Strap-on lovers

Taas peppu kipeänä

No niin miehet, tunnustakaa! Kuinka moni saa strappia peppuun säännöllisesti? Itse tykkään antaa vaimolle persettä silloin tällöin, vaikka leikkiin tietty kuuluu että vaimo pakottaa mut siihen ja minä anelen että ei ei, ei kai taas sinne! Esileikkinä joudun yleensä ottamaan patukkaa suihin, sitten asettautumaan johohonkin nöyryyttävään asentoon pantavaksi ja levittämään pakaroita erilleen käsilläni. Tuossa saan aikani odottaa että mitä peppuun laitetaan. Vaimo valitsee minkä kokoista strappia käytetään. Isoimmat ovat aika epämukavia ja vaikea saada mahtumaan sisään. Vaimolla on aina hauskaa ja mullakin useimmiten. Millaisia leikkejä teillä harrastetaan?

40

14984

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antanut

2kertaa olen saanut "ei varsinaista strap-on" vempelettä vaan semmoista latexihousu systeemiä missä kepukka päässä... olen ehdottanut rakkaalleni että ostettaisiin ja pitikin ostaa mutta on unohtunut:( dildoilla se on useamminkin sohinut mua:)

• saikin

joskus .....

• ihan

vitusti liikaa, muuten ostaisin miehelle vaikka heti. Jos jostain vaikka saisi jollain -50% alennuksella niin sitten voisin harkitakin:)

• pitäisi maksaa

Laita miehesi maksamaan! Mutta sähän valitset koon ja mallin.

• biN37

Minulla on parikin vyödildoa ja sellaiset kumihousut, jossa on kalu sisä- ja ulkopuolella, mutta ne on lähinnä naisten välisiin leikkeihin hankittu. Mieheni sai toisinaan katsella ja toisinaan ei, mutta kerran vähän hiprakassa halusimme naida häntä ja jos ei suostu, ei tule namia... suostui! Aluksi ensimmäisillä kerroilla hän ei todellakaan tuntunut siitä nauttivan ja vain valitti kikkeli ihan lerppuna vaikka naimme aika hellästi, mutta nykyään hänellä on kikkeli kovana vaikka on 20 senttiä pepussa! Ihan ilmiselvästi hän siis on oppinut nauttimaan siitä! Meitä se enimmäkseen huvittaa ja kiihottaa vähän niinkuin esileikkinä, mutta orgasmit saamme kyllä vasta kaksistaan naisten kesken kun mieheni on komennettu vessaan pois häiritsemästä.

• Strap

"vaikka leikkiin tietty kuuluu että vaimo pakottaa mut siihen ja minä anelen että ei ei, ei kai taas sinne!" "...johohonkin nöyryyttävään asentoon pantavaksi"

Miten niin tietty kuuluu?? Mä en tajua miks näihin strappijuttuihin aina sotketaan alistaminen ja partnerin nöyryyttäminen. Kokeilkaas joskus olla tasa-arvoisia, ilman nöyryyttämistä, ilman aneluja, ilman yhtään jos-lausetta. Ja vain antaa nautintoa ja nauttia. Höh, tais olla ihan uutta??

• subi

Kaikki TIETENKIN tekevät sen sillä tavalla kun itse eniten tykkäävät. Kerro mielummin omista kokemuksistasi tarkeimmin kuin arvostelet muita. Maailmassa on varmasti paljon muitakin asioita joita et ymmärrä.

• Herra "Neiti"

Meillä on myös joskus leikitty dildojen kanssa, siis dildoa minun, miehen, peppuun. Tunnustan että olen saanut aivan mielettömiä orgasmeja melkoisen kookas dildo takamuksessani. Naiseni on hieman runkannut ja ottanut suikkeliin samalla. Kun orgasmi on sitten tullut, on hyvä ettei taju ole lähtenyt.

Meillä on kuitenkin menty hieman pitemmälle, joten on kai syytä että aloitan hieman kauempaa. Olemme eläneet koko suhteemme ajan ns. vapaassa suhteessa joka käytännössä on tarkoittanut sitä että naiseni on saanut käydä vieraissa kun mielenkiintoinen mies on kohdalle osunut. Tämä on kieltämättä kiihottanut minuakin melkoisesti ja liukkaille pääsy on suurinta namia mitä tiedän. Naiseni on nauttinut kovasti kun olen nuollut hänet puhtaaksi vieraan miehen spermoista. Aluksi tämä hieman oudoksutti minua, eikä mäkukaan ollut mieleinen, mutta olen kuitenkin oppinut pitämään siitäkin.

Naiseni mieltyi pari vuotta sitten yhteen tiettyyn kaveriin. Tämä mies on melkoisen kookas - olemme alunperin tavanneet samassa kuntonyrkkeilyryhmässä ja huomasin alusta alkaen että naiseni kävi melko kuumana tämän kaverin perään. Itse olen sellainen normaalikokoinen mies, en pieni mutta en mikään suurikokoinen lihaskimppukaan ja tämä mies on sangen voimakasrakenteinen ja pitkä. Eräs kerta jouduin jäämään pois flunssan takia ja naiseltani kesti silloin tulla takaisin kotiin. Kun hän vihdoin tuli, arvasin heti että pillu oli hyvin höylätty, kuten olikin, ja täynnä spermaa. Naiseni tuntuu oikein säästelevän minulle spermoja nuoltavaksi, se tuntuu kiihottavan häntä erityisesti.

Tästä miehestä tulikin ajan myötä naiseni vakiopano ja eräänä iltana oltuaan ulkona tyttöjen kanssa, naiseni tuli myöhään kotiin. Heräsin tuolloin olohuoneesta kuuluneisiin panemisääniin ja mentyäni katsomaan mitä tapahtuu, näin kuinka tämä mies nussi vaimoani oikein urakalla. Näky oli melkoisen kiihottava ja jäin katselmaan sitä olohuoneen ovelle. Olin toki ennenkin nähnyt kuinka naistani nussittiin, kimppakivaa oli tullut naisen kanssa harrastettua.

Kun mies oli tullut, rykäisin hieman ja kerroin että näytös oli hieno. Naiseni oli selkeästi kertonut miehelle että sallin heidän naiskentelevan, koska mies ei hätkähtänyt läsnäolostani. Naiseni tervehti minua iloisesti ja kutsui minut nuolemaan itsensä puhtaaksi. Hieman nolotti nuolla spermoja pillusta toisen miehen katsellessa vieressä, mutta se unohtui nopeasti kun pääsin itsekin pukille.

Tästä lähti liikkeelle säännöllisen epäsäännölinen ryhmäseksin merkeissä tapailu. En itsekään ole mikään pieni mulkkuinen, mutta tällä miehellä oli erityisen paksu kalu ja naiseni tuntui pitävän paksuudesta. Meillä oli yksi dildo joka oli samaa luokkaa paksuudeltaan kuin tämän miehen elin. Muutaman kerran jälkeen naiseni ottikin dildot puheeksi ja kertoi että hänellä on joskus tapana nussia minua dildolla ja ottaa suihin samalla ja vaikka kuinka yritin estellä tilanne meni siihen että naiseni halusi näyttää miltä tämä näyttää. Se olikin loppujenlopuksi melko kuuma kerta kun makasin selälläni sängynreunalla ja naiseni oli kontallaan lattialla ottaen minulta suihin, tuuppien hyvin liukastettua dildoa peppuuni ja miehen nussiessa naistani takaapäin. Siinä sitten kierähdettiin niin että minä olin alla dildo pepussa, nainen 69-asennossa ottamassa suihin minulta ja käyttämässä dildoa ja mies nussimassa naistani takaapäin - suoraan kasvojen yläpuolella.

