Moi!
Olen miettinyt Kymcon hankintaa, mutten osaa päättää millaista ostaisi!? agility olisi halvempi, mutta super 9 olisi kai parempi!? osaisitteko kertoa molempien hyviä ja huonoja puolija? kiitos!
agility vai super 9???
4
733
Vastaukset
- aprity
MUllon ihan sama tilanne. Faija sano ylähintarajaks 1500 ja super 9hän maksaa paljon enemmän. Toisaalta alennuksella 1700 ee. super 9 on 2-tahtinen joka ittestä kuulostaa paremmalta, ja on muutenkin mukavamman kokoinen. Ja kuulemma helpompi viritttää. ;)
- asdasdasd
kyllä se kannattaa ostaa super-9 se on paljon paremi vaikka maksaaki vähä enemmän...
- kymcoilija
Kannatan Agilitya on ollut vuoden eikä mitään vikaa, sitä paitsi super-9 on rumempi kuin Agility.
- nii nii
yhdyn edelliseen.kymco agilityyn "tarkoitettu" multivar ei ole tarkoitettu agilityyn.multivarin takavariaattorin vastapainejousi on liian pitkä ja itse variaattorin keskireikä on liian pieni agilityn holkkiin.eli ei oli multivaria agilityyn.itselläni on agility ja se on mielestäni laiska paska! mitään kunno viriä ei ole saatavilla.kun holkin vaihtaa,kymco laiskistuu entisestään.osta super fever ennemmin.feveriin saa paljon viriä ja muuta tavaraa netistä.itselläni oli fever ja oli mielestäni paljon parempi kuin agility.feverissähän on myös lukollinen hanskalokero...fever on myös agilityä isompi joten sillä mahtuu ajamaan vähän isompikokoinenkin kaveri.agilityssä itselläni ottaa polvi avaimeen jota ei saa pois rattilukosta värkin ollessa käynnissä.osta joku muu kuin agility!blaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291341- 1031207
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56855
- 40688
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632