Miksi kunnon mies ei kelpaa?

Ei ymmärrä......

Mikä ihme siinä on, että ns. kunnon mies ei kelpaa naisille. Siis sellainen, joka
-näyttää avoimesti tunteensa
-on empaattinen
-huomioi naisen
-puhuu kauniita asioita
-on romanttinen
-kysyy naisen mielipidettä asioista
-puhuu ja pussaa

Itse olen tällainen. Olenko liian nössö?

44

4397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooooooo

Puhutko kenties liian aikaisin sitoutumisesta?
      Se saa jarrun päälle monet kerrat. Ei meissä muuten vikaa ole, ajan kans hyvää tulee. Hitaasti mut varmasti. Kehuja sopivasti, ei liian usein mut sillontällön niin ne toimii.

• --------

miehillä on yleensä vain putkiajattelu ja kaikenlainen hempeily heidän mielestään on turhaa. Ja tää oli naisen mielipide miehen ajattelusta.

• ymmärrettävä ...

että naiset ovat eläimiä

• kunnon mies

kelpaa. jos vaan semmoisen joskus löytäisi. Eipä sitä "kunnonmiehisyyttä" päältä päin näe.

• AlmandaN

Kerran!, miehen jolla oli kaikki nämä mainitsemasi ominaisuudet ja täytyy sanoa että hän oli Mies eikä mikään nainen!

Ei nämä kauniit ominaisuudet vähennä Miehisyyttäsi mitenkään! Etsivä löytää ja löydettyään sen mitä etsikin ei siitä luovu! Toivotan onnea!!

• ja uutta tilalle

Vähän aikaa hempeily kelpaa. Mutta kun miehestä tulee itsestään selvyys ja yliluotettava "ihanus" aletaan kattoon uutta äijempää. Kokemusta on (olen mies, huom!).

Ennen olin hempeilijä ja pidin naista kuin kukkaa kämmenellä. Joka kerta nainen alkoi kyllästyä, kun muutama vuosi oli kulunut. Tahtoivat toiminnan miestä...

Nyt olen tietoisesti sellainen. Pidän tunteeni kurissa ja toimin itsekkäästi. Kauniita sanoja en juuri viljele ja hyvin tuntuu toimivan. En ole oikeasti romantiikan pihtaaja, mutta naisille sitä mitä haluavat...

• ei oo oikeesti tollanen,sä oot vaan naisen tuskissas muuntautunu siihen muottiin mitä kuvittelet naisten haluavan ja periaatteessa 'nöyrtynyt' jo valmiiksi heidän tahtoonsa.Eihän kukaan itseään kunnioittava nainen halua valmista pakettia vaan ite muokata miehestä sen vässykän ja maata jalkojen juuressa palvovan tahdottoman luuserin,se jos mikä todistaa naisen kieroutuneelle itsetunnolla kuinka tärkeä hän sille miesressukalle onkaan :-) Eikä sovi unohtaa sitäkään faktaa että vähän vähemmän urokset miehet on yleensä niitä 'kunnon' miehiä koska yrittävät paikata muita 'puutteitaan' 'hyvällä' ja ennenkaikkea naisten mieleen olevalla lauhkealla käytöksellä,se on vaan kylmä fakta että ulkokuoren pitää miellyttää jos meinaa saada jtn. actionia aikaseksi,ei siihen pelkkä lampaan käytös riitä.

• ......

noilla ominaisuuksilla jos olet ulkomaalainen olet täydellisen upea romanttinen herrasmies. jos olet suomalainen olet nössö.
      sanotaan vielä jos unohdit itsestäsi yhden piirteen: oletko temperamenttinen? jos olet ulkomaalainen ja temperamenttinen (huom. tässä tarkoitan temperamentilla sitä mitä virheellisesti sillä puhekielessä usein tarkoitetaan) olet jännittävä ja tulinen upea mies, jos olet suomalainen olet aggressiivinen ja väkivaltainen mielipuoli.
      tällaista olen ollut huomaavinani. suomalaiselta kun ei odoteta temperamenttia tai avoimuutta, niin siihen suhtaudutaan eri tavalla kuin ulkomaalaiseen, jolta näitä asioita odotetaan.

