Porvoolaiset naiset

Al Bundy

Kyllä huvittaa se asia, miten avuttomia porvoolaiset muijat on meidän miesten iskemisessä. Viikonloppuna baarissa se taas jälleen kerran nähtiin. Eräs kaunis hyvävartaloinen ruskeaverikkö alkoi flirttailemaan ja heitin toki itsekin vähän vettä kiukaalle, eli flirttailin takaisin.

Siinä vaiheessa iltaa luulin vielä olevani ryyppäämässä joten en jaksanut tehdä asialle sen enempää, ajattelin, että kai hän tekee siirtonsa mikäli on kiinnostunut. Niin tekikin, tuli sanomaan moi ja katosi ennenkuin ehdin edes suutani avaamaan.

No, jatkoin toki juomistani pitkän tovin, kunnes jokin kilahti päässäni ja teinkin salamannopean suunnitelman muutoksen. Ajattelin sittenkin ryyppäämisen sijasta hoitaa itselleni naisen. Hitonmoinen väsymys pitkän työpäivän jälkeen piti huolen siitä, että suralaiseni löytyi lähellä olevasta pöydästä, pienikokoinen siro kauniit pitkät hiukset omaava Kevätkummun tyttö.

Vaan narikassa siten törmättiin hänen kanssaan tähän alkuillasta flirttailleeseen ruskeaverikköön ja tämä veti tietenkin herneet nenäänsä. Ja miksi? Itsehän häipyi paikalta ennenkuin ehdin edes mitään sanomaan, olsi jäänyt keskustelemaan, jos minusta kerran olisi seuralaisen halunnut.

Se, miksi asia jäi vaivaamaan on se, että tällä ruskeaveriköllä oli varmaan koko maailman kauneimmat silmät, jos ei jopa koko universumin. Ilmeisesti minun täytyy tehdä siirrot ensi kerralla kun hänet jossain näen.

38

5535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naikkonen Kamppulasta

      Olisit ottanut molemmat kainaloosi, tunnut olevan tosi kysyttyä kalua....

    • yleistät

      ja pahasti!

    • Beggy Bundy

      sinä heräsit kosteilta päiväuniltasi, Al.

    • katkera äijä

      Porvoon naisille kelpaa vain se yksi ja saman näköinen äijätyyli. Siloposki kansikuva poika, joka on "äijä". Mikään muu ei kelpaa, ei osata olla avara katseisia... sori vain neidit.

      • on meitä..

        ..sellaisiakin naisia jotka etsii nimenomaan jotain MUUTA kuin kiiltokuvapojuja. kokemuksesta tiedän että kiiltokuvia kiinnostaa vain oma peba eikä muita osata/haluta ottaa huomioon. pintaliitäjät on out. sori.


      • katkera äijä
        on meitä.. kirjoitti:

        ..sellaisiakin naisia jotka etsii nimenomaan jotain MUUTA kuin kiiltokuvapojuja. kokemuksesta tiedän että kiiltokuvia kiinnostaa vain oma peba eikä muita osata/haluta ottaa huomioon. pintaliitäjät on out. sori.

        Onko tosiaan näin? Eipä juuri ole omalle kohdalle sattunut sellaisia, tai no on kyllä muutama, että en yleistä, mutta kokemuksesta voin sanoa että naiset ei välttämättä taida haluta mitään kilttiä huomioon ottavaa, ne haluaa vaan sen "itsekeskeisen", kuten asian ilmaisit, kiiltokuva pojun.


      • mutta..
        katkera äijä kirjoitti:

        Onko tosiaan näin? Eipä juuri ole omalle kohdalle sattunut sellaisia, tai no on kyllä muutama, että en yleistä, mutta kokemuksesta voin sanoa että naiset ei välttämättä taida haluta mitään kilttiä huomioon ottavaa, ne haluaa vaan sen "itsekeskeisen", kuten asian ilmaisit, kiiltokuva pojun.

        ainakaan minä en käy ravintoloissa ja ole "näytillä". ja voi olla ettei moni muukaan...


      • Anonyymi

        Älähän nyt yleistä!


      • Anonyymi
        mutta.. kirjoitti:

        ainakaan minä en käy ravintoloissa ja ole "näytillä". ja voi olla ettei moni muukaan...