Mies tuli ekana ja naiseni pyöräytti peppuaan niin että miehen kulli luiskahti ulos ja nainen istahti suoraan kasvoilleni spermaa valuvalla pillullaan. Nuolin minkä ehdin, mutta naiseni nosti lantionsa taas ylöpäin ja näin kuinka hän kurotti kädellään miehen mulkkua asettaen sen taas pillunsa huulille. Odotin että hän halusi saada lisää munaa, mutta hän ei päästänytkään mies kunnolla sisälleen, vaan veti mulkun taas ulos ja yllätyksekseni painoi sen vasten suutani. En ensin avannut suutani, mutta naiseni kehoitti minut imemään myös miehen puhtaaksi spermoista - palkinnoksi saisin pillua. Tässä vaiheessa huomasin että naiseni oli lakannut ottamasta minulta suihin ja mulkkuni kaipasi niin paljon orgasmia että annoin periksi ja otin miehen kyrvän suuhuni. Siitä se sitten lähti, siitä alkaen olen imenyt miehen kyrpää - yleensä ennen kuin hän nussii naistani. Joskus kyseessä ei ole ollut niinkään hänen saattamisesta juhlakuntoon, vaan välillähän on suorastaan nussinut suutani ja roiskaissut ensimmäiset spermalastinsa suuhuni pitäen päästäni kiinni niin kauan että olen niellyt suussani olevat spermat. Välillä naiseni on nussinut minua dildon avulla kun minulla on ollut tuo melkoisen paksu kalu suussani.

Jokin aika sitten mies toi mukanaan kaverinsa. Olivat kai naisen kanssa sopineet oikein kunnollisesta gangbangista. Minun "kunniatehtäväksi" tuli imeä ensin molemmat miehet juhlakuntoon ja sitten kävimme kolmistaan naisen kimppuun. Minun imiessä miesten kyrpiä nainen katseli meitä ja hieroi pilluaan ja tuskin koskaan olen nähnyt niin märkää pillua kellään. Nainen sai molemmilta miehiltä munaa oikein kunnolla ja spermaa pillun täydeltä. Minulta hän otti vain suihin. Kun molemmat miehet olivat tulleet pariin otteeseen naisen pilluun, naiseni komensi minut selälleni sänkyyn ja tuli sitten hajareisin istumaan kasvoilleni valuttaen spermaa suoraan suuhuni. Hän oikein hieroi pilluaan suutani vasten leikitellen kalullani. Sitten hän nappasi pillustaan kosteutta ja levitti sitä peppureikäni ympärille. Minua todella nolotti tuolloin kun hän sitten alkoi työntää aika kookasta dildoa peppuuni ja leikitteli hieman kalullani. Siinä olin naama ja suu täynnä kahden miehen spermoista, kookas dildo pepussani ja kuinka ollakaan minulta lensi itseltäni spermat oikein voimalla. Jalkani tärisivät kuin horkassa ja taju meinasi lähteä. Molemmat miehet naureskelivat että taisin tykätä kun sain melaa peppuun. Punastutti ja hävetti.

Molemmat miehet ovat vierailleet pari kertaa tuon jälkeenkin meillä ja jälleen tehtäväni on ollut imeä heitä ennen kuin he ovat käyneet naiseni kimppuun. Nainen on leikitellyt kalullani (joka on aina seissyt kuin rautakanki) ja joka kerta olen samalla saanut dildoa peppuuni. Kunnes viime kerralla kun olin imemässä vakimiehen kalua naiseni työnnellessäni dildoa peppuuni, nainen veti sen yllättäen ulos ja yllättäen tunsin hieman erilaista kovaa pepullani - miehen kaveri oli juuri työntämässä ihan kunnioitettavan kokoista kaluansa peppuuni. Hän otti lanteistani kiinni ja veti minua itseänsä vasten aivan samoin kun minä olin tehnyt naiselle nussiessani häntä joskus takaapäin. Vakimies piteli päästäni kiinni ja työnteli puolestaan kaluansa rauhallisesti syvemmälle suuhuni. Jossain vaiheessa kuulin kuinka he naurahtivat toisilleen ja paiskasivat kättä. Siinä olin ja sain munaa molempiin päihin. Naiseni katseli vieressä ja sanoi että näytän siltä että todella nauttisin tilanteesta. Paskat, kun minua hävetti. Eikä hävetystä yhtään heikentänyt se että kullini roiskaisi spermansa lattialle ilman että kukaan koski siihen. Sekös muita nauratti. Mutta rehellisesti sanottuna, tuskin olen koskaan ollut niin kiihottunut kuin silloin ja ajattelen tapahtunutta kun olen ollut runkulla sen jälkeen. Naisenikin kiusoittelee minua hieraisemalla minua kalusta ja sanomalla että pojat tulevat taas piakkoin nussimaan meitä, minua ja sinua.

• biN37

Minunmieheni ei tuohon suostuisi, mutta fantasia olisi... minä kyllä nain häntä vyödildolla, mutta että mies panisi häntä kun itse saisin toista miestä... vau!

• mulle kans...

oho...

leuka tipahti, mutta kulli nousi..

melkein osuivat yhteen... =]

• Herra "Neiti"

Tilanne kotona vaikuttaa siltä että saattaa olla sessio taas edessä. Nainen on ollut pari päivää pikkutuhmalla päällä ja käynyt ostamassa uusia melko seksikkäitä vaatteita ja kenkiä. Nämä ovat olleet selviä merkkejä siitä että naista panettaa oikein tuhmasti.

Jos nainen tapaa taas miehet, olen melko varma että myös minua tullaan nussimaan. Viime kerran jälkeen peppu oli hieman hellänä, mutta tunnustan että kieltämättä kiihottaa ajatus tulla taas pannuksi peppuun. Ja kalun imemistä oikeastaan jo odotan - olen alkanut ymmärtää että miksi naiset sanovat pitävänsä kyrvän imemisestä.

• vihreänä kateudesta

Kotona on strap-on, mutta vielä ei ole tullut käytettyä. Viikonloppuna tulee kyllä käyttöön

• alistuva ukkomies
        Herra "Neiti" kirjoitti:

Tilanne kotona vaikuttaa siltä että saattaa olla sessio taas edessä. Nainen on ollut pari päivää pikkutuhmalla päällä ja käynyt ostamassa uusia melko seksikkäitä vaatteita ja kenkiä. Nämä ovat olleet selviä merkkejä siitä että naista panettaa oikein tuhmasti.

Jos nainen tapaa taas miehet, olen melko varma että myös minua tullaan nussimaan. Viime kerran jälkeen peppu oli hieman hellänä, mutta tunnustan että kieltämättä kiihottaa ajatus tulla taas pannuksi peppuun. Ja kalun imemistä oikeastaan jo odotan - olen alkanut ymmärtää että miksi naiset sanovat pitävänsä kyrvän imemisestä.

Olet varsinainen onnenpekka. Itse pääsen todella harvoin alistumaan vaimolle, mutta ei puhettakaan siitä että strap-onia saisin tai pääsisin nuolemaan spermani pois laukeamisen jälkeen.

Sinulla on muuten sana hallussa ihan hyvin. Et viitsisi pistää uusia ja miksei vanhojakin kokemuksia muitten luettavaksi?

• Herra "Neiti"
        Herra "Neiti" kirjoitti:

Kuten arvelin, naiseni oli melko villillä päällä ja oli päättänyt saada munaa oikein kunnolla, eikä tähän ihan avioseksi riittänyt. Harrastamme toki myös ihan "normaalia" seksiä, nämä erikoiskerrat ovat todellakin vain ekstranamia jota saadaan vain toisinaan. Ja nyt oli toisinaan.