• Ronnie

Olenko oikeassa, että vaadit itsellesikin huomiota ja olet muutenkin tasa-arvoinen suhdeasioissa? Kiinnostutko naisesta vähän hitaammin ja osoitat kiinnostuksesi pehmeästi mieluummin vihjailevasti, etkä kourimalla naista yökerhon hitaiden aikana? Et ole helppo ja huoleton, pelkästään alapäällään ajatteleva Tosimies, joka menee heittämään hauskaa juttua ja alentuu pelleksi ja tekee mitä tahansa, jotta nainen lähtisi mukaan illan päätteeksi?

Syy on siinä, että monet naiset pelkää sunkaltasta miestä, koska saadakseen sinut heidän pitäisi itse tehdä jotain, eli näyttää tunteensa ja kiinnostuksensa. Tosimiehet on naisille paljon parempia vaihtoehtoja, koska heidän seurassaan ei tarvitse tehdä muuta, kuin hymyillä typerästi ja toljottaa miestä passiivisena.

• miettinyt ...

heikommalla itsetunnolla varustettu nainen lähtee helposti tällaisen "tosimiehen" matkaan kun ei tarvitse pollaa vaivata ...

• Just tommone

Siis siitä se johtuukin.
        Nyt pitäisi päästä jollekin sopivalle kurssille että oppisi tuon suoraan kimpuun tekniikan ja sitten terapiaan kun sen käyttö ei sovi luonteelle.
        Miks asioiden pitää olla niin vaikeita jos on niinkuin aikanaan opetettu on.
        Nyt pitäisi vielä päästä raittiudestakin eroon.

• Ronnie
        miettinyt ... kirjoitti:

heikommalla itsetunnolla varustettu nainen lähtee helposti tällaisen "tosimiehen" matkaan kun ei tarvitse pollaa vaivata ...

Nainen voi vain olla, eikä tarvitse tehdä mitään. Ei tarvitse vakuuttaa miestä omista tunteistaan, ei tarvitse todistella mitään, ei tarvitse huomioida mitenkään jne... Tästä tietysti seuraa, että naista tulee iskemään vain huonot miehet, koska kunnolliset miehet eivät kiinnostu saamattomista prinsessoista.

• Ronnie
        Just tommone kirjoitti:

Siis siitä se johtuukin.
        Nyt pitäisi päästä jollekin sopivalle kurssille että oppisi tuon suoraan kimpuun tekniikan ja sitten terapiaan kun sen käyttö ei sovi luonteelle.
        Miks asioiden pitää olla niin vaikeita jos on niinkuin aikanaan opetettu on.
        Nyt pitäisi vielä päästä raittiudestakin eroon.

Yökerhot ja vastaavat ei ole hyviä paikkoja etsiä hyvään parisuhteeseen kykenevää naista. Totta kai heitä baareistakin löytyy, mutta ovat hekin useimmiten niin kännissä, ettei heitä tunnista tunnevammaisten naisten joukosta.

• eritavalla ...

-näyttää avoimesti tunteensa
      *jos vituttaa niin riehut, jos olet kateellinen ja katkera heittäydyt ilkäksi... ei kiitos.

-on empaattinen
      *muitakin kuin itseäsi kohtaan? Ok.

-huomioi naisen
      *tietysti kaikki muutkin ihmiset tulee huomioida!

-puhuu kauniita asioita
      *entäs ne rumemmat, vaikeaa? Osaatko kestustella? Miksi vain kauniita? Mitä ne ovat? Miksi tuo täytyy mainita?

-on romanttinen
      *kaikki eivät arvosta romanttisuutta.

-kysyy naisen mielipidettä asioista
      *itsestään selvyys, jos asiat koskettavat kumpaakin osapuolta. Kuuluu muutenkin tavalliseen elämään tuo asioista keskustelu, kaikkien asianosaisten kanssa. Ja välillä muidenkin.

-puhuu ja pussaa
      *ei välttämättömyys, jos tuolla nyt tarkoitat vastakohtaa "suomalaiselle miehelle". Suomalainen mies on aivan hyvä sellaisenaan kuin on. Sinäkin, jollekin.

Itse olen tällainen. Olenko liian nössö?
      *tuon perusteella en sinusta kiinnostuisi. Luettelit joukon itsestään selvyyksiä. Jotta kiinnostuisin sinusta, sinussa olisi oltava sitä jotain. Muista, että kaikki äärimmäisyydet ovat pahasta. Kaikkea voi olla siis LIIKAA. Esim. liian romanttinen, lääppii ja lässyttää jatkuvasti, epävarma kun kaikki täytyy kysyä toisilta, jne...