        Kyllä meitä on … minä käyn kyllä joskus baareissa mut se ei tarkoita et ois haarat levällään vaikka tykkää olla näytillä !! On mahtavaa törmätä mukaviin ihmisiin ja jutella mukavia ja tutustuu👍🏼Ja kuulla mielenkiintoisii ajatuksii siinä illan mittaan😊


    • voi,,,,

      ja te porvoolaiset miehet olette vain niiiiin out!

      • porvoolainen mies

        koska me ollaan sitten oltu "In". Niin teinimmästä päästä toi "Te ootte siis niiiiiin out", lause. Huh huh ...


    • voi hemmetti.

      Missä ihmessä sä olet, kun olen etsinyt mulle hyvää miestä.
      Aina mun seuraan yrittää törkeät miehet, niin kuin pejantaina yksi 50v mies kyttäs minua lähes kokoajan ja mun yks mies puolinen kaveri meni sanomaan sille, että lopeta toi tuijotus, kun toi nainen ei haluu sua.
      Että mitenhän se menikään se iskeminen. Minä en harrasta yhdenillan juttuja enkä muutenkaan jakaa itseäni, kun vaan sille rakkaalle kuka nyt sitten tulee olemaankin. En siis kapakassa iske miestä.

    • Ruskeaverikkö myös.

      Nimimerkistäsi tuli mieleen Bandidos...hmmmm, et kai sä ole se, jonka kanssa vietimme hauskan yön, tosin nukkuen eri sängyissä.....se siis oli perjantai ja lauantai välinen yö.

      • mieltä sitä ollaan

        "Olisit ottanut molemmat kainaloosi, tunnut olevan tosi kysyttyä kalua...."

        Jos kaksi naista eivät tule toimeen edes vaatteet päällä, niin miten luulet heidän tulevan toimeen ilman vaatteita? Tai tulevat hyvinkin, mutta vain silloin kun ketään miestä ei ole paikalla...

        Tuosta tulikin mieleeni eräs joku aika sitten näkemäni luontodokumentti. Siinä esiintyi eräs eläinrotu, jätän sen mainitsematta, koska sillä ei asian kannalta ole merkitystä. Siinä naaraat kilpailivat urosten huomiosta lisääntymisen toivossa. Tilanne äityi välillä jopa niin rajuksi, ettei verisiltä yhteenotoiltakaan vältytty.

        En tiedä viiraako mulla päässä, mutta tuli heti mieleen Porvoolaiset naiset ja heidän käytöksensä baareissa. Verisiä yhteenottoja ei tosin esiinny, mutta mitä mulkoiluja ja millaista piilovittuilua ja ilkeyttä kanssasisariaan kohtaan, sitä kyllä esiintyy ja paljon. No, se siitä.

        Enkä minä ole haluttua kamaa, osaan vain puhua. Tosiasiassa se monta tonnia kuussa tienaaminen rajoittuu siihen yhteen tonniin, työnjohtajana olen toiminut vain kesätyöntekijöille silloin tällöin, vene on oikeastaan kaverin, tallissa oleva moottoripyörä faijan, Bemarillani en lähtisi ajelemaan edes selvinpäin, faija ei enää uskalla antaa sitä silmäteräänsä mun käyttöön jne jne.

        Ja vielä toivoisin, että pojat antaisivat vähän enemmän huomiota sille varmasti kauniille tytölle, jonka mielestä porvoolaiset pojat ovat niiin out. Kyllä se katkeruus vaihtuu vielä onneen hänenkin kohdallaan. Siitä olen varma.


      • Kokemusta on sinusta
        mieltä sitä ollaan kirjoitti:

        "Olisit ottanut molemmat kainaloosi, tunnut olevan tosi kysyttyä kalua...."

        Jos kaksi naista eivät tule toimeen edes vaatteet päällä, niin miten luulet heidän tulevan toimeen ilman vaatteita? Tai tulevat hyvinkin, mutta vain silloin kun ketään miestä ei ole paikalla...

