Mites vanhemman mallin A-mersun apukuskin airbagin ohitus oikein toimii? Mersun turvakaukalossa on ilmeisesti joku systeemi, jolla se kertoo penkille, että nyt ei tyynyä tarvita. Mutta jos haluaisi käyttää jotain muuta kuin Mersun lastenistuinta?
Eli saisiko tuon kytkettyä pois jollain muullakin tavalla tai sitten esim. huollossa? Kokeilin ottaa penkin alta istuinlämmityksen kaapelin liittimestään irti, jolloin airbagin ohituksen merkkivalo rupesi vilkkumaan. Manuaalin mukaan sen voisi ohittaa tällä tavalla niissä malleissa, joissa on irroitettava istuin, mutta tässä ei ilmeisesti ole.
Airbagin ohitus
rddx
3
613
Vastaukset
- ohitus
tapahtuu niin, että ohitat autollasi aivan normaalisti, niin airbag tulee siinä mukana samaan syssyyn.
- eikö lapsi ole tärkeämpi?
Laita lapsi takapenkille. Jookos.
Anna huutaa mitä huutaa ja sitten pysähdyt.
ÄLÄ IKINÄ LUOTA minkään autovalmistajan "airbagien ohitukseen!!!"
Jookos.
Pistä akkasi siihen viereen. - sen saa
ainakin poiskytkettyä. Itselläni vähän sama ongelma, autoa ostaessa kysäisin. Kai se turvallisin paikka silti on siellä takaistuimella (keskellä). Sinne sen varmaan itse kiinnitän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275