Kuten kerroin, naiseni oli käynyt taas shoppailemassa kaikkea kivaa päällepantavaa ja hän oli päättänyt (ehkä sopinut valmiiksi) lähteä ulos. Vaatteiden valinta hänen lähtiessä baariin oli yhteinen harrastuksemme, nautin suuresti kun miehet katselevat häntä himoiten. Nyt päädyimme melko yksinkertaiseen, mutta seksikkääseen asukokonaisuuteen. Valkoinen melko läpikuultava paita joka laskeutuu kauniisti ja antaa ymmärtää että nainen ei käytä rintaliivejä. Melko kauniissa kunnossa olevat rinnat keinahtelivat kauniisti hänen kävellessään ja liikkuessaan, Lisäksi melko terhakat nännit nöpöttivät kankaan alta, Tämän paidan kanssa sopi loistavasti mustat housut jotka olivat niin tiukat ettei takamus olisi sallinut mitään housuja alle, muuten olisi illuusio mennyt pilalle. Housut olivat myös edestä niin istuvat että häpyhuulten muoto paljastui housujen läpi, Erittäin kiihottavaa. Asun kruunasivat korkeahkot remmisandaalit - kaluni seisoi aivan kovana katsellessani häntä.

Ennen lähtöään nainen kävi vielä lelulaatikollamme ja poimi sieltä erään suurimmista anustapeistamme. Hän sanoi haluavansa valmistaa minua tulevaa varten. Minun piti riisua housuni ja hän liukasti peppuni vaseliinilla, sitten hän alkoi sovitella liukastusvoiteella voideltua tappia peppuuni. Tiesin kokemuksesta etä se mahtuisi, mutta se olisi vaativaa asetella sitä paikalleen - ehkä myös hieman epämukava pitää sisällä. Nainen hyväili kovaa kaluani hieman suullaan ja kädellään sekä samalla työnteli hiljalleen tappia syvemmälle minuun. Kaluni ei kestänyt enää kauan tätä ja ruiskaisi spermansa lattialle. Orgasmin yhteydessä peppuni sykki siten että tappi luiskahti paikalleen.

Kun tappi oli paikallaan nainen oli valmis lähtemään ulos ja lähtiessään hän vielä vannotti etten ota tappia pois ennen hänen palaamistaan. Paluu koitti hieman puolenyön jälkeen ja vaikka olin tapin vuoksi varma että minua jälleen nussitaan ja tapin tehtävä oli valmistellä peppuani mulkkua varten. Mutta tullessaan kotiin naisella oli mukana vain toinen nainen - täydellinen naiseni vastakohta. Naisellani on tummat pitkähköt, hieman lainehtivat hiukset ja vartaloltaan hän on juuri sopivan muodokas, vaan ei lainkaan lihava. Nainen hänen seurassa oli vaalea, poikamaisen lyhyillä hiuksilla ja vartaloltaan hän oli urheilullisen kiinteä. He suutelivat kunnon kielisuudelman heti eteisessä ja huomattuaan minut nainen esitteli vieraan minulle, olkoon nimi vaikka L. Nainen ja L olivat ihan pienessä iloisessa hiprakassa, eivätkä millään malttaneet pitää näppejään erossa toisistaan.

Melko pian naisen saapumisen jälkeen hänen kännykkä soi ja soittaja oli selkeästi tulossa myös meille. Nainen riensi painamaan summeria ja pian sisään astuivat vakipano ja hänen kaverinsa. Taisinpa siis sittenkin saada munaa, ainakin imeä sitä tänään. Aika pian miesten saapumisen jälkeen naiset olivat taas toistensa kimpussa suudellen ja hyväillen sekä vähitellen poistaen vaatteitaan. Katselimme heitä vakipanon ja kaverin kanssa tovin hiljaisuuden vallitessa. Kun naiset olivat jo puolialastomia, kaivoivat miehet kullinsa esiin ja alkoivat vedellä niitä. Kullit kovenivat vähitellen, minulle nousi vähitellen sylkeä suuhun ja olisin halunnut heti ryhtyä imemään heitä. Maltoin kuitenkin mieleni ja jatkoin naisten puuhastelun katselua.

Naiset olivat kääntyneet 69-asentoon ja olivat riisuneet toisensa jö kokonaan. Tuskin olen koskaan nähnyt niin markiä pilluja kuin mitä nyt näin. Naiset nuoleskelivat toisiaan ja sormettivat hieman, kun naiseni sanoi että voisin hieman valmistella miehiä. Tämä siis tarkoitti sitä että minun tuli imeä miesten seisokit huippukuntoon. Polvillani imin miehiä vuorotellen ja piakkoin huomasin että naiset olivat lopettaneet ja katselivat nyt minua imemässä ja nuolemassa kaluja. Molemmat sanoivat näyn olleen erittäin kiihottava ja halusivat nyt jatkaa miesten imemistä vuorostaan.

Jäin nyt vuorostaan toimettomaksi ja jäin katselemaan kuinka naiset puoelstaan ottivat miehiltä poskeen. He vaihtoivat miestä välillä ja noin kymmenen minuutin kuluttua miehet vähitellen ohjasivat kalunsa naisten sisään. Todella kosteat pillut tekivat miesten kyrvät kiiltäviksi ja limaa tarttui miesten karvoituksiin. He vaihtoivat välillä miestä ja asentoa - naivat lähetyssaarnaajana, välillä takaa, välillä ratsastaen ja välillä miehet vetivät pitkiä vetoja naisen jalat olkapäillään.

Minun teki mieli ottaa kaluni esiin ja runkata hieman, mutta tiesin että roiskaisisin heti spermani ulos ja sekös olisi muita naurattanut. Miehet tulivat melkein peräkkäin, kaveri L:n pilluun ja vakipano naiseni pilluun. Nainen sanoi että voisin nuolla L:n pillun puhtaaksi. Minua ei tarvinnut kahdesti käskeä, l:n pillu oli todela kauniisti ajeltu, mitä luultavimmin vahattu karvoista ja vain pieni tupsu oli pillun yläpuolella. Karvoitus oli vaaleaa kuten oli hiuksensakin. Pillu oli todella kaunis hieaman punertavana ja turvoksissa panemisen jäljiltä. Ryhdyin nuolemaan L:ää ja hän maistui todella hyvältä - spermanoro vähitellen valui ulos pillusta.

Muutaman minuutin jälkeen vakipano myös sai orgasmin ja sylki spermansa naisen pilluun. Oltuaan hetken paikallaan nainen sanoi että nyt on minun vuoroni nauttia. Olin toki jo nauttinut kyrvän imemisestä jota olin tehnyt miehille, vaikken olisi valmis tunnustautumaan kyrvän imijäksi. Minulta riisuttiin housut, kaluni ponnahti ulos ja nainen halusi varmistaa että anustappi oli paikallaan. Hän esitteli tapin pepussani muille, ryhtyi vähitellen vetämään sitä ulos ja kiitokseksi lupasi minulle pillua.

Ulos vetäminen sattui hieman mutta se ei haitannut lainkaan ollessani erittäin kiihottuneessa tilassa. Hyvätä se kuitenkin tuntui. Nainen kehotti minua puhdistamaan vakipanon kullia ja nuollessani häntä tunsin kuinka taas kulli painautui peppuani vasten ja upposi vähitellen sisääni. Kaverin kyrpä pepussani tuntui kieltämättä hyvältä ja minulla oli taas kulli molemmissa päissäni. Hetken kuluttua nainen komensi meidät keskeyttämään ja käski kaverin sänkyymme selälleen. Kaverin maatessa kulli pystyssä sängyssämme, nainen ohjasi minut kaverin päälle ja ohjasi kaverin kalun peppuuni. Nyt siis ratsastin kaverilla selkä häneen päin. Nainen sanoi että nyt saisin hyvää liukasta, valmiiksi nussittua pillua. Nainen nousi myös sänkyyn istahti syliini kasvot minun suuntaan. Kullini upposi naiseen kuin veitsi voihin ja parin vedon jälkeen hän istahti kyrvälleni oikein kunnolla. Samassa kun nainen istahti myös minun peppuni painui alemmas, kunnes koko kyrpä oli sisälläni, pohjassa saakka. Tämä pisti minut haukkomaan henkeäni, tämä oli jotain mitä en olisi uskaltanut edes villeimmissäni uneksia ja tuntui taivaalliselta kun pepuni oli täynnä kyrpää ja oma kaluni oli syvällä valmiiksi liukastetussa pillussa.