Mutta oikeasti, ei ole yhtä oikeaa kaavaa olla mies tai nainen. Jokainen nainen arvostaa hiukan erilaista miestä, ja toisinpäin. Eiköhän sullekin se yksi nainen jossain ole. Kunhan muistat vain olla aito itsesi, ja rakastaa itseäsi myös.

• Nainen vm-65

Kirjoitit fiksusti!

Juuri niin... Miehessä on hyvä olla myös sitä särmää. Jos aina myötäilee joka asiassa ja kaiken kysyy naiselta, on n.ö.s.s.ö. Ylikiltin ihmisen kanssa seurustelu voi olla yhtä piinaa. Koskaan ei synny keskustelua ja juuri niistä elämän ikävämmistä puolista tuollainen ihminen ei kykene keskustelemaan. Hän pelkää ehkä loukkaavansa toista tai paljastavansa omasta itsestään jotain liikaa?

Mies on mies ja siihen kuuluu sopiva määrä ronskiutta, vahvuutta, itsetuntoa. Ei pelkkää lässyn-lässyä.

Näin sen näkee aikuinen paljon nähnyt nainen... ;)))

• on sitä särmää;)
        Nainen vm-65 kirjoitti:

Kirjoitit fiksusti!

Juuri niin... Miehessä on hyvä olla myös sitä särmää. Jos aina myötäilee joka asiassa ja kaiken kysyy naiselta, on n.ö.s.s.ö. Ylikiltin ihmisen kanssa seurustelu voi olla yhtä piinaa. Koskaan ei synny keskustelua ja juuri niistä elämän ikävämmistä puolista tuollainen ihminen ei kykene keskustelemaan. Hän pelkää ehkä loukkaavansa toista tai paljastavansa omasta itsestään jotain liikaa?

Mies on mies ja siihen kuuluu sopiva määrä ronskiutta, vahvuutta, itsetuntoa. Ei pelkkää lässyn-lässyä.

Näin sen näkee aikuinen paljon nähnyt nainen... ;)))

Mutta entäpä jos olen oikeasti jostain naisen kanssa samaa mieltä ja aika monesta asiastakin vielä? Riitakumppanin mustakin saa halutessaan mutta joidenkin ihmisten kanssa tosiaan olen todella monesta asiasta samaa mieltä. Se ei ole myötäilyä vaan ajatukset vain kulkee samaa rataa kuin sillä toisellakin. En mä kuitenkaan kaikessa ja aina ole samaa mieltä ja jos olen eri mieltä niin sanon kyllä mielipiteeni.

• Nainen vm-65
        on sitä särmää;) kirjoitti:

Mutta entäpä jos olen oikeasti jostain naisen kanssa samaa mieltä ja aika monesta asiastakin vielä? Riitakumppanin mustakin saa halutessaan mutta joidenkin ihmisten kanssa tosiaan olen todella monesta asiasta samaa mieltä. Se ei ole myötäilyä vaan ajatukset vain kulkee samaa rataa kuin sillä toisellakin. En mä kuitenkaan kaikessa ja aina ole samaa mieltä ja jos olen eri mieltä niin sanon kyllä mielipiteeni.

Et ymmärtänyt pointtiani... Tarkoitin, että jos ei koskaan USKALLA ilmaista mielipidettään, jos se eroaa toisen mielipiteestä, on tilanne rasittava. Erään miehen olen tuntenut, joka meni lukkoon eli suu suppuun, mikäli oli eri mieltä. Sellainen yliarkuus miehessä ei todellakaan ole niitä vetävimpiä piirteitä! Eihän tuollaisen ihmisen kanssa pysty mistään ikävämmästä asiasta keskustelemaan. Keskustelun syntymiseen kun tarvitaan kaksi ihmistä niine omine mielipiteineen. Ymmärtänet?

• "särmikäs"
        Nainen vm-65 kirjoitti:

Et ymmärtänyt pointtiani... Tarkoitin, että jos ei koskaan USKALLA ilmaista mielipidettään, jos se eroaa toisen mielipiteestä, on tilanne rasittava. Erään miehen olen tuntenut, joka meni lukkoon eli suu suppuun, mikäli oli eri mieltä. Sellainen yliarkuus miehessä ei todellakaan ole niitä vetävimpiä piirteitä! Eihän tuollaisen ihmisen kanssa pysty mistään ikävämmästä asiasta keskustelemaan. Keskustelun syntymiseen kun tarvitaan kaksi ihmistä niine omine mielipiteineen. Ymmärtänet?

