Miten teidän vauvat ovat likkuneet näilä viikoilla? Itselläni välillä päiviä jolloin liikkuu lähes jatkuvaan, mutta nyt taas menossa aika, jolloin liikuu tosi vähän, liikkuu kuitenkin. Miten usein tunnette liikkeet? Mites,oletteko jaksaneet olla töissä? Itse jouduin jäämään muutama päivä sit pois, joka hieman vetää mielen matalaksi, koska en ole ikinä ollut näin pitkää aikaa kotona ja "tekemättömänä".. Olen hoitoalalla, joten on tottunut siihen että päivät olleet kiireisiä. Kolmas asia,pelottaako teitä koskaan,esim. että vauva kuolee kohtuun? Itse olen ruennut miettimään kauheasti, ja välillä ahdistaa pelko.. Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!
LIIKKEET RV 29-30
4
4971
Vastaukset
- Johanna29
Mulla vauva liikku suurinpiirtein samalla tavalla, eli joskus myllää tosi paljon ja kauan. Huomasin myös päiviä, jolloin vauva tuntu nukkuvan aika paljon eli liikkeitä oli mutta vain muutamia potkuja ei jatkuvaa. Olen myös laittanut merkille milloin vauva liikkuu eniten ja näyttää olevan että aika on suurinpiirtein joka päivä sama. Esimerkiksi juuri aamulla sama aika, jolloin vauva aamuvoimistelee.
Töihin pitäisi mennä ensi viikolla kesäloman jälkeen. Ei olisi kuin kuukausi töitä jolloin jäisin äitiyslomalla, vähän tuo lääkäri sanoi että mielellään jättäisi minut kotiin, mutta käyn nyt kokeilemassa aluksi.
Kaiken näköisiä pelkoja niitä on minullakin ollut koko raskauden aikana. Mutta ne ovat varmaan ihan yleisiä odottavalla äidillä. Mutta otetaan iisista ja nautitaan loppuajasta....milloin sinulla on laskettu aika? Minulla 18.10...... - Jihuuu
Mulla on ollut koko raskausajan rauhallinen masuasukki ja liikuskellut aikalailla samaa tahtia tähänkin päivään asti.
Olen hoitoalan opiskelija enkä juuri sen takia hakenut edes kesätöitä, vaan keikkahommia. Välillä oli matala mieli just tuon tekemättömyyden takia, etenkin kun mies painaa töitä koko ajan ja itse vaan on ollut kotona, vaikka onhan tässä hyvä syykin! Ja sitten kun kävin tekemässä keikkapäiviä, niin sen jälkeen sitä osasi taas nauttia tästä vapaasta ja lepäämisestä. - Omppu
Tällä myös vauva liikkuu toisina päivinä enemmän ja toisinaan on rauhallisempi. Olen rv 29 1.
Olen myös hoitoalan immeisiä. Tein siaisuuksia. Nyt olen ollut kolmatta viikkoa jo kotona omasta tahdostani. Minulla on ollut jo pitempään harjoitus supistuksia ja näin ollen työntekeminen ei tunnu kivalta.
Peloista sen verran, että olen koettanut olla ajattelematta ikäviä asioita ja nauttinut raskaudestani joka on kokonaisuutenaan sujunut hyvin. - rv 29
Vauva o yleensä aamuisin, puoliltapäivin ja iltaisin liikkeellä. silloin se potkii alaspäin sisäelimiä, mutta muuten on aika rauhallinen. Päivisin n.30 min ruokailun jälkeen vatsassa alkaa kova säpinä...ja kun vatsa on tietysti silloin tosi täynnä niin olo on aika mielenkiintoinen.
Olen töissä kokoajan, mitä nyt pidin tietty normaalin kesäloman. Kaikki on menny hyvin ja olen pysynyt aika pirteänä. Kun kotia tulen töistä niin on pakko ottaa pikku torkut. Olen toimistotyössä eli tää menee kivasti. Äitiys vapaa alkaa 6 viikon kuluttua. LA on 25.10.
Tosta pelkotilasta...kyllä sitä aina miettii et meneekö kaikki hyvin,sillä nyt olen ostanut sängyn ja hoitopöydän. Tuttavalla valitettavasti kuoli lapsi neljänpäivän vanhana kun napanuora oli kiristynyt kaulan ympärille....harmi kun on kuullut näitä juttuja....Mutta pitää vaan uskoa että kaikki menee hyvin .
Hyvää odotusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841