Liikuimme naisen rytmin mukaan ja kohta nainen otti vakipanoaan kädestä, kuiskasi hänelle jotain ja vakipano meni naisen taakse. Pian tunsin jotain erikoista: vakipano oli painamassa kalunsa naisen pilluun yhtäaikaa minun kanssa. Tämä riitti minulle, sain aivan mielettömän orgasmin ja ruiskaisin spermani sylissäni olevan naisen pilluun. Nainen kieltämättä tuntui nauttivan kahdesta kyrvästä yhtäaikaa pillussa. Tiedän että peppuni sykkii orgasmin yhteydessä ja se tuntui kiihotavan myös kaveria siten että hän laukaisi kaverin pian ja minä sain hyvän lastin spermaa peppuuni. Sain tuntea kuinka kyrpä paisuu juuri ennen orkkua ja kuinka kyrpä sykkien lähettää useammman ryöpyn spermaa. Nyt on vain hieman varottava pieruja.

Naiseni irtatui meistä ja heittäytyi sängylle selälleen ja kutsui minua nuolemaan itseään. Vakipanon ja minun spermat valuivat turvonneesta pillusta ulos minun nuollessa sitä puhtaaksi. L tuli nuolemaan pillua kanssani ja sieltä valuvaa kahden miehen spermacocktailia.

Levähdimme hetken ja jatkoimme vuorotellen ilakointia kunkin kanssa. Imin vielä molempia miehiä kuntoon ja nuoleskelin molempien naisten pilluja puhtaaksi spermoista. Sain nussia jonkin aikaa myös L:n pillua joka oli erittäin hyvän tuntuinen.

Nyt hieman väsyttää ja on rento olo vieraat ovat lähteneet jo pari tuntia sitten, nainen on nukahtanut sankyyn ja minä jäin kirjoittamaan tapahtunutta. Odotan innolla seuraavaa kertaa ja mietin jo itse että kuinka haluan minua nussittavan. Dildo tulee varmasti tutustumaan takamukseeni kunhan tämä hellyys on poissa.

• Herra "Neiti"
        Herra "Neiti" kirjoitti:

Kuten arvelin, naiseni oli melko villillä päällä ja oli päättänyt saada munaa oikein kunnolla, eikä tähän ihan avioseksi riittänyt. Harrastamme toki myös ihan "normaalia" seksiä, nämä erikoiskerrat ovat todellakin vain ekstranamia jota saadaan vain toisinaan. Ja nyt oli toisinaan.

Kuten kerroin, naiseni oli käynyt taas shoppailemassa kaikkea kivaa päällepantavaa ja hän oli päättänyt (ehkä sopinut valmiiksi) lähteä ulos. Vaatteiden valinta hänen lähtiessä baariin oli yhteinen harrastuksemme, nautin suuresti kun miehet katselevat häntä himoiten. Nyt päädyimme melko yksinkertaiseen, mutta seksikkääseen asukokonaisuuteen. Valkoinen melko läpikuultava paita joka laskeutuu kauniisti ja antaa ymmärtää että nainen ei käytä rintaliivejä. Melko kauniissa kunnossa olevat rinnat keinahtelivat kauniisti hänen kävellessään ja liikkuessaan, Lisäksi melko terhakat nännit nöpöttivät kankaan alta, Tämän paidan kanssa sopi loistavasti mustat housut jotka olivat niin tiukat ettei takamus olisi sallinut mitään housuja alle, muuten olisi illuusio mennyt pilalle. Housut olivat myös edestä niin istuvat että häpyhuulten muoto paljastui housujen läpi, Erittäin kiihottavaa. Asun kruunasivat korkeahkot remmisandaalit - kaluni seisoi aivan kovana katsellessani häntä.

Ennen lähtöään nainen kävi vielä lelulaatikollamme ja poimi sieltä erään suurimmista anustapeistamme. Hän sanoi haluavansa valmistaa minua tulevaa varten. Minun piti riisua housuni ja hän liukasti peppuni vaseliinilla, sitten hän alkoi sovitella liukastusvoiteella voideltua tappia peppuuni. Tiesin kokemuksesta etä se mahtuisi, mutta se olisi vaativaa asetella sitä paikalleen - ehkä myös hieman epämukava pitää sisällä. Nainen hyväili kovaa kaluani hieman suullaan ja kädellään sekä samalla työnteli hiljalleen tappia syvemmälle minuun. Kaluni ei kestänyt enää kauan tätä ja ruiskaisi spermansa lattialle. Orgasmin yhteydessä peppuni sykki siten että tappi luiskahti paikalleen.

Kun tappi oli paikallaan nainen oli valmis lähtemään ulos ja lähtiessään hän vielä vannotti etten ota tappia pois ennen hänen palaamistaan. Paluu koitti hieman puolenyön jälkeen ja vaikka olin tapin vuoksi varma että minua jälleen nussitaan ja tapin tehtävä oli valmistellä peppuani mulkkua varten. Mutta tullessaan kotiin naisella oli mukana vain toinen nainen - täydellinen naiseni vastakohta. Naisellani on tummat pitkähköt, hieman lainehtivat hiukset ja vartaloltaan hän on juuri sopivan muodokas, vaan ei lainkaan lihava. Nainen hänen seurassa oli vaalea, poikamaisen lyhyillä hiuksilla ja vartaloltaan hän oli urheilullisen kiinteä. He suutelivat kunnon kielisuudelman heti eteisessä ja huomattuaan minut nainen esitteli vieraan minulle, olkoon nimi vaikka L. Nainen ja L olivat ihan pienessä iloisessa hiprakassa, eivätkä millään malttaneet pitää näppejään erossa toisistaan.

Melko pian naisen saapumisen jälkeen hänen kännykkä soi ja soittaja oli selkeästi tulossa myös meille. Nainen riensi painamaan summeria ja pian sisään astuivat vakipano ja hänen kaverinsa. Taisinpa siis sittenkin saada munaa, ainakin imeä sitä tänään. Aika pian miesten saapumisen jälkeen naiset olivat taas toistensa kimpussa suudellen ja hyväillen sekä vähitellen poistaen vaatteitaan. Katselimme heitä vakipanon ja kaverin kanssa tovin hiljaisuuden vallitessa. Kun naiset olivat jo puolialastomia, kaivoivat miehet kullinsa esiin ja alkoivat vedellä niitä. Kullit kovenivat vähitellen, minulle nousi vähitellen sylkeä suuhun ja olisin halunnut heti ryhtyä imemään heitä. Maltoin kuitenkin mieleni ja jatkoin naisten puuhastelun katselua.

Naiset olivat kääntyneet 69-asentoon ja olivat riisuneet toisensa jö kokonaan. Tuskin olen koskaan nähnyt niin markiä pilluja kuin mitä nyt näin. Naiset nuoleskelivat toisiaan ja sormettivat hieman, kun naiseni sanoi että voisin hieman valmistella miehiä. Tämä siis tarkoitti sitä että minun tuli imeä miesten seisokit huippukuntoon. Polvillani imin miehiä vuorotellen ja piakkoin huomasin että naiset olivat lopettaneet ja katselivat nyt minua imemässä ja nuolemassa kaluja. Molemmat sanoivat näyn olleen erittäin kiihottava ja halusivat nyt jatkaa miesten imemistä vuorostaan.

