minne voi ilmoittaa/kysellä kun löytää jonkun hämähäkin ja haluaisi tietoja siitä että onko se myrkyllinen yms. kun meillä ulkoa on löytynyt monia isoja epäilyttäviä yksilöitä.
minne voi ilmoittaa
Nimetön
5
711
Vastaukset
- meredith
Yhdenkään suomalaisen hämähäkkilajin purema ei ole ampiaisenpistoa kummempi. Ja hämähäkin koko ei muuten kerro mitään sen myrkyllisyydestä :)
Ja jos tietoa etsit, niin kirjastoista löytyy kymmeniä hämähäkeistä kertovia kirjoja. - Nimetön
http://www.aisengaad.com/img/grafiikka/hamis.jpg tuossa linkki..siinä on sen hämähäkin kuva..mutta kyläkin jonkun muun ottamana.
kertokaapa jos joku tietää mikä se on jne- meredith
Äkkiä katsottuna aivan tuiki tavallinen ristihämähäkki.
- myrkyllinen
hämähäkki on vesihämähäkki.
- suomalaisista
hämähäkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247