Tajusin kyllä pointtisi. Tarkoitin vaan että jos monissa asioissa on samaa mieltä niin sitä ei saa tulkita myötäilyksi.

En minä sentään tyhmä ole vaikka joskus itsestään selvyyksiä lauonkin!!!

• jidllöj

valitettavasti nykynaiset ovat niin ulkonäkökeskeisiä että sinun on muutettava ulkonäköäsi jollakin keinolla paremmaksi että kelpaisit.

• on itsestään selvyys.

En usko että niin rumaa miestä onkaan, joka ei itsestään saisi pienellä tai hiukan isommalla vaivannäöllä kiinnostavan näköistä.

Sitä paitsi ruma mies voi olla oikein kiinnostava. Sen sijaan myrtsi ilme, huono käytös, huono hygienia, epäsiisti ja sopimaton vaatetus, epäterveelliset elämäntavat ja selvästi erottuva välinpitämättömyys itsestään ja muista huolehtimista kohtaan saavat aikaan täydellisen YÖK-reaktion.

• Paha Suvi

Että sitä kiinnostusta olisi useammaltakin naiselta, mutta jokainen niistä miettii mielessään ja vatvoo kavereiden kesken että onkohan tuo kumminki semmonen "pelimies"... *nauraa*

Joskus voi olla vaikeaa.. akkojen kanssa ;-)

Älä sure. Kyllä jokaiselle se kumppani löytyy sitten jossain vaiheessa.

• Revolveri

Sinun pitää alkaa olemaan tuon listan vastakohta niin naiset tykkää. Naiset haluaa rentun, jota he yrittävät muuttaa mieleisekseen. Jos mies on valmiiksi kunnollinen, niin eihän siinä ole mitään muuttamista. Kunnon mies on tylsä.

• justjust eikä NoJust ;D

Eli siis voidaan sanoa että naiset haluaa haasteita..

• Nainen isolla N:llä
        justjust eikä NoJust ;D kirjoitti:

Eli siis voidaan sanoa että naiset haluaa haasteita..

Höpsistä. Ei siinä ole haasteesta kysymys vaan huonosta itsetunnosta jos haluaa julman päällepäsmärin. Tai sitten ne on varmaan niitä joilla aivosolujen määrän voi laskea yhden käden sormin. Itse en ainakaan huolisi miestä joka ei ole kiltti (kuitenkin omanarvontunto pitää olla tallella!), ei osaa puhua eikä pussata jne... Eli jos haluat fiksun naisen pysyttelet itsekin fiksuna! Jurmut saa sitä mitä tilaa...

• -v-v-

Nykypäivän naisella on hirvittävät vaatimukset miesten suhteen. Riippuu tietysti naisesta, mutta omien kokemusteni mukaan naiset haluavat miehen olevan kaapin paikan näyttäjä kuitenkin viime kädessä. Pitää antaa vastusta ja se ei vaan oikein toimi jos mies alkaa itkemään...

Ehkä pahimpia juttuja, mitä mies voi olla on tylsyys. Seesteinen elämä voi tuntua vähän aikaa hyvältä, mutta alkaa tympimään ennen pitkää. Miehen pitää yllättää, enkä tarkoita nyt ainaisia kukkapuskia. Arvaamaton, muttei pahalla tavalla...

Mä uskon, että nykypv:n naiset eivät oikeastaan edes tiedä mitä hakevat. Niin ristikkäisiä miesmalleja meille nykyään tarjotaan. Mikä oli pop tänään, on huomenna out. Pitänee siis olla jotenkin ajan hermolla, mutta kuitenkin oma itsensä.

Jännä juttu, mutta naiselle ei tällaisia vaatimuksia ole tavallisesti. Nainen kelpaa yleensä kaikkine tunteineen päivineen ihan mainiosti. Tietysti viehättävä ulkonäkö on tärkeää. Mun näkemykseni mukaan naiset ovat parisuhdejutuissa tänä päivänä vaativampia ja jopa pinnallisempia.