Jäin nyt vuorostaan toimettomaksi ja jäin katselemaan kuinka naiset puoelstaan ottivat miehiltä poskeen. He vaihtoivat miestä välillä ja noin kymmenen minuutin kuluttua miehet vähitellen ohjasivat kalunsa naisten sisään. Todella kosteat pillut tekivat miesten kyrvät kiiltäviksi ja limaa tarttui miesten karvoituksiin. He vaihtoivat välillä miestä ja asentoa - naivat lähetyssaarnaajana, välillä takaa, välillä ratsastaen ja välillä miehet vetivät pitkiä vetoja naisen jalat olkapäillään.

Minun teki mieli ottaa kaluni esiin ja runkata hieman, mutta tiesin että roiskaisisin heti spermani ulos ja sekös olisi muita naurattanut. Miehet tulivat melkein peräkkäin, kaveri L:n pilluun ja vakipano naiseni pilluun. Nainen sanoi että voisin nuolla L:n pillun puhtaaksi. Minua ei tarvinnut kahdesti käskeä, l:n pillu oli todela kauniisti ajeltu, mitä luultavimmin vahattu karvoista ja vain pieni tupsu oli pillun yläpuolella. Karvoitus oli vaaleaa kuten oli hiuksensakin. Pillu oli todella kaunis hieaman punertavana ja turvoksissa panemisen jäljiltä. Ryhdyin nuolemaan L:ää ja hän maistui todella hyvältä - spermanoro vähitellen valui ulos pillusta.

Muutaman minuutin jälkeen vakipano myös sai orgasmin ja sylki spermansa naisen pilluun. Oltuaan hetken paikallaan nainen sanoi että nyt on minun vuoroni nauttia. Olin toki jo nauttinut kyrvän imemisestä jota olin tehnyt miehille, vaikken olisi valmis tunnustautumaan kyrvän imijäksi. Minulta riisuttiin housut, kaluni ponnahti ulos ja nainen halusi varmistaa että anustappi oli paikallaan. Hän esitteli tapin pepussani muille, ryhtyi vähitellen vetämään sitä ulos ja kiitokseksi lupasi minulle pillua.

Ulos vetäminen sattui hieman mutta se ei haitannut lainkaan ollessani erittäin kiihottuneessa tilassa. Hyvätä se kuitenkin tuntui. Nainen kehotti minua puhdistamaan vakipanon kullia ja nuollessani häntä tunsin kuinka taas kulli painautui peppuani vasten ja upposi vähitellen sisääni. Kaverin kyrpä pepussani tuntui kieltämättä hyvältä ja minulla oli taas kulli molemmissa päissäni. Hetken kuluttua nainen komensi meidät keskeyttämään ja käski kaverin sänkyymme selälleen. Kaverin maatessa kulli pystyssä sängyssämme, nainen ohjasi minut kaverin päälle ja ohjasi kaverin kalun peppuuni. Nyt siis ratsastin kaverilla selkä häneen päin. Nainen sanoi että nyt saisin hyvää liukasta, valmiiksi nussittua pillua. Nainen nousi myös sänkyyn istahti syliini kasvot minun suuntaan. Kullini upposi naiseen kuin veitsi voihin ja parin vedon jälkeen hän istahti kyrvälleni oikein kunnolla. Samassa kun nainen istahti myös minun peppuni painui alemmas, kunnes koko kyrpä oli sisälläni, pohjassa saakka. Tämä pisti minut haukkomaan henkeäni, tämä oli jotain mitä en olisi uskaltanut edes villeimmissäni uneksia ja tuntui taivaalliselta kun pepuni oli täynnä kyrpää ja oma kaluni oli syvällä valmiiksi liukastetussa pillussa.

Liikuimme naisen rytmin mukaan ja kohta nainen otti vakipanoaan kädestä, kuiskasi hänelle jotain ja vakipano meni naisen taakse. Pian tunsin jotain erikoista: vakipano oli painamassa kalunsa naisen pilluun yhtäaikaa minun kanssa. Tämä riitti minulle, sain aivan mielettömän orgasmin ja ruiskaisin spermani sylissäni olevan naisen pilluun. Nainen kieltämättä tuntui nauttivan kahdesta kyrvästä yhtäaikaa pillussa. Tiedän että peppuni sykkii orgasmin yhteydessä ja se tuntui kiihotavan myös kaveria siten että hän laukaisi kaverin pian ja minä sain hyvän lastin spermaa peppuuni. Sain tuntea kuinka kyrpä paisuu juuri ennen orkkua ja kuinka kyrpä sykkien lähettää useammman ryöpyn spermaa. Nyt on vain hieman varottava pieruja.

Naiseni irtatui meistä ja heittäytyi sängylle selälleen ja kutsui minua nuolemaan itseään. Vakipanon ja minun spermat valuivat turvonneesta pillusta ulos minun nuollessa sitä puhtaaksi. L tuli nuolemaan pillua kanssani ja sieltä valuvaa kahden miehen spermacocktailia.

Levähdimme hetken ja jatkoimme vuorotellen ilakointia kunkin kanssa. Imin vielä molempia miehiä kuntoon ja nuoleskelin molempien naisten pilluja puhtaaksi spermoista. Sain nussia jonkin aikaa myös L:n pillua joka oli erittäin hyvän tuntuinen.

Nyt hieman väsyttää ja on rento olo vieraat ovat lähteneet jo pari tuntia sitten, nainen on nukahtanut sankyyn ja minä jäin kirjoittamaan tapahtunutta. Odotan innolla seuraavaa kertaa ja mietin jo itse että kuinka haluan minua nussittavan. Dildo tulee varmasti tutustumaan takamukseeni kunhan tämä hellyys on poissa.

• ihan huippua

Meillä löytyy strap-on ja tietty tavallisia dildoja ja tappeja. Useimmiten tyttöystävä pyytää minua laittamaan esim. satiinikorsetin päälle ja sitten seuraa pieni piiskaus. Useimmiten ratsastusraipalla. Sen jälkeen peppuni saa dildoa. Tyttöystävä nauttii ihan hullusti tästä. Tulee niin kiihoittuneeksi että seksi on näiden leikkien jälkeen tosi hurjaa.

Ja mikä parasta itse nautin tosi paljon kun saa pyllyyn panon! Meni muuten 3 vuotta ennen kuin alettiin juttelemaan strap-onin hankinnasta. Nyt nautitaan molemmat yhteisistä leikeistä mitkä ovat joskus tosi rajuja.

• biN37

Täällä aiemmssa keskustelussa muutamat pyysivät vyödildokuvia, laitoin muutaman oman kuvan tällaiseen paikkaan. Täällä jotkut kommentoivat aina niin ikävästi, että josko jättäisitte tällä kertaa ne kommentit ihan itsellenne... Koetan vain ilahduttaa niitä, joita aihe kiinnostaa. :)

Toivottavasti tämä nyt toimii:

http://www.omakuva.org/omakuva/thumbnails.php?album=lastupby&uid=8914

• ihan huippua

kivat kuvat!

Niille jotkaa tykkää katsoa aktikuvia niin:

www.strapontgp.com

• kuvia

kiimaa tihkuvia suorastaan. meillä naidaan aina silloin tällöin myös dildoilla,ja kiimaisinta on kun kaksipäinen, musta ja paksu double-dong on molempien sisällä yhtäaikaa, ollaan vastakkain selällään ja musta lateksikulli liikkuu molempien sisällä yhtäaikaa... nam... alkoi taas tehdä mieli :)

terv mies&nainen

• biN37
        kuvia kirjoitti:

kiimaa tihkuvia suorastaan. meillä naidaan aina silloin tällöin myös dildoilla,ja kiimaisinta on kun kaksipäinen, musta ja paksu double-dong on molempien sisällä yhtäaikaa, ollaan vastakkain selällään ja musta lateksikulli liikkuu molempien sisällä yhtäaikaa... nam... alkoi taas tehdä mieli :)

terv mies&nainen

Minullakin on sellainen kaksipäinen dildo, mutta vaaleanpunainen - sitä tosin on käytetty vain naisten välisessä seksissä, mutta siinä sitä ahkerammin.... ;)

Nuo kuvissakin olevat isoimmat vyödildot on niinikään vain naisten välisessä käytössä, en ole edes kuvitellut niiden mahtuvan miesten peppuun, mutta tuolla moni mies on sanonut, että kokonaan uppoaisi...

