slummiutuvat. Vanhustren sekaan seurakunta asuttaa huumenuoria, jotka bilettävät kaiket yöt. Meno ihan mahdoton. Omistaja ei vastaa eikä pyri rauhoittamaan menoa. Soitettu ja kerrottu menosta mutta vastaukset tosi kylmäkiskoisia.
Siellä on kohta huumenuorten slummi, koska vanhusten on pakko muuttaa muualle turvaa.
Hannunniityn
5
911
Vastaukset
- alueella asuva
Kerropa mistä talosta tällaista käyttäytymistä löytyy? En ole itse havainnut mitään häiriötä.
- Hmhp
Lanatien asunnot, jotka ennen tosiaan oli tarkoitettu vain vanhuksille, mutta minne on nykyisin alettu majoittamaan syrjäytyneitä, avohoitopotilaita ym..
- hannunniittu
Hmhp kirjoitti:
Lanatien asunnot, jotka ennen tosiaan oli tarkoitettu vain vanhuksille, mutta minne on nykyisin alettu majoittamaan syrjäytyneitä, avohoitopotilaita ym..
Mopopäristelijöiden määrä siellä on tosiaan räjähdysmäisesti lisääntynyt. Päristellään yöllä kolmen - neljän aikaan mopoilla rinkiä. Ja onhan siellä alkanut näkymään muutenkin epämääräistä porukkaa. Tilanne neljän, viiden vuoden takaiseen on muuttunut paljon.
- akldal
se on hannuniiTTU ei niitty... siellä on kaikenmaailman hulttioita juu u
- esko
Samoin tämä Petkeltien "metsäpubi" autotallien vieressä aiheuttaa tosi paljon häiriötä. Joka päivä kauhee mekkala ja huuto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei803529Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735