        Tuosta tulikin mieleeni eräs joku aika sitten näkemäni luontodokumentti. Siinä esiintyi eräs eläinrotu, jätän sen mainitsematta, koska sillä ei asian kannalta ole merkitystä. Siinä naaraat kilpailivat urosten huomiosta lisääntymisen toivossa. Tilanne äityi välillä jopa niin rajuksi, ettei verisiltä yhteenotoiltakaan vältytty.

        En tiedä viiraako mulla päässä, mutta tuli heti mieleen Porvoolaiset naiset ja heidän käytöksensä baareissa. Verisiä yhteenottoja ei tosin esiinny, mutta mitä mulkoiluja ja millaista piilovittuilua ja ilkeyttä kanssasisariaan kohtaan, sitä kyllä esiintyy ja paljon. No, se siitä.

        Enkä minä ole haluttua kamaa, osaan vain puhua. Tosiasiassa se monta tonnia kuussa tienaaminen rajoittuu siihen yhteen tonniin, työnjohtajana olen toiminut vain kesätyöntekijöille silloin tällöin, vene on oikeastaan kaverin, tallissa oleva moottoripyörä faijan, Bemarillani en lähtisi ajelemaan edes selvinpäin, faija ei enää uskalla antaa sitä silmäteräänsä mun käyttöön jne jne.

        Ja vielä toivoisin, että pojat antaisivat vähän enemmän huomiota sille varmasti kauniille tytölle, jonka mielestä porvoolaiset pojat ovat niiin out. Kyllä se katkeruus vaihtuu vielä onneen hänenkin kohdallaan. Siitä olen varma.

        Nyt tiedän kuka olet, kun puhuit isäsi Bemarista... Heh heh.... Suuret on puheet "pienellä" miehellä ja nyt tiedän, että et todellakaan ole "kysyttyä kalua"....


      • kuka Al on
        Kokemusta on sinusta kirjoitti:

        Nyt tiedän kuka olet, kun puhuit isäsi Bemarista... Heh heh.... Suuret on puheet "pienellä" miehellä ja nyt tiedän, että et todellakaan ole "kysyttyä kalua"....

        Kaikki haluu tietää!! =)


      • Bye bye
        mieltä sitä ollaan kirjoitti:

        "Olisit ottanut molemmat kainaloosi, tunnut olevan tosi kysyttyä kalua...."

        Jos kaksi naista eivät tule toimeen edes vaatteet päällä, niin miten luulet heidän tulevan toimeen ilman vaatteita? Tai tulevat hyvinkin, mutta vain silloin kun ketään miestä ei ole paikalla...

        Tuosta tulikin mieleeni eräs joku aika sitten näkemäni luontodokumentti. Siinä esiintyi eräs eläinrotu, jätän sen mainitsematta, koska sillä ei asian kannalta ole merkitystä. Siinä naaraat kilpailivat urosten huomiosta lisääntymisen toivossa. Tilanne äityi välillä jopa niin rajuksi, ettei verisiltä yhteenotoiltakaan vältytty.

        En tiedä viiraako mulla päässä, mutta tuli heti mieleen Porvoolaiset naiset ja heidän käytöksensä baareissa. Verisiä yhteenottoja ei tosin esiinny, mutta mitä mulkoiluja ja millaista piilovittuilua ja ilkeyttä kanssasisariaan kohtaan, sitä kyllä esiintyy ja paljon. No, se siitä.

        Enkä minä ole haluttua kamaa, osaan vain puhua. Tosiasiassa se monta tonnia kuussa tienaaminen rajoittuu siihen yhteen tonniin, työnjohtajana olen toiminut vain kesätyöntekijöille silloin tällöin, vene on oikeastaan kaverin, tallissa oleva moottoripyörä faijan, Bemarillani en lähtisi ajelemaan edes selvinpäin, faija ei enää uskalla antaa sitä silmäteräänsä mun käyttöön jne jne.

        Ja vielä toivoisin, että pojat antaisivat vähän enemmän huomiota sille varmasti kauniille tytölle, jonka mielestä porvoolaiset pojat ovat niiin out. Kyllä se katkeruus vaihtuu vielä onneen hänenkin kohdallaan. Siitä olen varma.

        ...muistuttaa häntä jonka tapasin sillon perjantaina,....hmmm....aika rivo oli suustaan.