• noadi
        biN37 kirjoitti:

Minullakin on sellainen kaksipäinen dildo, mutta vaaleanpunainen - sitä tosin on käytetty vain naisten välisessä seksissä, mutta siinä sitä ahkerammin.... ;)

Nuo kuvissakin olevat isoimmat vyödildot on niinikään vain naisten välisessä käytössä, en ole edes kuvitellut niiden mahtuvan miesten peppuun, mutta tuolla moni mies on sanonut, että kokonaan uppoaisi...

se fantsuissa, mutta käytännössä voisi itku päästä kun veri roiskaa aunuksesta ;D Italiasta saattaisi löytyä yksi kaveri jolta voisi ilman itkua onnistua. Nimi oli Go... Goa... en muista, mutta kuitenkin ;-) Menisihän se lämmittelyllä varmasti sisälle, mutta pystyykö panemaan.

Jäitä hattuun palautteen kanssa :|

Kuten jo aikaisemmin mainitsin niin suurin osa niistäkin vastaajista ei ole koskaan kinkyilyä harrastaneet muutoin kuin kätösensä kanssa. Tositilanteessa voisi mennä pupu pöksyyn tai mieli muuttua ;-)

Itsekin olet maininnut että jos pyytää kuvaa kulli tanassa niin eipä sitten löydykään tai jos on sovittu parin kanssa tapaaminen niin vaimoke ei sitten päässytkään (kun sitä ei edes ole).

Mites sen pissikuvan julkaisu? :) ...uskallatko.

• kysymys BiN37?

Todella upeita ja kiihottavia kuvia. Mistä löytyy tuollainen Dildo. Voisin tilata ja kokeilla:) Sit vaan tarvis löytää vielä nainen joka suostuu sen päälleen pukemaan:)

• ..mahtuisi..
        biN37 kirjoitti:

.. jos tarpeeksi hitaasti etenee ja lämmittelee kunnolla. Meillä homma etenee niin, että miestä naidaan ensin pienemmällä dildolla ja sitten isommalla, hitaasti ja varovasti... toi musta kaksipäinen on sen verran paksu, että miehen sormet ylettyy juuri ja juuri ympäri, mutta kyllä se on jossain vaiheessa uponnut ja namilta tuntunut...
        t. mies & nainen

• Herra "Neiti"
        ..mahtuisi.. kirjoitti:

.. jos tarpeeksi hitaasti etenee ja lämmittelee kunnolla. Meillä homma etenee niin, että miestä naidaan ensin pienemmällä dildolla ja sitten isommalla, hitaasti ja varovasti... toi musta kaksipäinen on sen verran paksu, että miehen sormet ylettyy juuri ja juuri ympäri, mutta kyllä se on jossain vaiheessa uponnut ja namilta tuntunut...
        t. mies & nainen

Kyllä tuollainen suurempikin dildo mahtuu hyvin sisälle - kunhan vaan lämmittelee ensin hyvin ja käyttää liukua. Aivan samanlainen se miehen peppu on kuin naisenkin, ei sinne kylmiltään kannata mitään suurempaa työntää. Anaaliseksist meilläkin homma alkoi, nainen vaati saada käyttää minuun dildoa koska minä vonkasin peppua. Siinä sitten kävikin niin että minä aloin pitämään siitä dildosta. Ja koolla on väliä ;-)

Suurin mitä olen kokeillut peppuuni ja onnistunut siinä, oli halkaisijaltaan n. 5 cm paksu jättidildo, suunnilleen käsivarren paksuinen, mutta sitä ei voinut käyttää kovin kauaa. Mutta olipa täysi olo.

• biN37
        kysymys BiN37? kirjoitti:

Todella upeita ja kiihottavia kuvia. Mistä löytyy tuollainen Dildo. Voisin tilata ja kokeilla:) Sit vaan tarvis löytää vielä nainen joka suostuu sen päälleen pukemaan:)

Vyödildot? Ihan seksikaupasta, kokojakon löytyy 6 tuumaisia ja 8 tuumaisia, minulla on toki se isompi... ;) Mieheen en kyllä yrittäisi kuin pienempiä, jotenkin miehet eivät vaikuta niin joustavilta, ainakaan jos vielä vähän hanttiin pistävät... Kumihousuissa on vähän pienempi ja ohuempi, sen saa uppoamaan yllättävän hyvin...

Entäs se jättidildo? Siinä ei sormet yllä lähellekään ympäri... Jostain kaupasta minä senkin tilasin ja sanovat miehet mitä vain, niin ei ole sellaista naista tullut vastaan johon sekin ei menisi kunnon kiimassa... se on oikea orgasmikanuuna! Arvatkaa miksi siinä on uponneiden kynsien jälkiä... ;)

• biN37
        noadi kirjoitti:

se fantsuissa, mutta käytännössä voisi itku päästä kun veri roiskaa aunuksesta ;D Italiasta saattaisi löytyä yksi kaveri jolta voisi ilman itkua onnistua. Nimi oli Go... Goa... en muista, mutta kuitenkin ;-) Menisihän se lämmittelyllä varmasti sisälle, mutta pystyykö panemaan.

Jäitä hattuun palautteen kanssa :|

Kuten jo aikaisemmin mainitsin niin suurin osa niistäkin vastaajista ei ole koskaan kinkyilyä harrastaneet muutoin kuin kätösensä kanssa. Tositilanteessa voisi mennä pupu pöksyyn tai mieli muuttua ;-)

Itsekin olet maininnut että jos pyytää kuvaa kulli tanassa niin eipä sitten löydykään tai jos on sovittu parin kanssa tapaaminen niin vaimoke ei sitten päässytkään (kun sitä ei edes ole).

Mites sen pissikuvan julkaisu? :) ...uskallatko.

Minun fantasioissani tapahtuu kaikenlaista... kaikkea ei oikeassa elämässä pitäisi edes yrittää. On se esimerkiksi kivaa, kun tuolla miehet runkkaa katsellen minun kuvia ja laukeavat... vähän kuin laukeaisivat minun päälleni, tuntemattomat miehet...

En minä laita sellaisia kuvia, joissa näkyy muita... millaisen pissikuvan haluaisit?

• noadi
        biN37 kirjoitti:

Minun fantasioissani tapahtuu kaikenlaista... kaikkea ei oikeassa elämässä pitäisi edes yrittää. On se esimerkiksi kivaa, kun tuolla miehet runkkaa katsellen minun kuvia ja laukeavat... vähän kuin laukeaisivat minun päälleni, tuntemattomat miehet...

