Oletteko tasaveroisia puolisonne kanssa? Onko kummallakin samat oikeudet ja velvoitteet:
- kotityöt
- lastenhoito
- työelämä
- harrastukset
Tasaveroiset kotona?
tilastokeskus
3
378
Vastaukset
- Jihuuu
Tietysti ollaan.
Paitsi vaimolta puuttuu työelämän velvoitteet, tykkää puuhastella lasten kanssa.
- Vaimo80
-kotitöistä teen vähintään 90% sillä jos minä en niitä tee, ne jäävät tekemättä. Miestä ei haittaa elää kaaoksessa.
-Hoidan lapsetkin vähintään 75% mies viettää aikaa lasten kanssa iltaisin kun minä teen kotitöitä
-Tämä toteutuu tasa-arvoisesti, työpäivät ovat yhtä pitkät.
-minulla ei oikeastaan ole harrastuksia kun ei jää aikaa. mies käy salilla kolmesti viikossa.
Elämä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194913Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462117Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182069- 191705
- 821624
- 1461515
- 1131121
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869