    • HomerJSimpson

      Ensinnäkin olen, omasta puolesta huomannut ja kavereiden puolesta, että joka parisuhteessa jompikumpi (USEAMMIN NAISET, SORI VAIN) Hakevat sitä huomiota ja yrittävät rakentaa jotain omituista draamaa. Ehkä tämä kyseinen neitonen, joka alussa sulle näytti kiinnostusta, yritti juuri tätä kyseistä "HUOMAA MINUT" tyyliä, mutta sai lopulta nenilleen, mikä on ihan oikein. Mielestäni teit juuri oikein, etkä lähtenyt "epätoivoisesti" juoksemaan perään. Olen katsonut monta kavereiden parisuhde hommia, jotka baari-illan jälkeen päättyvät sellaiseen "draaman rakentamiseen" miksei kaikki voi vain hauskaa pitää ihan normisti?? Esim. en mä olisi mustasukkainen jos muija juttelisi mukavia toisen äijän kanssa, asiaan voisi puuttua vasta siinä vaiheessa jos asiat kävis "fyysiseksi" tai liian "intiimiksi" ... yrittäkää ihmiset elää ihmisiksi. Kun luulisi jo että se "rakkaus" ja "välittäminen" huomioitaisi ihan muutenkin, kun pitää aina jotain kapakassa järjestää, huomion saamiseksi tai yleensä.

      • ne on

        Semmosia ne naiset just on. Haluavat tietty esitellä kavereilleen, miten miehet tanssivat heidän pillinsä mukaan ja jos eivät tanssi, niin sitten suuttuvat, saattaahan se tosin olla isokin häpeä kaveriporukan silmissä, en tiedä, pitäisi kai joskus lukaista pikkusyrran Demi-lehdestä.

        Ja oma mieshän ei saa suinkaan olla mustasukkainen, ja sitten sitä mustasukkaisuutta yritetään lietsoa kaikin konstein. Jos on mustasukkainen, järjestetään julkinen kohtaus ja jos ei ole mustasukkainen, järjestetään yksityinen kohtaus. Mutta se kohtaus joka tapauksessa järjestetään. Kai siihen elämiseen on haettu liiaksi mallia Dallasista tai Salkkareista.


      • Mies isolla M:llä
        ne on kirjoitti:

        Semmosia ne naiset just on. Haluavat tietty esitellä kavereilleen, miten miehet tanssivat heidän pillinsä mukaan ja jos eivät tanssi, niin sitten suuttuvat, saattaahan se tosin olla isokin häpeä kaveriporukan silmissä, en tiedä, pitäisi kai joskus lukaista pikkusyrran Demi-lehdestä.

        Ja oma mieshän ei saa suinkaan olla mustasukkainen, ja sitten sitä mustasukkaisuutta yritetään lietsoa kaikin konstein. Jos on mustasukkainen, järjestetään julkinen kohtaus ja jos ei ole mustasukkainen, järjestetään yksityinen kohtaus. Mutta se kohtaus joka tapauksessa järjestetään. Kai siihen elämiseen on haettu liiaksi mallia Dallasista tai Salkkareista.

        Aikalailla siinä tuli palautetta porvoon tytöille. Täytyy kuitenkin muistaa, että kun porvoolaisen tytön saa kesytettyä, niin siitä saa kyllä todella uskollisen, hellän, empaattisen ja huolehtivaisen puolison, joka parhaimpansa mukaan yrittää ymmärtää meidän miestenkin elämää vikoineen päivineen. Siinä ei paljoa stadin viinan polttamalla äänellään kähisevät ja rähisevät leidipissikset edes kamppaile samalla viivalla. Ja tuskin olen edes ainoa mielipiteineni. Toivottavasti ainakaan.