En minä laita sellaisia kuvia, joissa näkyy muita... millaisen pissikuvan haluaisit?

vaikka sellainen kuva missä pissaat kyykyssä WC:n lattialle. Parasta olisi tietysti jos laittaisit sellaisen missä pissaat miehesi päälle, mutta jos ei suostu kuviin niin ei voi mitään :(

• biN37
        noadi kirjoitti:

vaikka sellainen kuva missä pissaat kyykyssä WC:n lattialle. Parasta olisi tietysti jos laittaisit sellaisen missä pissaat miehesi päälle, mutta jos ei suostu kuviin niin ei voi mitään :(

Kaikissa kuvissani näytti olevan muita... Jos kuvittelet, että pissin, niin kiihottaako se sinua? Saisiko se sinulla oikeasti seisomaan nautinnosta? Mikä siinä kiihottaa, te miehet olette eläimiä, mutta minä olen eläinrakas... :)

Minusta on kyllä ollut kiva nöyryyttää pissimällä pippelille tai nuolettamalla pimpsa pissin jälkeen puhtaksi, siinä toisen nuollessa saa itse sitten oman nautintonsa... miehen nautinto on siinä ollut vähän sivuasia... ;)

• sanoa
        biN37 kirjoitti:

Kaikissa kuvissani näytti olevan muita... Jos kuvittelet, että pissin, niin kiihottaako se sinua? Saisiko se sinulla oikeasti seisomaan nautinnosta? Mikä siinä kiihottaa, te miehet olette eläimiä, mutta minä olen eläinrakas... :)

Minusta on kyllä ollut kiva nöyryyttää pissimällä pippelille tai nuolettamalla pimpsa pissin jälkeen puhtaksi, siinä toisen nuollessa saa itse sitten oman nautintonsa... miehen nautinto on siinä ollut vähän sivuasia... ;)

mikä siinä kiihottaa. Ei pelkkä pissiminen ole mitenkään erikoista. Kaikkihan sitä tekee, mutta se alistaminen siinä kiihottaa. Esimerkkinä jos nainen antaa ymmärtää ettei ole muuta kun kusisen pillun puhdistava kieli. Suuhun tai päälle pissaaminen on niin nöyryyttävää ja tuhmaa että se kiihottaa sen takia.

Pissi, sperma ja likainen pimppi ovat vielä aika mietoja juttuja ja tuollaisia leikkejä voi leikkiä vaikka ei 100% kinky olisikaan ;-) Kakkaleikit taas menevät jo sen verran sairaiksi ettei sellainen kiinnosta ollenkaan. Olen minä joskus pahemman makuisia nesteitä suuhuni laittanut kun pissi (esmes koskenkorva ;-)

• noadi
        biN37 kirjoitti:

taloudesta löydy digikameraa? :-o

• btn
        biN37 kirjoitti:

Vyödildot? Ihan seksikaupasta, kokojakon löytyy 6 tuumaisia ja 8 tuumaisia, minulla on toki se isompi... ;) Mieheen en kyllä yrittäisi kuin pienempiä, jotenkin miehet eivät vaikuta niin joustavilta, ainakaan jos vielä vähän hanttiin pistävät... Kumihousuissa on vähän pienempi ja ohuempi, sen saa uppoamaan yllättävän hyvin...

Entäs se jättidildo? Siinä ei sormet yllä lähellekään ympäri... Jostain kaupasta minä senkin tilasin ja sanovat miehet mitä vain, niin ei ole sellaista naista tullut vastaan johon sekin ei menisi kunnon kiimassa... se on oikea orgasmikanuuna! Arvatkaa miksi siinä on uponneiden kynsien jälkiä... ;)

Kiitos vastauksesta! Onko jättidildo myös seksikauppatavaraa vai pitäneekö se tilata? Suunnattomasti kiihoittaa kun nainen semmoisen itseensä työntää. Mitenhän saisi oman vaimon suostumaan:) Sattuisiko sinulla olemaan vielä lisää kuvia missä käyttelet noita isoja dildoja. Olisi mahtavaa katsella!

• mHki
        biN37 kirjoitti:

Tuohan on vähän henkilöstä riippuvaa minkä kokoista käytetään. Saa sen miehen pepunkin aika nopsaan venytettyä paksumpaakin varten. Harrastetaanhan sitä - ihanaa - fistaustakin. Pituus toki on eri asia, vaihtelee varmasti. Itselle menee n. 7-8 tuumainen suunnilleen kohdilleen riippuen ehkä asennosta vähän. Pitempi työntelisi jo kivuliaita kohtia. Tiedä sitten pystyykö sitäkin kehittämään.

Eli harrastetaan näitä strappi- ym. leikkejä meilläkin päin. ;) Kiihottavaa ja kannustavaa lukea kuitenkin näitä juttuja. Taidetaanpa vähän leikkiä tänä iltana... ;)

• biN37
        btn kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! Onko jättidildo myös seksikauppatavaraa vai pitäneekö se tilata? Suunnattomasti kiihoittaa kun nainen semmoisen itseensä työntää. Mitenhän saisi oman vaimon suostumaan:) Sattuisiko sinulla olemaan vielä lisää kuvia missä käyttelet noita isoja dildoja. Olisi mahtavaa katsella!

Seksikaupasta ostin... ja herätin vähän hilpeyttä kun olin ihan tärinöissäni kiimasta siellä muutenkin kun sen löysin ja ystävättäreni puhui tuhmia, mitä sillä minulle tekisi...

Kiihota vaimoasi tarpeeksi, minullekin moni ystävätär sanoi, ettei tuollainen mitenkään mene sisälle hänen pimpsaansa, mutta kun sopivassa pisteessä ollaan, niin hyvin uppoaa ja litisten luistaa... ;) Eilen illalla ja yöllä viimeksi se oli täyttämässä kahden vaimon tarpeita...

Kyllä minä kuvia sinne välillä vaihtelen, toiveita on tullut niin paljon ja siellä jotkut vielä kiihottavat minua kertomalla, mitä itselleen tekevät ja mitä minulle tekisivät... Saa tuntea itsensä tosi tuhmaksi!

• biN37
        mHki kirjoitti:

Tuohan on vähän henkilöstä riippuvaa minkä kokoista käytetään. Saa sen miehen pepunkin aika nopsaan venytettyä paksumpaakin varten. Harrastetaanhan sitä - ihanaa - fistaustakin. Pituus toki on eri asia, vaihtelee varmasti. Itselle menee n. 7-8 tuumainen suunnilleen kohdilleen riippuen ehkä asennosta vähän. Pitempi työntelisi jo kivuliaita kohtia. Tiedä sitten pystyykö sitäkin kehittämään.

Eli harrastetaan näitä strappi- ym. leikkejä meilläkin päin. ;) Kiihottavaa ja kannustavaa lukea kuitenkin näitä juttuja. Taidetaanpa vähän leikkiä tänä iltana... ;)

Kyllä minua kiihottaa, jos mies nöyrtyy ja antaa naisen panna vyodildolla, mutta ei ole tullut vielä miestä vastaan, jolle mitenkään saisi oikein ison uppoamaan... kauhea valitus on käynyt, jos on yrittänyt... Noadi tuossa sanoi yllä, että se menee miehiin vain fantasioissa, enkä minäkään ole sitten enempää yrittänyt, pienemmälläkin on ollut hauskaa... ;) Naiset ovat joustavia, aika nopeasti oppii ottamaan sisään tuollaisen isonkin ja nauttimaan siitä, mutta ei naisenkaan kannata ekalla kerralla tällaista koettaa... tulisi ikuinen kammo!

• Dave_36
        biN37 kirjoitti:

Kyllä minua kiihottaa, jos mies nöyrtyy ja antaa naisen panna vyodildolla, mutta ei ole tullut vielä miestä vastaan, jolle mitenkään saisi oikein ison uppoamaan... kauhea valitus on käynyt, jos on yrittänyt... Noadi tuossa sanoi yllä, että se menee miehiin vain fantasioissa, enkä minäkään ole sitten enempää yrittänyt, pienemmälläkin on ollut hauskaa... ;) Naiset ovat joustavia, aika nopeasti oppii ottamaan sisään tuollaisen isonkin ja nauttimaan siitä, mutta ei naisenkaan kannata ekalla kerralla tällaista koettaa... tulisi ikuinen kammo!

Vau, elämänmöynteistä tekstinkulkua tämän viestiketjun kohdalla, kiitos "biN37":n!!!

