Lordi vahvisti Heinolaan tulon...
8
870
Vastaukset
- Niin...
Hyvä! Hienoa! (toivottavasti ei tule mitään esteeksi)
Kaikki mukaan hommaan ja oma panos peliin, että siitä tulee kaikinpuolin onnistunut päivä! Vai kuinka? Lordi on Heinolassa kuin kotonaan, naamansa perusteella.
- rullen peilikuva, tosin
komeampi sellainen...
- äitikän
toimesta herätettyä. Huomenta vaan.
- maalaispoikaa!
Sinähän se sälli oot... Hitto! Ainesta meissä kaikinpuolin on, niinku Lordissakin...Sen maskin alta paljastuu kuitenkin kunnon mies, eli ei koiraa karvoihin ole katsominen... Se on varmaan vaan vaikea uskoa ihmiseltä joka ei oo koskaan mitään kaunista tai hyvää nähnytkään?? "Pohjoisenpoika" pitää suunsa vaa kiinni ja jatkaa lannanluontia. Luulis, että sustakin tulee joskus MIES, kun kuulema paskanhajussa kasvaa?
- Jokuuuuu
Lordi:D
- mä näin sen jo
noin ukkomiehen päivillä. Komeasti se veti poikamiehenäkin.
- WOEEEEE
HERRANJUMALA! NÄINKÖ ON!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671