• kelpaa

Varmaankaan kyse ei ole siitä, etteikö ominaisuutesi olisi toivottavia/oikeita. Kilteimmät vaan tahtovat jäädä "jalkoihin", ymmärrettävästi, kun he mielellään kuuntelevat toisen mielipidettä ensin, ja ehkä jopa luopuvat oikeuksistaankin toisen hyväksi..Mutta älä sinä rupea ainakaan itseäsi väheksymään. Oikea hetki tulee kyllä aikanaan.

Pidä lippu korkealla.

• Oletko varmasti mies?

Heräsi pieni epäilys, että olet ehkä nainen, koska nuo luettelemasi ominaisuudet viittaavat siihen hyvin vahvasti.

• T.osinainen

Tosinaiselle ei edes kelpaa muu kuin hyvä, kiltti, hyvän itsetunnon omaava mies joka ei pelkää puhua ja pussata! Tosinainen ei pelkää ottaa yhtälailla aloitetta suhdeasioissa kuin mieskin, eli ei pelästy jos mies ei ole heti tississä kiinni (niinkuin joku tuossa arveli että naiset pelkää kilteissä miehissä sitä että pitää itse tehdä aloite...no höpö höpö). Elikkä törkyturpaiset machontekeleet ei todellakaan kiinnosta, ne jätetään niille epävarmoille aivottomille bimboille. Itsellä polvet vetelänä jos mies on kiltti ja huomaavainen ja osaa puhua, no olenkin napannut sellaisen :)

• heh:)

se kunnon mieskin joskus käydä hellästi tisuihin kiinni?

• xxxxxxx
        heh:) kirjoitti:

se kunnon mieskin joskus käydä hellästi tisuihin kiinni?

Tässä ehkä yksi juttu onkin. Kunnon mies käy hellästi ja kysyy käviskö tämä. Äijä käy välillä myös rajusti ja antaa mimmille elämänsä kyydit...

• jos molemmat
        xxxxxxx kirjoitti:

Tässä ehkä yksi juttu onkin. Kunnon mies käy hellästi ja kysyy käviskö tämä. Äijä käy välillä myös rajusti ja antaa mimmille elämänsä kyydit...

on samoilla taajuuksilla niin eiköhän se kunnon mieskin saa joskus antaa rajumpaakin kyytiä naiselleen vai mitä ootte mieltä tytöt ja pojat? :D

• vain
        jos molemmat kirjoitti:

on samoilla taajuuksilla niin eiköhän se kunnon mieskin saa joskus antaa rajumpaakin kyytiä naiselleen vai mitä ootte mieltä tytöt ja pojat? :D

Pitää rajuilla joskus, ei tietty aina. Se pitää homman kiinnostavana. Jos kunnon miehellä tässä tarkoitetaan nysvöä, niin eron äijään tekee juuri tuo juttu. Mimmin pitää tyydyttyä

• että kunnon mies
        vain kirjoitti:

Pitää rajuilla joskus, ei tietty aina. Se pitää homman kiinnostavana. Jos kunnon miehellä tässä tarkoitetaan nysvöä, niin eron äijään tekee juuri tuo juttu. Mimmin pitää tyydyttyä

olis nysvö? On ne kuule halut hiirelläkin ja hiirikin saattaa käydä joskus rajuksi rakkaudessaan:D

• kas tässä.....

Mikä saa naisen kiinnostumaan ja pysymään kiinnostuneena:

-Tietysti pitää olla ensiksi se joku juttu, miksi ylipäätään alkaa kiinnostumaan. Nainen yleensä tekee päätöksen siitä, alkaako suhde vai ei. Pahin moka on olla tyrkky ja paljastaa heti korttinsa. Olla ikäänkuin helppo saalis.
      -Rakastele, mutta älä aina. Pane, mutta älä aina.
      -Puhu miehekkäästi, mutta älä aina. Hempeile, mutta älä aina.
      -Ole määrätietoinen ja cool, mutta älä aina. Ole herkkä, mutta älä (todellakaan) aina.
      -Pysy kannassasi, mutta älä aina. Pyydä anteeksi, mutta älä liian usein.
      -Älä suostu ottamaan naisen paikkaa, vaikka naisesi sitä sulle tyrkyttää.
      -Älä vie kukkia joka helvetin kerta kun siltä tuntuu. Vie mieluummin kerran vuodessa.
      -Ole se joka maksaa.
      -Älä missään tapauksessa marise ja nalkuta.

• Birge

nimessä, mies parhaimmasta päästä , haluan että mies näyttää tunteensa, on empaattinen ja romanttinen. Et ole nössö, vaan unelma=)) Liekkö olet olemassakaan?

