai Delfiinipoika
Paras: Täysikuu - Einin esittämänä
Huonoin: Ei jaksa kiinnostaa mua - Kirsi Ranto- Huonointa!!
P: Charles Plogman / Pientä Unelmaa
H: Anne Mattila / Perutaan Häät
- .....
A) Sinisen taivaan sateenkaari
B) Aikuinen nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista655416- 954934
- 524125
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494016- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283628- 423345
- 522849
- 422427