"Kyllä minua kiihottaa, jos mies nöyrtyy ja antaa naisen panna vyodildolla, mutta ei ole tullut vielä miestä vastaan, jolle mitenkään saisi oikein ison uppoamaan... kauhea valitus on käynyt, jos on yrittänyt... "

- Niin, mitä tuohon nyt sanoisi. Sen kyllä allekirjoitan, että aika monelta mieheltä menee sisu kaulaan ja lannistuu jo pelkästään biN37 tietotaidosta ja kokemuskentästä johtuen. Vaan eipä htää, jos biN37 jaksaisi synnyttää luottamusta ja vaikutelmaa, että homma on hanskassa, niin kyllä se isokin uppoaa mieheen.

Kivoja viikonloppuja kaikille!

• Herra "Neiti"
        biN37 kirjoitti:

Kokemuksesta puhun kun sanon että melkoisen dildon saa myös miehen peppuun uppoamaan ja hyvää tekee. Ilman lämmittelyä ja liukastetta ei tietysti onnistu ja kertalaakista jättidildo takuulla saa aikaan vain vaikerrusta ja valitusta. Mutta esim. ennakkoon paikalle laitettu anustappi höllentää paikkoja illan iloja varten ja luo myös sopivan hävytöntä ilmapiiriä.

BiN37, mietipä kuinka aivoituksiisi vaikuttaa tietoisuus siitä että miehellä on anustappi paikallaan kun käytte drinkillä. Mieti kuinka se kiihottaa miestä kun hän tietää että kotiin päästyänne häneltä otetaan tappi pois ja tilalle tulee dildoa.

Ihan vaan vinkkinä - anustappi kannattaa voidella vaseliinilla silloin kun sen on tarkoitus olla pitempään paikalleen asetettuna ja siitä huolimatta kannattaa käyttää liukastetta paikalleen laittamisessa. Pari tuntia riittävän kookkaan tapin kanssa tekee pepun vastaanottavaiseksi suuremmallekin dildolle. Suosittelen.

• mHki
        Herra "Neiti" kirjoitti:

Kokemuksesta puhun kun sanon että melkoisen dildon saa myös miehen peppuun uppoamaan ja hyvää tekee. Ilman lämmittelyä ja liukastetta ei tietysti onnistu ja kertalaakista jättidildo takuulla saa aikaan vain vaikerrusta ja valitusta. Mutta esim. ennakkoon paikalle laitettu anustappi höllentää paikkoja illan iloja varten ja luo myös sopivan hävytöntä ilmapiiriä.

BiN37, mietipä kuinka aivoituksiisi vaikuttaa tietoisuus siitä että miehellä on anustappi paikallaan kun käytte drinkillä. Mieti kuinka se kiihottaa miestä kun hän tietää että kotiin päästyänne häneltä otetaan tappi pois ja tilalle tulee dildoa.

Ihan vaan vinkkinä - anustappi kannattaa voidella vaseliinilla silloin kun sen on tarkoitus olla pitempään paikalleen asetettuna ja siitä huolimatta kannattaa käyttää liukastetta paikalleen laittamisessa. Pari tuntia riittävän kookkaan tapin kanssa tekee pepun vastaanottavaiseksi suuremmallekin dildolle. Suosittelen.

Näinpä juuri. Ainakin paksuuden suhteen. Pientä "lämmittelyä", eli venyttämistä se vaatii.

Mutta miten homma toimii oikein tuossa pituussuunnassa? Itsellä tosiaan ainakin tulee yli 7-8-tuumaisen kanssa pituussuunnassa kivuliaita kohtia vastaan, mutta olen silti nähnyt joitain otoksia, joissa jotain esinettä on työnnetty todella syvälle mieheen. Onko tämä vain yksilöllistä vai jotenkin harjoitettavissa?

• Herra "Neiti"
        mHki kirjoitti:

Näinpä juuri. Ainakin paksuuden suhteen. Pientä "lämmittelyä", eli venyttämistä se vaatii.

Mutta miten homma toimii oikein tuossa pituussuunnassa? Itsellä tosiaan ainakin tulee yli 7-8-tuumaisen kanssa pituussuunnassa kivuliaita kohtia vastaan, mutta olen silti nähnyt joitain otoksia, joissa jotain esinettä on työnnetty todella syvälle mieheen. Onko tämä vain yksilöllistä vai jotenkin harjoitettavissa?

Mulla on sellainen 12 tuumainen imukupilla varustettu, melkoisen paksu dildo jota tulee käytettyä joskus myös yksin. Sen kanssa on siinä 10 tuuman kohdalla paikka joka joskus on hieman arka, mutta siitä on päästy ohi kumartamalla tai muuten taivuttamalla ja sitten on ollut koko dildo sisällä. Olen mm. suorittanut ns. ratsastusta tämän dildon kanssa ja se on uponnut pohjaan saakka tehden järjettömän hyvää. Unelmana on saada joskus tällaista jättimulkkua ihan aitona ja toinen samanlainen imettäväksi. Taitaa vain jäädä unelmaksi.

Näiden kirjoitusten seurauksena tuli eilen illalla ja yöllä taas dildoa pari kertaa oikein kunnolla. Orkut olivat huikeat ja pepussa tuntuu vielä pitkään hyvältä.

• bi-mies
        Herra "Neiti" kirjoitti:

Mulla on sellainen 12 tuumainen imukupilla varustettu, melkoisen paksu dildo jota tulee käytettyä joskus myös yksin. Sen kanssa on siinä 10 tuuman kohdalla paikka joka joskus on hieman arka, mutta siitä on päästy ohi kumartamalla tai muuten taivuttamalla ja sitten on ollut koko dildo sisällä. Olen mm. suorittanut ns. ratsastusta tämän dildon kanssa ja se on uponnut pohjaan saakka tehden järjettömän hyvää. Unelmana on saada joskus tällaista jättimulkkua ihan aitona ja toinen samanlainen imettäväksi. Taitaa vain jäädä unelmaksi.

Näiden kirjoitusten seurauksena tuli eilen illalla ja yöllä taas dildoa pari kertaa oikein kunnolla. Orkut olivat huikeat ja pepussa tuntuu vielä pitkään hyvältä.

mulla on kans imukupilla ja vibralla varustettu 10" dildo, sillä kun ratsastaa niin saa sellaiset orkut, että polvet tutisee tunnin jälkeenpäin :)

Parhaiten ratsastus sujuu, kun dildon imuttaa kiinni jakkaraan, pääsee ite laskeutumaan tosi syvälle... tai sit imuttaa dildon kiinni kylppärin laattaseinään, sitä vasten on kiimaista puskea vastaan... no nyt taas panettaa... pitäisköhän kaivaa patukka esiin :)

• bi-mies+vaimo

no niin, tulihan tuota dildoteltua viikonloppuna, nuolin vaimoa samalla kun nain häntä paksulla dildolla, orkku oli kuulemma ihana ja kesti pitkän aikaa. Ja sitten oli minun vuoroni, rasvaa paljon ja dildoa peppuun samalla kun vaimo otti suihin... ei kestänyt kauaa, kun sperma lähti liikkeelle! Eikä vaimo suostunut ottamaan dildoa pois pyllystä, vaan antoi sen surista ja hieroa niin kauan, että seisoi uudestaan! Ja eikun uutta putkeen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      63
      4373
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      49
      2464
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      62
      2120
    4. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      74
      1330
    5. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      68
      1130
    6. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      22
      1120
    7. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      28
      1065
    8. Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.

Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä
      Hindulaisuus
      417
      994
    9. Olisin vain n.ssinut sua kerran

Mutta ei kelvannut.
      Ikävä
      67
      837
    10. Millaisen sormuksen nainen haluat

Kun mennään naimisiin? 💍
      Ikävä
      64