• J_Karma

että hyvinkin moni nainen pitää kaltaisistasi miehistä.

• nti86

...ja itselleni ei olis muunlainen kelvannutkaan kuin tuo kunnon mies (:

• nelikymppineNainen

Et vain ole sitä itse ymmärtänyt!
      Kyllähän naiselle tuollainen mies kelpaisi, ilman muuta!

• redhead_1980

jos vain yksinkertaisesti olet niin ruma ja yrität liian kauniita naisia. laita rimaa alemmaksi ja josko sitten? ei ruman kanssa voi olla, ei kertakaikkiaan, vaikka löytyisi nuo kaikki kuvailemasi ihanat piirteet. tätä mieltä olen naisena. ei auta itku markkinoilla.

• hyvännäköinen?

Jos itse olet hyvännäköinen niin sillon on kanttia vaatia muilta mutta jos et....älä vaadi muiltakaan sitä. Miksi sulla ei ole kuvaa galleriassa, ei edes sitä piirroskuvaa jonka jokainen omakuvaton voi valita?

• että..

naiset on nykyään pilalle passattuja, kaikkea pidetään itsestäänselvyytenä ja kaiken pitäisi tulla valmiina kultalautasella, lisäksi heillä on rima niin korkealla että vain murto-osa suomen miehistä siihen yltää. Kelpaisit varmasti jos naiset eivät olisi vauhtisokeuksissaan menneet "sekaisin" kuvitellen että jokainen nainen on luojan suoma lahja suomen miehille. Jokainen sikamaisesti käyttäytyvä pissiskin.

• miehestä paistaa

kilometrien säteelle tietynlainen urpous. Oli mies sitten hyvännäköinen tai rumempi, niin se sisäinen voima tai sen puute näkyy sadasosasekunnissa naiselle.

Ottaisin mielelläni sellaisen kunnollisen miehen, jossa on sisäistä voimaa.

• määrittele kans

sisäinen voima!

Millainen on sun kunnollinen mies jolla on sisäistä voimaa? Onko se tietynlaista renttuutta vai onko se vain sitä että on omakin tahto ja omatkin mielipiteet jotka uskaltaa tuoda julki? Yleisen määritelmän mukaanhan nössö ei uskalla sanoo mielipiteitään. (onneksi en siis kuulu tuon mukaan nössöihin vaan välillä liiankin nasevasti sanon asiat :D)

• ei ole "ketään
        määrittele kans kirjoitti:

sisäinen voima!

Millainen on sun kunnollinen mies jolla on sisäistä voimaa? Onko se tietynlaista renttuutta vai onko se vain sitä että on omakin tahto ja omatkin mielipiteet jotka uskaltaa tuoda julki? Yleisen määritelmän mukaanhan nössö ei uskalla sanoo mielipiteitään. (onneksi en siis kuulu tuon mukaan nössöihin vaan välillä liiankin nasevasti sanon asiat :D)

kotona" eli hän on ikään kuin persoonaton ihminen. Hän ei ole vielä syntynyt omaksi persoonakseen, joten häneen on vaikeaa olla vuorovaikutuksessa, kun ei ole ketään, johon olla vuorovaikutuksessa. On vain onttoa tyhjyyttä. Voimattomuutta.

Koska nössö ei ole persoona, hän ei myös ymmärrä muita ihmisiä ja heidän persooniaan. Siksi hän saattaa käyttäytyä erittäin urposti ihmisten seurassa, eikä hänellä ole tajuakaan siitä, miten epämiellyttäviä väreitä hän saa aikaan
        lähelläolijoissaan.

Kaipa nössölläkin on jonkinlaisia mielipiteitä ainakin joistakin asioista. Niitä hän voi sitten urpona joskus ilmoille möläyttää.

Kunnollinen ja sisäistä voimaa omaava mies on persoona, jolla on päämääriä elämässään. Niitä hän toteuttaa siten, että ottaa huomioon tekojensa vaikutukset toisiin ihmisiin. Hän ei ole selkärangaton renttu, vaan päinvastoin vastuuntuntoinen ihminen.

En tiedä kumpi olisi pahempi vaihtoehto: nössö vai renttu. Molemmat vähintäänkin yhtä rasittavia, vaikkakin eri tavoin.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6006
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      23
      3331
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      161
      2760
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2660
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82