kuumaa huumaa vessassa

pikkupillut

Oltiin tyttökamuni kans meillä(mäkin oon tyttö) ja sille tuli kusihätä. "Mun on pakko päästä kuselle!" Se sano ja läks vessaan. Hän jätti oven vähän auki ja mä kävin kurkaamassa oven raosta.
Siellä Cindy masturboi täyttäpäätä, vittu mä kiihotuin. Tempasin oven auki ja sanoin: "Voi tota tehä kaksinkin!" Se oli aluks vähän hämillään mut suostu. Ekaks Cindy riisu mut ja sillä aikaa otin sen rinnat kovaan käsittelyyn, mä imin ja suutelin niin ihan täysillä. Cindyl oli dildo matkassa niin se rupes panee mua sillä perseeseen. "Ahh...voih!!!" Mä sain vaan äänneltyä. Cindy viimeisteli esileikkini nuolemalla mun kiimaista vittua. Nyt oli mun vuoro saada sille kunnon orkut: mä aloiin nuolee sen vittua oikeen kunnolla ja se voihki minkä kerkes. Yht'äkkii ovi aukes ja Cindyn isobroidi astu sisään. "Mitä helvettiä te teette?!" Se huus. "Toisaalta toi näyttää kiihottavan mua, joten taidan liittyä seuraan". Se sanoi ja alkoi riisua. Se riisu ja mä näin sen 23cm pitkän kalun. Se tunki sen mun suuhun ja samanaikasesti sormitti Cindyä. Kohta me vaihettiin paikkaa silleen, että se panee mua anaaliin ja nuoli Cindyä. Me ähistiin ja puhistiin vielä hetki, ja sit puettiin ja lähettiiin pois. "Danke megapanosta!" Sanoin vielä ovelta kun olin lähdössä.

7

12335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taide

tämän teinimpää menoa ei voi saada.

Sitten täytyy jo maksaa.

• Bonernot

Vai että broidi nuoli siskoaan. No jaa teinit on teinejä.

• Vai niin

Siis olitte teillä, mutta sattumalta sun ystäväs veli tuli huoneeseen? Aika epäselvä tarina muuten..

• KulkuKauppias

reps:))

• hyyyyyi....

ai siis sen broidi nuoli sitä... ei vittu!! x)

• just joo!

En usko tota siitä isovelöjestä!
      Ei kukaan isoveli voi olla niin hölmö!!!
      Tosi huonosti kirjotettu!!!!!!!

• kiihottunut

kiihotuin tosissani! mut en tykkää lesboiluist! Loppu oli tosi kiihottava! millä te muute yleensä kiihotatte itteänne?
      mull ei ooo dildoo joten tungen sisään esim. oaksun kynsilakka pullon päätä(pyöteen mallista) antakaa vinkkejä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      69
      4313
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4148
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3562
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3143
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2802
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2572
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2354
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1481
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1069
    Aihe