      • mato182
        Mies isolla M:llä kirjoitti:

        Aikalailla siinä tuli palautetta porvoon tytöille. Täytyy kuitenkin muistaa, että kun porvoolaisen tytön saa kesytettyä, niin siitä saa kyllä todella uskollisen, hellän, empaattisen ja huolehtivaisen puolison, joka parhaimpansa mukaan yrittää ymmärtää meidän miestenkin elämää vikoineen päivineen. Siinä ei paljoa stadin viinan polttamalla äänellään kähisevät ja rähisevät leidipissikset edes kamppaile samalla viivalla. Ja tuskin olen edes ainoa mielipiteineni. Toivottavasti ainakaan.

        eiköhän se oo miesten oma vika eli kannattaisko mennä itteensä...? kysyn vaan


      • matolle
        mato182 kirjoitti:

        eiköhän se oo miesten oma vika eli kannattaisko mennä itteensä...? kysyn vaan

        Sinä kysyit, minä vastaan. Ainakin sinun kannattaisi mennä itseesi ja syvälle.


      • mato182
        matolle kirjoitti:

        Sinä kysyit, minä vastaan. Ainakin sinun kannattaisi mennä itseesi ja syvälle.

        kai sitte pitäs mut ei kaikki miehet osaa käyttäytyy 2,5 promillen kännis en puhu nyt sinusta vaan yleistän tän jutun kaikille.kiitos vastauksesta kumminki.:)


      • miehet!
        matolle kirjoitti:

        Sinä kysyit, minä vastaan. Ainakin sinun kannattaisi mennä itseesi ja syvälle.

        Ovat huonon itsetunnon omaavia juoppoja!


      • Jos pystyt
        miehet! kirjoitti:

        Ovat huonon itsetunnon omaavia juoppoja!

        Se huono itsetunto johtuu takuuvarmasti kaltaisistasi naisista, jotka sen omilla toimillaan ja kommenteillaan saa aikaan. Ja ei kai sitä voi sen jälkeen kuin ryypätä, kun kaltaisiasi "olen muita parempi"-tyyppejä ei enää viitsi lähestyä, kun kumminkin saa vain kuulla jotain V-mäistä.

        Joten turhaa valitat. Ja jos haluaisit, niin voisit kohottaa sitä miesten itsetuntoa muuttamalla kusipäistä asennettasi ja vaikkapa sanoa niille kerrankin jotain hyvää ja kaunista. Siis jos pystyt.


      • että.
        Jos pystyt kirjoitti:

        Se huono itsetunto johtuu takuuvarmasti kaltaisistasi naisista, jotka sen omilla toimillaan ja kommenteillaan saa aikaan. Ja ei kai sitä voi sen jälkeen kuin ryypätä, kun kaltaisiasi "olen muita parempi"-tyyppejä ei enää viitsi lähestyä, kun kumminkin saa vain kuulla jotain V-mäistä.

        Joten turhaa valitat. Ja jos haluaisit, niin voisit kohottaa sitä miesten itsetuntoa muuttamalla kusipäistä asennettasi ja vaikkapa sanoa niille kerrankin jotain hyvää ja kaunista. Siis jos pystyt.

        Yhtälailla ne miehet haukkuu naisii, kuin naisetkin miehii.


      • njhb e
        että. kirjoitti:

        Yhtälailla ne miehet haukkuu naisii, kuin naisetkin miehii.

        Koska on muka solvattu naisia huonon itsetunnon omaaviksi tai vielä pahempaa, haukuttu juopoiksi?

        Jos nyt ystävälliseen sävyyn on vähän vihjaillen jostain pienestä "tyylillisestä" virheestä varovaisesti ja hienotunteisesti vähän keskusteltu, niin sehän ei ole mitään varsinaiseen haukkumiseen ja solvaamiseen nähären.


      • höh
        njhb e kirjoitti:

        Koska on muka solvattu naisia huonon itsetunnon omaaviksi tai vielä pahempaa, haukuttu juopoiksi?

        Jos nyt ystävälliseen sävyyn on vähän vihjaillen jostain pienestä "tyylillisestä" virheestä varovaisesti ja hienotunteisesti vähän keskusteltu, niin sehän ei ole mitään varsinaiseen haukkumiseen ja solvaamiseen nähären.

        Itse laitoit sanat.

        "Koska on muka solvattu naisia huonon itsetunnon omaaviksi tai vielä pahempaa, haukuttu juopoiksi?"

        Oliko aiemmassa viestissä jotain tollasta,ei.
        Eli sä itse päättelit aiemman viestin. Sorry.


      • Että!
        höh kirjoitti:

        Itse laitoit sanat.

        "Koska on muka solvattu naisia huonon itsetunnon omaaviksi tai vielä pahempaa, haukuttu juopoiksi?"

        Oliko aiemmassa viestissä jotain tollasta,ei.
        Eli sä itse päättelit aiemman viestin. Sorry.

        Ei ollut. Mutta jos saat nostettua katsettasi vähän ylemmäksi saatat huomata, että omaa viestiäsi edellisessä oli.


      • Ällipitone valinta
        Että! kirjoitti:

        Ei ollut. Mutta jos saat nostettua katsettasi vähän ylemmäksi saatat huomata, että omaa viestiäsi edellisessä oli.

        Ujous = heikko itsetunto
        Puheliaisuus = häntäheikki
        Kohteliaisuus = luuseri
        Epäkohteliaisuus = täynnä itseään
        Oven avaaminen = jalkarätti
        Oven avaamatta jäätäminen = töykeä
        Tarjoaminen = brassailu
        Tarjoamatta jättäminen = itsekäs
        jne... jne.. jne...

        Joten koska miehen kohdalla mikään ei ole kumminkaan oikein, jää miehen ainoaksi mahdollisuudeksi se kemioiden kohtaaminen, mitä lieneekään sitten tarkoittaa, olisiko vain joku naisen hormonitasosta riippuva asia, johon kumpikaan osapuoli ei itse pysty vaikuttamaan..?


      • koko juttu
        Ällipitone valinta kirjoitti:

        Ujous = heikko itsetunto
        Puheliaisuus = häntäheikki
        Kohteliaisuus = luuseri
        Epäkohteliaisuus = täynnä itseään
        Oven avaaminen = jalkarätti
        Oven avaamatta jäätäminen = töykeä
        Tarjoaminen = brassailu
        Tarjoamatta jättäminen = itsekäs
        jne... jne.. jne...

        Joten koska miehen kohdalla mikään ei ole kumminkaan oikein, jää miehen ainoaksi mahdollisuudeksi se kemioiden kohtaaminen, mitä lieneekään sitten tarkoittaa, olisiko vain joku naisen hormonitasosta riippuva asia, johon kumpikaan osapuoli ei itse pysty vaikuttamaan..?

        Kyseessä on kemiaan perustuva juttu, johon ei voi paljon vaikuttaa. Reaktio on joko nopea tai hidas, riippuu tapaukseta joten aina kannattaa yrittää rakkauden saralla.


      • sitten
        Että! kirjoitti:

        Ei ollut. Mutta jos saat nostettua katsettasi vähän ylemmäksi saatat huomata, että omaa viestiäsi edellisessä oli.

        ...mulle kohdistit sen?


      • Anonyymi
        Mies isolla M:llä kirjoitti:

        Aikalailla siinä tuli palautetta porvoon tytöille. Täytyy kuitenkin muistaa, että kun porvoolaisen tytön saa kesytettyä, niin siitä saa kyllä todella uskollisen, hellän, empaattisen ja huolehtivaisen puolison, joka parhaimpansa mukaan yrittää ymmärtää meidän miestenkin elämää vikoineen päivineen. Siinä ei paljoa stadin viinan polttamalla äänellään kähisevät ja rähisevät leidipissikset edes kamppaile samalla viivalla. Ja tuskin olen edes ainoa mielipiteineni. Toivottavasti ainakaan.

        Mahtavasti skivattu💪👍🏼😊hyvä sinä, joku!


    • Anonyymi

      i vant you

    • Anonyymi

      Jag vill en riktig karl. Hellre svvenskspråkg.

    • Anonyymi

      Moi, etsin gastia purjeveeseen, juon mielelläni kahvia Venlojen välissä. Jarkko

    • Anonyymi

      Fiksut porvoolaiset naiset evät ” iske miehiä” varsinkaan porvoolaisia juntteja.
      Yhteys ja kohtaamiset ovat taitolaji. Siinä tarvitaan oikeanlaista kemiaa ja psykologista silmää. Kohtaamista oikeanlaisessa ympäristössä - hetkikin riittää.

      • Anonyymi

        Meinaatkos, että paikalliset naiset olisi enemmän tumman patukan perään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe